Op de foto ziet hij er anders wel slank uit hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Taxichauffeurs.. Zelfde als buschauffeurs gok ikAanleg voor overgewicht, hartkwalen etc.. Puur omdat ze voor geen meter bewegen
Post dan gewoon z'n foto hierquote:Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef CherryLips het volgende:
NL45702143
Die kan je hebben!! Gewoon interesse sturen!quote:
Waarom is 'ie out of je leaguequote:Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef CherryLips het volgende:
NL45702143
Jij bent ook een lekker ding heur!!quote:
Relaxte vulkaan, rustig van buiten maar kolkend van binnen, zoekt een lieve, relaxte, sexy en passionele vrouw.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Damn.. ik krijg weer een interesseberichtje hoor... Wat een typetje!!
NL 60362474
tuttefrutquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekker ding heur!!
GEWOON REAGEREN TUTTEFRUT!! HUPSAKEE!!
Schrijft ie dat serieus? Ik heb zn profiel niet eens aagekliktquote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Relaxte vulkaan, rustig van buiten maar kolkend van binnen, zoekt een lieve, relaxte, sexy en passionele vrouw.
Oeh. Wat een ondeugd!
Heb je nou al es gereageerd??quote:
Vrouwen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef GlenSpey het volgende:
Wat een kippenhok
Geen wonder dat al die topics zo snel vol zijn telkens
Dat dus. En hij valt niet op poppetjes (wel smaak, maar het mag allemaal niet te lang duren).quote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekker ding heur!!
GEWOON REAGEREN TUTTEFRUT!! HUPSAKEE!!
Niet mijn typequote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
NL 60362474
Dat schrijft ie! Waar halen mensen toch dat soort teksten vandaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Schrijft ie dat serieus? Ik heb zn profiel niet eens aageklikt
Ik heb hem al een hartje gestuurdquote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je nou al es gereageerd??![]()
Tot jij reageert krijg je bij deze een topic-ban
quote:Hoi ik ben andre
na lange tijd vrijgezel te zijn ben ik daar wel op uit gekeken.
ben niet echt op zoek maar kijk liever als ik wat leuks tegen kom.
wat ik graag tegen wil komen is een lieve leuk gezellig spontane en vooral betrouw bare dame.
nou hopelijk tot snel
gr dre
Goede muzieksmaak heeft hij in ieder geval wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
NL 60362474
Als je maar niet bij instellingen het vakje: Andere members mogen zien dat ik hun profiel heb bezocht. aan hebt staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef DrMarten het volgende:
Zouden die kerels nu heel raar kijken als ze zien dat er andere kerels hun profiel bekijken?
Hij mag blij wezen dat jij hem een hartje stuurt. Pha!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al een hartje gestuurd
Ik voel me weer helemaal een muurbloempje
Mannen kunnen best inschatten of andere mannen knap zijn of niet en hij ziet er goed uit! Wel het standaardriedeltje verder. Toch heeft ie wel wat saais, want hij heeft geen enkele hobby. 50% van alle mannen heeft fotografie als hobby staan omdat dit cool overkomt.quote:
Ik vind het wel meevallen met het afzeiken eigenlijk. Zeggen dat iemand saai is, is toch niet afzeiken?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Vind het wel wat laag om nou hier mensen (achter hun rug om) af te gaan zitten zeiken, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |