abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 20:57:54 #1
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84249026

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetarirster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decollet waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gnante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 19 juli 2010 @ 20:58:10 #2
187674 Sigmund666
pi_84249031
En hier wederom verder
  maandag 19 juli 2010 @ 20:58:51 #3
258885 Solique
I Kill You !
pi_84249065
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:58 schreef Sigmund666 het volgende:
En hier wederom verder
Oh, toch wel. Waarmee?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_84249161
Sig..... Flodder was aan de beurt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 19 juli 2010 @ 21:02:46 #5
187674 Sigmund666
pi_84249229
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sig..... Flodder was aan de beurt
Weet je wat Flodder kan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84249295
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Weet je wat Flodder kan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het strand d-day na doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 19 juli 2010 @ 21:06:13 #7
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84249375
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Weet je wat Flodder kan?
SPOILER
Wachten tot ze ballen indalen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 19 juli 2010 @ 21:10:38 #8
187674 Sigmund666
pi_84249575
Nou nou, wat een gedachtes
Maar serieus, ik wil juist voorkomen dat Flodder en zijn treurige OP's en TT's de komende tijd weer in beeld komt.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:13:16 #9
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84249687
Ik had hem moeten openen. Bij deze mijn excuses. Ik had heel even pauze op mijn werk ei abrupt onderbroken werd. Geen tijd voor nieuw topic
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:14:51 #10
187674 Sigmund666
pi_84249753
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik had hem moeten openen. Bij deze mijn excuses. Ik had heel even pauze op mijn werk ei abrupt onderbroken werd. Geen tijd voor nieuw topic
Kan gebeuren kerel
Werk gaat nog altijd voor SC
  maandag 19 juli 2010 @ 21:16:06 #11
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84249808
I know maar toch mijn excuses
pi_84249981
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ach, wat sigmund zegt
pi_84252681
Sigmund, waarom zijn er nu twee gam sc #430's?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 19 juli 2010 @ 22:12:13 #14
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84252803
1 voor flodder en agayla en de ander voor de rest?
pi_84252922
Kansloze actie... Zorg dan dat je alle stomme mensen eruit filtert!
  maandag 19 juli 2010 @ 22:17:01 #16
187674 Sigmund666
pi_84253050
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef koei het volgende:
Sigmund, waarom zijn er nu twee gam sc #430's?
Omdat ik een foutje had gemaakt. Die ander staat in Games en Console, deze staat in Multi/algemeen.
pi_84253119
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Koei, als jij nou naar dat andere topic verhuist
  maandag 19 juli 2010 @ 22:22:39 #18
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84253318

wat de?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:25:05 #19
187674 Sigmund666
pi_84253421
Flodder got SC-ROLLED
  maandag 19 juli 2010 @ 22:26:53 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84253500
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Koei, als jij nou naar dat andere topic verhuist
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:36:32 #21
270524 Flodder450
pi_84253919
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Flodder got SC-ROLLED

ik moest lachen
pi_84254078
Morgen JACKIE -FUCKING- CHAN AVOND

Wat is het leven toch mooi

Vandaag al een workout van 2.5 uur gehad dus morgen kan ik wel lekker slacken voor de TV.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:41:19 #23
270524 Flodder450
  maandag 19 juli 2010 @ 22:45:20 #24
187674 Sigmund666
pi_84254355
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Morgen JACKIE -FUCKING- CHAN AVOND

Wat is het leven toch mooi

Vandaag al een workout van 2.5 uur gehad dus morgen kan ik wel lekker slacken voor de TV.

Jackie Chan. Die man is echt een van de meest bazige acteurs aller tijden. Doet AL zijn stunts zelf, al breekt ie botten of loopt ie een schedelbasisfractuur op (hij loopt nu zelfs nog rond met een ijzeren plaat in zijn kop omdat ie uit een boom mieterde)

pi_84254476
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef koei het volgende:
pi_84254509
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jackie Chan. Die man is echt een van de meest bazige acteurs aller tijden. Doet AL zijn stunts zelf, al breekt ie botten of loopt ie een schedelbasisfractuur op (hij loopt nu zelfs nog rond met een ijzeren plaat in zijn kop omdat ie uit een boom mieterde)
Ik heb een schematische tekening van zijn verwondingen als poster aan de muur hangen
Police Story
Armor of God
Project A
Maar ook Rush Hour vind ik goed te doen
pi_84254581
Hallo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 juli 2010 @ 22:51:03 #28
187674 Sigmund666
pi_84254641
Die stunts zijn zo ongelofelijk goed en toch ook weer enorm ziek omdat ie dus geen standins, stunt doubles of harnassen draagt zodat ie niet van 20 hoog omlaag mietert.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:54:09 #29
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84254813
Die van de kerktoren af is nog steeds n van me favorieten!
  maandag 19 juli 2010 @ 22:55:42 #30
187674 Sigmund666
pi_84254899
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef KneusTeun het volgende:
Die van de kerktoren af is nog steeds n van me favorieten!
Project A
  maandag 19 juli 2010 @ 22:56:59 #31
187674 Sigmund666
pi_84254989

Die film moet ik echt hebben
pi_84255002
Die kerktoren is weer geinspireerd op Safety Last met Harold Lloyd. Ik kan alle fans aanraden om zijn biografie te lezen, echt een prachtig verhaal, zou zo een disney film kunnen zijn geweest
pi_84255061
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef Sigmund666 het volgende:

Die film moet ik echt hebben
City Hunter
Dat stukje is wel grappig maar de film zelf vond ik minder.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:03:33 #34
270524 Flodder450
pi_84255337
Jackie chan is een baas
  maandag 19 juli 2010 @ 23:05:18 #35
187674 Sigmund666
pi_84255424
Ook zo'n toffe actiefilm die ik eigenlijk nog wou kijken van actie-genie John Woo: Hard Boiled.

Chow-Yun Fat is zo'n fucking koning! Inspector Tequilla
pi_84255575
Karate Kid 3 nu op staan , jammer dat ik zaterdag deel 1 en 2 gemist heb
  maandag 19 juli 2010 @ 23:10:43 #37
187674 Sigmund666
pi_84255725
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat was een van de mindere delen van de 4 die ze er gemaakt hebben.
1 was geniaal, 2 ook wel.
pi_84256056
bettelfielt bed kompanie meen
  maandag 19 juli 2010 @ 23:19:31 #39
187674 Sigmund666
pi_84256192
Nees. Sailent Hil Homekomming vrind! (alleen is het zulke schijt dat je na de 2e keer Graveyard naar huis moet, naar de zolder moet, en daarna een heel stuk niet meer kunt saven, en dat houd me nu ff tegen om te spelen)

Te geniaal. Fuck New Kids.

[ Bericht 59% gewijzigd door Sigmund666 op 19-07-2010 23:30:26 ]
pi_84257132
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Nees. Sailent Hil Homekomming vrind! (alleen is het zulke schijt dat je na de 2e keer Graveyard naar huis moet, naar de zolder moet, en daarna een heel stuk niet meer kunt saven, en dat houd me nu ff tegen om te spelen)

Te geniaal. Fuck New Kids.
Je check van tevoren een walktrough ofzo? Ja benidorm bastards is tof, komt nog wel op de tv hier
  maandag 19 juli 2010 @ 23:43:02 #41
187674 Sigmund666
pi_84257228
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je check van tevoren een walktrough ofzo? Ja benidorm bastards is tof, komt nog wel op de tv hier
Dat doe ik ook Nick, maar zodra je op die zolder bent krijg je dus een vrij lang stuk zonder save points. Dat betekent dus dat ik uren achtereen zit te spelen, en dat doe ik bijna nooit met dit warme weer (alleen morgen nog zulk warm kloteweer, woensdag hopelijk weer regen )

Die WTF-koppen van die mensen zijn zo machtig geniaal

pi_84257864
Booze Britain is grappig . Nu op veronica
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:19:27 #43
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84258647
Dudesons in america is ook lachu! kerel op een gebouw gaan staan wat opgeblazen wordt!!!!!!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:24:18 #44
187674 Sigmund666
pi_84258767
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 00:19 schreef KneusTeun het volgende:
Dudesons in america is ook lachu! kerel op een gebouw gaan staan wat opgeblazen wordt!!!!!!
Waarbij hij 2 vingers compleet breekt
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:48:56 #45
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84259367
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 00:24 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waarbij hij 2 vingers compleet breekt
Weet niet wat ie breekt, hij krijgt wel een gevel op ze kop
De tweede aflevering breekt dezelfde zijn rug
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:57:30 #46
187674 Sigmund666
pi_84259548
Ik ga mij lekker naar de tuin begeven, pak de A en ga slapen

Mzzl
  dinsdag 20 juli 2010 @ 01:09:49 #47
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84259769
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hij was echt gruwelijk slecht

En die Jackie Chan filmpjes, HOLY SHIT!! Ik bedoel, ik wist dat die gast niet helemaal 100% was maar dit wist ik cht niet! Sick fuck jezus!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_84260966
Zo, na 5,5 uur priegelen is het gelukt om de sluiter van mijn 40D te vervangen we hielden wel 5 schroefjes over
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_84262213
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 00:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga mij lekker naar de tuin begeven, pak de A en ga slapen

Mzzl
Uhm?
pi_84262439
Even lekker wakker worden

Zo, nu richting werk.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:25:33 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84262589
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 02:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, na 5,5 uur priegelen is het gelukt om de sluiter van mijn 40D te vervangen we hielden wel 5 schroefjes over
Ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen dan Of heb je hem uiteindelijk gewoon vastgezet met bisonkit?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:29:52 #52
258885 Solique
I Kill You !
pi_84262640
Goedemorgen
pi_84262685
Goedemorgen,

heb zojuist het klokje rond geslapen

En het lijkt erop alsof de blaasontsteking niet gaat doorzetten Bij deze doe ik een ode aan cranberrysap
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:35:02 #54
258885 Solique
I Kill You !
pi_84262707
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:33 schreef GameBabe het volgende:
heb zojuist het klokje rond geslapen
Dan was het dus flink nodig, altijd lekker daarna wakker worden.
Alleen jezelf dan tot werkzaamheden zetten.
pi_84262864
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:35 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan was het dus flink nodig, altijd lekker daarna wakker worden.
Alleen jezelf dan tot werkzaamheden zetten.

Dat probeerde ik gister nadat ik 1 uur geslapen had, dat was nog moeilijker

Ik heb nu wel overal zin in eigenlijk
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:50:35 #56
258885 Solique
I Kill You !
pi_84262925
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef GameBabe het volgende:
Dat probeerde ik gister nadat ik 1 uur geslapen had, dat was nog moeilijker

Ik heb nu wel overal zin in eigenlijk
Gaat dus een productieve dag worden voor werk, of ga je weer liggen bakken op het strand.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:51:14 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84262929
Ik werd vanochtend 5 min voor de wekker wakker omdat er een kitten tegen mijn schouder was komen liggen en KEI-hard ging spinnen Was wel schattig wakker worden
pi_84262958
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik werd vanochtend 5 min voor de wekker wakker omdat er een kitten tegen mijn schouder was komen liggen en KEI-hard ging spinnen Was wel schattig wakker worden
pi_84262971
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:50 schreef Solique het volgende:

[..]

Gaat dus een productieve dag worden voor werk, of ga je weer liggen bakken op het strand.

Studiedag vandaag en wat uurtjes van gister inhalen
pi_84263003
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

QFT
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:04:25 #61
270524 Flodder450
pi_84263116
Goedemorgen

ik hab vanncht zo'n rare droom gehad o.O

ik droomde dat ik gamebabe tegenkwam in Groningen stad

wtf?
pi_84263215
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:04 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen

ik hab vanncht zo'n rare droom gehad o.O

ik droomde dat ik gamebabe tegenkwam in Groningen stad

wtf?

Zover noordelijk mag ik van mijn moeder niet komen

En hoe zag ik eruit in je droom
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:15:16 #63
270524 Flodder450
pi_84263269
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zover noordelijk mag ik van mijn moeder niet komen

En hoe zag ik eruit in je droom
hmm, een beetje MILF-achtig (milfs ) lang bruin haar, bruine ogen en een heel vaag jurkje aan
pi_84263315
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hmm, een beetje MILF-achtig (milfs ) lang bruin haar, bruine ogen en een heel vaag jurkje aan

Lara croft Ik ben donkerblond en heb een wazig kleurtje ogen blauw/grijs/groen, dus ik was het niet
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:21:38 #65
270524 Flodder450
pi_84263403
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Lara croft Ik ben donkerblond en heb een wazig kleurtje ogen blauw/grijs/groen, dus ik was het niet
inderdaad een beetje lara croft achtig ja

lol
pi_84263444
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Je weet waar MILF voor staat toch en volgens mij valt GB nog niet in die categorie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:27:24 #67
270524 Flodder450
pi_84263522
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Je weet waar MILF voor staat toch en volgens mij valt GB nog niet in die categorie
nog niet
pi_84263536
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:27 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

nog niet

Eerst maar weer eens een relatie van een jaar of 3 hebben, dus dat duurt nog wel even helaas Lichamelijk is alles er wel klaar voor geloof ik
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:31:07 #69
270524 Flodder450
pi_84263578
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:28 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Eerst maar weer eens een relatie van een jaar of 3 hebben, dus dat duurt nog wel even helaas Lichamelijk is alles er wel klaar voor geloof ik

dinsdag 20 juli 2010 @ 09:37:26 #70
258885 Solique
I Kill You !
pi_84263695
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:28 schreef GameBabe het volgende:
Lichamelijk zal het minst belangrijke wezen, geestelijk is een ander verhaal.
Al is jong ouder wezen een trend tegenwoordig ofzo
pi_84263835
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:37 schreef Solique het volgende:

[..]

Lichamelijk zal het minst belangrijke wezen, geestelijk is een ander verhaal.
Al is jong ouder wezen een trend tegenwoordig ofzo

En ik vind het een goede trend eigenlijk denk ik. Op je 35ste kinderen krijgen vind ik gewoon vrij laat... Dus ik wilde er altijd een paar uitgooien voor mijn 30ste, maar ja planning en realisatie matchen niet altijd

En geestelijk ben ik er ook wel klaar voor, heb een huis, een carriere en een afgeronde studie zo, niets mis mee... maar ja dan mis je nog 1 detail
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:48:40 #72
187674 Sigmund666
pi_84263925
Goeiemorgen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:56:47 #73
258885 Solique
I Kill You !
pi_84264125
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef GameBabe het volgende:
En ik vind het een goede trend eigenlijk denk ik. Op je 35ste kinderen krijgen vind ik gewoon vrij laat... Dus ik wilde er altijd een paar uitgooien voor mijn 30ste, maar ja planning en realisatie matchen niet altijd

En geestelijk ben ik er ook wel klaar voor, heb een huis, een carriere en een afgeronde studie zo, niets mis mee... maar ja dan mis je nog 1 detail
Komt vaak op 1 of 2 details aan.
Te laat is ook echt niet te doen, maar doel meer op ouders wezen rond je 20ste.
En je moet inderdaad wel financieel en huiselijk goed staan om de stap te kunnen nemen.
pi_84264172
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef Solique het volgende:

[..]

Komt vaak op 1 of 2 details aan.
Te laat is ook echt niet te doen, maar doel meer op ouders wezen rond je 20ste.
En je moet inderdaad wel financieel en huiselijk goed staan om de stap te kunnen nemen.

Ik doelde meer op 26/27
pi_84264182
Detail meldt .

Ik hoop ongeveer voor m'n 35tse wel vader te zijn eigenlijk, maar wel een relatiebuffer van een paar jaar. Vrouwen die te vroeg over kinderen beginnen .
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:08:27 #76
258885 Solique
I Kill You !
pi_84264397
Tussen 25 en 35 is wel een mooie leeftijd inderdaad. Meestal financieel en huiselijk al voldaan.
Maar ach, laat ik eerst maar weer eens een vaste relatie hebben. Is wel makkelijk voor kinderen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:18:42 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84264605
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik doelde meer op 26/27
Ik ben 27 en wil nog helemaal geen kinderen Maar mijn vriendin is er al 2 jaar over bezig en is zelf nu 22
pi_84264639
Ik had een vriendin die twee jaar ouder was dan ik en die zat op m'n 24ste al te praten over kinderen Was redelijk snel uit.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:23:02 #79
258885 Solique
I Kill You !
pi_84264693
In het algemeen praten vrouwen sneller over kinderen dan mannen, dat is zeker.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:24:14 #80
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84264725
goedemorgen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:25:25 #81
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84264751
Achja mijn vriendin viel 2 jaar geleden in voor een vrouwtje die met zwangerschapsverlof ging dus elke klant vroeg hoe het nu met haar was. Dus ze hoorde 5 dagen in de week hele dagen lang babyverhalen aan. Dus ik vergeef het haar

Ze heeft nu toch een zaak overgekocht dus voorlopig is er toch geen tijd voor kinders !
pi_84264763
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:23 schreef Solique het volgende:
In het algemeen praten vrouwen sneller over kinderen dan mannen, dat is zeker.

Ik denk zelfs dat mijn laatste relatie daarop stukgelopen is... mannen met bindingsangst... niet meer aan beginnen. Jammer alleen dat dat juist de types zijn die ik woest aantrekkelijk vind...
pi_84264879
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 08:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen dan Of heb je hem uiteindelijk gewoon vastgezet met bisonkit?
Mjah, we konden gewoon niet vinden waar de schroefjes hoorden en hij oogt nog steeds erg degelijk (serieus, dat ding is gebouwd om zwervers mee kapot te slaan en daarna nog te werken). Denk dus dat hij het gewoon houdt
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:31:22 #84
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84264904
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat mijn laatste relatie daarop stukgelopen is... mannen met bindingsangst... niet meer aan beginnen. Jammer alleen dat dat juist de types zijn die ik woest aantrekkelijk vind...
Echt, vrouwen en badboys Ik val toch ook niet op coke-verslaafde scooter-rijdende trainingspak-dragende gevechten uitlokkende bitches, WAAROM JULLIE ALLEMAAL WEL DAN?!?!?!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:32:17 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84264922
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Echt, vrouwen en badboys Ik val toch ook niet op coke-verslaafde scooter-rijdende trainingspak-dragende gevechten uitlokkende bitches, WAAROM JULLIE ALLEMAAL WEL DAN?!?!?!
Begin eens met het dragen van bontkraagjes in de zomer! Kijken of dat effect heeft
pi_84264953
quote:

[..]

Wel als ze heroine-verslaafd zijn?
pi_84265050
quote:

[..]

Tegenpolen zijn niet perse badboys hoor. Van die gasten die iets in een hoofd krijgen en dat dan gewoon gaan doen zonder er al te lang over na te denken, heerlijk... halen ook veel goeds in mij naar boven, maar ja het zijn ook van de types die er gewoon voor gaan als ze een beetje verliefd worden op een meisje, ook als ze een lange relatie hebben....
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:39:40 #88
270524 Flodder450
pi_84265066
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Begin eens met het dragen van bontkraagjes in de zomer! Kijken of dat effect heeft

pi_84265076
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Tegenpolen zijn niet perse badboys hoor. Van die gasten die iets in een hoofd krijgen en dat dan gewoon gaan doen zonder er al te lang over na te denken, heerlijk... halen ook veel goeds in mij naar boven, maar ja het zijn ook van de types die er gewoon voor gaan als ze een beetje verliefd worden op een meisje, ook als ze een lange relatie hebben....
leuk type om op te vallen.
pi_84265112
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]maar ja het zijn ook van de types die er gewoon voor gaan als ze een beetje verliefd worden op een meisje, ook als ze een lange relatie hebben....
Ja, daar wordt een relatie stabiel van
pi_84265216
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, daar wordt een relatie stabiel van

Ach ja, hij heeft het toch 10 jaar met me uitgehouden En ben er als een beter mens uitgekomen, veel minder zwaarmoedig en veel optimistischer en zelfverzekerder. In dat opzicht kun je van tegenpolen gewoon het meeste leren denk ik.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:28:37 #92
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84266529
Eerste lopers voltooien etappe Vierdaagse

Tering wat loopt die gek hard
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:28:46 #93
187674 Sigmund666
pi_84266537
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:34:29 #94
258885 Solique
I Kill You !
pi_84266770
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef GameBabe het volgende:
Ach ja, hij heeft het toch 10 jaar met me uitgehouden En ben er als een beter mens uitgekomen, veel minder zwaarmoedig en veel optimistischer en zelfverzekerder. In dat opzicht kun je van tegenpolen gewoon het meeste leren denk ik.
Of hij werd na 10 jaar verstandig.
pi_84267557
Het is hier koud
In slaap gevallen met de airco aan
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:53:38 #96
187674 Sigmund666
pi_84267721
Zo. Ik ga zo maar eens spellen voor de Xbox360 in de bus mieteren voor de mensen die ze van me krijgen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:01:10 #97
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84268058
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga zo maar eens spellen voor de Xbox360 in de bus mieteren voor de mensen die ze van me krijgen
pi_84268876
Nog 1 Peggle achievement en ik heb ze allemaal

Maar het is een online achievement, heeft iemand een 48h gold card over?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:31:30 #99
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84269425
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
Nog 1 Peggle achievement en ik heb ze allemaal

Maar het is een online achievement, heeft iemand een 48h gold card over?
Die heb ik wel, maar die ligt thuis en ik ben op het werk

Rustig wachten tot 14:00
pi_84269468
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Die heb ik wel, maar die ligt thuis en ik ben op het werk

Rustig wachten tot 14:00
Yaaaaaaaay

Krijg je een biertje op Lowlands
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:33:23 #101
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84269515
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Yaaaaaaaay

Krijg je een biertje op Lowlands
Laten we eerst hopen dat ik uberhaupt een kaartje kan kopen

Ik had al vrij genomen je weet maar nooit. Het kan van de andere kant ook mis gaan
pi_84269593
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Laten we eerst hopen dat ik uberhaupt een kaartje kan kopen

Ik had al vrij genomen je weet maar nooit. Het kan van de andere kant ook mis gaan
Ik zit er aan te denken ook eentje proberen te kopen straks, maar als het lukt weet ik zo snel niet aan wie ik hem moet doorverkopen, en ik ga zaterdag naar Praag dus het geld heb ik wel nodig
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:01:41 #103
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84270715
Welke moet je nog van Peggle Lenny? Ik had gister die van 100,000 verschil in een 4 player peg party
pi_84270743
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
Welke moet je nog van Peggle Lenny? Ik had gister die van 100,000 verschil in een 4 player peg party
Dat is de enige die ik nog moet, heb de online achievement voor het laatst bewaard, was het lastig?

Gister 898.320 gehaald, en 10 nights levels achter elkaar Dat waren de laatste 2 challenges
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:04:58 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84270835
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dat is de enige die ik nog moet, heb de online achievement voor het laatst bewaard, was het lastig?

Gister 898.320 gehaald, en 10 nights levels achter elkaar Dat waren de laatste 2 challenges
Ik was er niet speciaal op uit maar je moet geluk hebben
pi_84270846
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik was er niet speciaal op uit maar je moet geluk hebben
Gaat vooral om 3 waardeloze tegenstanders hebben ja
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:42:40 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84272385
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Gaat vooral om 3 waardeloze tegenstanders hebben ja
Of een Peggle baas zijn zoals jij

Gister won ik wel 5 potje op rij
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:13:30 #108
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84273682
Lennart wat ben je een megagrote held :D:D
pi_84274088
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Lennart wat ben je een megagrote held :D:D
LOWLAAAAAAAAANDS

Had je helemaal niet vrij hoeven vragen van je werk
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:26:15 #110
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84274185
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

LOWLAAAAAAAAANDS

Had je helemaal niet vrij hoeven vragen van je werk
dat had ik al geregeld. Ik had bewust rondom lowlands mijn vakantie opgenomen

En binnenkort krijg ik een tent gratis van een collega van mij en ik heb ook al mensen om mee te reizen.
pi_84274356
Oh ik dacht dat je vanmiddag vrij had genomen om kaartjes te bemachtigen
pi_84274696
lennartb spent a chunk of time playing Red Dead Redemption.

Raptr Activity
13 hours ago Time Played: 1 hour and 60 minutes Comment Like
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:04:21 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84275584
Zat ik met een mooie datum voor de housewarming... Blijkt er er een nietszeggend klein festivalletje in biddinghuizen op precies dezelfde dag te vallen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:05:45 #114
258885 Solique
I Kill You !
pi_84275649
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Zat ik met een mooie datum voor de housewarming... Blijkt er er een nietszeggend klein festivalletje in biddinghuizen op precies dezelfde dag te vallen
Lowlands?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:08:13 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84275758
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:05 schreef Solique het volgende:

[..]

Lowlands?
Jep, EN pukkelpop
pi_84275862
quote:
Petti Poit en ik komen dus niet
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:11:09 #117
258885 Solique
I Kill You !
pi_84275871
Kon je van tevoren weten, de festivalletjes waren eerder geplanned.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:12:19 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84275930
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik mijn housewarming dus ook verschuif
pi_84275938
quote:
agh, niemand die naar dat festivalletje gaat
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:18:52 #120
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84276198
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb er nu al zin in
pi_84276238
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik heb er nu al zin in
Ik kan niet meer wachten Heb er bijna meer zin in dan de vakantie naar Praag vanaf deze zaterdag
pi_84276284
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84276486
quote:
LOWLANDS.NL HEEFT HET ZWAAR.....

... daarom is de site tijdelijk niet beschikbaar. De ongeldig gemaakte kaarten uit de zwarthandel zijn inmiddels weer uitverkocht.

Over een paar uur zijn we er weer!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84276524
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:26 schreef Tain het volgende:

[..]
In 9 minuten was het weg nu Maar ik was op tijd
pi_84276783
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

In 9 minuten was het weg nu Maar ik was op tijd
Wou alleen maar even kijken wie er nu allemaal kwamen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84276874
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Wou alleen maar even kijken wie er nu allemaal kwamen...
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10045
pi_84277012
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:48:14 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84277307
Ik wil slapie doen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:50:30 #130
187674 Sigmund666
pi_84277395
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil slapie doen
Zet een geweer tegen uw hoofd en haal de trekker over.
(Werkt ook goed tegen depressies, lastige mensen, overvallers, inbrekers, diverse diersoorten, psychische klachten, overlast, slecht weer, tegenslagen, verloren loterij, weggelopen vriendin of vrouw, verloren voetbalwedstrijden of een verloren baan)
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:58:16 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84277708
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

(Werkt ook goed tegen depressies, lastige mensen, overvallers, inbrekers, diverse diersoorten, psychische klachten, overlast, slecht weer, tegenslagen, verloren loterij, weggelopen vriendin of vrouw, verloren voetbalwedstrijden of een verloren baan)
Lol alleen even slapen is ook goed maar als je dat nu doet slaap je vannacht weer kut.

Ga maar ff tv kijeken
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:59:59 #132
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84277781
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Maar zet dan eerst deze plaat op

Vind ik net iets mooier dan het orgineel
pi_84278037
Pagina 3 al, word weinig gewerkt hier
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:08:05 #134
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84278072
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pagina 3 al, word weinig gewerkt hier
Ow dat heb ik ook gedaan hoor Tja halve dagen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:24:23 #135
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84278768
Bweghlrrrrppptptttffff
pi_84279604
Peggle Prestaties
100% ontgrendeld
250 van 250
15 van 15 prestaties

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:47:30 #137
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84279807
Held

Maar dat was je uberhaupt al
pi_84279842
Ik wil nieuwe Peggle dingen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:58:21 #139
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84280280
Zojuist toch maar vast verhuisd.
Moet nu 3 hele dagen zonder internet leven!!!!
Als Tele2 tenminste op de aangegeven datum levert
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:05:40 #140
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84280595
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
Zojuist toch maar vast verhuisd.
Moet nu 3 hele dagen zonder internet leven!!!!
Als Tele2 tenminste op de aangegeven datum levert
En dit bericht verstuur je via rooksignalen ofzo dan?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:06:32 #141
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84280624
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

En dit bericht verstuur je via rooksignalen ofzo dan?
Waarschijnlijk via zijn mobiel tenminste dat is wat ik zou doen
pi_84281664
vakantie.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84282543
Zo net 2 uur met 10 vrouwen in een kamer gezeten... nu herstellen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:13:28 #144
258885 Solique
I Kill You !
pi_84282943
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:
Zo net 2 uur met 10 vrouwen in een kamer gezeten... nu herstellen
Verwachte herstelperiode: 24 uur?
pi_84283170
Net me beefjerky binnen gehad, focking lekker
pi_84283392
90% FOK! staat volgens mij op de banken omdat PaarsPlus er niet komt en een deel daarvan schreeuwt om nieuwe verkiezingen. Het is toch treurig gesteld met de Nederlandse burgers dat verkiezingen pas goed zijn als je je zin krijgt. Zo werkt een democratie niet idioten
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:26:46 #147
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84283470
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Morthill het volgende:
90% FOK! staat volgens mij op de banken omdat PaarsPlus er niet komt en een deel daarvan schreeuwt om nieuwe verkiezingen. Het is toch treurig gesteld met de Nederlandse burgers dat verkiezingen pas goed zijn als je je zin krijgt. Zo werkt een democratie niet idioten
Hoeveel procent van die 90 zou het als ze offline zijn nog steeds roepen dat ze blij zijn en hoeveel procent mag daarvan uberhaupt stemmen.

Ach schijnbaar is diegene die het hardst en felst kan reageren de winnaar tegenwoordig. Ik wacht wel rustig af, kan verder sowieso niks doen.
pi_84283479
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Morthill het volgende:

Ach, als paarsplus er wel was gekomen dan waren er ook binnen een paar maanden nieuwe verkiezingen geweest VVD en groenlinks in n kabinet !
pi_84283537
links is er, naar mijn mening, toch alleen maar op uit om nieuwe verkiezingen te veroorzaken.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_84283585
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
links is er, naar mijn mening, toch alleen maar op uit om nieuwe verkiezingen te veroorzaken.
sorry, negeer wat ik net heb gezegd, dit is de grootste onzin op politiek vlak die ik tot nu toe op FOK! gezien heb
pi_84283597
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Hoeveel procent van die 90 zou het als ze offline zijn nog steeds roepen dat ze blij zijn en hoeveel procent mag daarvan uberhaupt stemmen.

Ach schijnbaar is diegene die het hardst en felst kan reageren de winnaar tegenwoordig. Ik wacht wel rustig af, kan verder sowieso niks doen.

Ik ken irl genoeg mensen die blij zijn dat dit gefaald heeft. Ik zou ook niet weten waarom iemand dat offline niet zou durven roepen. Ik ben VVD/D66 aanhanger, maar deze combo zag ik echt niet zitten.

En links heeft niks te winnen met nieuwe verkiezingen, alleen nog meer te verliezen. En de VVD en D66 hebben veel te verliezen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:31:53 #152
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84283679
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ken irl genoeg mensen die blij zijn dat dit gefaald heeft. Ik zou ook niet weten waarom iemand dat offline niet zou durven roepen. Ik ben VVD/D66 aanhanger, maar deze combo zag ik echt niet zitten.

En links heeft niks te winnen met nieuwe verkiezingen, alleen nog meer te verliezen. En de VVD en D66 hebben veel te verliezen.
Ow ik zeg ook niet dat ze dat allemaal roepen, vast wel de meerderheid. En zit ook niet op verkiezingen te wachten want die stemmen gaan toch richting PVV. Maar laat rechts dit probleem maar oplossen, links is toch not done sinds paars.
pi_84283690
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef koei het volgende:

[..]

De combi zou ik nog wel kunnen zien werken, afhankelijk van welke coalitieovereenkomst er gesloten werd. Denk namelijk dat Femke te graag wil regeren om zomaar op te stappen en D66 is sowieso al een partij die erg pragmatisch is en dus niet snel opstapt. En agh, D66 verliest altijd en komt ook elke keer weer terug. Die gaan al decennia van diepe dalen naar hoge pieken en weer terug,

En wat je zegt, nieuwe verkiezingen zouden alleen maar slecht uitpakken voor linkse partijen. Als die iets willen is het juist nu regeren en over vier jaar weer verder zien.
pi_84283743
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:31 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ow ik zeg ook niet dat ze dat allemaal roepen, vast wel de meerderheid. En zit ook niet op verkiezingen te wachten want die stemmen gaan toch richting PVV. Maar laat rechts dit probleem maar oplossen, links is toch not done sinds paars.
Wat is dat voor onzin. Al het slechte van paars van de schuld van links, of was paars een links kabinet? VVD en D66 zaten net zo hard in die coalitie en die zijn niet wat je noemt links. Sowieso was Paars een van de beste coalities die NL de afgelopen eeuw gehad heeft. 8 jaar lang een stabiele regering die vooruit wil en niet bang is voor verandering. Dat is een luxe die we voorlopig niet meer krijgen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:37:36 #155
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84283899
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
Alleen CDA en VVD doen moeilijk, rechts dus

Al zag ik paars plus ook niet zitten... te veel partijen met te veel verschillende standpunten. Op die manier gebeurd er dus echt helemaal niets.
pi_84283907
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef koei het volgende:

[..]

Ach, als paarsplus er wel was gekomen dan waren er ook binnen een paar maanden nieuwe verkiezingen geweest VVD en groenlinks in n kabinet !
Dat.
pi_84283928
totaal iets anders kreeg vandaag DEMO (blad van jonge democraten) binnen en binnen 15 woorden sloeg ik het dicht omdat ik het woord 'verassend' tegenkwam. Mijn God zeg, hoe moeilijk is het nou
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:38:58 #158
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84283955
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin. Al het slechte van paars van de schuld van links, of was paars een links kabinet? VVD en D66 zaten net zo hard in die coalitie en die zijn niet wat je noemt links. Sowieso was Paars een van de beste coalities die NL de afgelopen eeuw gehad heeft. 8 jaar lang een stabiele regering die vooruit wil en niet bang is voor verandering. Dat is een luxe die we voorlopig niet meer krijgen.
Dat is niet mijn mening, maar het antwoord wat ik standaard terug krijg. Ik ben het compleet met jouw eens op dit moment, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Ik heb zelf links gestemd.

Maar de kans op een kabinet met linkse invloed is nu eenmaal heel klein geworden,want welke reele optie hou je nu nog over?
pi_84284082
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef Morthill het volgende:
totaal iets anders kreeg vandaag DEMO (blad van jonge democraten) binnen en binnen 15 woorden sloeg ik het dicht omdat ik het woord 'verassend' tegenkwam. Mijn God zeg, hoe moeilijk is het nou
Gewoon dat blaadje in de haard gooien, en er een foto van maken en opsturen. "Ik moest dit van jullie doen, wat nu?".
pi_84284139
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat is niet mijn mening, maar het antwoord wat ik standaard terug krijg. Ik ben het compleet met jouw eens op dit moment, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Ik heb zelf links gestemd.

Maar de kans op een kabinet met linkse invloed is nu eenmaal heel klein geworden,want welke reele optie hou je nu nog over?
Links/Rechts bestaat eigenlijk totaal niet bij deze verkiezingen. Het zijn holle verkiezingswoorden geworden met name dankzij Wilders. Alles was plots de schuld van links, maar vervolgens heeft de man op veel punten meer gemeen met de SP dan met de VVD, maar dat is dan blijkbaar niet links of zo. Links is nu een soort symbool voor rechts om aan te geven wat er kut is in NL en rechts is dan altijd de oplossing.
pi_84284207
Het nadeel van tig splinterpartijen wordt iig pijnlijk duidelijk, links of rechts.
pi_84284385
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef Pheno het volgende:
Het nadeel van tig splinterpartijen wordt iig pijnlijk duidelijk, links of rechts.
Het stomme is dat er nog niet eens zoveel kleine splinterpartijen zijn. Het probleem is juist dat er teveel grote partijen zijn met allemaal ongeveer evenveel zetels. Misschien moet gewoon het formatiesysteem op de schop!
pi_84284477
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef koei het volgende:

[..]

Het stomme is dat er nog niet eens zoveel kleine splinterpartijen zijn. Het probleem is juist dat er teveel grote partijen zijn met allemaal ongeveer evenveel zetels. Misschien moet gewoon het formatiesysteem op de schop!
Dat roept D66 al veertig jaar, het probleem is dat dat niet zo makkelijk is. Je komt niet zomaar van het huidige partijenstelsel af.
pi_84284501
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef koei het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal te klein bedoel je
Als er maar een scheet anders gedacht wordt, wordt er weer een partij verzonnen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:04:15 #165
270524 Flodder450
pi_84284802
Zo, terug van t zwembad

de hele dag gezwommen , ik ben helemaal kapotmoe
pi_84284821
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat roept D66 al veertig jaar, het probleem is dat dat niet zo makkelijk is. Je komt niet zomaar van het huidige partijenstelsel af.

Het huidige partijenstelsel vind ik ook niet zoveel mis mee (al is het absurd dat je je kan afsplitsen van je partij terwijl je niet op voorkeursstemmen bent gekozen en dan gewoon in de kamer kan blijven zitten), maar de formatie gaat nergens over. Waarom heb je 76 zetels nodig voor een kabinet? Misschien heb je met partij A wel een meerderheid voor meer geld voor docenten, en met partij B een meerderheid voor afschaffing stufi, terwijl partij A daar weer tegen is.
pi_84285554
Tijd voor OTH Season 7
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:26:29 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84285604
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd voor OTH Season 7
Vanavond nog co-op gamen? Rond een uurtje of 22:00 ofzo?
pi_84286386
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef koei het volgende:

[..]

Het huidige partijenstelsel vind ik ook niet zoveel mis mee (al is het absurd dat je je kan afsplitsen van je partij terwijl je niet op voorkeursstemmen bent gekozen en dan gewoon in de kamer kan blijven zitten), maar de formatie gaat nergens over. Waarom heb je 76 zetels nodig voor een kabinet? Misschien heb je met partij A wel een meerderheid voor meer geld voor docenten, en met partij B een meerderheid voor afschaffing stufi, terwijl partij A daar weer tegen is.
Scheiding tussen wetgevende macht en controlerende macht. Maar wat je noemt ligt dicht bij een zakenkabinet en dat is nog steeds een prima alternatief in mijn ogen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:10:34 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84287404
In elk geval goed nieuws dat het mislukt is.

[ Bericht 2% gewijzigd door AQuila360 op 20-07-2010 20:22:03 ]
pi_84287456
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vanavond nog co-op gamen? Rond een uurtje of 22:00 ofzo?
Misschien wel ja, moet ff kijken of ik dan niet al aant slapen ben of thuis ben.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:13:39 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84287511
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:
Zo, terug van t zwembad

de hele dag gezwommen , ik ben helemaal kapotmoe
hele dag lijkt me ook niet leulk
pi_84288028
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

hele dag lijkt me ook niet leulk
wat dan wel?
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84288384
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
In elk geval goed nieuws dat het mislukt is.

Dat durf je irl niet te zeggen!!11!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:36:33 #175
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84288711
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef koei het volgende:

[..]

Hij wel, hij roept wel meer irl
pi_84288932
Ik ga echt een keer een Chan moviebox kopen ofzo . Geen zin om op tv te kijken met kut reclame
pi_84288947
quote:

[..]

En waarom dat niet ?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:47:19 #178
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84289180
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Hij wel, hij roept wel meer irl
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waarom dat niet ?
Moet je ff stuk terug lezen
pi_84289357
Weet wel waar het over gaat, maar snap niet waarom je het niet irl zou zeggen?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:53:21 #180
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84289500
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet wel waar het over gaat, maar snap niet waarom je het niet irl zou zeggen?
Ohh zo ja

Weet ik ook niet eigenlijk Alleen heb je wel dat veel mensen irl niet zeggen dat ze op Wilders stemmen. Maar dit is toch anders ja
pi_84289775
We zien wel hoe het nu gaat, denk alleen dat als je nu verkiezingen had er meer mensen voor Wilders stemmen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:59:14 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84289827
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
We zien wel hoe het nu gaat, denk alleen dat als je nu verkiezingen had er meer mensen voor Wilders stemmen
Volgens de peilingen van Meneer de Hond staat die ver boven aan ja
pi_84289904
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Volgens de peilingen van Meneer de Hond staat die ver boven aan ja

Peilingen van de Hond
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:06:17 #184
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84290199
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef koei het volgende:

[..]

Peilingen van de Hond

Hij doet het nooit heel slecht Koei en precies goed dat kan toch ook niet

pi_84292091
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij doet het nooit heel slecht Koei en precies goed dat kan toch ook niet

[ afbeelding ]
Dude, hij onderschatte de PVV met 40%. Dat is echt gewoon slecht hoor
pi_84292230
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dude, hij onderschatte de PVV met 40%. Dat is echt gewoon slecht hoor
Uitslagen van peilingen inspireren mensen om iets bepaalds te stemmen of zelfs om uberhaupt te stemmen. Hoe verder hij van de realiteit afzit hoe meer hij goed bezig is met zijn uiteindelijke doel
SPOILER
pi_84292357
Heb trouwens toch maar besloten geen Acer te kopen. Te veel kritiek op het merk, ben te bang dat het toch misgaat en stop dan liever wat geld in kwaliteit

Mijn nieuwe kandidaat is de Asus UL80Vt

pi_84292415
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef Morthill het volgende:
Heb trouwens toch maar besloten geen Acer te kopen. Te veel kritiek op het merk, ben te bang dat het toch misgaat en stop dan liever wat geld in kwaliteit

[ afbeelding ]
Ik had je topic gezien inderdaad, ik neigde zelf ook meer naar Asus na al die ervaringen en statistieken. Als ik ooit geld heb voor een nieuwe PC kijk ik ook zeker eerst naar Asus
pi_84292442
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik had je topic gezien inderdaad, ik neigde zelf ook meer naar Asus na al die ervaringen en statistieken. Als ik ooit geld heb voor een nieuwe PC kijk ik ook zeker eerst naar Asus
Review op AnandTech was ook erg lovend. Concurrent voor de instap MacBooks op elk front, behalve het beeldscherm zelf. Maar dan een paar honderd euro goedkoper.
pi_84292519
quote:

[ afbeelding ]

Dat je uberhaupt een Acer hebt overwogen valt me van je tegen. Ik had je toch wel iets hoger ingeschat...

Ik heb overigens goede ervaringen met Siemens Amilo (die laptop is bijna 5 jaar meegegaan) en HP Pavillion (1 jaar en counting...). De Acer die ik gehad heb hier tussenin was binnen een maand kapot.
pi_84292571
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef koei het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt een Acer hebt overwogen valt me van je tegen. Ik had je toch wel iets hoger ingeschat...

Ik heb overigens goede ervaringen met Siemens Amilo (die laptop is bijna 5 jaar meegegaan) en HP Pavillion (1 jaar en counting...). De Acer die ik gehad heb hier tussenin was binnen een maand kapot.
Ik heb al dik 1,5 jaar een Acer desktop en die start nog steeds binnen een minuut op en heeft al die tijd gelopen als een zonnetje
pi_84292597
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

Review op AnandTech was ook erg lovend. Concurrent voor de instap MacBooks op elk front, behalve het beeldscherm zelf. Maar dan een paar honderd euro goedkoper.
Ik gebruik nu zelf een 17" HP laptop, met m'n oude PC als 3e scherm erbij.

Die laptop heeft in 3 jaar gebruik door m'n vader nooit problemen gehad, ik heb er nog 2GB geheugen bij gestoken en bij mij is er ook nog nooit iets misgedaan, dus HP heb ik ook wel vertrouwen in
pi_84292670
quote:

[..]

Mijn Fujitso Siemens Amilo draait na 5 jaar ook nog steeds, maar heb hem wel 1x op moeten sturen omdat de body compleet scheurde, nu met m'n nieuwe body is dat ook weer het geval. Ook heb ik de harde schijf moeten vervangen.

In principe wel tevreden mee geweest maar zou toch eerder een ander merk overwegen
pi_84292699
Het is trouwens de hoogste tijd om bier te drinken in het noorderplantsoen!
pi_84292918
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef lkb9000 het volgende:
Het is trouwens de hoogste tijd om bier te drinken in het noorderplantsoen!
pi_84293071
quote:
Die ga ik niet luisteren want ik heb alleen nog maar tijd voor:

Voor mij de hit van het jaar
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:15:55 #197
187674 Sigmund666
pi_84293944
quote:

[ afbeelding ]
Verstandige keuze Ik heb hem bizar toevallig genoeg vandaag gekocht
pi_84293969
quote:

[..]

Om er nog maar een succesverhaal bij te stoppen: ik heb veel plezier gehad van mijn Acer tablet, die al tweedehands was toen ik hem kreeg maar die ik nog zeker drie jaar heb meegezeuld.

Dat gezegd: de support is vreselijk, dus een ander merk is zeker geen slecht idee
pi_84294038
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Om er nog maar een succesverhaal bij te stoppen: ik heb veel plezier gehad van mijn Acer tablet, die al tweedehands was toen ik hem kreeg maar die ik nog zeker drie jaar heb meegezeuld.

Dat gezegd: de support is vreselijk, dus een ander merk is zeker geen slecht idee

Was dat die laptop die met tape vast geplakt zat?
pi_84294082
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef koei het volgende:

[..]

Was dat die laptop die met tape vast geplakt zat?
Euh nee? Heb ik die gehad dan? Maar de scharnieren waren niet best nee.
En aan die laptop heb jij wel mooi je koei-column-header te danken
pi_84294338
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Euh nee? Heb ik die gehad dan? Maar de scharnieren waren niet best nee.
En aan die laptop heb jij wel mooi je koei-column-header te danken

Nouja, ik weet dat je naar Leipzig zo'n tabletding mee had waarbij ik me verbaasde dat het ding uberhaupt nog werkte Misschien zat er niet echt tape op, maar het had er prima bij gepast!

En dankjewel voor mn mooie koei-column-header
pi_84294446
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef koei het volgende:

[..]

Nouja, ik weet dat je naar Leipzig zo'n tabletding mee had waarbij ik me verbaasde dat het ding uberhaupt nog werkte Misschien zat er niet echt tape op, maar het had er prima bij gepast!

En dankjewel voor mn mooie koei-column-header
Graag gedaan meid

En die laptop ze was oud, krakkemikkig en kon maar 30 minuten zonder opladen, maar het was m'n eerste
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:25:06 #203
270524 Flodder450
pi_84294450
Weltrusten
pi_84294643
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Graag gedaan meid

En die laptop ze was oud, krakkemikkig en kon maar 30 minuten zonder opladen, maar het was m'n eerste

De eerste blijft altijd speciaal
pi_84294780
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:29 schreef koei het volgende:

[..]

De eerste blijft altijd speciaal
Ik heb dr nog ergens in een kastje liggen, met de oplader en de reservepennetjes
Nu zit ik met een kille wacom tablet Toch niet hetzelfde.
pi_84294858
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb dr nog ergens in een kastje liggen, met de oplader en de reservepennetjes
Nu zit ik met een kille wacom tablet Toch niet hetzelfde.
elke nieuwe relatie voelt anders dan de oude, maar op den duur zal je er aan wennen en niks anders meer willen.
pi_84294883
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef badboynova het volgende:

[..]

elke nieuwe relatie voelt anders dan de oude, maar op den duur zal je er aan wennen en niks anders meer willen.

Eens!

En sowieso geldt: uit het oog uit het hart!
pi_84294898
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef badboynova het volgende:

[..]

Die laptop kon buigen op manieren die ik daarna nooit meer heb gezien
pi_84294980
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Die laptop kon buigen op manieren die ik daarna nooit meer heb gezien
Maar deze nieuwe kan er een wokkel in draaien.
pi_84295022
Mijn nieuwe is een stuk slanker dan de oude! En zn uithoudingsvermogen is een stuk beter!
pi_84295057
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef koei het volgende:
Mijn nieuwe is een stuk slanker dan de oude! En zn uithoudingsvermogen is een stuk beter!

Oe heb je daar nog een reserveversie van?
pi_84295059
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef koei het volgende:

[..]

Eens!

En sowieso geldt: uit het oog uit het hart!
Pff, net of je mij was vergeten
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:35 schreef badboynova het volgende:

[..]

Maar deze nieuwe kan er een wokkel in draaien.
Klinkt ongezond
pi_84295219
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

[..]

Klinkt ongezond
ooit gehoord dat iemand dood gegaan is aan een wokkel
pi_84295328
Als ie er zo uitziet dan moet je echt naar de dokter

En ik vond ze vroeger erg lekker maar tegenwoordig eet ik nooit meer chips
pi_84295491
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Oe heb je daar nog een reserveversie van?
Nee, deze is puur voor eigen gebruik. Maar ik kan het model wel even voor je opzoeken...

quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik zou jou nooit kunnen vergeten! Bij elk ranzig plaatje dat ik zie moet ik gelijk even aan je denken
pi_84295519
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als ie er zo uitziet dan moet je echt naar de dokter

En ik vond ze vroeger erg lekker maar tegenwoordig eet ik nooit meer chips
Je kan het ook zien als in, je heb haar echt laten rond draaien (nazorg is van latere zaak, maar je heb weer een sterke mannen verhaal).
pi_84295683
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef koei het volgende:
Ik zou jou nooit kunnen vergeten! Bij elk ranzig plaatje dat ik zie moet ik gelijk even aan je denken
Awww. Just for old times sake:
pi_84295786
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Awww. Just for old times sake:
[ afbeelding ]

Nou alleen nog dat plaatje van die man die een auto 'berijdt' en het topic is weer net zoals vroeger
pi_84295815

Mijn google history is weer opgeleukt.
pi_84295933
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]

Koop dan een opblaasschaap
pi_84295981
Het feit dat hij vrouwenondergoed draagt laat mij denken dat deze man niet de makkelijkste weg kiest, maar niet stopt voordat hij precies heeft wat hij wilt.
pi_84296020
Gvd,wat is de naam van dat wijf die haar tieten laat schudden op de OP?
pi_84296049
Ik moet toch elke keer weer lachen om die twee foto's, hoe vaak ik ze nu ook al gezien heb
pi_84296118
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef koei het volgende:
Ik moet toch elke keer weer lachen om die twee foto's, hoe vaak ik ze nu ook al gezien heb
Ik zit ook echt dom te lachen achter m'n PC om die foto's.

Ok, ik ga naar bed, weer een dag vol verrassingen geweest
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:03:59 #225
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84296223
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef borstmelk het volgende:
Gvd,wat is de naam van dat wijf die haar tieten laat schudden op de OP?
Carly Banks
pi_84296231
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik zit ook echt dom te lachen achter m'n PC om die foto's.

Ok, ik ga naar bed, weer een dag vol verrassingen geweest

Slaap lekker! And life is like a box of chocolats
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:06:38 #227
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84296333
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat je afvragen wie die foto heeft gemaakt
pi_84296397
Ah shit, Gangs of New York is vanavond al op tv en ik moet zo eerst nog naar huis fietsen... En ik heb wederom niets aan mn afstuderen gedaan
pi_84296457
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Je gaat je afvragen wie die foto heeft gemaakt
of wie de persoon op de foto is
pi_84296494
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Carly Banks
hehehehehe
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef koei het volgende:
Ah shit, Gangs of New York is vanavond al op tv en ik moet zo eerst nog naar huis fietsen... En ik heb wederom niets aan mn afstuderen gedaan

Blijft een toffe film
pi_84296708
Hoe kan je nou Gans of New York kijken als Jackie Chan op TV is Kijk daar gaat het fout Lil
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:18:02 #232
187674 Sigmund666
pi_84296831
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hoe kan je nou Gans of New York kijken als Jackie Chan op TV is Kijk daar gaat het fout Lil
Hoezo een foute keuze? Scorsese films staan vrijwel altijd garant voor belachelijk veel geweld of een geniaal plot.
pi_84296850
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen! En soms is dat heel gemakkelijk!

Heb jij trouwens geen interesse in een jong katje? Ik heb nog een lapjes Houdini over en een hele luie rode!
pi_84296931
pi_84296952
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:18 schreef koei het volgende:

[..]

Heb jij trouwens geen interesse in een jong katje? Ik heb nog een lapjes Houdini over en een hele luie rode!
Euh nee.

Mijn eigen kat leeft nog steeds, en dat nu wel even genoeg.
pi_84297165
http://en.m.wikipedia.org/wiki/JFK:_Reloaded?wasRedirected=true

Sick
pi_84297183
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Euh nee.

[ afbeelding ]
Mijn eigen kat leeft nog steeds, en dat nu wel even genoeg.

Is wel zo slim ook... Ik mag zo nog even drie kattenbakken verschonen Hoewel in de kattenbak van de kleintjes nu de allereerste drol ligt en ik twijfel nog of dat speciaal genoeg is om te bewaren! Is toch leuk als aandenken voor de toekomstige baasjes!
pi_84297257
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef koei het volgende:

[..]

Is wel zo slim ook... Ik mag zo nog even drie kattenbakken verschonen Hoewel in de kattenbak van de kleintjes nu de allereerste drol ligt en ik twijfel nog of dat speciaal genoeg is om te bewaren! Is toch leuk als aandenken voor de toekomstige baasjes!
Ik heb een hekel aan die kattenbakkenlucht, ik ben blij dat ik gewoon een grote tuin heb.
pi_84298006
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:18 schreef koei het volgende:

[..]

Terecht, ik zit ook Gangs te kijken schijtreclame alleen
pi_84298112
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Terecht, ik zit ook Gangs te kijken schijtreclame alleen
Nogal! Heb hem al een paar keer gezien, dus val dadelijk toch in slaap
pi_84299052
pi_84299102
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
DAAAAH, te makkelijk
pi_84299547
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:09 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
pi_84299720
Moeten jullie niet slapen jongens, ik wel, ben kapot
pi_84299775
ja, als de film zo is afgelopen ga ik naar huis!
pi_84299867
Ik zit nog wat PM-etjes af te ronden maar FOK is niet zo rap met die dingen
pi_84302610
Morning
pi_84302956
Goedemorgen, was warm vannacht zeg....
pi_84303018
Vond het wel meevallen, ik heb best goed geslapen
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:22:26 #250
258885 Solique
I Kill You !
pi_84303071
Goedemorgen, was flink benauwd. Had raam open gezet, stond een fris briesje.

Ben wel geestelijk kapot sinds een paar dagen. Maakt niet uit hoe lang ik slaap blijf moeheid houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Solique op 21-07-2010 08:30:46 ]
pi_84303128
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Vond het wel meevallen, ik heb best goed geslapen
Idem. Maar ik kan goed tegen dit weer. ik zweet me kapot met wat pech, maar heb er geen last van.
pi_84303179
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Idem. Maar ik kan goed tegen dit weer. ik zweet me kapot met wat pech, maar heb er geen last van.

Ik slaap normaal ook bijna nooit slecht, maar was wat onrustig in mijn hoofd en last van de plasseritis...
pi_84303193
Ik ging gewoon laat slapen, en zo weinig mogelijk kleren aan. Ik denk dat ik een dagje werk er wel mee ga redden
pi_84303216
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ging gewoon laat slapen, en zo weinig mogelijk kleren aan. Ik denk dat ik een dagje werk er wel mee ga redden
Nou ja, als ik met zo weinig mogelijk kleren naar het werk ga...
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:37:46 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84303243
Gewoonweg heerlijk geslapen vannacht Er vloog alleen na 3 keer snoozen een hommel naar binnen die erg veel lawaai maakte tegen het raam maar toen moest ik er dus toch al uit
pi_84303253
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Met kleren slapen is sowieso arelaxed... dat doe je alleen als je aan de rode klats bent of als je bij iemand anders slaapt
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:49:11 #257
258885 Solique
I Kill You !
pi_84303440
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Met kleren slapen is sowieso arelaxed... dat doe je alleen als je aan de rode klats bent of als je bij iemand anders slaapt
In de winter ben ik soms blij als ik wel met kleren slaap.
Anders blijf ik wakker worden van de kou als het dekbed weer eens verschoven is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:52:00 #258
270524 Flodder450
pi_84304661
goedenmorgen
pi_84305156
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja bij jou hangt er (nog) niets.
Mijn jongens hebben een bedje nodig.
Als ik met een vrouw in bed lig ben ik wel naakt, maar dat is gewoon luiheid en easy access.
pi_84305315
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ja bij jou hangt er (nog) niets.
Mijn jongens hebben een bedje nodig.
Als ik met een vrouw in bed lig ben ik wel naakt, maar dat is gewoon luiheid en easy access.

Dan heb je mijn kont niet goed bekeken
En als een man een strakke boxer aan heeft dan kan je er inderdaad helemaal niets zinnigs mee...
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:15:45 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84305327
Wat is Entourage toch een ontzettende bazenserie

woensdag 21 juli 2010 @ 10:16:42 #262
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84305362
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan heb je mijn kont niet goed bekeken
En als een man een strakke boxer aan heeft dan kan je er inderdaad helemaal niets zinnigs mee...
Jawel, gewoon braaf laten slapen Al dat gefrunnik 's nachts
pi_84305423
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jawel, gewoon braaf laten slapen Al dat gefrunnik 's nachts

En dan willen die mannen weer 's ochtends.... wie dat in hemelsnaam bedacht heeft...
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:29:16 #264
187674 Sigmund666
pi_84305729
OMG!!! Een nieuwe Fight Night game voor 2011!
pi_84305740
Ik post weer eens, HAHA nu klopt wat in de OP staat van mij niet meer
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:31:59 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84305794
Ach joh, die van mij klopt ook al lang niet meer
quote:
De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is.
Volgens mij ben ik de laatste 150 topics gewoon aanwezig geweest op misschien eens 1 of 2 topicjes na
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:48:01 #267
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84306287
Heb nu internet in me nieuwe huis, maar de snelheid......
2.20MB/s
0,15MB/s

Daar wordt je niet vrolijk van
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:53:01 #268
187674 Sigmund666
pi_84306482
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
2.20MB/s
0,15MB/s

Je hebt internet man. In Afrika moeten ze aan een kabel trekken waar wat colablikjes aan vast hangen. Daarna begint een neger met fietsen en heb je maar liefst 512 hele kb's downloadsnelheid!
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:57:29 #269
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84306635
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Je hebt internet man. In Afrika moeten ze aan een kabel trekken waar wat colablikjes aan vast hangen. Daarna begint een neger met fietsen en heb je maar liefst 512 hele kb's downloadsnelheid!
Ja maar die neger heeft geen PS3 en Xbox die ook nog is fatsoenlijke snelheid nodig hebben.
Als ik nou zo'n kekke zeepkist had, was het leed al wat minder.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:08:17 #270
187674 Sigmund666
pi_84306993
Rijke negers hebben een switch met een 1mb verbinding, met telefooncentrale met hun eigen operator.

"Xbox Marketplace. Ik ga u doorverbinden, een moment!!"
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:10:08 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84307058
quote:
2.20MB/s
0,15MB/s

Oei, dat is wel heel erg kut Naar welke maatschappij was je nu overgestapt?
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:12:09 #272
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84307138
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:29 schreef CraniuM het volgende:
Ik post weer eens, HAHA nu klopt wat in de OP staat van mij niet meer
Ah je leeft nog
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:21:49 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84307499
Tele2 eerste kennis making gaat al goed.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:24:01 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84307586
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik haal max 7.8 Mbit op de 20 Mbit verbinding Ik heb wat met de kanalen van de wireless verbinding gespeeld en heb daar zo'n 2 Mbit verbetering uitgehaald maar het is nog steeds best klote...

Zie je een verschil tussen vaste en wireless verbinding?
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:26:29 #275
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84307688
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik haal max 7.8 Mbit op de 20 Mbit verbinding Ik heb wat met de kanalen van de wireless verbinding gespeeld en heb daar zo'n 2 Mbit verbetering uitgehaald maar het is nog steeds best klote...

Nope.
En het stomme is dat Xblister die hierachter ergens woont dikke 9MB/s trekt!!! Dus ik gok op een foutje ergens.

Edit: Als het volgende week niet beter is zeg ik het op en bestel ik glasvezel....
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:27:07 #276
187674 Sigmund666
pi_84307720
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
Geef Ed de schuld!
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:27:14 #277
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84307724
Dag jongelui! Ik ben vandaag aan het werk, potjandorie moest ik de schoonmaakster weer gaan helpen! Houdt in dat ik dus vanochtend 150 PC's en beeldschermen op heb getild zodat zij eronder kon met dr doekje.... Het is maar goed dat ik zo sterk ben, anders had ik nu vast pijn! MAAR DAT HEB IK NIET!!!
pi_84307739
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ziggo is dan leuker. Officieel 22Mbit/s maar ik haal nu af en toe 32Mbit/s
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:31:28 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84307875
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Ziggo is dan leuker. Officieel 22Mbit/s maar ik haal nu af en toe 32Mbit/s
Ook duurder. En ik heb wel zo'n ontiegelijk slechte ervaring met Ziggo in mijn vorige woning dat ik nooit maar dan ook nooit meer internet van hen wil hebben.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:31:53 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84307889
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Dag jongelui! Ik ben vandaag aan het werk, potjandorie moest ik de schoonmaakster weer gaan helpen! Houdt in dat ik dus vanochtend 150 PC's en beeldschermen op heb getild zodat zij eronder kon met dr doekje.... Het is maar goed dat ik zo sterk ben, anders had ik nu vast pijn! MAAR DAT HEB IK NIET!!!
Toch wel met hand of niet SuperSpankX
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:32:24 #281
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84307911
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ook duurder. En ik heb wel zo'n ontiegelijk slechte ervaring met Ziggo in mijn vorige woning dat ik nooit maar dan ook nooit meer internet van hen wil hebben.
Same ik trok daar zo laag internet dat me xbox steeds wegviel......
pi_84307923
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Tss, ik heb een middagje tafels getilt. Lastafels van 80 kilo per stuk. In de brandende zon. Een heuvel op.
Maar ik ben dan ook een bink.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:33:26 #283
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84307953
quote:

[..]

Hier totaal geen problemen met Ziggo, behalve dat ze in maart een snellere modem beloofden en hem nu nog niet heb
pi_84308021
quote:

[..]

Dat heb ik dus met Tele2
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:41:16 #285
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84308262
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Toch wel met hand of niet SuperSpankX
Selbstverstndlich!
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Tss, ik heb een middagje tafels getilt. Lastafels van 80 kilo per stuk. In de brandende zon. Een heuvel op.
Maar ik ben dan ook een bink.
Bink boven bink
pi_84308490
Wat zijn jullie toch stoere mannen Als jullie toch aan het opscheppen zijn, moeten jullie nog meer dingen kwijt?
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:47:56 #287
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84308538
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
Wat zijn jullie toch stoere mannen Als jullie toch aan het opscheppen zijn, moeten jullie nog meer dingen kwijt?
Ik heb geen spieren, maar STAALKABELS!!!
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:57:06 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84308962
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zulke dunne armpjes heb je nou ook weer niet.
SPOILER
pi_84309141
quote:
2.20MB/s
0,15MB/s

- Je zei dat je oplevering de 23e was. Dus wacht dat even af.
- Als het de 24e nog steeds zo is dan is het gewoon verkeerd aangesloten.

En heb je het over Mbits?
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:01:41 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84309154
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij is Spank echt zo'n beul
pi_84309216
moggu
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:05:05 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84309293
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef Morthill het volgende:
moggu
Goedemorgen meneer Morthill
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:07:32 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84309379
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef Morthill het volgende:
moggu
Weer een late busdienst gehad?
pi_84309633
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Weer een late busdienst gehad?
Nee, Gangs of New York duurde tot bijna 02.00 + vakantie
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:21:49 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84309907
Hoezo staat startend of beginnend gelijk aan 2 jaar werkervaring
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:24:24 #296
187674 Sigmund666
pi_84309994
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
Que?
pi_84310011
quote:

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84310111
quote:

Gewoon junior toch tot een jaar of 3-4, dan 4-8 medior en daarna senior
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:28:46 #299
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84310130
Ben opzoek naar een baan maar ze vragen vrijwel alleen om een (ervaren Assistent Accountant) en als er een keer iets van (starter) of (beginner) staat dan hebben ze het nog over 1 -2 jaar werkervaring
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:29:32 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84310159
Geen enkele werkgever zoekt schoolverlaters Wil niet zeggen dat ze je niet zouden aannamen. Werkervaring is gewoon een pre, maar echt geen showstopper hoor als je dat nog niet hebt.

Gewoon solliciteren op alles waar ze een aantal jaar werkervaring vragen, je kunt het altijd proberen. Voor mijn eerste baan zochten ze eigenlijk iemand met minimaal 5 jaar werkervaring
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:33:09 #301
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84310287
Speciaal voor edwin:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties