quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan sowieso.
http://www.telegraaf.nl/d(...)ensten__.html?p=20,1
"De autoriteit heeft van april 2009 tot begin 2010 onderzoek gedaan naar de campagnes van Celldorado en diverse overtredingen geconstateerd. Het vermeldt essentiėle informatie niet of onvoldoende, vindt de autoriteit."
Maar met jouw post heeft de autoriteit vast weinig moeite
Heb jij ze ook gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het is nog waar ook, ze heeft die foto's naar diverse fokkers gestuurd
Maar goed ook, anders zat je op mijn accountquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders zat je op mijn account
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohja, en ik heb godverdomme geen herpes.
Klopt dat herpes verhaal nou, stephan
Net verwijderdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dat is het enige deel van het verhaal wat ik niet weetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ohja, en ik heb godverdomme geen herpes.
Klopt dat herpes verhaal nou, theKC
Denk het ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij als 'persoon op de zijlijn" zou het gezien moeten hebben, toch?
Is er geen samenvattingtopique?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is het enige deel van het verhaal wat ik niet weet
Genoteerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:07 schreef TerAarHeldendorp het volgende:
Ter Aar= Heldendorp
Maar je bent er pas sinds vandaagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef TerAarHeldendorp het volgende:
[..]
Ik was ook al eerder in dit topique, maar zoveel was er dit weekend toch niet te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |