Ik heb hem al een hartje gestuurdquote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je nou al es gereageerd??![]()
Tot jij reageert krijg je bij deze een topic-ban
quote:Hoi ik ben andre
na lange tijd vrijgezel te zijn ben ik daar wel op uit gekeken.
ben niet echt op zoek maar kijk liever als ik wat leuks tegen kom.
wat ik graag tegen wil komen is een lieve leuk gezellig spontane en vooral betrouw bare dame.
nou hopelijk tot snel
gr dre
Goede muzieksmaak heeft hij in ieder geval wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Damn.. ik krijg weer een interesseberichtje hoor... Wat een typetje!!
NL 60362474
Als je maar niet bij instellingen het vakje: Andere members mogen zien dat ik hun profiel heb bezocht. aan hebt staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef DrMarten het volgende:
Zouden die kerels nu heel raar kijken als ze zien dat er andere kerels hun profiel bekijken?
Hij mag blij wezen dat jij hem een hartje stuurt. Pha!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al een hartje gestuurd
Ik voel me weer helemaal een muurbloempje
Mannen kunnen best inschatten of andere mannen knap zijn of niet en hij ziet er goed uit! Wel het standaardriedeltje verder. Toch heeft ie wel wat saais, want hij heeft geen enkele hobby. 50% van alle mannen heeft fotografie als hobby staan omdat dit cool overkomt.quote:
Ik vind het wel meevallen met het afzeiken eigenlijk. Zeggen dat iemand saai is, is toch niet afzeiken?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Vind het wel wat laag om nou hier mensen (achter hun rug om) af te gaan zitten zeiken, eerlijk gezegd.
Welnee!! Dat heet leedvermaak en daar zijn wij mensen dol opquote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Vind het wel wat laag om nou hier mensen (achter hun rug om) af te gaan zitten zeiken, eerlijk gezegd.
Nee; die snappen ook wel dat het andere mannen zijn die even de concurrentie willen checken of originele profielteksten op willen doen...hoop ikquote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef DrMarten het volgende:
Zouden die kerels nu heel raar kijken als ze zien dat er andere kerels hun profiel bekijken?
Het zal wel moeten, we zijn allemaal te billig om een betaald abonnement te nemen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Hobby's maken een man niet spannend.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mannen kunnen best inschatten of andere mannen knap zijn of niet en hij ziet er goed uit! Wel het standaardriedeltje verder. Toch heeft ie wel wat saais, want hij heeft geen enkele hobby. 50% van alle mannen heeft fotografie als hobby staan omdat dit cool overkomt.
Altijd als ik op dit topic klik wordt er een of andere profieltekst belachelijk gemaaktquote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met het afzeiken eigenlijk. Zeggen dat iemand saai is, is toch niet afzeiken?
Maar..maar het is toch algemeen bekend dat Fokkers ook laag zijn?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Altijd als ik op dit topic klik wordt er een of andere profieltekst belachelijk gemaaktTja, er zitten ook domme en laagopgeleide mensen op datingsites, om daar nou op FOK! met z'n allen om te gaan lachen... Het zal wel aan mij liggen.
Ja, dat ligt aan jou.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Altijd als ik op dit topic klik wordt er een of andere profieltekst belachelijk gemaaktTja, er zitten ook domme en laagopgeleide mensen op datingsites, om daar nou op FOK! met z'n allen om te gaan lachen... Het zal wel aan mij liggen.
Nee hoor, op Fok! wordt echt nooooit iemand belachelijk gemaaktquote:Op maandag 19 juli 2010 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar..maar het is toch algemeen bekend dat Fokkers ook laag zijn?
Ik mag hier eigenlijk niet om lachen maar toch deed ik zo:quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
Als we dan toch bezig zijn...
NL60039575![]()
En dan zoek je dus onder gewichtsklasse 'normaal' en 'slank'
Daarom zijn shows als Idols en popstars zo populair. Lachen om anderen. D'r zullen genoeg mensen om mij lachen...die Knipoog, zo kansloos op zoek op datingsitesquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik pas me wel aan hoor, schat.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef CherryLips het volgende:
leuke kerel gezien op RP maar hij is out of my league zeg maar
OKquote:
*giechelgrinnik*quote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom zijn shows als Idols en popstars zo populair. Lachen om anderen. D'r zullen genoeg mensen om mij lachen...die Knipoog, zo kansloos op zoek op datingsites
Lachen is
Toch heeft ze bij postuur echt volslank staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
NL60039575![]()
Dan zoek je niet goed want er staat volslank. Al had er natuurlijk zwaar moeten staan met haar 100kg+ en 1.60. Maar aan de foto te zien is ze dan ook niet volledig gezond. Arme meid.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
NL60039575![]()
Pfff lees dan niet mee hier. Trouwens, wie weet worden wij ook wel in de zeik genomen op een andere site.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
OK![]()
Ik denk nog altijd dat het een kwestie is van lef en jezelf kwetsbaar opstellen om een profieltekst en foto's op een datingsite te zetten. Vind het dus wat flauw om daar dan op te gaan zitten zeiken.
*googled op NL nummer...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff lees dan niet mee hier. Trouwens, wie weet worden wij ook wel in de zeik genomen op een andere site.
Wij hebben zelf allemaal een profiel, en zullen ongetwijfeld door sommige anderen weer belachelijk worden gemaakt. Laten we elkaar geen mietje noemen, ze lezen het toch niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik denk nog altijd dat het een kwestie is van lef en jezelf kwetsbaar opstellen om een profieltekst en foto's op een datingsite te zetten. Vind het dus wat flauw om daar dan op te gaan zitten zeiken.
Mjah, volslank is het ook niet echt hequote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Toch heeft ze bij postuur echt volslank staan.
En het is eigenlijk nog een hele rare foto ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
NL60039575![]()
Wat is jouw profiel? Zal ik eens vakkundig beoordelen of jullie bij elkaar passenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef DrMarten het volgende:
Over way out of my league gesproken....... NL70936334
Misschien toch maar eens een berichtje sturen.
Als ik een man was, zou dat zo NIET mijn type zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef DrMarten het volgende:
Oh god, is het al zo'n kliekje geworden? Normaal gesproken komt dat pas op na SC-topic 25quote:
Dat kan. Het internet zit vol met elkaar beledigende en afzeikende mensen. Maakt het niet minder sneu.quote:Trouwens, wie weet worden wij ook wel in de zeik genomen op een andere site.
Wil je wel even OT blijven ja? Dit is geen SCquote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh god, is het al zo'n kliekje geworden? Normaal gesproken komt dat pas op na SC-topic 25![]()
[..]
Dat kan. Het internet zit vol met elkaar beledigende en afzeikende mensen. Maakt het niet minder sneu.
Ben al wegquote:Op maandag 19 juli 2010 20:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil je wel even OT blijven ja? Dit is geen SC
Ze doen maar, ik ken die mensen toch nietquote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat kan. Het internet zit vol met elkaar beledigende en afzeikende mensen. Maakt het niet minder sneu.
Zie pmquote:Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is jouw profiel? Zal ik eens vakkundig beoordelen of jullie bij elkaar passen
Zo bijzonder is ze toch niet? 2de foto is ook een heel normale foto. Gewoon iets sturen dan merk je t vanzelf!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef DrMarten het volgende:
Mmm dat pianospelen en zo vind ik ook maar niets. Ik krijg opeens geen berichtjes meer, van het weekend wel heel veel, ik ben niet meer "leuk"quote:Op maandag 19 juli 2010 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zat me net af te vragen of ik deze man knap vond (weer een hartje) of niet, maar toen ik in zijn oproepje las "zeilen en klassieke opvoeding" had ie het compleet voor zichzelf verpest..
45351377
Afstand is relatief!!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is ze toch niet? 2de foto is ook een heel normale foto. Gewoon iets sturen dan merk je t vanzelf!
@Cherrylips die hunk van jou heeft een gouden bolletje dus hij kan jou iig wel berichtjes sturen![]()
Ik begin het door te krijgen denk ik: gisteren 13 berichtjes gestuurd (wel orgineel en aansluitend op het profiel) en vandaag gewoon 4 berichtjes in mijn inbox(moet ik er wel bij zeggen dat er 1 is van die vrouw van 35 met kind 200km hier vandaan... wat moet ik daar nou weer mee
Ik BEN een man en het is zo niet mijn typequote:Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou dat zo NIET mijn type zijn.
Op de een of andere manier zie ik jou nu gaan staan, even een paar keer met je voetje stampen, en weer gaan zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat pianospelen en zo vind ik ook maar niets. Ik krijg opeens geen berichtjes meer, van het weekend wel heel veel, ik ben niet meer "leuk"
Maar die taxichauffeur lijkt steeds leukerHij is nu even douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |