Ik ben bang dat dat neit gaat lukken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
Krijgen we trouwens straks nog een #4? We hebben immers nog geen TV SC OP
SC titel valt ook teveel op. We doen gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
Krijgen we trouwens straks nog een #4? We hebben immers nog geen TV SC OP
Ik heb ook weer geen reactie van forum@fok.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat neit gaat lukken.
En als je de zaak dan ook nog verhaspelt tot bijv. [bsb] smegwiskruikers & waakmopitie 81 ilju #4 komt er vast niemand achterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SC titel valt ook teveel op. We doen gewoon
[sbs] wegmisbruikers & smaakpolitie - 18 juli #4
Denk dat we ons uiteindelijk wel thuis gaan voelen in een ander subforum.. maar tochquote:
Doen wequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
En als je de zaak dan ook nog verhaspelt tot bijv. [bsb] smegwiskruikers & waakmopitie 81 ilju #4 komt er vast niemand achter
Alberto zit momenteel in het buitenland om vakantiegangers te helpenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef TerAarHeldendorp het volgende:
Overingens lekker rustig hier, Alberto nog geen misdadiger gevonden?
De held,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto zit momenteel in het buitenland om vakantiegangers te helpen
We zijn nog bezig met het ontwerpen van de nieuwe OP.. mogen we alsjeblieft nog 1 topic openen om (serieus) te gaan praten over de nieuwe layout?quote:
Geloof je serieus dat dat gaat lukken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zijn nog bezig met het ontwerpen van de nieuwe OP.. mogen we alsjeblieft nog 1 topic openen om (serieus) te gaan praten over de nieuwe layout?
Welk gedeelte? Het ontwerpen van een nieuwe OP of nog 1 topic of dat we daar serieus gaan praten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geloof je serieus dat dat gaat lukken?
De OP voor de TV slowchat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:25 schreef Adelante het volgende:
Deze reeks is geen lang leven meer beschoren in KLB denk ik, dus waarom nog een OP maken nu?
De eerste keer moet speciaal zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Oh, oke, dat kan... Maar waarom niet in TV dan?
Dat gaat ook wel gebeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
Oh, oke, dat kan... Maar waarom niet in TV dan?
In dit hele topic zit al nauwlijks tot geen baggerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geloof je serieus dat dat gaat lukken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Adelante, ik heb al meerdere keren gemailt naar forum@fok.nl maar ik krijg geen reactie of toestemming voor deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |