Oh, toch wel. Waarmee?quote:
Weet je wat Flodder kan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Weet je wat Flodder kan?Op het strand d-day na doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Weet je wat Flodder kan?Wachten tot ze ballen indalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Kan gebeuren kerelquote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik had hem moeten openen. Bij deze mijn excuses. Ik had heel even pauze op mijn werk ei abrupt onderbroken werd. Geen tijd voor nieuw topic
Ach, wat sigmund zegtquote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik had hem moeten openen. Bij deze mijn excuses. Ik had heel even pauze op mijn werk ei abrupt onderbroken werd. Geen tijd voor nieuw topic
Omdat ik een foutje had gemaakt. Die ander staat in Games en Console, deze staat in Multi/algemeen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef koei het volgende:
Sigmund, waarom zijn er nu twee gam sc #430's?
Koei, als jij nou naar dat andere topic verhuistquote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Kansloze actie... Zorg dan dat je alle stomme mensen eruit filtert!
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Koei, als jij nou naar dat andere topic verhuist
Jackie Chan. Die man is echt een van de meest bazige acteurs aller tijden. Doet AL zijn stunts zelf, al breekt ie botten of loopt ie een schedelbasisfractuur op (hij loopt nu zelfs nog rond met een ijzeren plaat in zijn kop omdat ie uit een boom mieterde)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Morgen JACKIE -FUCKING- CHAN AVOND
Wat is het leven toch mooi
Vandaag al een workout van 2.5 uur gehad dus morgen kan ik wel lekker slacken voor de TV.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Kansloze actie... Zorg dan dat je alle stomme mensen eruit filtert!
Ik heb een schematische tekening van zijn verwondingen als poster aan de muur hangenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jackie Chan. Die man is echt een van de meest bazige acteurs aller tijden. Doet AL zijn stunts zelf, al breekt ie botten of loopt ie een schedelbasisfractuur op (hij loopt nu zelfs nog rond met een ijzeren plaat in zijn kop omdat ie uit een boom mieterde)
Project Aquote:Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef KneusTeun het volgende:
Die van de kerktoren af is nog steeds n van me favorieten!
City Hunterquote:
Dat was een van de mindere delen van de 4 die ze er gemaakt hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karate Kid 3 nu op staan, jammer dat ik zaterdag deel 1 en 2 gemist heb
Je check van tevoren een walktrough ofzo? Ja benidorm bastards is tof, komt nog wel op de tv hierquote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Nees. Sailent Hil Homekomming vrind! (alleen is het zulke schijt dat je na de 2e keer Graveyard naar huis moet, naar de zolder moet, en daarna een heel stuk niet meer kunt saven, en dat houd me nu ff tegen om te spelen)Te geniaal. Fuck New Kids.
![]()
Dat doe ik ook Nick, maar zodra je op die zolder bent krijg je dus een vrij lang stuk zonder save points. Dat betekent dus dat ik uren achtereen zit te spelen, en dat doe ik bijna nooit met dit warme weer (alleen morgen nog zulk warm kloteweer, woensdag hopelijk weer regenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je check van tevoren een walktrough ofzo? Ja benidorm bastards is tof, komt nog wel op de tv hier
Waarbij hij 2 vingers compleet breektquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:19 schreef KneusTeun het volgende:
Dudesons in america is ook lachu! kerel op een gebouw gaan staan wat opgeblazen wordt!!!!!!
Weet niet wat ie breekt, hij krijgt wel een gevel op ze kopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarbij hij 2 vingers compleet breekt
Hij was echt gruwelijk slechtquote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Karate Kid 3 nu op staan, jammer dat ik zaterdag deel 1 en 2 gemist heb
Uhm?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ga mij lekker naar de tuin begeven, pak de A en ga slapen
Mzzl
Ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:38 schreef Morthill het volgende:
Zo, na 5,5 uur priegelen is het gelukt om de sluiter van mijn 40D te vervangenwe hielden wel 5 schroefjes over
Dan was het dus flink nodig, altijd lekker daarna wakker worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan was het dus flink nodig, altijd lekker daarna wakker worden.![]()
Alleen jezelf dan tot werkzaamheden zetten.
Gaat dus een productieve dag worden voor werk, of ga je weer liggen bakken op het strand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:46 schreef GameBabe het volgende:
Dat probeerde ik gister nadat ik 1 uur geslapen had, dat was nog moeilijker
Ik heb nu wel overal zin in eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik werd vanochtend 5 min voor de wekker wakker omdat er een kitten tegen mijn schouder was komen liggen en KEI-hard ging spinnenWas wel schattig wakker worden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Gaat dus een productieve dag worden voor werk, of ga je weer liggen bakken op het strand.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:04 schreef Flodder450 het volgende:
Goedemorgen
ik hab vanncht zo'n rare droom gehad o.O
ik droomde dat ik gamebabe tegenkwam in Groningen stad
wtf?
hmm, een beetje MILF-achtig (milfsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zover noordelijk mag ik van mijn moeder niet komen
En hoe zag ik eruit in je droom
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hmm, een beetje MILF-achtig (milfs) lang bruin haar, bruine ogen en een heel vaag jurkje aan
inderdaad een beetje lara croft achtig jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lara croftIk ben donkerblond en heb een wazig kleurtje ogen blauw/grijs/groen, dus ik was het niet
Je weet waar MILF voor staat toch en volgens mij valt GB nog niet in die categoriequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hmm, een beetje MILF-achtig (milfs) lang bruin haar, bruine ogen en een heel vaag jurkje aan
nog nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Je weet waar MILF voor staat toch en volgens mij valt GB nog niet in die categorie
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens een relatie van een jaar of 3 hebben, dus dat duurt nog wel even helaasLichamelijk is alles er wel klaar voor geloof ik
Lichamelijk zal het minst belangrijke wezen, geestelijk is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:28 schreef GameBabe het volgende:
Eerst maar weer eens een relatie van een jaar of 3 hebben, dus dat duurt nog wel even helaasLichamelijk is alles er wel klaar voor geloof ik
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Lichamelijk zal het minst belangrijke wezen, geestelijk is een ander verhaal.
Al is jong ouder wezen een trend tegenwoordig ofzo
Komt vaak op 1 of 2 details aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef GameBabe het volgende:
En ik vind het een goede trend eigenlijk denk ik. Op je 35ste kinderen krijgen vind ik gewoon vrij laat... Dus ik wilde er altijd een paar uitgooien voor mijn 30ste, maar ja planning en realisatie matchen niet altijd
En geestelijk ben ik er ook wel klaar voor, heb een huis, een carriere en een afgeronde studie zo, niets mis mee... maar ja dan mis je nog 1 detail
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt vaak op 1 of 2 details aan.
Te laat is ook echt niet te doen, maar doel meer op ouders wezen rond je 20ste.
En je moet inderdaad wel financieel en huiselijk goed staan om de stap te kunnen nemen.
Ik ben 27 en wil nog helemaal geen kinderenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:23 schreef Solique het volgende:
In het algemeen praten vrouwen sneller over kinderen dan mannen, dat is zeker.
Mjah, we konden gewoon niet vinden waar de schroefjes hoorden en hij oogt nog steeds erg degelijk (serieus, dat ding is gebouwd om zwervers mee kapot te slaan en daarna nog te werken). Denk dus dat hij het gewoon houdtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang hij het blijft doen danOf heb je hem uiteindelijk gewoon vastgezet met bisonkit?
Echt, vrouwen en badboysquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat mijn laatste relatie daarop stukgelopen is... mannen met bindingsangst... niet meer aan beginnen. Jammer alleen dat dat juist de types zijn die ik woest aantrekkelijk vind...
Begin eens met het dragen van bontkraagjes in de zomer! Kijken of dat effect heeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt, vrouwen en badboysIk val toch ook niet op coke-verslaafde scooter-rijdende trainingspak-dragende gevechten uitlokkende bitches, WAAROM JULLIE ALLEMAAL WEL DAN?!?!?!
Wel als ze heroine-verslaafd zijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt, vrouwen en badboysIk val toch ook niet op coke-verslaafde scooter-rijdende trainingspak-dragende gevechten uitlokkende bitches, WAAROM JULLIE ALLEMAAL WEL DAN?!?!?!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begin eens met het dragen van bontkraagjes in de zomer! Kijken of dat effect heeft
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tegenpolen zijn niet perse badboys hoor. Van die gasten die iets in een hoofd krijgen en dat dan gewoon gaan doen zonder er al te lang over na te denken, heerlijk... halen ook veel goeds in mij naar boven, maar ja het zijn ook van de types die er gewoon voor gaan als ze een beetje verliefd worden op een meisje, ook als ze een lange relatie hebben....
Ja, daar wordt een relatie stabiel vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]maar ja het zijn ook van de types die er gewoon voor gaan als ze een beetje verliefd worden op een meisje, ook als ze een lange relatie hebben....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar wordt een relatie stabiel van
Of hij werd na 10 jaar verstandig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:45 schreef GameBabe het volgende:
Ach ja, hij heeft het toch 10 jaar met me uitgehoudenEn ben er als een beter mens uitgekomen, veel minder zwaarmoedig en veel optimistischer en zelfverzekerder. In dat opzicht kun je van tegenpolen gewoon het meeste leren denk ik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga zo maar eens spellen voor de Xbox360 in de bus mieteren voor de mensen die ze van me krijgen
Die heb ik wel, maar die ligt thuis en ik ben op het werkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef lkb9000 het volgende:
Nog 1 Peggle achievement en ik heb ze allemaal
Maar het is een online achievement, heeft iemand een 48h gold card over?
Yaaaaaaaayquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heb ik wel, maar die ligt thuis en ik ben op het werk
Rustig wachten tot 14:00
Laten we eerst hopen dat ik uberhaupt een kaartje kan kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Yaaaaaaaay
Krijg je een biertje op Lowlands
Ik zit er aan te denken ook eentje proberen te kopen straks, maar als het lukt weet ik zo snel niet aan wie ik hem moet doorverkopen, en ik ga zaterdag naar Praag dus het geld heb ik wel nodigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Laten we eerst hopen dat ik uberhaupt een kaartje kan kopen
Ik had al vrij genomenje weet maar nooit. Het kan van de andere kant ook mis gaan
Dat is de enige die ik nog moet, heb de online achievement voor het laatst bewaard, was het lastig?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
Welke moet je nog van Peggle Lenny? Ik had gister die van 100,000 verschil in een 4 player peg party![]()
Ik was er niet speciaal op uit maar je moet geluk hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik nog moet, heb de online achievement voor het laatst bewaard, was het lastig?
Gister 898.320 gehaald, en 10 nights levels achter elkaarDat waren de laatste 2 challenges
Gaat vooral om 3 waardeloze tegenstanders hebben jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was er niet speciaal op uit maar je moet geluk hebben
Of een Peggle baas zijn zoals jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gaat vooral om 3 waardeloze tegenstanders hebben ja
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Lennart wat ben je een megagrote held:D:D
dat had ik al geregeld. Ik had bewust rondom lowlands mijn vakantie opgenomenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]LOWLAAAAAAAAANDS
Had je helemaal niet vrij hoeven vragen van je werk
Lowlands?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Zat ik met een mooie datum voor de housewarming... Blijkt er er een nietszeggend klein festivalletje in biddinghuizen op precies dezelfde dag te vallen
Petti Poit en ik komen dus nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Zat ik met een mooie datum voor de housewarming... Blijkt er er een nietszeggend klein festivalletje in biddinghuizen op precies dezelfde dag te vallen
agh, niemand die naar dat festivalletje gaatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er nu al zin inquote:
Ik kan niet meer wachtenquote:
quote:LOWLANDS.NL HEEFT HET ZWAAR.....
... daarom is de site tijdelijk niet beschikbaar. De ongeldig gemaakte kaarten uit de zwarthandel zijn inmiddels weer uitverkocht.
Over een paar uur zijn we er weer!
Wou alleen maar even kijken wie er nu allemaal kwamen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In 9 minuten was het weg nuMaar ik was op tijd
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10045quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Wou alleen maar even kijken wie er nu allemaal kwamen...
Tof Skindred komtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10045
Zet een geweer tegen uw hoofd en haal de trekker over.quote:
Lol alleen even slapen is ook goed maar als je dat nu doet slaap je vannacht weer kut.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zet een geweer tegen uw hoofd en haal de trekker over.
(Werkt ook goed tegen depressies, lastige mensen, overvallers, inbrekers, diverse diersoorten, psychische klachten, overlast, slecht weer, tegenslagen, verloren loterij, weggelopen vriendin of vrouw, verloren voetbalwedstrijden of een verloren baan)
Maar zet dan eerst deze plaat opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zet een geweer tegen uw hoofd en haal de trekker over.
(Werkt ook goed tegen depressies, lastige mensen, overvallers, inbrekers, diverse diersoorten, psychische klachten, overlast, slecht weer, tegenslagen, verloren loterij, weggelopen vriendin of vrouw, verloren voetbalwedstrijden of een verloren baan)
Ow dat heb ik ook gedaan hoorquote:
En dit bericht verstuur je via rooksignalen ofzo dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
Zojuist toch maar vast verhuisd.
Moet nu 3 hele dagen zonder internet leven!!!!
Als Tele2 tenminste op de aangegeven datum levert
Waarschijnlijk via zijn mobielquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dit bericht verstuur je via rooksignalen ofzo dan?
Verwachte herstelperiode: 24 uur?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:
Zo net 2 uur met 10 vrouwen in een kamer gezeten... nu herstellen
Hoeveel procent van die 90 zou het als ze offline zijn nog steeds roepen dat ze blij zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Morthill het volgende:90% FOK! staat volgens mij op de banken omdat PaarsPlus er niet komt en een deel daarvan schreeuwt om nieuwe verkiezingen. Het is toch treurig gesteld met de Nederlandse burgers dat verkiezingen pas goed zijn als je je zin krijgt. Zo werkt een democratie niet idioten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Morthill het volgende:
90% FOK! staat volgens mij op de banken omdat PaarsPlus er niet komt en een deel daarvan schreeuwt om nieuwe verkiezingen. Het is toch treurig gesteld met de Nederlandse burgers dat verkiezingen pas goed zijn als je je zin krijgt. Zo werkt een democratie niet idioten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
links is er, naar mijn mening, toch alleen maar op uit om nieuwe verkiezingen te veroorzaken.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoeveel procent van die 90 zou het als ze offline zijn nog steeds roepen dat ze blij zijnen hoeveel procent mag daarvan uberhaupt stemmen.
Ach schijnbaar is diegene die het hardst en felst kan reageren de winnaar tegenwoordig. Ik wacht wel rustig af, kan verder sowieso niks doen.
Ow ik zeg ook niet dat ze dat allemaal roepen, vast wel de meerderheid. En zit ook niet op verkiezingen te wachten want die stemmen gaan toch richting PVV. Maar laat rechts dit probleem maar oplossen, links is toch not done sinds paars.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken irl genoeg mensen die blij zijn dat dit gefaald heeft. Ik zou ook niet weten waarom iemand dat offline niet zou durven roepen. Ik ben VVD/D66 aanhanger, maar deze combo zag ik echt niet zitten.
En links heeft niks te winnen met nieuwe verkiezingen, alleen nog meer te verliezen. En de VVD en D66 hebben veel te verliezen.
De combi zou ik nog wel kunnen zien werken, afhankelijk van welke coalitieovereenkomst er gesloten werd. Denk namelijk dat Femke te graag wil regeren om zomaar op te stappen en D66 is sowieso al een partij die erg pragmatisch is en dus niet snel opstapt. En agh, D66 verliest altijd en komt ook elke keer weer terug. Die gaan al decennia van diepe dalen naar hoge pieken en weer terug,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken irl genoeg mensen die blij zijn dat dit gefaald heeft. Ik zou ook niet weten waarom iemand dat offline niet zou durven roepen. Ik ben VVD/D66 aanhanger, maar deze combo zag ik echt niet zitten.
En links heeft niks te winnen met nieuwe verkiezingen, alleen nog meer te verliezen. En de VVD en D66 hebben veel te verliezen.
Wat is dat voor onzin. Al het slechte van paars van de schuld van links, of was paars een links kabinet? VVD en D66 zaten net zo hard in die coalitie en die zijn niet wat je noemt links. Sowieso was Paars een van de beste coalities die NL de afgelopen eeuw gehad heeft. 8 jaar lang een stabiele regering die vooruit wil en niet bang is voor verandering. Dat is een luxe die we voorlopig niet meer krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow ik zeg ook niet dat ze dat allemaal roepen, vast wel de meerderheid. En zit ook niet op verkiezingen te wachten want die stemmen gaan toch richting PVV. Maar laat rechts dit probleem maar oplossen, links is toch not done sinds paars.
Alleen CDA en VVD doen moeilijk, rechts dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
links is er, naar mijn mening, toch alleen maar op uit om nieuwe verkiezingen te veroorzaken.
Dat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, als paarsplus er wel was gekomen dan waren er ook binnen een paar maanden nieuwe verkiezingen geweestVVD en groenlinks in n kabinet
!
Dat is niet mijn mening, maar het antwoord wat ik standaard terug krijg. Ik ben het compleet met jouw eens op dit moment, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Ik heb zelf links gestemd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin. Al het slechte van paars van de schuld van links, of was paars een links kabinet? VVD en D66 zaten net zo hard in die coalitie en die zijn niet wat je noemt links. Sowieso was Paars een van de beste coalities die NL de afgelopen eeuw gehad heeft. 8 jaar lang een stabiele regering die vooruit wil en niet bang is voor verandering. Dat is een luxe die we voorlopig niet meer krijgen.
Gewoon dat blaadje in de haard gooien, en er een foto van maken en opsturen. "Ik moest dit van jullie doen, wat nu?".quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef Morthill het volgende:
totaal iets anderskreeg vandaag DEMO (blad van jonge democraten) binnen en binnen 15 woorden sloeg ik het dicht omdat ik het woord 'verassend' tegenkwam. Mijn God zeg, hoe moeilijk is het nou
![]()
Links/Rechts bestaat eigenlijk totaal niet bij deze verkiezingen. Het zijn holle verkiezingswoorden geworden met name dankzij Wilders. Alles was plots de schuld van links, maar vervolgens heeft de man op veel punten meer gemeen met de SP dan met de VVD, maar dat is dan blijkbaar niet links of zo. Links is nu een soort symbool voor rechts om aan te geven wat er kut is in NL en rechts is dan altijd de oplossing.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn mening, maar het antwoord wat ik standaard terug krijg. Ik ben het compleet met jouw eens op dit moment, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Ik heb zelf links gestemd.
Maar de kans op een kabinet met linkse invloed is nu eenmaal heel klein geworden,want welke reele optie hou je nu nog over?
Het stomme is dat er nog niet eens zoveel kleine splinterpartijen zijn. Het probleem is juist dat er teveel grote partijen zijn met allemaal ongeveer evenveel zetels. Misschien moet gewoon het formatiesysteem op de schop!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef Pheno het volgende:
Het nadeel van tig splinterpartijen wordt iig pijnlijk duidelijk, links of rechts.
Dat roept D66 al veertig jaar, het probleem is dat dat niet zo makkelijk is. Je komt niet zomaar van het huidige partijenstelsel af.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef koei het volgende:
[..]
Het stomme is dat er nog niet eens zoveel kleine splinterpartijen zijn. Het probleem is juist dat er teveel grote partijen zijn met allemaal ongeveer evenveel zetels. Misschien moet gewoon het formatiesysteem op de schop!
Ze zijn allemaal te klein bedoel jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:51 schreef koei het volgende:
[..]
Het stomme is dat er nog niet eens zoveel kleine splinterpartijen zijn. Het probleem is juist dat er teveel grote partijen zijn met allemaal ongeveer evenveel zetels. Misschien moet gewoon het formatiesysteem op de schop!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat roept D66 al veertig jaar, het probleem is dat dat niet zo makkelijk is. Je komt niet zomaar van het huidige partijenstelsel af.
Scheiding tussen wetgevende macht en controlerende macht. Maar wat je noemt ligt dicht bij een zakenkabinet en dat is nog steeds een prima alternatief in mijn ogen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef koei het volgende:
[..]
Het huidige partijenstelsel vind ik ook niet zoveel mis mee (al is het absurd dat je je kan afsplitsen van je partij terwijl je niet op voorkeursstemmen bent gekozen en dan gewoon in de kamer kan blijven zitten), maar de formatie gaat nergens over. Waarom heb je 76 zetels nodig voor een kabinet? Misschien heb je met partij A wel een meerderheid voor meer geld voor docenten, en met partij B een meerderheid voor afschaffing stufi, terwijl partij A daar weer tegen is.
Misschien wel ja, moet ff kijken of ik dan niet al aant slapen ben of thuis ben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond nog co-op gamen?Rond een uurtje of 22:00 ofzo?
hele dag lijkt me ook niet leulkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef Flodder450 het volgende:
Zo, terug van t zwembad
de hele dag gezwommen , ik ben helemaal kapotmoe
wat dan wel?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
In elk geval goed nieuws dat het mislukt is.
Hij wel, hij roept wel meer irlquote:
En waarom dat nietquote:
quote:
quote:
Moet je ff stuk terug lezenquote:
Ohh zo jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet wel waar het over gaat, maar snap niet waarom je het niet irl zou zeggen?
Volgens de peilingen van Meneer de Hond staat die ver boven aan jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
We zien wel hoe het nu gaat, denk alleen dat als je nu verkiezingen had er meer mensen voor Wilders stemmen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens de peilingen van Meneer de Hond staat die ver boven aan ja
quote:
Dude, hij onderschatte de PVV met 40%. Dat is echt gewoon slecht hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hij doet het nooit heel slecht Koei en precies goed dat kan toch ook niet
[ afbeelding ]
Uitslagen van peilingen inspireren mensen om iets bepaalds te stemmen of zelfs om uberhaupt te stemmen. Hoe verder hij van de realiteit afzit hoe meer hij goed bezig is met zijn uiteindelijke doelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, hij onderschatte de PVV met 40%. Dat is echt gewoon slecht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je topic gezien inderdaad, ik neigde zelf ook meer naar Asus na al die ervaringen en statistieken. Als ik ooit geld heb voor een nieuwe PC kijk ik ook zeker eerst naar Asusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef Morthill het volgende:
Heb trouwens toch maar besloten geen Acer te kopen. Te veel kritiek op het merk, ben te bang dat het toch misgaat en stop dan liever wat geld in kwaliteit
Mijn nieuwe kandidaat is de Asus UL80Vt
[ afbeelding ]
Review op AnandTech was ook erg lovend. Concurrent voor de instap MacBooks op elk front, behalve het beeldscherm zelf. Maar dan een paar honderd euro goedkoper.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had je topic gezien inderdaad, ik neigde zelf ook meer naar Asus na al die ervaringen en statistieken. Als ik ooit geld heb voor een nieuwe PC kijk ik ook zeker eerst naar Asus
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef Morthill het volgende:
Heb trouwens toch maar besloten geen Acer te kopen. Te veel kritiek op het merk, ben te bang dat het toch misgaat en stop dan liever wat geld in kwaliteit
[ afbeelding ]
Ik heb al dik 1,5 jaar een Acer desktop en die start nog steeds binnen een minuut op en heeft al die tijd gelopen als een zonnetjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een Acer hebt overwogen valt me van je tegen. Ik had je toch wel iets hoger ingeschat...
Ik heb overigens goede ervaringen met Siemens Amilo (die laptop is bijna 5 jaar meegegaan) en HP Pavillion (1 jaar en counting...). De Acer die ik gehad heb hier tussenin was binnen een maand kapot.
Ik gebruik nu zelf een 17" HP laptop, met m'n oude PC als 3e scherm erbij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Review op AnandTech was ook erg lovend. Concurrent voor de instap MacBooks op elk front, behalve het beeldscherm zelf. Maar dan een paar honderd euro goedkoper.
Mijn Fujitso Siemens Amilo draait na 5 jaar ook nog steeds, maar heb hem wel 1x op moeten sturen omdat de body compleet scheurde, nu met m'n nieuwe body is dat ook weer het geval. Ook heb ik de harde schijf moeten vervangen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt een Acer hebt overwogen valt me van je tegen. Ik had je toch wel iets hoger ingeschat...
Ik heb overigens goede ervaringen met Siemens Amilo (die laptop is bijna 5 jaar meegegaan) en HP Pavillion (1 jaar en counting...). De Acer die ik gehad heb hier tussenin was binnen een maand kapot.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef lkb9000 het volgende:
Het is trouwens de hoogste tijd om bier te drinken in het noorderplantsoen!
Die ga ik niet luisteren want ik heb alleen nog maar tijd voor:quote:
Verstandige keuzequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Om er nog maar een succesverhaal bij te stoppen: ik heb veel plezier gehad van mijn Acer tablet, die al tweedehands was toen ik hem kreeg maar die ik nog zeker drie jaar heb meegezeuld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Om er nog maar een succesverhaal bij te stoppen: ik heb veel plezier gehad van mijn Acer tablet, die al tweedehands was toen ik hem kreeg maar die ik nog zeker drie jaar heb meegezeuld.
Dat gezegd: de support is vreselijk, dus een ander merk is zeker geen slecht idee
Euh nee? Heb ik die gehad dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Was dat die laptop die met tape vast geplakt zat?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh nee? Heb ik die gehad dan?Maar de scharnieren waren niet best nee.
En aan die laptop heb jij wel mooi je koei-column-header te danken![]()
Graag gedaan meidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dat je naar Leipzig zo'n tabletding mee had waarbij ik me verbaasde dat het ding uberhaupt nog werkteMisschien zat er niet echt tape op, maar het had er prima bij gepast!
En dankjewel voor mn mooie koei-column-header
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Graag gedaan meid
En die laptopze was oud, krakkemikkig en kon maar 30 minuten zonder opladen, maar het was m'n eerste
Ik heb dr nog ergens in een kastje liggen, met de oplader en de reservepennetjesquote:
elke nieuwe relatie voelt anders dan de oude, maar op den duur zal je er aan wennen en niks anders meer willen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb dr nog ergens in een kastje liggen, met de oplader en de reservepennetjes
Nu zit ik met een kille wacom tabletToch niet hetzelfde.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
elke nieuwe relatie voelt anders dan de oude, maar op den duur zal je er aan wennen en niks anders meer willen.
Die laptop kon buigen op manieren die ik daarna nooit meer heb gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
elke nieuwe relatie voelt anders dan de oude, maar op den duur zal je er aan wennen en niks anders meer willen.
Maar deze nieuwe kan er een wokkel in draaien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Die laptop kon buigen op manieren die ik daarna nooit meer heb gezien![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef koei het volgende:
Mijn nieuwe is een stuk slanker dan de oude! En zn uithoudingsvermogen is een stuk beter!
Pff, net of je mij was vergetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef koei het volgende:
[..]
Eens!
En sowieso geldt: uit het oog uit het hart!
Klinkt ongezondquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar deze nieuwe kan er een wokkel in draaien.
ooit gehoord dat iemand dood gegaan is aan een wokkelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Pff, net of je mij was vergeten
[..]
Klinkt ongezond
Nee, deze is puur voor eigen gebruik. Maar ik kan het model wel even voor je opzoeken...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Oe heb je daar nog een reserveversie van?
quote:
Je kan het ook zien als in, je heb haar echt laten rond draaien (nazorg is van latere zaak, maar je heb weer een sterke mannen verhaal).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als ie er zo uitziet dan moet je echt naar de dokter
En ik vond ze vroeger erg lekker maar tegenwoordig eet ik nooit meer chips
Awww. Just for old times sake:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:47 schreef koei het volgende:
Ik zou jou nooit kunnen vergeten! Bij elk ranzig plaatje dat ik zie moet ik gelijk even aan je denken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Awww. Just for old times sake:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn google history is weer opgeleukt.
Ik zit ook echt dom te lachen achter m'n PC om die foto's.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef koei het volgende:
Ik moet toch elke keer weer lachen om die twee foto's, hoe vaak ik ze nu ook al gezien heb
Carly Banksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef borstmelk het volgende:
Gvd,wat is de naam van dat wijf die haar tieten laat schudden op de OP?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zit ook echt dom te lachen achter m'n PC om die foto's.
Ok, ik ga naar bed, weer een dag vol verrassingen geweest![]()
Je gaat je afvragen wie die foto heeft gemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn google history is weer opgeleukt.
of wie de persoon op de foto isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat je afvragen wie die foto heeft gemaakt
hehehehehequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef koei het volgende:
Ah shit, Gangs of New York is vanavond al op tven ik moet zo eerst nog naar huis fietsen... En ik heb wederom niets aan mn afstuderen gedaan
Hoezo een foute keuze? Scorsese films staan vrijwel altijd garant voor belachelijk veel geweld of een geniaal plot.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hoe kan je nou Gans of New York kijken als Jackie Chan op TV isKijk daar gaat het fout Lil
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hoe kan je nou Gans of New York kijken als Jackie Chan op TV isKijk daar gaat het fout Lil
Euh nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen! En soms is dat heel gemakkelijk!
Heb jij trouwens geen interesse in een jong katje? Ik heb nog een lapjes Houdini over en een hele luie rode!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh nee.
[ afbeelding ]
Mijn eigen kat leeft nog steeds, en dat nu wel even genoeg.
Ik heb een hekel aan die kattenbakkenlucht, ik ben blij dat ik gewoon een grote tuin heb.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef koei het volgende:
[..]
Is wel zo slim ook... Ik mag zo nog even drie kattenbakken verschonenHoewel in de kattenbak van de kleintjes nu de allereerste drol ligt en ik twijfel nog of dat speciaal genoeg is om te bewaren! Is toch leuk als aandenken voor de toekomstige baasjes!
Terecht, ik zit ook Gangs te kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen! En soms is dat heel gemakkelijk!
Heb jij trouwens geen interesse in een jong katje? Ik heb nog een lapjes Houdini over en een hele luie rode!
Nogal! Heb hem al een paar keer gezien, dus val dadelijk toch in slaapquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Terecht, ik zit ook Gangs te kijkenschijtreclame alleen
Idem. Maar ik kan goed tegen dit weer. ik zweet me kapot met wat pech, maar heb er geen last van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Vond het wel meevallen, ik heb best goed geslapen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Maar ik kan goed tegen dit weer. ik zweet me kapot met wat pech, maar heb er geen last van.
Nou ja, als ik met zo weinig mogelijk kleren naar het werk ga...quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ging gewoon laat slapen, en zo weinig mogelijk kleren aan. Ik denk dat ik een dagje werk er wel mee ga redden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ging gewoon laat slapen, en zo weinig mogelijk kleren aan. Ik denk dat ik een dagje werk er wel mee ga redden
In de winter ben ik soms blij als ik wel met kleren slaap.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
Met kleren slapen is sowieso arelaxed... dat doe je alleen als je aan de rode klats bent of als je bij iemand anders slaapt
Ja bij jou hangt er (nog) niets.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Met kleren slapen is sowieso arelaxed... dat doe je alleen als je aan de rode klats bent of als je bij iemand anders slaapt
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja bij jou hangt er (nog) niets.
Mijn jongens hebben een bedje nodig.
Als ik met een vrouw in bed lig ben ik wel naakt, maar dat is gewoon luiheid en easy access.
Jawel, gewoon braaf laten slapenquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan heb je mijn kont niet goed bekeken
En als een man een strakke boxer aan heeft dan kan je er inderdaad helemaal niets zinnigs mee...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, gewoon braaf laten slapenAl dat gefrunnik 's nachts
Volgens mij ben ik de laatste 150 topics gewoon aanwezig geweest op misschien eens 1 of 2 topicjes naquote:De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is.
Je hebt internet man. In Afrika moeten ze aan een kabel trekken waar wat colablikjes aan vast hangen. Daarna begint een neger met fietsen en heb je maar liefst 512 hele kb's downloadsnelheid!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
Heb nu internet in me nieuwe huis, maar de snelheid......
2.20MB/s
0,15MB/s
Daar wordt je niet vrolijk van
Ja maar die neger heeft geen PS3 en Xbox die ook nog is fatsoenlijke snelheid nodig hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt internet man. In Afrika moeten ze aan een kabel trekken waar wat colablikjes aan vast hangen. Daarna begint een neger met fietsen en heb je maar liefst 512 hele kb's downloadsnelheid!
Oei, dat is wel heel erg kutquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
2.20MB/s
0,15MB/s
Ah je leeft nogquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:29 schreef CraniuM het volgende:
Ik post weer eens, HAHA nu klopt wat in de OP staat van mij niet meer
Ik haal max 7.8 Mbit op de 20 Mbit verbindingquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
Tele2eerste kennis making gaat al goed.
Nope.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik haal max 7.8 Mbit op de 20 Mbit verbindingIk heb wat met de kanalen van de wireless verbinding gespeeld en heb daar zo'n 2 Mbit verbetering uitgehaald maar het is nog steeds best klote...
Zie je een verschil tussen vaste en wireless verbinding?
Geef Ed de schuld!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:21 schreef KneusTeun het volgende:
Tele2eerste kennis making gaat al goed.
Ziggo is dan leuker. Officieel 22Mbit/s maar ik haal nu af en toe 32Mbit/squote:Op woensdag 21 juli 2010 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik haal max 7.8 Mbit op de 20 Mbit verbindingIk heb wat met de kanalen van de wireless verbinding gespeeld en heb daar zo'n 2 Mbit verbetering uitgehaald maar het is nog steeds best klote...
Zie je een verschil tussen vaste en wireless verbinding?
Ook duurder. En ik heb wel zo'n ontiegelijk slechte ervaring met Ziggo in mijn vorige woning dat ik nooit maar dan ook nooit meer internet van hen wil hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ziggo is dan leuker. Officieel 22Mbit/s maar ik haal nu af en toe 32Mbit/s
Toch wel met hand of niet SuperSpankXquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Dag jongelui! Ik ben vandaag aan het werk, potjandorie moest ik de schoonmaakster weer gaan helpen! Houdt in dat ik dus vanochtend 150 PC's en beeldschermen op heb getild zodat zij eronder kon met dr doekje.... Het is maar goed dat ik zo sterk ben, anders had ik nu vast pijn! MAAR DAT HEB IK NIET!!!
Same ik trok daar zo laag internet dat me xbox steeds wegviel......quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook duurder. En ik heb wel zo'n ontiegelijk slechte ervaring met Ziggo in mijn vorige woning dat ik nooit maar dan ook nooit meer internet van hen wil hebben.
Tss, ik heb een middagje tafels getilt. Lastafels van 80 kilo per stuk. In de brandende zon. Een heuvel op.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Dag jongelui! Ik ben vandaag aan het werk, potjandorie moest ik de schoonmaakster weer gaan helpen! Houdt in dat ik dus vanochtend 150 PC's en beeldschermen op heb getild zodat zij eronder kon met dr doekje.... Het is maar goed dat ik zo sterk ben, anders had ik nu vast pijn! MAAR DAT HEB IK NIET!!!
Hier totaal geen problemen met Ziggo, behalve dat ze in maart een snellere modem beloofden en hem nu nog niet hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook duurder. En ik heb wel zo'n ontiegelijk slechte ervaring met Ziggo in mijn vorige woning dat ik nooit maar dan ook nooit meer internet van hen wil hebben.
Dat heb ik dus met Tele2quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Selbstverstndlich!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch wel met hand of niet SuperSpankX
Bink boven binkquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Tss, ik heb een middagje tafels getilt. Lastafels van 80 kilo per stuk. In de brandende zon. Een heuvel op.
Maar ik ben dan ook een bink.
Ik heb geen spieren, maar STAALKABELS!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
Wat zijn jullie toch stoere mannenAls jullie toch aan het opscheppen zijn, moeten jullie nog meer dingen kwijt?
Zulke dunne armpjes heb je nou ook weer niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb geen spieren, maar STAALKABELS!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
- Je zei dat je oplevering de 23e was. Dus wacht dat even af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
2.20MB/s
0,15MB/s
Volgens mij is Spank echt zo'n beulquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb geen spieren, maar STAALKABELS!!!
Goedemorgen meneer Morthillquote:
Nee, Gangs of New York duurde tot bijna 02.00 + vakantiequote:
Que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo staat startend of beginnend gelijk aan 2 jaar werkervaring![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |