quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan sowieso.
http://www.telegraaf.nl/d(...)ensten__.html?p=20,1
"De autoriteit heeft van april 2009 tot begin 2010 onderzoek gedaan naar de campagnes van Celldorado en diverse overtredingen geconstateerd. Het vermeldt essentiėle informatie niet of onvoldoende, vindt de autoriteit."
Maar met jouw post heeft de autoriteit vast weinig moeite
Heb jij ze ook gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het is nog waar ook, ze heeft die foto's naar diverse fokkers gestuurd
Maar goed ook, anders zat je op mijn accountquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders zat je op mijn account
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohja, en ik heb godverdomme geen herpes.
Klopt dat herpes verhaal nou, stephan
Net verwijderdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dat is het enige deel van het verhaal wat ik niet weetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohja, en ik heb godverdomme geen herpes.
Klopt dat herpes verhaal nou, theKC
Denk het ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij als 'persoon op de zijlijn" zou het gezien moeten hebben, toch?
Is er geen samenvattingtopique?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is het enige deel van het verhaal wat ik niet weet
Genoteerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:07 schreef TerAarHeldendorp het volgende:
Ter Aar= Heldendorp
Maar je bent er pas sinds vandaagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef TerAarHeldendorp het volgende:
[..]
Ik was ook al eerder in dit topique, maar zoveel was er dit weekend toch niet te doen?
Ik ben bang dat dat neit gaat lukken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
Krijgen we trouwens straks nog een #4? We hebben immers nog geen TV SC OP
SC titel valt ook teveel op. We doen gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
Krijgen we trouwens straks nog een #4? We hebben immers nog geen TV SC OP
Ik heb ook weer geen reactie van forum@fok.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat neit gaat lukken.
En als je de zaak dan ook nog verhaspelt tot bijv. [bsb] smegwiskruikers & waakmopitie 81 ilju #4 komt er vast niemand achterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SC titel valt ook teveel op. We doen gewoon
[sbs] wegmisbruikers & smaakpolitie - 18 juli #4
Denk dat we ons uiteindelijk wel thuis gaan voelen in een ander subforum.. maar tochquote:
Doen wequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
En als je de zaak dan ook nog verhaspelt tot bijv. [bsb] smegwiskruikers & waakmopitie 81 ilju #4 komt er vast niemand achter
Alberto zit momenteel in het buitenland om vakantiegangers te helpenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef TerAarHeldendorp het volgende:
Overingens lekker rustig hier, Alberto nog geen misdadiger gevonden?
De held,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto zit momenteel in het buitenland om vakantiegangers te helpen
We zijn nog bezig met het ontwerpen van de nieuwe OP.. mogen we alsjeblieft nog 1 topic openen om (serieus) te gaan praten over de nieuwe layout?quote:
Geloof je serieus dat dat gaat lukken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zijn nog bezig met het ontwerpen van de nieuwe OP.. mogen we alsjeblieft nog 1 topic openen om (serieus) te gaan praten over de nieuwe layout?
Welk gedeelte? Het ontwerpen van een nieuwe OP of nog 1 topic of dat we daar serieus gaan praten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geloof je serieus dat dat gaat lukken?
De OP voor de TV slowchat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
Deze reeks is geen lang leven meer beschoren in KLB denk ik, dus waarom nog een OP maken nu?
De eerste keer moet speciaal zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Oh, oke, dat kan... Maar waarom niet in TV dan?
Dat gaat ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Oh, oke, dat kan... Maar waarom niet in TV dan?
In dit hele topic zit al nauwlijks tot geen baggerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geloof je serieus dat dat gaat lukken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Adelante, ik heb al meerdere keren gemailt naar forum@fok.nl maar ik krijg geen reactie of toestemming voor deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |