Uit berichtjes niet, wel uit profielteksten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef GForceT1 het volgende:
hmmm berichtje verstuurd, krijg hartje terug. Weer zo'n gratis member![]()
Weten jullie of RP msn adressen filtert uit berichtjes?
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik jou nu gaan staan, even een paar keer met je voetje stampen, en weer gaan zitten
In berichtjes kun je alles zetten!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef GForceT1 het volgende:
hmmm berichtje verstuurd, krijg hartje terug. Weer zo'n gratis member![]()
Weten jullie of RP msn adressen filtert uit berichtjes?
Klassieke opvoeding... betekent dat dat je op de nonnenschool o.i.d. moet hebben gezeten? Want het is een nogal ruim interpreteerbaar begrip.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zat me net af te vragen of ik deze man knap vond (weer een hartje) of niet, maar toen ik in zijn oproepje las "zeilen en klassieke opvoeding" had ie het compleet voor zichzelf verpest..
45351377
Klopt, heeeel lastig als je een hartje krijgt en je bent allebei geen lidquote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uit berichtjes niet, wel uit profielteksten.
En het is na het lezen van het bericht maar 1 klik !quote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen, in het begin, toen ik net op die sites kwam, was ik helemaal beledigd als ik een geen interesse berichtje kreeg, maar nu niet meer (ik stuur ze zelf immers ook).
In zo'n geval even snel toch je mailadres erin zetten en hopen dat ie het leest voordat het verwijderd wordtquote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, heeeel lastig als je een hartje krijgt en je bent allebei geen lid
Heb ik een keer geprobeerd, maar bij het "saven" kwam al meteen een boodschap dat het niet mocht (weet niet meer precies wat het was). En ik had nog wel geprobeerd het een beetje te verbloemen, maar helaas...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In zo'n geval even snel toch je mailadres erin zetten en hopen dat ie het leest voordat het verwijderd wordt
Of ze zijn zo slim om een nickname te bedenken waarbij je @hotmail.com of @live.nl achter kunt zetten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, heeeel lastig als je een hartje krijgt en je bent allebei geen lid
Je kan achter elke nickname toch wel @hotmail of @live zetten?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of ze zijn zo slim om een nickname te bedenken waarbij je @hotmail.com of @live.nl achter kunt zetten.
Ik gebruik een tiscali account en soms yahoo, dat kennen mensen niet zo en ik was zo dom een username te nemen die dus niet @tiscali of @yahoo isquote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of ze zijn zo slim om een nickname te bedenken waarbij je @hotmail.com of @live.nl achter kunt zetten.
En dan maar hopen dat het bij de juiste persoon aankomtquote:Op maandag 19 juli 2010 21:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan achter elke nickname toch wel @hotmail of @live zetten?Je ziet de meest rare emailadressen tegenwoordig,
ALTIJD!!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:06 schreef GForceT1 het volgende:
oeh ik kom spirit tegen! Wil je een hartje?
Ik heb dat toch net andersom hoewel ze qua leeftijd sowieso beiden out of my league zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Deze dame vind ik erg leuk, maar out of my league qua uiterlijk: 59196308
Ik zou eerder reageren op 61829450. Heeft wel wat schattigs
Ik vind die tweede veel mooier dan die eerste?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Deze dame vind ik erg leuk, maar out of my league qua uiterlijk: 59196308
Ik zou eerder reageren op 61829450. Heeft wel wat schattigs
Troost je, de meesten proberen het niet eens.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik een tiscali account en soms yahoo, dat kennen mensen niet zo en ik was zo dom een username te nemen die dus niet @tiscali of @yahoo is
Dat verklaart waarom ik nog geen bericht van jou heb gehad.quote:
Lol, ben ik je al tegengekomen op RP danquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik nog geen bericht van jou heb gehad.
O ja! Nu hoeft het niet meer zo moeilijk. Dom van mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol, ben ik je al tegengekomen op RP danIk kan je wel een PM sturen hoor ...
@knipoogje: leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |