Maar op studielink staat er dit:quote:
ik ben bang....het staat nog steeds op verzoek ingediend...weet zeker dat het ofwel niet doorkomt bij de onderwijsinstelling danwel aangehouden wordt ivm bsa...ben zooooo bang ik wil dood.quote:
Troll.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:41 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben bang....het staat nog steeds op verzoek ingediend...weet zeker dat het ofwel niet doorkomt bij de onderwijsinstelling danwel aangehouden wordt ivm bsa...ben zooooo bang ik wil dood.
je bent zelf troll. als hij niet aankomt mag ik zometeen dit enge plan gaan uitvoeren:quote:
Te lang, niet gelezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:45 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
je bent zelf troll. als hij niet aankomt mag ik zometeen dit enge plan gaan uitvoeren:
Je herinschrijfverzoek voor het komend studiejaar komt niet voor in ons
systeem.
In jouw geval lijkt de herinschrijving niet helemaal goed gegaan te zijn.
Ik zou je willen adviseren om een *nieuw* inschrijfverzoek te doen.
* Log met je inlogcodes van Studielink in.
* Als je op je eigen homepage bent dien je te klikken op */nieuwe
inschrijving/*
* Nadat je de EUR en je studierichting geselecteerd hebt dien je bij
/*stap 3 */rechts onder in het scherm te klikken op de tekst
/*klik hier om deze gegevens te wijzigen bijvoorbeeld als je wilt
beginnen in een hoger jaar of op een ander moment*/
* Heb er erg in dat je het juiste jaar selecteert, Studielink
hanteert nl. het academisch jaar en */niet/ *het kalenderjaar.
Voorbeeld: je gaat weer verder met je studie in januari 2010, je
selecteert het academisch jaar 2009, maand januari.
Hoop je met deze informatie op weg geholpen te hebben en wensen je veel
succes.
Met vriendelijke groet,
Erasmus Studenten Service Centrum
IK GA DOOD
Beeeeeeeen bang! Er staat nog steeds inschrijvingsverzoek ingediend. Dus hij komt niet aan...en als hij al aankomt zal er gelijk inschrijvingsverzoek aangehouden ivm bsa verschijnen...dan word het weer hels...bellen met studentenadministraie/studieadviseurs..ben zooooo bangquote:Op maandag 19 juli 2010 09:56 schreef essacee het volgende:
Dit is 2010. Als je een elektronisch formulier niet kan invullen zonder in de stress te schieten, adviseer ik je geen studie te volgen.
quote:
Heb je geen moeder/vader/broer/zus die je kan helpen door voor je te bellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:05 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ben zo bang! we zijn al een uur verder en hij staat nog steeds op ingediend. Niet dat ik er veel aan heb als ze het verzoek ontvangen ik weet 100% dat hij aangehouden zal worden ivm bsa...ben zoooooo bang mijn leven is een hel
nee...ben zooo bangquote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef essacee het volgende:
[..]
Heb je geen moeder/vader/broer/zus die je kan helpen door voor je te bellen?
Beetje geduld, ik heb mijn inschrijvingsverzoek ingediend op 19 juni, en er staat nog steeds 'Inschrijvingsverzoek ingediend'. Komt vanzelf goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:05 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ben zo bang! we zijn al een uur verder en hij staat nog steeds op ingediend. Niet dat ik er veel aan heb als ze het verzoek ontvangen ik weet 100% dat hij aangehouden zal worden ivm bsa...ben zoooooo bang mijn leven is een hel
Neem contact op met het RIAGG, je krijgt vast een persoonlijke begeleider die je hiermee helpt.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:09 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Beetje geduld, ik heb mijn inschrijvingsverzoek ingediend op 19 juni, en er staat nog steeds 'Inschrijvingsverzoek ingediend'. Komt vanzelf goed.
Tja, het is vorig jaar en 2 jaar geleden ook goedgekomen, dus ik wacht lekker af. Het is ook nog lang geen september.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:11 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
en je wacht gewoon? Normaal gaat dat bij mij na een paar minuutjes dat de instelling het ontvangt. Tja ik zou niet wachten ik zou aan de telefoon vechten of persoonlijk op de instelling. Ik geef ze tot woensdag zie ik dan om 9 uur geen verandering dan ga ik naar de uni toe om ze te vragen hoe ik nu moet leven
Je IP-adres is 77.249.226.31. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:09 schreef essacee het volgende:
[..]
Neem contact op met het RIAGG, je krijgt vast een persoonlijke begeleider die je hiermee helpt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:12 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Tja, het is vorig jaar en 2 jaar geleden ook goedgekomen, dus ik wacht lekker af. Het is ook nog lang geen september.
Waarom zeg je hier je eigen ip-adres?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Je IP-adres is (TS IP ADRES). Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Heb al een inschrijfprobleem dus ik kan niets negatiefs over mensen die bij het RIAGG lopen zeggen. Wanneer ik mijn inschrijfbewijs heb ben ik weer vrij.
heb de nummers veranderd...denk je echt dat ik nog een zorg erbij wil?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef essacee het volgende:
[..]
Waarom zeg je hier je eigen ip-adres?
Ja had gekund. Maar het moet toch een keer gebeuren.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
tja wat is het nut dan van indienen in juni? had je net zo goed tot 20 augustus ofzo kunnen wachten.
Nee ik heb geen maand. Ik wil gewoon snel bevestiging krijgen...en ze mogen het niet aanhouden ivm bsa...ik ga doood.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Ja had gekund. Maar het moet toch een keer gebeuren.
Komt het trouwens niet eens bij je op dat ze misschien helemaal geen verzoek hebben binnengekregen? Of dat er iets mis is met het systeem.quote:
Nee, want Rotterdam is een kutstad.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Komt het trouwens niet eens bij je op dat ze misschien helemaal geen verzoek hebben binnengekregen? Of dat er iets mis is met het systeem.
Eeeh je zit toch niet op erasmus he?
gelukkig begon even bang te worden dat ik een maand lang niet kon slapen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Nee, want Rotterdam is een kutstad.
RUG
Over de RUG hoor ik trouwens allerlei vreemde verhalenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Nee, want Rotterdam is een kutstad.
RUG
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef 9611Niels het volgende:
Hé Nicole, nog bedankt voor de foto's he
Dan wacht je daar toch op?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
gelukkig begon even bang te worden dat ik een maand lang niet kon slapen.
Trouwens niet alleen ik hoor ook de universiteit zelf is het met me eens. Het hoort hoogstens een weekje te duren (maar dat is zeldzaam) alvorens je verzoek tot inschrijving wordt ontvangen.Als het langer dan een weekje duurt krijg je te horen dat je een nieuw inschrijfverzoek moet doen of het technische team gaat aan de slag.
Vertel...quote:Op maandag 19 juli 2010 10:25 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Over de RUG hoor ik trouwens allerlei vreemde verhalen.
Ik ben bang, ik ga dood!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef Olep het volgende:
Elke post van TS in dit topic is gewoon bijna hetzelfde.
Ja maar zo simpel is het niet. Ik heb mijn bindend studie advies allang achter de rug. Maar volgens het studielink systeem sta ik in studielink als eerstejaars ingeschreven dit betekent dus dat ik waarschijnlijk zometeen te horen krijg dat mijn inschrijfverzoek is aangehouden ivm bsa. Oke geen probleem, maar de faculteitsbureau is eind juli bezig met het verwijderen van bsa slotten...en we zitten al tegen het einde van juli aan....dus wil ik die slot verwijderd hebben is het van groot belang dat mijn verzoek nu binnenkomt.quote:
Tja rare jonge meiden die moeite hebben met studeren of te weinig motivatie en zich in speciale studentenhuizen laten opnemen en dan geslagen worden door oude mannen die hun begeleiders zijn als ze slechte cijfers halenquote:
slottenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ja maar zo simpel is het niet. Ik heb mijn bindend studie advies allang achter de rug. Maar volgens het studielink systeem sta ik in studielink als eerstejaars ingeschreven dit betekent dus dat ik waarschijnlijk zometeen te horen krijg dat mijn inschrijfverzoek is aangehouden ivm bsa. Oke geen probleem, maar de faculteitsbureau is eind juli bezig met het verwijderen van bsa slotten...en we zitten al tegen het einde van juli aan....dus wil ik die slot verwijderd hebben is het van groot belang dat mijn verzoek nu binnenkomt.
Ben baaaaaaaaaaaaaang UPDATE: NOG STEEDS ENKEL INSCHRIJVINGSVERZOEK INGEDIEND.
Dat komt omdat het huidige studiejaar nog tot 31 augustus doorloopt.quote:Maar volgens het studielink systeem sta ik in studielink als eerstejaars ingeschreven
WTF...quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Tja rare jonge meiden die moeite hebben met studeren of te weinig motivatie en zich in speciale studentenhuizen laten opnemen en dan geslagen worden door oude mannen die hun begeleiders zijn als ze slechte cijfers halen![]()
![]()
eeeh zit jij toevallig ook in zo'n raar studentenhuis?
tja maar dat soort verhalen doen de ronde over de RUG. misschien een vriendin van je?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef Coppercab het volgende:
[..]
WTF...Nee ik zit daar niet in, ik ben, niet raar en niet vrouwelijk, en ik heb 120 punten gehaald in de 2 jaar dat ik studeer.
Of je vlucht naar België en gaat als een zwerver in Brussel leven!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef nicolesoufi het volgende:
Zal ik het maar loslaten en er pas morgen weer naar kijken?
Denk dat ik maar gewoon ga winkelen en lekker veel eten kopen en een paar films ga kijken en wachten tot morgen 9 uur dan pas check ik mijn mail weer...is er dan nog geen verandering dan ga ik gelijk richting uni om te vragen hoe ik verder moet leven.
Eten drinken en ademhalen. Hoef je je daar niet meer druk om te maken.quote:
Ik denk dat je dat verhaal gedroomd hebt. Zulke dingen gebeuren namelijk alleen in bananenrepublieken.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:59 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
tja maar dat soort verhalen doen de ronde over de RUG. misschien een vriendin van je?
Ik betaal je 5 euro per uur als je komt koken en de afwas doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef nicolesoufi het volgende:
Tja mijn lot is bestempeld! We zijn al 2,5 uur verder en nog steeds niets. Dus ga nu niet meer kijken pas morgen weer om 9 uur. Vanzelfsprekend zal er dan niets veranderd zijn dus dat wordt weer 500 keer bellen met de administratie. Ik weet je hebt tot 1 oktober (dat 1 september zeggen ze alleen maar ter voorkoming dat studenten zich pas op het eind gaan inschrijven...zolang je voor 1 oktober inschrijft kunnen ze het terugzetten naar 1 september dus) maar toch...beeen echt bang.
Het ergste de wallen bestaan niet meer en de tippelzone in rotterdam hebben die rottige gemeentelieden verwijderd! Hoe moet ik dan als ik wegloop mijn centen verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |