quote:Hoi fokker. Eind augustus met red mijn vakantie. Ga al snel weg voor opnames. Na red mijn vakantie en peter r komt undercover ook zeker weer terug. Fijne zomer, ook voor alle andere fokkers. Alberto (21/06/2010)
1 SC is al teveel.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
Dit topic is nog even bedoeld om de nieuwe SC vorm te geven
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie gaat een Op ontwerpen voor de TV SC ? En wie gaat Mike erover pmmen ?
Maraca is goed met OP'squote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie gaat een Op ontwerpen voor de TV SC ? En wie gaat Mike erover pmmen ?
Oh noesquote:
Ik kan goed kritiek leverenquote:
Geen specifieke SBS-SC, maar een algemene TV-SCquote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen, wat is de bedoeling?
Niet slechtquote:Op maandag 19 juli 2010 14:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen specifieke SBS-SC, maar een algemene TV-SC
uitleg? Waarom nog een SC in KLB waar de klachten immer te meer ver te zoeken zijn?quote:
Jij mag ook de eerste posts even lezenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
uitleg? Waarom nog een SC in KLB waar de klachten immer te meer ver te zoeken zijn?
Geleze, matige OP met een excuusregel over SBS6 klachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij mag ook de eerste posts even lezen.
Matig?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geleze, matige OP met een excuusregel over SBS6 klachten.
Off topic, niks met SBS6 te maken, open een apart topic hiervoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef Maraca het volgende:
Verdomme.. externe HD is kapot dus nu mag ik op zoek naar een hard copy van een stageverslag die ik 5 jaar geleden heb geschreven..Wish me luck!
Zeiksnor.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Off topic, niks met SBS6 te maken, open een apart topic hiervoor.
Wij worden geen vriendjesquote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Off topic, niks met SBS6 te maken, open een apart topic hiervoor.
quote:
Traditiequote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar serieus, wat moet dit in KLB (kom niet aan met die excuus regel dat het is om te klagen over SBS6 want dan kan er voor iedere tv zender en radio zender wel een apart slowchat reeks geopend worden). Kan toch perfect bij de buren 2 deuren verder Film, Tv & Radio ?
2 weken geleden op zondag, waar was die traditie toen?quote:
Deze reeks staat hier nu al zo'n twee jaar. Hij is wel eens gemoved naar andere subfora, maar hij werd altijd snel weer hier heen gezet omdat er het meeste gepost word door KLB'ers.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
2 weken geleden op zondag, waar was die traditie toen?
Heb dit altijd al een sneue reeks gevonden maar het was altijd maandag weer voorbij en nu willen jullie je staven aan de andere groep SC's die voor de rest verder nooit buiten hun SC posten, behalve in het FB topic omdat Lamon. dan weer iets gepost heeft?
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
2 weken geleden op zondag, waar was die traditie toen?
Het zit je wel dwars héquote:Heb dit altijd al een sneue reeks gevonden maar het was altijd maandag weer voorbij en nu willen jullie je staven aan de andere groep SC's die voor de rest verder nooit buiten hun SC posten, behalve in het FB topic omdat Lamon. dan weer iets gepost heeft?
Nou ik heb anders behoorlijk wat te zeuren over SBS6 dus als je het niet bevalt dan lees je maar over mijn posts heen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Deze reeks staat hier nu al zo'n twee jaar. Hij is wel eens gemoved naar andere subfora, maar hij werd altijd snel weer hier heen gezet omdat er het meeste gepost word door KLB'ers.
Verder mag je dit een trieste reeks vinden, maar je bent niet verplicht om hier te posten, zoek jezelf dus maar een andere SC uit.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
edit: ooh toen was het WK. Nee, toen zaten we dat te kijken..
[..]
Het zit je wel dwars hé
Je hebt wat te zeuren over dit topic en nu ga je net doen alsof je inhoudelijk wil gaan posten. Dat is pas sneu. Er is ook een Wegmisbruikersreeks in TV.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nou ik heb anders behoorlijk wat te zeuren over SBS6 dus als je het niet bevalt dan lees je maar over mijn posts heen.
Wegmisbruikers heb ik weinig over te klagen, Little House on the Prairie daarentegen, man wat een bagger kut eo programma is dat zeg.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt wat te zeuren over dit topic en nu ga je net doen alsof je inhoudelijk wil gaan posten. Dat is pas sneu. Er is ook een Wegmisbruikersreeks in TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |