Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand de WAARHEID achter het AP gebeuren van vanavond
Serieus geen hoax??!??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja.
AP heeft dus FairyDust gechanteerd met MSN-gesprekken. In ruil voor zwijgen heeft FairyDust een naaktpic moeten sturen.
Die heeft AP weer doorgestuurd e.d.
Nu wordt AP uitgemaakt voor pedofiel ( en terecht ) en doet nu huilie zoals altijd.
Linkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja.
AP heeft dus FairyDust gechanteerd met MSN-gesprekken. In ruil voor zwijgen heeft FairyDust een naaktpic moeten sturen.
Die heeft AP weer doorgestuurd e.d.
Nu wordt AP uitgemaakt voor pedofiel ( en terecht ) en doet nu huilie zoals altijd.
Er zijn genoeg bewijzen. De naaktpic bv.quote:
OMG, en nu, permban + politiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bewijzen. De naaktpic bv.
AP stelt zich gewoon aan en is nu aan het janken.
Hopelijk blijft dat verdomme irritante kind nu ook gewoon weg.
Attention whore die ie is.
Hij wil zelf een ban of zo, maar die FD doet geen aangifte dus ook geen politie neem ik aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMG, en nu, permban + politie?
Gelukkig is er een accountant in de zaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat betaal je sowieso niet, dus dat komt mooi uit
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Gelukkig is er een accountant in de zaal
Sinds dat hij FairyDust ( 14 jarig naïef meisje ) heeft gechanteerd vind ik hem wel eenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een zooitje, AP is toch 18 ofzo
Nooit een vervelende user gevonden, hij heeft in deze reeks ook wel eens meegepost
Die ruzieposts tussen hun lijkt wel erg op een hoax moet ik zeggen....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Sinds dat hij FairyDust ( 14 jarig naïef meisje ) heeft gechanteerd vind ik hem wel een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft niemand gechanteerd, dat mens heeft zelf foto's van d'r rond zitten sturen en geeft AP de schuld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Sinds dat hij FairyDust ( 14 jarig naïef meisje ) heeft gechanteerd vind ik hem wel een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je jezelf expres in zo'n slecht daglicht zetten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die ruzieposts tussen hun lijkt wel erg op een hoax moet ik zeggen....
Jij bent inderdaad ook in het verhaal genoemdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij heeft niemand gechanteerd, dat mens heeft zelf foto's van d'r rond zitten sturen en geeft AP de schuld.
Hij heeft haar niet gechanteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat deel snap ik helemaal al nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad ook in het verhaal genoemd
Ik ben al semi-undercover gegaan en heb het deels uitgezocht, AP blies het helemaal op omdat hij pedo werd genoemd en dat backfirede enormquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. dit is wel iets voor Alberto om uit te zoeken
TheKC undercover en ik was semi-getuigequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ben al semi-undercover gegaan en heb het deels uitgezocht, AP blies het helemaal op omdat hij pedo werd genoemd en dat backfirede enorm
Die zou hem gelijk confronterenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. dit is wel iets voor Alberto om uit te zoeken
En heeft hij die foto's op fok gezet of doorgePMt ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja dat deel snap ik helemaal al niet. Het zat dus zo:
AP sprak mij aan op mijn Fok!-MSN omdat Fairydust hem leuk vond ofzo, en hij niet wist wat ie moest doen. Toen zei ik iets van "tits or gtfo" (jeweet wel lekker internet, rebels enzo), stuurt dat gekke mens ook nog een foto van d'r in lingerie
. Meer heeft AP niet gehad.
AP en ik wonen in dezelfde stad, dus kan Alberto gelijk even langs mij voor een kopje koffiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zou hem gelijk confronteren
PM mag ook. Dan kan je mij smsen als het zondag isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ja, mijn nummer hier neerzetten.. dat gaat goed aflopen
PM maar naar mij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ja, mijn nummer hier neerzetten.. dat gaat goed aflopen
Massa sms om iedereen te waarschuwen dat de reeks gaat beginnen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
PM mag ook. Dan kan je mij smsen als het zondag is.
Nee dat heeft AP niet gedaan, dat heeft ze volgens mij zelf gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En heeft hij die foto's op fok gezet of doorgePMt ofzo
F- ya!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Massa sms om iedereen te waarschuwen dat de reeks gaat beginnen?
Had er van de week niet een bedrijf een boete gekregen vanwege zulke fratsen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Maraca het volgende:
PM mij jullie nummer maar.. dan krijg je wel een smsje terug
Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen ¤ 9,00 per week. Maximaal 2 berichten per week. SMS nu "DatditkaninNederland AAN" naar 2020
Alleen als je het niet vermeld toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:44 schreef Cassius het volgende:
[..]
Had er van de week niet een bedrijf een boete gekregen vanwege zulke fratsen?
Yeah rightquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee dat heeft AP niet gedaan, dat heeft ze volgens mij zelf gedaan.
Dan sowieso.quote:
Het is nog waar ook, ze heeft die foto's naar diverse fokkers gestuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |