Nee, de G1 heeft te weinig ruimte voor nieuwere Android versies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Deceit het volgende:
Ehm, ik heb een G1, krijg ik geen Android update??
Danku en ->quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, de G1 heeft te weinig ruimte voor nieuwere Android versies.
De naam van een map kan je veranderen door 'm te openen en dan wat langer op de titelbalk te drukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:37 schreef Rnie het volgende:
Ik probeer een map te maken in 2.1 (eclair) voor de htc widlfire...maar als ik een map maak kan ik de map niet hernoemen? Hoe werkt dit?
Het idee bij Android is dat je geen apps hoeft af te sluiten, dat regelt Android voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef theKiD het volgende:
Ik heb een n00bvraag... Het is mijn eerste android telefoon..
Het gaat om een xperia 10 mini.
Ik heb geen idee hoe ik programma's af kan sluiten. Ik gebruik er nu gewoon de rechter toets voor aan de voorkant, met pijl erop.
Ik heb er wel TasKiller opgezet (free versie) maar daar komen ook programmas bij te staan waar ik niet eens een widget/shortcut van heb in het menu. En dingen die ik niet zelf open heb gezet.
Wat kan ik nu wel en niet sluiten via taskiller? En is er evt een andere -makkelijkere- methode om programma's af te sluiten?
Alleen vastgelopen programma's eigenlijk. Net als bij Taakbeheer in Windows.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef theKiD het volgende:
Wat kan ik nu wel en niet sluiten via taskiller?
Ik moet af en toe wel omdat m'n telefoon traag wordt als er nog veel open staat. Dat is waarschijnlijk een nadeeltje van de beperkte geheugengrootte van de Spica. Het komt eigenlijk alleen voor als ik snel achter elkaar veel apps heb gestart en daarna iets wil doen wat meer resources vraagt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het idee bij Android is dat je geen apps hoeft af te sluiten, dat regelt Android voor je.
dan krijg je een amoled (wel alleen bij nieuw abonnement, zijn nog maar weinig winkels die hem bij verlenging verkopen) vanwege de schaarste en lancering v.d. iPhone 4.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:05 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu een abbo zou nemen, wat krijg ik dan?
Een map? leg uit, een map op je SD kaart, een map met Apps. Een map voor foto's, een map als in google maps?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:37 schreef Rnie het volgende:
Ik probeer een map te maken in 2.1 (eclair) voor de htc widlfire...maar als ik een map maak kan ik de map niet hernoemen? Hoe werkt dit?
Wat heeft de lancering van de iPhone 4 met AMOLED te maken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan krijg je een amoled (wel alleen bij nieuw abonnement, zijn nog maar weinig winkels die hem bij verlenging verkopen) vanwege de schaarste en lancering v.d. iPhone 4.
[..]
Een map? leg uit, een map op je SD kaart, een map met Apps. Een map voor foto's, een map als in google maps?
Oke, dat valt dus erg mee, hoop ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maakt erg weinig verschil. Is hier goed te zien:
!
Kun je 'm niet beter in een fysieke winkel halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Forgottenone het volgende:
Weet iemand of ze op voorraad zijn bij KPN?
Want?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je 'm niet beter in een fysieke winkel halen?
Dan word je niet afgescheept met levertijden die telkens worden uitgesteld, weet je meteen waar je aan toe bent.quote:
Desire's zijn schaars, dus als winkels ze verkopen doen ze dat het liefst met contracten waarmee ze het meeste marge op halen. Dit zijn nieuwe contracten, met de iPhone 4 is er meer concurrentie bij aanbieders van Desire dus houden ze de top toestellen (die kunnen concurreren met de iPhone 4) achter de hand om mensen aan zo'n toestel te helpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat heeft de lancering van de iPhone 4 met AMOLED te maken?
Nee, het tekort heeft naar mijn weten te maken met het feit dat Samsung haar productiecapaciteit voor AMOLED schermen compleet richt op Super AMOLED schermen voor de Galaxy S. Samsung bezit ongeveer 95% van de markt voor AMOLED schermen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Blinker het volgende:
Zou het succes dan toch zo onverwacht zijn?
Hangt af van je voorkeurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:07 schreef Forgottenone het volgende:
Maar dan kan je in principe toch beter kiezen voor de Galaxy S dan de Desire?
Same here.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Fendy het volgende:
Woei, Froyo aan het installeren op mijn Desire
720P video, apps op SD kaart, nieuwe slimmigheden en best een stukje sneller.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hier nu ook. Ben benieuwd of het echt zoveel sneller is dan eerst.
Er zijn er zat die Froyo draaien op de G1 hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Deceit het volgende:
Ehm, ik heb een G1, krijg ik geen Android update??
Ik denk de home knop lang ingedrukt houden. Zo moest het tenminste bij de Milestone.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Rnie het volgende:
Heb eergister launcherpro geinstalled...en heb aangevinkt dat hij de home standaard moet gebruiken...
Nu wil ik hem weer terugschakelen naar de htc sense![]()
Hoe moet da??
Maar niet officiëel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er zijn er zat die Froyo draaien op de G1 hoor.
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Rnie het volgende:
Heb eergister launcherpro geinstalled...en heb aangevinkt dat hij de home standaard moet gebruiken...
Nu wil ik hem weer terugschakelen naar de htc sense![]()
Hoe moet da??
Maakt dat iets uit of het officeel is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet officiëel.
[..]
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.
Ja. De officiële update krijg je (dat was de vraag) en de custom ROMs moet je er zelf op zetten via een omweg. Bovendien vinden de custom ROMs niet echt hun weg naar de normale gebruikers, de mensen die niet geïnteresseerd zijn in rooten e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit of het officeel is?
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Qwea het volgende:
Net de update geinstalled. Zo op het eerste oog zijn iig de iconen veranderd, en er zit een wifi hotspot en zaklamp bij.
Nu ff de rest uitpluizen
Maar hij draait nu op die launcher? Als ik hem verwijder houd het dan toch in dat ik een zwart scherm krijg? (zoiets heb ik gelezen ergens)quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet officiëel.
[..]
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.
Had hem al gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/
Je kan de instelling verwijderen dat Launcher Pro als standaard homescreen geldt, daar doelde ik op. Als je dan op Home drukt krijg je de keuze tussen Launcher en Launcher Pro. Als je Launcher Pro zelf verwijdert gaat hij sowieso weer naar Launcher.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar hij draait nu op die launcher? Als ik hem verwijder houd het dan toch in dat ik een zwart scherm krijg? (zoiets heb ik gelezen ergens)
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)an-iphone-in-vs.html
Waar zie in dit topic dat iPhone wordt gebashed dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een iPhone-lover die nu wacht op de Desire HD, maar het hele bashen en "omg check deze statistieken!!!"-gezeik is zo belachelijk
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef neo2000 het volgende:
Maaruh.. Is er al goeie offline navigaasie voor Android beschikbaar dan..? Meeste wat ik vind op youtube gebruikt de dataverbinding.
Ik ook. Het is geen TomTom, maar het is te doen. (beetje vreemde routes binnen de bebouwde kom af en toe)quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.
Quanta costa?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.
Je hebt ook nog Navigon.Een van de betere naast Sygic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Quanta costa?heb nog geen Android, maar neem aan de de app gewoon uit de marketplace te downloaden is?
Fijn voor je, maar desondanks is het toch belangrijk. Niet alleen voor fanboys, maar ook voor investeerders e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een iPhone-lover die nu wacht op de Desire HD, maar het hele bashen en "omg check deze statistieken!!!"-gezeik is zo belachelijk
ik heb een nexus one... wel met onbeperkt internet. (vodafone) en gebruik de maps navigatie... die het serieus wat snelheid en nauwkeurigheid makkelijk van iedere tomtom wintquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Quanta costa?heb nog geen Android, maar neem aan de de app gewoon uit de marketplace te downloaden is?
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef YouTech het volgende:
ik heb een nexus one... wel met onbeperkt internet. (vodafone) en gebruik de maps navigatie... die het serieus wat snelheid en nauwkeurigheid makkelijk van iedere tomtom wint![]()
Ben vandaag naar Amsterdam gereden met de Maps Navigatie... serieus TOP! herberekenen van route etc gaat echt binnen enkele seconde
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.
Bij mij werkt het ook gewoon prima. Alles gaat snel en soepel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
[..]
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
Geinstalleerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Talking parrot.
http://www.androidzoom.co(...)ing-parrot_eoai.html
Grappig app
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:
Die Parrot werkt niet op mijn Galaxy S. Kutapp derhalve
Ik heb de oudere android (Xperia-update is er nog niet) maar ik heb ook niet echt te klagen over die navigator. Ik mis wel wat features die er volgens horen-zeggen op zouden zitten. Het is een nogal simpele, maar wel erg prettige navigator.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
[..]
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
en wat is zo byzonder aan dat Navignon ivg met andere apps?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Navigon.Een van de betere naast Sygic.
je kunt ook gewoon op je dashboard kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Volgens mij heb je verschillende GPS speedo apps.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Er is nog geen Froyo voor de Legend, dus nog steeds 2.1 Éclair.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
Dat klopt ook, toen was de officiële versie nog niet uit, dus toen gebruikte ik de Brut versie van maps. Toen ben ik maar meteen overgestapt op Sygic waarvan ik al ervaring had met de oudere versies (toen nog McGuider). Heb sindsdien eigenlijk geen behoefte gehad om Google maps navigatie weer te installeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef gday het volgende:
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?
Je kan wel een limiet instellen. Echter, je oudere smsjes worden dan verwijderd en niet gearchiveerd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn Legend heeft nogal de neiging als ik de smsjes van/aan mijn vriendin open (1100+), erg lang hierover te doen. Weet iemand of er een manier is om bijv. de eerste 500 te "archiveren", zodat hij deze alleen gaat openen als ik er ook werkelijk heen blader?Of een andere manier waarop ik dit kan versnellen?
Je hebt geen ITunes of wat dan ook nodig gewoon een computer met mapjes is ok... je sleept je bestanden zo je music map inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:
Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.
Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:
Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.
Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.
Ja, die is er:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!
Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, die is er:
[ link | afbeelding ]
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet?
Ik kan die niet vinden bij mij in de marketquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteuntquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden bij mij in de market
Oo okequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
Ik zie net op Androlib dat de app uit de market verwijdert is.Nog alternatieven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
Met Music Junk kun je losse mp3's downloaden, of gewoon eenmalig beluisteren. Echt een heel complete database, met ook onbekendere nummers van onbekendere artiesten. Die is niet meer in de market te vinden volgens mij maar vast nog wel ergens te googlen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!
Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag
Fanboi alert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post.
[ afbeelding ]
Albino & Android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |