En datquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Kwalberto het volgende:
Verstandige jongen jouw broer [ afbeelding ]
Fix'd.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef nicoo het volgende:
Mijn broer wil zn net bestelde HTC Desire inruilen voor een Iphone 4g.
Klacht: Iphone
Klacht 2: Mac
Klacht 3: Tietjes
Anitklacht: Tieten
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Kwalberto het volgende:
Niet zo'n verstandige jongen jouw broer [ afbeelding ]
Nog altijd veel meer dan met een HTCquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef nicoo het volgende:
Kom op mensen, je kunt met die nieuwe iphone amper meer dan met de oude
Er zit een extra camera op.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef nicoo het volgende:
T gaat toch over de desire en de iPhone 4?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef nicoo het volgende:
QFTquote:
Alsof iemand dat ooit gebruiktquote:
Dat is een van de redenen waarom ie kut is. En het is natuurlijk een macquote:Op maandag 19 juli 2010 17:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T gaat toch over de desire en de iPhone 4?
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef nicoo het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen waarom ie kut is. En het is natuurlijk een mac
Mensen die oordelen over een telefoon die ze nog nooit aangeraakt hebben of huilie doen dat ze het niet kunnen betalenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef Nico_Galijk het volgende:
Iphone![]()
Mensen die achter een hype aanlopen
Mensen die de hoofdprijs voor inferieure producten neerleggen
Applewat een topbedrijf dat het ze lukt om zulke schapen binnen te krijgen.
Iphone 3GS was al kutquote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Ja jongens de iPhone 4 is kut omdat hij nauwelijks meer kan als de iPhone 3gs.
En het is geen mac het is een iPhone.. macs draaien op OSX en iPhones op iOS
Wat heeft Mac er eigenlijk mee te maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef nicoo het volgende:
Antiklacht: Tietjes
T is een iPhone 4.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Iphone 3GS was al kut
En als je dan niet eens kan bellen met de 4GS, wat verwacht je dan wat we zeggen
Als je de Iphone4 aanraakt valt het bereik wegquote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over een telefoon die ze nog nooit aangeraakt hebben of huilie doen dat ze het niet kunnen betalen
Dat.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Ga niet janken omdat je geen Iphone kunt betalen please.![]()
Iedereen met een beetje stijl en klasse heeft een Iphone, klaar.
En een MacBook (Pro) en een iPod.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Dit. Idee van de iPhone is (was) werkelijk briljant, de utivoering destijds ook maar het innovatieve is eraf en nu heeft Android het stokje over genomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Als je de Iphone4 aanraakt valt het bereik weg![]()
[ afbeelding ]
Even zonder gekheid, de eerste Iphone was een redelijke innovatie voor de telefoonmarkt en toen was ik er ook redelijk van gecharmeerd. Maar de opvolgers slaan nergens meer op. na 3 versies kan je eindelijk video's opnemen en Apple doet alsof het een innovatie in de telefoonmarkt is (net als videobellen nu) ik heb verder de 3g en 3gs vast gehad bij het verlengen van mn abbo maar ben telkens zonder spijt voor een andere telefoon gegaan.
Bij de iPhone 4 die ik vast gehouden heb niet, en er staan zat filmpjes op youtube waar het bereik niet verminderd.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Als je de Iphone4 aanraakt valt het bereik weg![]()
[ afbeelding ]
Even zonder gekheid, de eerste Iphone was een redelijke innovatie voor de telefoonmarkt en toen was ik er ook redelijk van gecharmeerd. Maar de opvolgers slaan nergens meer op. na 3 versies kan je eindelijk video's opnemen en Apple doet alsof het een innovatie in de telefoonmarkt is (net als videobellen nu) ik heb verder de 3g en 3gs vast gehad bij het verlengen van mn abbo maar ben telkens zonder spijt voor een andere telefoon gegaan.
Ik heb de Iphone 4 een keer laten vallen, daar functioneerde hij beter in dan in al het andere. Wat een droeftoeter apparaat is het. Voor autisten die geen autisten willen lijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij de iPhone 4 die ik vast gehouden heb niet, en er staan zat filmpjes op youtube waar het bereik niet verminderd.
Heb jij de iphone 4 wel eens vast gehouden dan?
Mensen die oordelen over een product gebaseerd op blogs en de media
Dit dus.. hetzelfde wat met Apple (10-20?) jaren geleden gebeurde op de computermarkt gebeurt nu op de telefoonmarkt. Ze zijn innovatief, blijven hangen, zijn zo gesloten als wat voor developers en een concurrent haalt ze in (toen Windows, nu Android)quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Idee van de iPhone is (was) werkelijk briljant, de utivoering destijds ook maar het innovatieve is eraf en nu heeft Android het stokje over genomen.
Dat is ook de reden dat Android 2 keer zo goed verkoopt als de iPhone.
quote:In de Verenigde Staten staat op dit moment nog steeds het BlackBerry OS op de eerste plaats met een marktaandeel van 36 procent. Daarna volgt inmiddels Android met een marktaandeel van 28, gevolgd door Apple OS met 21 procent.
Zegt een feyenoord autistquote:Op maandag 19 juli 2010 17:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb de Iphone 4 een keer laten vallen, daar functioneerde hij beter in dan in al het andere. Wat een droeftoeter apparaat is het. Voor autisten die geen autisten willen lijken
Hebben we het hier nou over voetbal of over een kut mobiel dat zich een Iphone mag noemen?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zegt een feyenoord autist![]()
De iPhone 4 staat tenminste nog met regelmaat op 1, kun je van feyenoord niet zeggen
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef Nico_Galijk het volgende:
Iphone![]()
Mensen die achter een hype aanlopen
Mensen die de hoofdprijs voor inferieure producten neerleggen
Applewat een topbedrijf dat het ze lukt om zulke schapen binnen te krijgen.
Ik wilde een opmerking maken over perron 1 met de treinvakantie richting ......quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De iPhone 4 staat tenminste nog met regelmaat op 1, kun je van feyenoord niet zeggen
Nee, omdat ik een Desire heb en mijn interesse na de 3gs totaal verloren is gegaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij de iPhone 4 die ik vast gehouden heb niet, en er staan zat filmpjes op youtube waar het bereik niet verminderd.
Heb jij de iphone 4 wel eens vast gehouden dan?
Mensen die oordelen over een product gebaseerd op blogs en de media
En daarom hou ik van apple.. het is gesloten dus je krijgt geen rotzooi op je telefoon. Bij android kan 1/5 apps in je persoonlijke gegevens kijken, nou als het daar naar toe gaatquote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Dit dus.. hetzelfde wat met Apple (10-20?) jaren geleden gebeurde op de computermarkt gebeurt nu op de telefoonmarkt. Ze zijn innovatief, blijven hangen, zijn zo gesloten als wat voor developers en een concurrent haalt ze in (toen Windows, nu Android)
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een Desire heb en mijn interesse na de 3gs totaal verloren is gegaan.dadelijk met Froyo is het helemaal feest
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een Desire heb en mijn interesse na de 3gs totaal verloren is gegaan.dadelijk met Froyo is het helemaal feest
Als je dat vergelijk wilt makenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja wanneer komt Froyo eigenlijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Joh vind je het gek, voor een paar honderd euro heb je al een Android telefoon..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:37 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Als je dat vergelijk wilt makenFeyenoord heeft ook vaker eerste gestaan. Tegenwoordig zakt Apple en hun OS steeds verder af in ranglijsten. (net als vroeger)
Heb 'm ook sinds een week of 3.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Bazen mobiel is het, niets meer en niets minder.
Tja, en daar ligt het verschil in doelgroep:quote:Op maandag 19 juli 2010 17:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En daarom hou ik van apple.. het is gesloten dus je krijgt geen rotzooi op je telefoon. Bij android kan 1/5 apps in je persoonlijke gegevens kijken, nou als het daar naar toe gaat![]()
Bijna alles wat ik er mee wil kan ik er mee.. Kwaliteits apps zijn er zat.
Voor de rest -> Jailbreak.
Froyo is er al, ik draai het al op mijn HTC Hero als custom ROM. Voor de Desire is er officieel nog geen datum bekend, reken op nog een paar weken.quote:
Het is al mogelijk om Froyo op je Desire te zetten. HTC heeft echter nog geen officiele versie met Sense ge-released. Verwachte release is Q3 van dit jaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja wanneer komt Froyo eigenlijk?![]()
[..]
Joh vind je het gek, voor een paar honderd euro heb je al een Android telefoon..
Ik kan android op mijn iPhone 3g stouwen.. tof.. Kun jij iOS er op doen?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, en daar ligt het verschil in doelgroep:
Apple: Alles wat erop staat moet 100% werken en helemaal in orde zijn
Google: Alles moet kunnen, ookal werkt het nog niet zonder problemen
Geef mij maar de aanpak van Google. Als je een app installeert moet je die alsnog toestemming geven om iets met je telefoon te kunnen doen -anders installeer je hem gewoon niet en pak je een andere- en heb je apps die bij Apple nooit erdoor zouden komen. Zo is in de Android market de app om de telefoon te rooten gewoon te downloaden. Geen gezeik of gezeur van Google, gewoon vrijheid en niet allemaal in de maat van Koning Jobs lopen. Heerlijk, net nog een WiFi-tether app van de market gehaald, iets wat Apple krampachtig probeert te verbieden.
Ja, jij kunt Android op jouw iPhone stouwen. Echter heeft Android tenmisnte een menu, home en back button nodig om goed te functioneren en die heeft de iPhone niet. Verder is het totaal niet relevant. Geen weldenkend mens zet Android op zijn iPhone of andersom. Waarom je dit aanhaalt snap ik werkelijk niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik kan android op mijn iPhone 3g stouwen.. tof.. Kun jij iOS er op doen?
Tethering wordt bepaald door de provider want met de iPhone kun je gewoon tetheren als je provider dit toestaat.. voor andere providers -> pda net (te koop in cydia store)
Daarom:quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, jij kunt Android op jouw iPhone stouwen. Echter heeft Android tenmisnte een menu, home en back button nodig om goed te functioneren en die heeft de iPhone niet. Verder is het totaal niet relevant. Geen weldenkend mens zet Android op zijn iPhone of andersom. Waarom je dit aanhaalt snap ik werkelijk niet.
En dat tetheren, mooiDat is dan veranderd. Echter hou ik er niet van als mijn provider bepaald wat ik wel en niet mag op mijn telefoon. Net zoals ik niet wil dat Apple of Google dat bepaald. Met Android dus geen last van die onzin.
Op je iPhone kun je ook alles stouwen als je een jailbreak hebt.. zelfs Android, maar inderdaad waarom zou je dat willen.quote:Apple: Alles wat erop staat moet 100% werken en helemaal in orde zijn
Google: Alles moet kunnen, ookal werkt het nog niet zonder problemen
Geen idee. Ik begon er dan ook niet over.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom:
[..]
Op je iPhone kun je ook alles stouwen als je een jailbreak hebt.. zelfs Android, maar inderdaad waarom zou je dat willen.
Die afspraak heb ik ook met mijn provider in de vorm van de voorwaarden die ik overeen gekomen ben bij het afsluiten van mijn abonnement. Ik wil niet hebben dat mijn provider rechtstreeks policies kan beinvloeden op mijn telefoon.quote:En je provider mag wel degelijk dat soort regels stellen hoor, want je hebt een abbo voor internet op je mobiele telefoon niet op je computer. Anders kun je net zo goed gaan klagen dat je niet onbeperkt mag bellen terwijl je wel betaalt voor belminuten![]()
Prima. Ik vind Android veel fijner werken. Overigens niet aankomen met het gezever dat ik nog nooit een iPhone in mijn handen heb gehad, dat is pure kwats. Verder is het noemen van een dikke ontwerpfout niet bashen maar kritisch zijn. Als dat al niet meer mag.. En je had eens moeten kijken toen dat gezeik om de Nexus One was die soortgelijke problemen had, mijn god zeg..quote:Android is zeker geen slecht besturings systeem, ik vind alleen de iPhone veel fijner werken.. Alleen t verschil tussen Android gebruikers en iPhone gebruikers is dat Android gebruikers alle kansen gebruiken om Apple te bashen.
Als je een simkaart van een provider die het wel toestaat er in doet dan verschijnt de optie tethering automatisch in het menu van je iPhonequote:Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen idee. Ik begon er dan ook niet over.
[..]
Die afspraak heb ik ook met mijn provider in de vorm van de voorwaarden die ik overeen gekomen ben bij het afsluiten van mijn abonnement. Ik wil niet hebben dat mijn provider rechtstreeks policies kan beinvloeden op mijn telefoon.
[..]
Prima. Ik vind Android veel fijner werken. Overigens niet aankomen met het gezever dat ik nog nooit een iPhone in mijn handen heb gehad, dat is pure kwats. Verder is het noemen van een dikke ontwerpfout niet bashen maar kritisch zijn. Als dat al niet meer mag.. En je had eens moeten kijken toen dat gezeik om de Nexus One was die soortgelijke problemen had, mijn god zeg..
Dat wil ik ook niet hebben. Ik wil gewoon volledige functionaliteit van mijn telefoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je een simkaart van een provider die het wel toestaat er in doet dan verschijnt de optie tethering automatisch in het menu van je iPhone
Ik kwam aan met het gezever dat je er geen in je handen had gehad omdat je het had over de antenne problemen. Er is een probleem maar dit wordt zwaar opgeblazen, ik heb een iPhone 4 in mijn handen gehad en hoe ik hem ook vast hield ik kreeg geen 1 balkje weg. Daarnaast komen mensen aan met dat hij gesprekken zou laten wegvallen als je hem daar vastpakt en ook dat is totale onzin want het bereik wordt minder en heeeeeeeeel afentoe valt het volledig weg. Overigens als het volledig weg valt zit je in een gebied met een bagger bereik, dus dat ligt meer aan de provider dan aan de iPhone.
Tja, dan moet je bij je provider gaan klagen. Als je betaald voor internet op je mobiel en er staat in de voorwaarde dat je niet mag tetheren dan mag het toch niet.. Maar pda net doet het wel gewoon altijd en werkt een stuk makkelijkerquote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet hebben. Ik wil gewoon volledige functionaliteit van mijn telefoon.
En je haalt twee mensen door elkaar, quote eens een bericht waar je mij ziet zeiken over de antenne van de iPhone 4? Overigens heb ik inderdaad nog geen iPhone 4 in mijn handen gehad, wel een iPhone 3GS met iOS4. De software is niet spectaculair veranderd. Voer eerst eens écht multitasking in.
Makkelijker dan wat? Scherm aanzetten, in de lijst met apps zoeken naar Wireless Tether (onderaan dus) en dat aanklikken? Vraag me sterk af hoe de iPhone dat makkelijker kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tja, dan moet je bij je provider gaan klagen. Als je betaald voor internet op je mobiel en er staat in de voorwaarde dat je niet mag tetheren dan mag het toch niet.. Maar pda net doet het wel gewoon altijd en werkt een stuk makkelijker![]()
Apps die directe verbinding nodig hebben moeten kunnen multitasken. Last.fm draaien in de achtergornd bijvoorbeeld (goed, kan iOS4 ook), van allerlei apps, alles bij elkaar brengen en altijd op dezelfde plaats terugkeren in een app. Werkt op iOS4 toch anders, en ik vind Android in deze daadwerkelijk prettiger.quote:Waarom wil je trouwens echt multitasken? Dat is nog zo'n reden dat mensen gebruiken om Apple te bekritiseren.. Als je een site begint met laden en je gaat daarna ff smsen dan blijft die site gewoon door laden.. Spelletjes enz die zet hij op pauze tot je weer terug gaat naar het scherm.
En zie inderdaad dat ik 2 door elkaar haal, my bad.
Film Film film filmquote:Op maandag 19 juli 2010 17:19 schreef A-mineur het volgende:
Waar blijven de tetten dan?!
Tevens eens met klacht.
Je broer moet in een gesticht worden opgenomen...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef nicoo het volgende:
Ik hoef mijn iPhone alleen aan de computer te sluiten en hij gaat automatisch tetheren als er geen wifi/ethernet verbinding isquote:Op maandag 19 juli 2010 18:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Makkelijker dan wat? Scherm aanzetten, in de lijst met apps zoeken naar Wireless Tether (onderaan dus) en dat aanklikken? Vraag me sterk af hoe de iPhone dat makkelijker kan.
[..]
Apps die directe verbinding nodig hebben moeten kunnen multitasken. Last.fm draaien in de achtergornd bijvoorbeeld (goed, kan iOS4 ook), van allerlei apps, alles bij elkaar brengen en altijd op dezelfde plaats terugkeren in een app. Werkt op iOS4 toch anders, en ik vind Android in deze daadwerkelijk prettiger.
Hoe dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef HalvinCarris het volgende:
Faal. HTC Desire ownt de iPhone
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef svenistheman het volgende:
Volgens deze site is de HTC Desire overall toch echt het beste. Zit je dan met je veels te dure Iphone.... http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-desire-vs-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-702739?src=rss&attr=all&refer=%2CZ%3D300x250&s=811472&_salt=1817613406&B=10&r=0%2C0a6194fc-8ea2-11df-9da0-001a4bd43f42&artc_pg=9
Oftewel de HTC desire is alleen beter omdat de iPhone een ontvangst probleem heeft.. Een probleem wat ontzettend opgeblazen wordt door de media en alleen in gebieden met bar slecht ontvangst echt uitmaakt.. Daarnaast lost een bumpertje het hele probleem op..quote:Thanks to the reception problem, the HTC Desire still represents the best all-round device in our opinion – whether Apple can sort that out and reclaim top spot, we don't know.
Een telefoon associëren met stijl en klasse, ik mag hopen dat je niet ouder dan een jaar of zestien bent.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Ej swa, ik heb een coole iPhonequote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Echt hé, die krengen krijg je gewoon gratisquote:Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een telefoon associëren met stijl en klasse, ik mag hopen dat je niet ouder dan een jaar of zestien bent.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Puur subjectief, ook niet iedereen kan een dure Audi / Sony Vaio laptop / vakantie naar exotisch oord / etc. betalen. Toch kopen zat mensen die producten.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef shiftknop het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)hone-4-bij-t-mobile/
Die prijzen![]()
![]()
![]()
Geldslet zei op 19 juli 2010 om 21:57
Ik hoop het niet!!!
Ik zou met deze prijzen vinden dat ze zichzelf buiten de markt prijzen!!!!
Nee dit vind ik te duur!!!
(Maar ik haal hem wel….)
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Kutkick.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:42 schreef shiftknop het volgende:
[..]
![]()
Iphone, het is nog altijd iPhone hoor
Ok, meneer bijdehand. Ik doel op de Ipod Touch 4gquote:
Mensen die denken dat smartphones alleen bedoeld zijn om te bellenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:53 schreef Casino.Bob het volgende:
mensen die honderden euro's uitgeven om te bellen
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef Kwalberto het volgende:
Verstandige jongen jouw broer [ afbeelding ]
Als het lukt, dan heeft ie een goede dealquote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef nicoo het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:50 schreef donald_dick het volgende:
Wie kickt er een topic van een jaar oud omhoog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |