Jawel, maar bij mij op het balkon wordt je direct verblind door de zonquote:
nu weet ik zeker dat ik niet in de buurt wil zijn als jij achter het stuur kruiptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar bij mij op het balkon wordt je direct verblind door de zonHeb vaak genoeg dat ik de planten water geef en dan even niks meer zie
Geen Parasolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar bij mij op het balkon wordt je direct verblind door de zonHeb vaak genoeg dat ik de planten water geef en dan even niks meer zie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
Nog maar 1,5 maand en dan is er weer RMV op![]()
![]()
Bestaat de SC dan nog ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
![]()
3 maar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ongetwijfelt. Ik gok tegen die tijd op zo'n 3 topics per dag vol
Red mijn vakantie word weer leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
3 maar?![]()
Een highlight van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Oh ja, stond ie er naast dat water te testen, zat het vol smerigheid en hun zitten nog gewoon in het waterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:32 schreef Cassius het volgende:
[..]
3 maar?![]()
Een highlight van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ah, da's precies als ik weer terug benquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
![]()
quote:
dat is echt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je flat is zo geplaatst dat de zon irritant is. Daardoor is je huurprijs lager en dus een turkenflat![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:42 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je flat is zo geplaatst dat de zon irritant is. Daardoor is je huurprijs lager en dus een turkenflat![]()
NNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Net voor een kamer wezen kijken en Breda en hij was topOmg straks praat ik met een zachte G
Als in vorige week zelfs. Daar betaal ik me toch geen kijk- en luistergeld voorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef Cassius het volgende:
[..]
Naja zeg, deze aflevering is echt nog maar een paar weken geleden uitgezonden.
Dat betaal je sowieso niet, dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Als in vorige week zelfs. Daar betaal ik me toch geen kijk- en luistergeld voor
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand de WAARHEID achter het AP gebeuren van vanavond
Serieus geen hoax??!??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja.
AP heeft dus FairyDust gechanteerd met MSN-gesprekken. In ruil voor zwijgen heeft FairyDust een naaktpic moeten sturen.
Die heeft AP weer doorgestuurd e.d.
Nu wordt AP uitgemaakt voor pedofiel ( en terecht ) en doet nu huilie zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |