WTF...quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Tja rare jonge meiden die moeite hebben met studeren of te weinig motivatie en zich in speciale studentenhuizen laten opnemen en dan geslagen worden door oude mannen die hun begeleiders zijn als ze slechte cijfers halen![]()
![]()
eeeh zit jij toevallig ook in zo'n raar studentenhuis?
tja maar dat soort verhalen doen de ronde over de RUG. misschien een vriendin van je?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef Coppercab het volgende:
[..]
WTF...Nee ik zit daar niet in, ik ben, niet raar en niet vrouwelijk, en ik heb 120 punten gehaald in de 2 jaar dat ik studeer.
Of je vlucht naar België en gaat als een zwerver in Brussel leven!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef nicolesoufi het volgende:
Zal ik het maar loslaten en er pas morgen weer naar kijken?
Denk dat ik maar gewoon ga winkelen en lekker veel eten kopen en een paar films ga kijken en wachten tot morgen 9 uur dan pas check ik mijn mail weer...is er dan nog geen verandering dan ga ik gelijk richting uni om te vragen hoe ik verder moet leven.
Eten drinken en ademhalen. Hoef je je daar niet meer druk om te maken.quote:
Ik denk dat je dat verhaal gedroomd hebt. Zulke dingen gebeuren namelijk alleen in bananenrepublieken.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:59 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
tja maar dat soort verhalen doen de ronde over de RUG. misschien een vriendin van je?
Ik betaal je 5 euro per uur als je komt koken en de afwas doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef nicolesoufi het volgende:
Tja mijn lot is bestempeld! We zijn al 2,5 uur verder en nog steeds niets. Dus ga nu niet meer kijken pas morgen weer om 9 uur. Vanzelfsprekend zal er dan niets veranderd zijn dus dat wordt weer 500 keer bellen met de administratie. Ik weet je hebt tot 1 oktober (dat 1 september zeggen ze alleen maar ter voorkoming dat studenten zich pas op het eind gaan inschrijven...zolang je voor 1 oktober inschrijft kunnen ze het terugzetten naar 1 september dus) maar toch...beeen echt bang.
Het ergste de wallen bestaan niet meer en de tippelzone in rotterdam hebben die rottige gemeentelieden verwijderd! Hoe moet ik dan als ik wegloop mijn centen verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |