Oh... een forensje....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik bedoel eigenlijk dat het helemaal geen biker washij had een motorscooter. Een "echte" biker was waarschijnlijk spannender geweest.
Ik zie meerdere baronnen, die ene is wel leuk (te jong voor mij helaas).quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef GForceT1 het volgende:
Oh spirit, je hebt mijn accountnummer aan Baron gegeven. Jij smiecht!
Had wel een grote snor bij die baron verwacht![]()
Baron = Silenus toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie meerdere baronnen, die ene is wel leuk (te jong voor mij helaas).
@Splash: ik ben niet bang vies te worden hoor...
He dat is toevallig! Ik typte zomaar een random nummer in, maar dat was jij dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef GForceT1 het volgende:
Oh spirit, je hebt mijn accountnummer aan Baron gegeven. Jij smiecht!
Had wel een grote snor bij die baron verwacht![]()
Mooi! Ik heb een foto van gisteren.... ik moet morgen echt de motor even afspuiten.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
@Splash: ik ben niet bang vies te worden hoor...
*winkwink*quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Nee, helaas niet, is de motor van exquote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb een foto van gisteren.... ik moet morgen echt de motor even afspuiten.Rij jezelf ook motor trouwens? (doel op de foto in je fotoboek).
@Iedereen (voor het te OT wordt): Wat is de trend bij de sites? Zoeken de mannen echt de vrouwen op? Of 'jagen' de vrouwen ook keurig mee? Ik zit nu op een site waar ik telkens allemaal verzoekjes krijg e.d. (niet dat ik dat erg vind).
Ik verstuur zelf nooit iets als eerste eigenlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb een foto van gisteren.... ik moet morgen echt de motor even afspuiten.Rij jezelf ook motor trouwens? (doel op de foto in je fotoboek).
@Iedereen (voor het te OT wordt): Wat is de trend bij de sites? Zoeken de mannen echt de vrouwen op? Of 'jagen' de vrouwen ook keurig mee? Ik zit nu op een site waar ik telkens allemaal verzoekjes krijg e.d. (niet dat ik dat erg vind).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Knipoogje: niets voor jou? NH én rond jou leeftijd![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef GForceT1 het volgende:
wat vinden jullie: wel of niet mee gaan msn'en? Meestal val ik niet op oudere vrouwen, maar het is wel vleiendIk zou het er op wagen. Ziet er niet verkeerd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Knipoogje: niets voor jou? NH én rond jou leeftijd![]()
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
Dat is niet irritant, dat is gewoon sneu.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Silenus het volgende:
Oh weten jullie wat ik OOK ZO IRRITANT VIND....
Vrouwen (mannen ook) die dan een foto van hun als zogenaamde cover van een niet bestaand fashion-magazine plaatsen. Dan is er een blad wat heet 'SEXY' ofzo met wat headlines en dan dus met hun eigen foto.
Hahahaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Deze dame vind ik erg leuk, maar out of my league qua uiterlijk: 59196308
Ik zou eerder reageren op 61829450. Heeft wel wat schattigs
Zulke foto's heb ik nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Silenus het volgende:
Oh weten jullie wat ik OOK ZO IRRITANT VIND....
Vrouwen (mannen ook) die dan een foto van hun als zogenaamde cover van een niet bestaand fashion-magazine plaatsen. Dan is er een blad wat heet 'SEXY' ofzo met wat headlines en dan dus met hun eigen foto.
En dan zelf een hartje sturenquote:Heb ik je interesse gewekt en wil je meer weten? Fijn, maar stuur me een inhoudelijk bericht. Hartjes strelen je ego, maar daar blijft het vaak bij.
Nou ja ik ging niet ver uiteraard het was een sollicitatiegesprek maar er zijn wel wat lieve woordjes gevallen ja. In het echt ziet ze er wat beter uit dan op de foto.quote:
"Beste heer picard, waarom zouden wij u aan moeten nemen?"quote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ja ik ging niet ver uiteraard het was een sollicitatiegesprek maar er zijn wel wat lieve woordjes gevallen ja. In het echt ziet ze er wat beter uit dan op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |