Tot over een half uurquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik noem je geen hoer, dat is gewoon een uitspraak..
Maar ik ben nu wel benieuwd hoe je er uit zietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tot over een half uur
[..]
Gelukkig maar
Dat klinkt interessant, tell me more..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:59 schreef 9611Niels het volgende:
Maraca is een begerenswaardige jonge vrouw met donkerbruin haar.
Ja. Koffie daarentegen ...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:39 schreef PiRANiA het volgende:
Vakantie is overgewaardeerd.
Ja, en ik geen van jouquote:
What the... kon je niet slapen of heb je toch vermaak weten te vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, ik heb nog steeds niet geslapen
afgelopen met je vriendin?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Werd wakker gemaakt door mijn vriendin via de telefoon, of ik niet zou vergeten beltegoed en dit en dat te halen voor morgen en blablablabla....
Vrouwen willen altijd alles regelenGelukkig is het afgelopen als we er eenmaal zijn
Ja, maar of ik dat nu wil met dit weer?quote:
Nee nog lang nietquote:
Pak een emmer, doe daar ijskoud water in en ga met je voetjes erinquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar of ik dat nu wil met dit weer?
Maar dan kan ik niet fokkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Pak een emmer, doe daar ijskoud water in en ga met je voetjes erin
Jawel, maar bij mij op het balkon wordt je direct verblind door de zonquote:
nu weet ik zeker dat ik niet in de buurt wil zijn als jij achter het stuur kruiptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar bij mij op het balkon wordt je direct verblind door de zonHeb vaak genoeg dat ik de planten water geef en dan even niks meer zie
Geen Parasolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar bij mij op het balkon wordt je direct verblind door de zonHeb vaak genoeg dat ik de planten water geef en dan even niks meer zie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
Nog maar 1,5 maand en dan is er weer RMV op![]()
![]()
Bestaat de SC dan nog ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
![]()
3 maar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ongetwijfelt. Ik gok tegen die tijd op zo'n 3 topics per dag vol
Red mijn vakantie word weer leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
3 maar?![]()
Een highlight van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Oh ja, stond ie er naast dat water te testen, zat het vol smerigheid en hun zitten nog gewoon in het waterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
3 maar?![]()
Een highlight van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ah, da's precies als ik weer terug benquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
![]()
quote:
dat is echt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je flat is zo geplaatst dat de zon irritant is. Daardoor is je huurprijs lager en dus een turkenflat![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je flat is zo geplaatst dat de zon irritant is. Daardoor is je huurprijs lager en dus een turkenflat![]()
NNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Net voor een kamer wezen kijken en Breda en hij was topOmg straks praat ik met een zachte G
Als in vorige week zelfs. Daar betaal ik me toch geen kijk- en luistergeld voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef Cassius het volgende:
[..]
Naja zeg, deze aflevering is echt nog maar een paar weken geleden uitgezonden.
Dat betaal je sowieso niet, dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Als in vorige week zelfs. Daar betaal ik me toch geen kijk- en luistergeld voor
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand de WAARHEID achter het AP gebeuren van vanavond
Serieus geen hoax??!??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja.
AP heeft dus FairyDust gechanteerd met MSN-gesprekken. In ruil voor zwijgen heeft FairyDust een naaktpic moeten sturen.
Die heeft AP weer doorgestuurd e.d.
Nu wordt AP uitgemaakt voor pedofiel ( en terecht ) en doet nu huilie zoals altijd.
Linkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja.
AP heeft dus FairyDust gechanteerd met MSN-gesprekken. In ruil voor zwijgen heeft FairyDust een naaktpic moeten sturen.
Die heeft AP weer doorgestuurd e.d.
Nu wordt AP uitgemaakt voor pedofiel ( en terecht ) en doet nu huilie zoals altijd.
Er zijn genoeg bewijzen. De naaktpic bv.quote:
OMG, en nu, permban + politiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bewijzen. De naaktpic bv.
AP stelt zich gewoon aan en is nu aan het janken.
Hopelijk blijft dat verdomme irritante kind nu ook gewoon weg.
Attention whore die ie is.
Hij wil zelf een ban of zo, maar die FD doet geen aangifte dus ook geen politie neem ik aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OMG, en nu, permban + politie?
Gelukkig is er een accountant in de zaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat betaal je sowieso niet, dus dat komt mooi uit
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Gelukkig is er een accountant in de zaal
Sinds dat hij FairyDust ( 14 jarig naïef meisje ) heeft gechanteerd vind ik hem wel eenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een zooitje, AP is toch 18 ofzo
Nooit een vervelende user gevonden, hij heeft in deze reeks ook wel eens meegepost
Die ruzieposts tussen hun lijkt wel erg op een hoax moet ik zeggen....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Sinds dat hij FairyDust ( 14 jarig naïef meisje ) heeft gechanteerd vind ik hem wel een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft niemand gechanteerd, dat mens heeft zelf foto's van d'r rond zitten sturen en geeft AP de schuld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Sinds dat hij FairyDust ( 14 jarig naïef meisje ) heeft gechanteerd vind ik hem wel een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je jezelf expres in zo'n slecht daglicht zetten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die ruzieposts tussen hun lijkt wel erg op een hoax moet ik zeggen....
Jij bent inderdaad ook in het verhaal genoemdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij heeft niemand gechanteerd, dat mens heeft zelf foto's van d'r rond zitten sturen en geeft AP de schuld.
Hij heeft haar niet gechanteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |