Ja dat deel snap ik helemaal al nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad ook in het verhaal genoemd
Ik ben al semi-undercover gegaan en heb het deels uitgezocht, AP blies het helemaal op omdat hij pedo werd genoemd en dat backfirede enormquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. dit is wel iets voor Alberto om uit te zoeken
TheKC undercover en ik was semi-getuigequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ben al semi-undercover gegaan en heb het deels uitgezocht, AP blies het helemaal op omdat hij pedo werd genoemd en dat backfirede enorm
Die zou hem gelijk confronterenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. dit is wel iets voor Alberto om uit te zoeken
En heeft hij die foto's op fok gezet of doorgePMt ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja dat deel snap ik helemaal al niet. Het zat dus zo:
AP sprak mij aan op mijn Fok!-MSN omdat Fairydust hem leuk vond ofzo, en hij niet wist wat ie moest doen. Toen zei ik iets van "tits or gtfo" (jeweet wel lekker internet, rebels enzo), stuurt dat gekke mens ook nog een foto van d'r in lingerie
. Meer heeft AP niet gehad.
AP en ik wonen in dezelfde stad, dus kan Alberto gelijk even langs mij voor een kopje koffiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zou hem gelijk confronteren
PM mag ook. Dan kan je mij smsen als het zondag isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ja, mijn nummer hier neerzetten.. dat gaat goed aflopen
PM maar naar mij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ja, mijn nummer hier neerzetten.. dat gaat goed aflopen
Massa sms om iedereen te waarschuwen dat de reeks gaat beginnen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
PM mag ook. Dan kan je mij smsen als het zondag is.
Nee dat heeft AP niet gedaan, dat heeft ze volgens mij zelf gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En heeft hij die foto's op fok gezet of doorgePMt ofzo
F- ya!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Massa sms om iedereen te waarschuwen dat de reeks gaat beginnen?
Had er van de week niet een bedrijf een boete gekregen vanwege zulke fratsen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Maraca het volgende:
PM mij jullie nummer maar.. dan krijg je wel een smsje terug
Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen ¤ 9,00 per week. Maximaal 2 berichten per week. SMS nu "DatditkaninNederland AAN" naar 2020
Alleen als je het niet vermeld toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:44 schreef Cassius het volgende:
[..]
Had er van de week niet een bedrijf een boete gekregen vanwege zulke fratsen?
Yeah rightquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee dat heeft AP niet gedaan, dat heeft ze volgens mij zelf gedaan.
Dan sowieso.quote:
Het is nog waar ook, ze heeft die foto's naar diverse fokkers gestuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |