Het probleem, ik zie het niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:35 schreef willemwaus het volgende:
Kind van 15 zwanger van een man van 35, en het wordt aangemoedigd?
Afschieten, what the hell weet een meisje van 15 nou wat ze over 5 jaar wilt
haha toch iets anders dan hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:35 schreef willemwaus het volgende:
Kind van 15 zwanger van een man van 35, en het wordt aangemoedigd?
Afschieten, what the hell weet een meisje van 15 nou wat ze over 5 jaar wilt
Vandaar, jullie komen niet echt over als de doorsnee Libaneze volksbuurter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:36 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Olie? Nee mijn vader is mede eigenaar van Rotana (arabische platenmaatschappij).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu echt naar bed.![]()
Misschien te serieus voor dit topic maar what the hell, zit er toch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:34 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet. ik bedoel soordat mijn vader al een baan had en ons dus gewoon financiële zekerheid kon bieden was er geen probleem.
Zowieso is in Libanon alles anders. Iedereen denkt moslims, conservatief. Totaal niet waar Libanon is extreem progressief. En tienermoeders worden juist aangemoedigd. Moeders en dochters winkelen met elkaar in Beirut en ze hebben dezelfde kledingsmaak en gaan samen uit. Ik en mijn moeder ook.
wie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat Nicole echt een meisje is
Lieve schat, je hoeft echt niet alles op internet te zetten hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:36 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Olie? Nee mijn vader is mede eigenaar van Rotana (arabische platenmaatschappij).
Volgens mij zijn de meeste gasten hier puur en alleen om geile foto's van een Libanese chick en eventueel haar moeder te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat Nicole echt een meisje is
oh, ik blijf even lurkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:43 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste gasten hier puur en alleen om geile foto's van een Libanese chick en eventueel haar moeder te zien.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vandaar, jullie komen niet echt over als de doorsnee Libaneze volksbuurter.
En vandaar ook die Libaneze muziek die je gisteren op het forum postte
Zjjn je ouders nog samen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
MIJN VADER IS GEEN PEDO! In Arabische landen trouwen er mannen van 80 met meisjes 10. Enkele gevallen halen het nieuws en dan is er een hele oproer, maar veel blijft natuurlijk onbekend voor jullie.
Het is heel je hebt landen als Turkije en Marokko en de Verenigde Arabische Emiraten waar alles wel heel streng is, maar ook hier zijn er huwelijken tussen mannen van hogere leeftijd en jonge meiden. En je hebt landen als Libanon, deel van Egypte, Syrië, deel van Jordanië waar vrouwen heel vrij kunnen zijn. Niemand vond het raar of pedofiel dat mijn vader en moeder een relatie hadden. Het was geen one night stand! Ze hadden een relatie en natuurlijk was ik niet gepland, maar volgens mij was er niets aan de hand. Gewoon ik ben zwanger, waar gaan we wonen, hoe voeden we haar op...that's it.
Bekend gegeven meid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lieve schat, je hoeft echt niet alles op internet te zetten hoor.
Alleen 'is mede eigenaar van een groot platenmaatschappij" was voldoende geweest.
Volgens de Westerse maatstaven is er dan sprake van pedoseksualiteit, maar daar heeft het Midden-Oosten vanzelfsprekend geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
MIJN VADER IS GEEN PEDO! In Arabische landen trouwen er mannen van 80 met meisjes 10. Enkele gevallen halen het nieuws en dan is er een hele oproer, maar veel blijft natuurlijk onbekend voor jullie.
Het is heel je hebt landen als Turkije en Marokko en de Verenigde Arabische Emiraten waar alles wel heel streng is, maar ook hier zijn er huwelijken tussen mannen van hogere leeftijd en jonge meiden. En je hebt landen als Libanon, deel van Egypte, Syrië, deel van Jordanië waar vrouwen heel vrij kunnen zijn. Niemand vond het raar of pedofiel dat mijn vader en moeder een relatie hadden. Het was geen one night stand! Ze hadden een relatie en natuurlijk was ik niet gepland, maar volgens mij was er niets aan de hand. Gewoon ik ben zwanger, waar gaan we wonen, hoe voeden we haar op...that's it.
Als je als man van 80 trouwt met een meisje van 10 nben je echt wel pedofiel hoor, in welk land je dan ook woont.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
Dan van 80 en 10 is wel tyfusziek, verder geloof ik je wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:42 schreef nicolesoufi het volgende:
Kan je lang wachten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:45 schreef Relko het volgende:
Ik zit trouwens ook te wachten op seksueel getinte foto's van Snakelady, nu ze er toch is.
fixedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je als man van 80 trouwt met een meisje van 10 nben je echt wel pedofiel hoor, in welk land je dan ook woont.![]()
en 35 en 15 vind ikzelf ook wel is erg fout als ik eerlijk ben, zijn ze nu nog bij elkaar overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |