ze hadden wel bijna allebei dezelfde jurk gekocht bij Edgar Vosquote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zowel van je moeder als schoonmoeder weinig boeiends eigenlijk. Ene teveel, andere gewoontjes. En zo zonder koppie zegt het me weinig, als er een mooi kapsel op staat maakt het veel goed.
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik heb op een internationale school gezeten, en bij een diploma uitreiking (baccalaureaat) kwam je af en toe wel 1 verdwaalde Nederlander tegen, in gympies of iets anders aparts
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze hadden wel bijna allebei dezelfde jurk gekocht bij Edgar Vos
Dat was exact wat ik zei toen ik het zagquote:Op maandag 19 juli 2010 19:21 schreef Day het volgende:
Misschien wou Yo met die hoepels verwijzen naar haar Spaanse afkomst? Doet me denken aan een flamencojurk.
Spoken bestaan niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Marble het volgende:
Deze TT is trouwens erg geestig als je dat "#6" wegdenkt.
Ja echt wel bitcherig ..Weddeplanner was zij samen met Rosanna Lima.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:42 schreef Michellee het volgende:
Anouk Smulders was zwaar irritant bezig op rtl
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel bitcherig ..Wenneplanner was zij samen met Rosanna Lima.
haha weer fout weddeplannerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel bitcherig ..Weddeplanner was zij samen met Rosanna Lima.
Hehe..iedereen kan fouten maken![]()
Haha het is maar voor Yo en Wes Weddingplannerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef sherezade het volgende:
haha weer fout weddeplanner![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist wel dat je weddingplanner bedoelde![]()
, vond het ff leuk
Zitten waarschijnlijk bij Albert in zijn boekingsprogrammaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
6 maanden had Anouk over waren ze bezig. Het viel mij wel op dat Anouk niet over Rosanna had en Rosanna bij sbs 6 niet over Anouk. Overigens wie waren de zangers Wesley v Bronckhorst.Quincy en Martin geloof ik dat ie heet ..ik ken ze geen van 3én
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
6 maanden had Anouk over waren ze bezig. Het viel mij wel op dat Anouk niet over Rosanna had en Rosanna bij sbs 6 niet over Anouk. Overigens wie waren de zangers Wesley v Bronckhorst.Quincy en Martin geloof ik dat ie heet ..ik ken ze geen van 3én
Ja, Jan houdt meer van doorpakken, die rambamt er het liefst meteen een kindje inquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef sunny16947 het volgende:
Elkaar 6 maanden kennen en dan al een bruiloft plannen?
Jan is een leuke en gewilde zanger, maar of hij zo'n bruiloft had kunnen/wilde bekostigen? Het kon daar wel eens op afgeknapt zijn.
Wesley is zo verliefd die doet alles voor die Yolanthe. Niet wetende dat ze na een kind weer weg is om flink te cashen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef erik666 het volgende:
Denk ook niet dat Jan 1miljoen voor een bruiloft zou neerleggen, en Wesley ach doet niet moeilijk.
Wat een steenkolenengels.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...).html?sn=video_prive
Hier een geluidsfragment van de plechtigheid.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Felixa het volgende:
Die jurk van haar lijkt net op zo'n Quechua-tentje:
[ afbeelding ]
Post dan een plaatje. dan kunnen wij ook lachen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Een vriendin van me had het over de lampen van IKEA.
Tjees, ik dacht dat de lampen van IKEA wel bekend waren.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Post dan een plaatje. dan kunnen wij ook lachen.
We komen er niet allemaal 1x per week.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tjees, ik dacht dat de lampen van IKEA wel bekend waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Anouk Voorveld heet ze, met haar meisjesnaam.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Is die Anouk Smulders trouwens de Anouk die vroeger model was en nog een relatie heeft gehad met Eddie Irvine? Dan is ze wel wat meer gewend vanuit die tijd.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Is die Anouk Smulders trouwens de Anouk die vroeger model was en nog een relatie heeft gehad met Eddie Irvine? Dan is ze wel wat meer gewend vanuit die tijd.
Ik denk dat het wel meer gekost heeft, eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef erik666 het volgende:
Denk ook niet dat Jan 1miljoen voor een bruiloft zou neerleggen, en Wesley ach doet niet moeilijk.
Is dit niet gewoon Jeffrey/Joey oftewel één van de broers van Wesley?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
En blijft een fascinerende foto. Is het niet door die strakke glimmende beentjes, dan wel om het slabbetje van de heer er achter, dienst opgerolde pijpjes en de suggestie van de open gulp.
[ afbeelding ]
Ter vergelijking deze foto van Jeffrey van 3 à 4 jaar geleden ...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:24 schreef Nadine26 het volgende:
Is dit niet gewoon Jeffrey/Joey oftewel één van de broers van Wesley?
Ik heb ergens gelezen 400.000 euro, maar het is veel meer lijkt het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:25 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meer gekost heeft, eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:03 schreef Leandra het volgende:
In het NRC van gisteren stond een foto met een kort stukje begeleidende tekst, maar volgens die tekst zou Yolanthe haar jurk zelf ontworpen hebben???
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Jeffrey/Joey oftewel één van de broers van Wesley?Ze hebben wel een beetje hetzelfde gezicht, alleen is Jeffrey duidelijk afgegleden en ooit aan de drugs geweest (of in de jeugdcriminaliteit), maar na een aantal moeilijke jaren mag hij er weer een beetje bij horen, bij de Sneijder-clan, maar hij laat zich natuurlijk niks vertellen over kledingvoorschriften en zo, dus toen kwam hij op het huwelijk aanzetten in deze feestelijke bloes met zelfgemaakte (van oude koffiefilters) rushes-strook, en die opgerolde pijpen vond hij wel passen bij het klimaat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |