Maar op studielink staat er dit:quote:
ik ben bang....het staat nog steeds op verzoek ingediend...weet zeker dat het ofwel niet doorkomt bij de onderwijsinstelling danwel aangehouden wordt ivm bsa...ben zooooo bang ik wil dood.quote:
Troll.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:41 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ik ben bang....het staat nog steeds op verzoek ingediend...weet zeker dat het ofwel niet doorkomt bij de onderwijsinstelling danwel aangehouden wordt ivm bsa...ben zooooo bang ik wil dood.
je bent zelf troll. als hij niet aankomt mag ik zometeen dit enge plan gaan uitvoeren:quote:
Te lang, niet gelezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:45 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
je bent zelf troll. als hij niet aankomt mag ik zometeen dit enge plan gaan uitvoeren:
Je herinschrijfverzoek voor het komend studiejaar komt niet voor in ons
systeem.
In jouw geval lijkt de herinschrijving niet helemaal goed gegaan te zijn.
Ik zou je willen adviseren om een *nieuw* inschrijfverzoek te doen.
* Log met je inlogcodes van Studielink in.
* Als je op je eigen homepage bent dien je te klikken op */nieuwe
inschrijving/*
* Nadat je de EUR en je studierichting geselecteerd hebt dien je bij
/*stap 3 */rechts onder in het scherm te klikken op de tekst
/*klik hier om deze gegevens te wijzigen bijvoorbeeld als je wilt
beginnen in een hoger jaar of op een ander moment*/
* Heb er erg in dat je het juiste jaar selecteert, Studielink
hanteert nl. het academisch jaar en */niet/ *het kalenderjaar.
Voorbeeld: je gaat weer verder met je studie in januari 2010, je
selecteert het academisch jaar 2009, maand januari.
Hoop je met deze informatie op weg geholpen te hebben en wensen je veel
succes.
Met vriendelijke groet,
Erasmus Studenten Service Centrum
IK GA DOOD
Beeeeeeeen bang! Er staat nog steeds inschrijvingsverzoek ingediend. Dus hij komt niet aan...en als hij al aankomt zal er gelijk inschrijvingsverzoek aangehouden ivm bsa verschijnen...dan word het weer hels...bellen met studentenadministraie/studieadviseurs..ben zooooo bangquote:Op maandag 19 juli 2010 09:56 schreef essacee het volgende:
Dit is 2010. Als je een elektronisch formulier niet kan invullen zonder in de stress te schieten, adviseer ik je geen studie te volgen.
quote:
Heb je geen moeder/vader/broer/zus die je kan helpen door voor je te bellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:05 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ben zo bang! we zijn al een uur verder en hij staat nog steeds op ingediend. Niet dat ik er veel aan heb als ze het verzoek ontvangen ik weet 100% dat hij aangehouden zal worden ivm bsa...ben zoooooo bang mijn leven is een hel
nee...ben zooo bangquote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef essacee het volgende:
[..]
Heb je geen moeder/vader/broer/zus die je kan helpen door voor je te bellen?
Beetje geduld, ik heb mijn inschrijvingsverzoek ingediend op 19 juni, en er staat nog steeds 'Inschrijvingsverzoek ingediend'. Komt vanzelf goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:05 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
ben zo bang! we zijn al een uur verder en hij staat nog steeds op ingediend. Niet dat ik er veel aan heb als ze het verzoek ontvangen ik weet 100% dat hij aangehouden zal worden ivm bsa...ben zoooooo bang mijn leven is een hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |