Geloof ik ook, maar haters zoeken altijd naar redenenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo overdreven, dat iPhone 4 geneuzel: ding werkt en belt perfect.
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geloof ik ook, maar haters zoeken altijd naar redenen
Je hebt inderdaad geen overeenkomst met Apple. Maar de winkelier heeft ook verder geen enkele verplichting aan jou om dit op een snelle manier af te handelen. Het enige wat zij hoeven te doen is de leverancier aanspreken voor de garantie. Aangezien je ook redelijk direct bij Apple kunt aankloppen bij een van de retail stores, kan je net zo goed daarheen gaan. Scheelt weer een tussenlaag.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eh nee. Je hebt geen overeenkomst met apple. Apple heeft geen enkele verplichting wat aan je probleem te doen als jij je product niet in de applestore gekocht hebt. En kosten mogen sowieso na die 6 maanden.
quote:[..]
[quote]
Het zijn boeven zoals ze hier in Europa met garantie omgaan, dat is zeker.
Ja dat heeft hij welquote:Op maandag 19 juli 2010 12:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad geen overeenkomst met Apple. Maar de winkelier heeft ook verder geen enkele verplichting aan jou om dit op een snelle manier af te handelen.
Hoe ze het doen doen ze het, maar de winkelier is aansprakelijk, niet apple. En ze zullen in all redleijkheid het probleem moeten oplossen.quote:Het enige wat zij hoeven te doen is de leverancier aanspreken voor de garantie.
Alleen heeft APPLE maar 1 jaar fabrieksgarantie. Hetgeen hun goed recht is. Jij mag echter van je leverancier meer verwachten.quote:Aangezien je ook redelijk direct bij Apple kunt aankloppen bij een van de retail stores, kan je net zo goed daarheen gaan. Scheelt weer een tussenlaag.
[..]
Eh nee, dat is nu het hele mooie van de regelgeving in Nederland. Er staat geen vaste termijn voor.quote:[..]
Volgens een hele berg aan jurisprudentie heb je volgens europees recht op een deugdelijk product. De termijn waarop een product redelijkerwijs zou moeten werken is voor een laptop minstens 2 jaar en voor vaste PCs zelfs 3 dacht ik.
Nee, dat geldt dus alleen voor die eerste 6 maanden. Daarna zal je als consument non-conformiteit moeten aantonen. De meeste retailers in Nederland accepteren dat de klant in het eerste jaar geen non-conformiteit hoeft aan te tonen en voor sommige producten zelfs langer. Dat staat dus echter niet in de wet!!quote:Als er binnen die tijd iets aan stuk gaat ligt de bewijslast voor een heel groot deel bij de fabrikant, en niet direct bij de consument.
Dat klopt en het is aan jou als consument om non-conformiteit aan te tonen. Apple rekent erop dat veel mensen dat niet doen. Terwijl een simpel briefje van je rechtsbijstandverzekering aan je leverancier waarschijnlijk al voldoende is aangezien er bergen jurisprudentie zijn over wat non-conform betekent.quote:Apple heeft daar lak aan en probeert je gewoon direct te laten betalen de dag nadat de garantie verloopt.
Wederom, klaag bij je leverancier. In nederland zijn sowieso geen officiele apple stores.quote:Bovendien, ik vind het schandalig dat een imac of macbook opgestuurd moet worden naar een reparatiecenter ergens ver weg. Je bent je computer altijd minstens 2 weken kwijt, als het niet meer is. In de VS loop je een apple store in, eventueel met afspraak bij een genius en dan wordt in bijna alle gevallen de computer onder je neus gefixed. In een enkel geval nemen ze hem mee naar achter, testen ze wat meer en duurt de reparatie een paar dagen. Ik zie niet in waarom dat in Europa niet zou kunnen.
Waarom zou je van je winkel meer mogen verwachten dan de leverancier? Nadat de garantie is verlopen hoeft de winkel niets meer voor je te doen en is de leverancier eindverantwoordelijk voor de deugdelijkheid van het product, en niet de winkel. Die hoeft alleen maar te faciliteren.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen heeft APPLE maar 1 jaar fabrieksgarantie. Hetgeen hun goed recht is. Jij mag echter van je leverancier meer verwachten.
Let op wat ik zeg: volgens een hele berg jurisprudentie is een redelijke termijn 2 a 3 jaar voor computers. Er zijn dus al rechtzaken geweest tussen klanten en leveranciers waar is uitgekomen dat je redelijkerwijs mag verwachten dat een computer het blijft doen. Dus als jij er redelijk mee om bent gegaan dan ligt de bewijslast voor een groot deel bij de leverancier.quote:[..]
Eh nee, dat is nu het hele mooie van de regelgeving in Nederland. Er staat geen vaste termijn voor.
[..]
Nee, dat geldt dus alleen voor die eerste 6 maanden. Daarna zal je als consument non-conformiteit moeten aantonen. De meeste retailers in Nederland accepteren dat de klant in het eerste jaar geen non-conformiteit hoeft aan te tonen en voor sommige producten zelfs langer. Dat staat dus echter niet in de wet!!
Nu kom je er zelf ook al mee aan. En ik vind het misdadig dat Apple erop rekent dat veel mensen zoiets niet doen. Ze proberen je dus gewoon af te zetten.quote:[..]
Dat klopt en het is aan jou als consument om non-conformiteit aan te tonen. Apple rekent erop dat veel mensen dat niet doen. Terwijl een simpel briefje van je rechtsbijstandverzekering aan je leverancier waarschijnlijk al voldoende is aangezien er bergen jurisprudentie zijn over wat non-conform betekent.
Er zijn in Europa maar een handjevol officiele apple stores, en dat vind ik persoonlijk echt idioot.quote:[..]
Wederom, klaag bij je leverancier. In nederland zijn sowieso geen officiele apple stores.
Je kan toch gewoon apps switchen mbv de Dock?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef steve2003 het volgende:
HEerlijk die Mac!!!! Wat een apparaat!
Het enige wat ik toch echt een beetje aan windows mis, is de taakbalk onderin.. Telkens dat overzicht via F3 wordt ik een beetje moe van na een tijdje! heeft iemand daar een oplossing/app voor die handig is en goed werkt?
Of Command+Tab....quote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon apps switchen mbv de Dock?
Download Himmelbar.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef steve2003 het volgende:
Dat kan wel, maar het is toch nog een paar keer extra klikken tov windows. windows heb je onderin een makkelijk overzicht, en is eht een wkestie van 1 x klikken, en dan soms nog een 2de keer om uit een drop down menu te drukken als meerdere vensters van een programma open hebt.
Voelt gewoon wat omslachtiger op een mac.
Iets langer klikken op het icoon van een programma, dan krijg je een overzicht van alle open schermen van dat programma, net zoals je in Windows in het klein krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef steve2003 het volgende:
Dat kan wel, maar het is toch nog een paar keer extra klikken tov windows. windows heb je onderin een makkelijk overzicht, en is het een kwestie van 1 x klikken, en dan soms nog een 2de keer om uit een drop down menu te drukken als je meerdere vensters van een programma open hebt.
Voelt gewoon wat omslachtiger op een mac.
O boy!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.apple.com/nl/ipad/
499 voor de iPad vanaf vrijdag.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
EIN-DE-LIJK.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gebeurd dit ook als Airport uitstaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:36 schreef portier het volgende:
Repost:
Mijn MacBook (MacBook3,1) begint een beetje moeilijk te doen. Hij stijgt de laatste tijd erg vaak op. Normaal betekende dat even iStatPro bekijken, programma dat een beetje te enthousiast aan het stampen was afsluiten en probleem opgelost. Maar nu gebeurd het ook als er niets staat te stampen. Met name mijn Airportcard wordt erg warm (70 graden). Is dit het einde van de life cycle, zit er ergens stof of is er iets anders?
[ afbeelding ]
Ik doe eigenlijk vrijwel niets anders dan internetten :-o.quote:
Zo te zien niet? http://guide-images.ifixit.net/igi/UtMEDuDXGFtGstAL.largequote:Je kan op iFixit even kijken of de Airport kaart in de buurt zit van de heatsink o.i.d.
Nee.quote:Maakt de fan rare geluiden?
Je bedoelt fabrikant. Om de simpele reden dat je met de winkelier een overeenkomst hebt.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Waarom zou je van je winkel meer mogen verwachten dan de leverancier?
Wederom neem ik aan dat je fabrikant bedoelt en nee, het hele garantiestelsel voor consumenten is gericht op de overeenkomst tussen consument en winkelier/leverancier en NIET de fabrikant. Het zou jou als consument geen flying fuck moeten interesseren welke garantie voorwaarden de fabrikant hanteert (behalve als die een nadrukkelijk voordeel geven boven het non-conformiteits beginsel).quote:Nadat de garantie is verlopen hoeft de winkel niets meer voor je te doen en is de leverancier eindverantwoordelijk voor de deugdelijkheid van het product, en niet de winkel. Die hoeft alleen maar te faciliteren.
[..]
quote:Let op wat ik zeg: volgens een hele berg jurisprudentie is een redelijke termijn 2 a 3 jaar voor computers. Er zijn dus al rechtzaken geweest tussen klanten en leveranciers waar is uitgekomen dat je redelijkerwijs mag verwachten dat een computer het blijft doen. Dus als jij er redelijk mee om bent gegaan dan ligt de bewijslast voor een groot deel bij de leverancier.
Nee dat is het nadeel van het non-conformiteits stelsel. Het grote voordeel is, uiteraard, dat je garantie in principe veel langer is dan een jaar of 2 jaar of zelfs 5 jaar.quote:Nu kom je er zelf ook al mee aan. En ik vind het misdadig dat Apple erop rekent dat veel mensen zoiets niet doen. Ze proberen je dus gewoon af te zetten.
What ever, dus het is vrij makkelijk je recht te behalen.quote:Overigens heb je geen rechtsbijstandsverzekering nodig om zo'n briefje te schrijven. Bij de consumentenbond kan je ook wel een voorbeeldbrief vinden.
Wat vind je idioot? Dat een leverancier geen eigen winkels in Europa opent?quote:Er zijn in Europa maar een handjevol officiele apple stores, en dat vind ik persoonlijk echt idioot.
Als ik verleng voor 1 jaar, ben ik gewoon meer kwijt dan ik nu was met aanschaf iPhone 4 en verkoop iPhone 3G.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als dit waar is gooit T-Mobile wéér de prijzen van iPhones bij abonnementen omhoog, dit keer met ¤ 70. Belachelijk.
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)duurder-dan-3gs.html
Crosspostje:quote:Op maandag 19 juli 2010 22:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als dit waar is gooit T-Mobile wéér de prijzen van iPhones bij abonnementen omhoog, dit keer met ¤ 70. Belachelijk.
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)duurder-dan-3gs.html
Dat is een erg mooi abonnement ja... Misschien ook maar zoiets aanvragen, abonnement loopt binnenkort af volgens mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Crosspostje:
Belachelijke prijzen.
Haal dat ding dadelijk los in België voor ongeveer 700 euro (32 Gb) en neem dit Vodafone SIM only abo (400 minuten/sms INCLUSIEF internet voor 12 euro per maand). Dat scheelt nogal wat honderden euro's én een beter netwerk ........
Is dat gedurende je hele contractperiode, of alleen tijdelijke korting? Ik kan het nergens vinden...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Crosspostje:
Belachelijke prijzen.
Haal dat ding dadelijk los in België voor ongeveer 700 euro (32 Gb) en neem dit Vodafone SIM only abo (400 minuten/sms INCLUSIEF internet voor 12 euro per maand). Dat scheelt nogal wat honderden euro's én een beter netwerk ........
quote:De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig. U kunt kiezen uit verschillende abonnementsvormen:
geloof dat die 12 euro een foutje is en bij de bevestiging krijg je 14,95 te zien.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Crosspostje:
Belachelijke prijzen.
Da's nog geen geld.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
geloof dat die 12 euro een foutje is en bij de bevestiging krijg je 14,95 te zien.
(via de mail/post)
Precies, de meesten vragen nog steeds een tientje voor data alleen, met hooguit wat korting het eerste jaar.. Ik ga sowieso dat abonnement nemen als de mijne straks op is, kan ik alsnog kijken of ik een nieuwe 4G in België ga halen, of een oude 3GS koop voor weinig ergens.quote:
Ik was toch al aan het twijfelen of ik wel een iPhone 4 zou nemen als m'n abo afloopt in november, maar met die prijzen van T-mobile en dit abo van Vodafone weet ik het welquote:Tot wanneer kan ik gebruik maken van de aanbieding?
U kunt tot 31 maart 2011 gebruik maken van deze aanbieding. Dit is ook de uiterste datum waarop het aanvraagformulier en de benodigde stukken door Vodafone ontvangen dienen te zijn.
Dat eerste heb ik dus al gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Crosspostje:
Belachelijke prijzen.
En als je nog een 4 GB 1G hebt...?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik dus al gedaan![]()
Ik zou er aan willen toevoegen: Sobchak je oude 3G voor 325 euro.
Die moet je houden en koesteren. Mijn 8Gb first generation gaat ook nooit weg.quote:
Ik zal er niet veel meer voor krijgen in ieder geval, hij is ook duidelijk gebruikt, en gedeuktquote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die moet je houden en koesteren. Mijn 8Gb first generation gaat ook nooit weg.
Hier ook: zit een kras van jewelste op de achterkant. Maar al zag ie er nog splinternieuw uit: hij gaat gewoon niet weg.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zal er niet veel meer voor krijgen in ieder geval, hij is ook duidelijk gebruikt, en gedeukt
Wat ik uit de review begreep kon je niet eens de kleuren instellen voor wat jouw berichtjes en de berichtjes van de anderen waren.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eigenlijk vind ik het hele minimalistische daarvan er beter uitzien dan die blije bubbels in de iPhone. Volgens mij kan je ook de kleuren instellen van de interface, dus dat blauwe hoeft niet.
Heerlijke CGA kleurenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen is Microsoft druk bezig Windo Pho 7 uit te brengen. Een previ op engadg. En voor de mensen die vinden dat we lang genoeg gelachen hebben om de rketpla en varianten is hier: de sms-interface. Microsoft, bringing Web 1.0 to 2010.
[ afbeelding ]
Mijn favoriet.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat ik uit de review begreep kon je niet eens de kleuren instellen voor wat jouw berichtjes en de berichtjes van de anderen waren.
Ik vind trouwens die hele interface te verouderd, eigenlijk. Dat beginscherm met die blauwe blokjes ziet er ook heel gedateerd uit. Minimalistisch is niets mis mee inderdaad, maar gestileerde tekstblokjes in plaats van afgeronde tekstballonetjes vind ik daar niet onder vallen
Voor meer humor heeft ook Paul Thurrot een review online gezet. Met oa:quote:Op maandag 19 juli 2010 23:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn favoriet.
As soon as you add a Windows Live, Exchange, or Facebook account, it pulls in every contact associated with that account and disperses associated content throughout your entire phone -- there's nothing you can do about it. That means, for example, that your Pictures app could have a bunch of shots of your ex's aunt's new boyfriend's dog in it (more on that in a bit), and there's not a whole lot you can do to stop that behavior without completely removing your Facebook account from the phone.
maar toch op de frontpage aankondigen als:quote:yes, Windows Phone is littered with tiny defects, or missing features. Famously, there's no copy and paste, and no "real" multitasking for third party apps, though those features will eventually be added. In preparing for and in writing the book, I've uncovered dozens of missing features, features that aren't just present in iPhone and Android today, but are in many cases also present in Windows Phone's predecessor, Windows Mobile 6.5.
quote:It's time to shut up the haters: I've been using a prototype Windows Phone 7 device as my sole smart phone this month, and I'm ready to make the switch.
Thurrotquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor meer humor heeft ook Paul Thurrot een review online gezet. Met oa:
[..]
maar toch op de frontpage aankondigen als:
[..]
Snap ik, maar doe eventjes zonder Airport. (Via draadje internetten? Of eventjes afkickenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef portier het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk vrijwel niets anders dan internetten :-o.
[..]
Zo te zien niet? http://guide-images.ifixit.net/igi/UtMEDuDXGFtGstAL.large
[..]
Nee.
Levert dat iets op?
Jeutje, wat lelijk zeg!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen is Microsoft druk bezig Windo Pho 7 uit te brengen. Een previ op engadg. En voor de mensen die vinden dat we lang genoeg gelachen hebben om de rketpla en varianten is hier: de sms-interface. Microsoft, bringing Web 1.0 to 2010.
[ afbeelding ]
Thurrot is dan ook best heel positief over Windows Phone 7, afgezien van deze 'kleinigheden'.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor meer humor heeft ook Paul Thurrot een review online gezet. Met oa:
[..]
maar toch op de frontpage aankondigen als:
[..]
Dat was ie ook over de Kin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Thurrot is dan ook best heel positief over Windows Phone 7, afgezien van deze 'kleinigheden'.
Ik krijg nu zelfs "Bad Request (Invalid Hostname)".quote:
Ze willen die 2 jaar abo's pushen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nou, de uitgelekte prijzen van T-mobile kloppen. Dag T-mobile.
Ik heb geen enkel wegvallend gesprek. Ik heb amper afnemende streepjes als ik hem in death grip houd: ik denk dat het een zwaar overtrokken probleem is dat enorm wordt opgeblazen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Walter: Hoe is het met de accuduur en (eventueel) wegvallende gesprekken? Ben wel benieuwd naar de ervaringen nu je hem een tijdje hebt
En welke provider heb je? KPN?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel wegvallend gesprek. Ik heb amper afnemende streepjes als ik hem in death grip houd: ik denk dat het een zwaar overtrokken probleem is dat enorm wordt opgeblazen.
Batterijduur is erg goed: ik had gisteren na zes uur gebruik en anderhalve dag standby en nog een kwart van de batterijtijd over.
[ afbeelding ]
T-Mobile zo te zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
En welke provider heb je? KPN?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
En welke provider heb je? KPN?
Ah mooi om te horen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel wegvallend gesprek. Ik heb amper afnemende streepjes als ik hem in death grip houd: ik denk dat het een zwaar overtrokken probleem is dat enorm wordt opgeblazen.
Batterijduur is erg goed: ik had gisteren na zes uur gebruik en anderhalve dag standby en nog een kwart van de batterijtijd over.
[ afbeelding ]
en data snelheid nam bij jou ook niet af toch? Zo irritant dan de ene er wel last van heeft en de andere weer niet. Bij een vriend van me stopt de pagina echt met laden met een simpele vinger.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik joinquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie gaan er allemaal naar België binnenkort, kunnen we niet gezamenlijk even een auto charteren?
* Mr.Noodle heeft geen auto..
Kost dat in België? Wel een leuk motorritjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie gaan er allemaal naar België binnenkort, kunnen we niet gezamenlijk even een auto charteren?
* Mr.Noodle heeft geen auto..
Knal dat in GMail en dat werkt perfect met mail app @ (Snow) Leopard.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef eleusis het volgende:
Weet iemand of Apple Mail een beetje goed is met IMAP-servers? Ik wil eigenlijk mijn hele mailarchief niet meer lokaal maar op m'n mailserver gaan bewaren, zodat ik er overal bij kan.
Dat lijkt me nogal logisch als je heel wat mail in GMail hebt staan. Ikzelf dik 7 Gb, dus ja, dat duurde ook wel ff.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:16 schreef Joeriii het volgende:
Het duurde bij mij wel een tijd om al m'n Gmail berichten op te halen via IMAP i.c.m. Apple Mail.
Ik gooi bijna niets weg. Waarom zou je met 87 Gb ruimte? Ideaal om nog es iets terug te vinden. Zit mail vanaf 1998 inquote:
Da's lef hebben.quote:Handy Light, a new flashlight app by developer Nick Lee, brings unofficial SOCKS Proxy tethering to the iPhone hidden behind what appears to be a simple flashlight app that uses the screen for illumination. The app's description provides no hints of this hidden feature though Lee has posted a YouTube video demonstrating how it works. We've also given the app a spin and verified this tethering works as described.
Ik heb tethering nog wel op m'n simlockvrije 3GS met iOS4.0.1quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb echt geen idee; het zit er hier al een hele poos niet meer in (m.i. sinds 3.1.x). Met een jailbreak is het zo gepiept, maar tja: een JB is er nog niet voor iPhone 4.
Inloggen op je account bij T-Mobile of bellen naar T-Mobile.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:50 schreef KingOfMars het volgende:
Hoe laat je je iPhone ook alweer legaal simlockvrij maken? Mijn 3G is nu 13 maanden oud, dan is het toch graties?
Hm, weet niet meer hoe ik 't destijds heb ingesteld. Heb wel steeds backup teruggezet, dus wellicht dat ik 'm daardoor naar nieuwere firmwares mee overneem.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien omdat je die iPhone 3.0.1 hack hebt geinstalleerd, dat het bij jou nog wel werkt, Roel. Ik heb trouwens die 3.0 internet tethering config files voor NL'se providers nog wel ergens staan. Maar ik dacht serieus dat ze internet Tethering op de iPhone 4 standaard hadden ingeschakeld.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef KingOfMars het volgende:
Oh, niet goed gekeken. Rond de 600 euro in UK en Frankrijk dus voor het 16GB model. Is al een stuk normaler..
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, het blijft een berg geld hoor. Moet er ook gewoon geld voor opzij leggen zo'n luxe aanschaf. Maar ik ben even aan het bekijken of ik een iPhone 4 neem icm verlenging bij T-Mobile (wat pas kan vanaf maart 2011 in mijn geval) of dat ik toch een simlockvrije ga kopen en naar Vodafone ga ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel te doen opzich, nog steeds een hoop geld maar een beetje normale GSM is ook niet goedkoop.
Als je dat Vodafone abonnement neemt wat hier laatst langs kwam ben je per maand zo'n 20 euro goedkoper uit, dat is 480 euro over de hele contractduur bij het goedkoopste abonnement. En dan moet je nog 170 euro bijbetalen, ben je in totaal meer kwijt dan die 600 euro..quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, het blijft een berg geld hoor. Moet er ook gewoon geld voor opzij leggen zo'n luxe aanschaf. Maar ik ben even aan het bekijken of ik een iPhone 4 neem icm verlenging bij T-Mobile (wat pas kan vanaf maart 2011 in mijn geval) of dat ik toch een simlockvrije ga kopen en naar Vodafone ga ofzo.
Geen idee wat de prijzen dan worden maar ik vermoed dat Vodafone nog steeds de goedkopere optie is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil eigenlijk een 1 jaars abo, liefst bij Vodafone en liefst met een simlock vrije iPhone.
Dat denk ik ook. Maar goed, ik wacht het wel even af. Voorlopig wordt er helemaal niks gekochtquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geen idee wat de prijzen dan worden maar ik vermoed dat Vodafone nog steeds de goedkopere optie is.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, het blijft een berg geld hoor. Moet er ook gewoon geld voor opzij leggen zo'n luxe aanschaf. Maar ik ben even aan het bekijken of ik een iPhone 4 neem icm verlenging bij T-Mobile (wat pas kan vanaf maart 2011 in mijn geval) of dat ik toch een simlockvrije ga kopen en naar Vodafone ga ofzo.
Ook goed. Ben er niet zo in thuis meer, ondertussen. Voor mij is Vodafone het betaalbare alternatief voor KPN wat veel te duur is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom wil iedereen Vodafone? Ik zie hele goeie opties bij KPN voor nagenoeg hetzelfde geld...
400smsjes/belminuten + internet voor ¤11.95?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom wil iedereen Vodafone? Ik zie hele goeie opties bij KPN voor nagenoeg hetzelfde geld...
Is wel een toffe aanbieding. En ik zie dat je het tot 31 maart 2011 kunt afsluiten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
400smsjes/belminuten + internet voor ¤11.95?
Apple SC#356 - Niet voor linkshandigenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:30 schreef Junkie het volgende:
Handy Light: Tethering App Camouflaged as Flashlight
Ik was net te laat.
En nu is hij helemaal verdwenen.
Dit geintje mogen ze nog wel een keertje doen.
Ik zit nog aan mijn T-Mobile vast, maar ik houd deze aanbieding van KPN in de gaten. Voor nog geen 25 euro per maand 320 minuten per maand bellen en onbeperkt snel internet via KPN.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ook goed. Ben er niet zo in thuis meer, ondertussen. Voor mij is Vodafone het betaalbare alternatief voor KPN wat veel te duur is.. Maar goed, kijk begin volgend jaar wel eens wat de mogelijkheiden zijn.
https://directsales.vodafone.nl/tvgids#category6quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn T-Mobile vast, maar ik houd deze aanbieding van KPN in de gaten. Voor nog geen 25 euro per maand 320 minuten per maand bellen en onbeperkt snel internet via KPN.
Die 11,95 was toch een foutje? Moest dacht ik 14,95 zijn, zie ook de andere prijzen in die rijquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://directsales.vodafone.nl/tvgids#category6
400 belminuten per maand + onbeperkt snel internet via Vodafone, ¤11.95.
Zelfs dan is het een koopjequote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die 11,95 was toch een foutje? Moest dacht ik 14,95 zijn, zie ook de andere prijzen in die rij
Dat klopt, goedkoop is het zekerquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dan is het een koopje. Ze komen de SIM-kaart + contract zo afleveren, dus dan zie ik of 't idd 14,95 is
.
Ik neem aan dat het programma "eBook Library" je wel wat zegt/je die wel geïnstalleerd had? Wat gebeurt er als je die applicatie nogmaals installeert, want er lijkt een bestand te ontbreken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Na een crash van mijn MBP ging ik eens in de console kijken, maar alhoewel ik daar niets relevants vond, vond ik wel dit:
[ afbeelding ]
Dit herhaalt zich dus continu, elke 10 seconden. Googlen op de "eBook Library Launcher agent" levert niets op. Hij staat ook niet in het lijstje met "opstarten bij inloggen" in Systeemvoorkeuren. Wtf is het, hoe haal ik het weg en zit het nu continu mijn harddisk te accessen en mijn accu leeg te vreten?
En je kan je belbundel na 3 maanden gewoon naar boven of naar beneden aanpassen inclusief databundel. En ik heb nog het voordeel dat ik de helft via m'n werk nog een keer kan declareren..quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn T-Mobile vast, maar ik houd deze aanbieding van KPN in de gaten. Voor nog geen 25 euro per maand 320 minuten per maand bellen en onbeperkt snel internet via KPN.
Het blijkt de Sony Reader Library te zijn, voor de Sony Reader die ik ooit een blauwe maandag gehad heb. Herinstelleren van dat programma leverde wel de launch agent op in mijn "open bij inloggen" lijst, maar hem daar verwijderen had geen zin. Uiteindelijk heb ik het hele programma gedeinstalleerd met het met Google gevonden Terminal commando:quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:17 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het programma "eBook Library" je wel wat zegt/je die wel geïnstalleerd had? Wat gebeurt er als je die applicatie nogmaals installeert, want er lijkt een bestand te ontbreken.
1 |
Haha, nou je geneest me wel van de drang om er ook aan te beginnen in elk gevalquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Svyatagor het volgende:
God, ik heb weer lekker wat gezeik met mijn HackintoshVolgens alle fora zou het veilig zijn om te updaten naar 10.6.4, dus gisteravond gedaan, maar nu heb ik geen toetsenbord en muis meer. Lekker handig als je dingen wil installeren om dat te verhelpen.
Nouja, ik was hier geloof ik ook ooit aan begonnen omdat ik prutsen leuk vond. Ofzo.
Hij heeft het even ontkend, maar later niet meer. Overigens is die dochter de bekende Lisa.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Heeft onze Steve een dochter die hij niet wil erkennen?
En o.a daarom wil ik geen Hackintosh, dat kost nog meer moeite dan een illegale versie van Windows 7 Ultimate draaien..quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Svyatagor het volgende:
God, ik heb weer lekker wat gezeik met mijn HackintoshVolgens alle fora zou het veilig zijn om te updaten naar 10.6.4, dus gisteravond gedaan, maar nu heb ik geen toetsenbord en muis meer. Lekker handig als je dingen wil installeren om dat te verhelpen.
Nouja, ik was hier geloof ik ook ooit aan begonnen omdat ik prutsen leuk vond. Ofzo.
Ja precies. Whe. He. He. He.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:35 schreef KingOfMars het volgende:
Ja dat zeg ik Mona Lisa dus.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:22 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een stuk of 4 e-mailadressen, inclusief die van eigen domeinen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef jakkop het volgende:
Over Apple Mail discussie 2 pagina's terug, waarom zou je sowieso mail.app gebruiken? Gmail-layout is briljant, en met Google Gears heb je het ook offline.
Tweakers is echt het uitschot van het internet. Zogenaamde experts.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:13 schreef fyah het volgende:
Weer een Apple discussie op tweakers. Zooo vermoeiend
Net als ik, die komen allemaal binnen in 1 gmail-account.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 4 e-mailadressen, inclusief die van eigen domeinen.
wachtwoord is zo sterk als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef eleusis het volgende:
Ik wil meer access control op mijn mail dan een Gmail-passwordje, zeker als ik daar elk stukje privéuitwisseling van de laatste 10 jaar ga bewaren.
Zo simpel, dank!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Uit mijn hoofd: Systeemvoorkeuren - Beeldschermen - Rangschikking - menubalk slepen naar het scherm dat het hoofdscherm moet worden
Ik denk dat hij bedoelt dat hij minder zin heeft om zo naar Google over te geven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef jakkop het volgende:
[..]
wachtwoord is zo sterk als je het zelf maakt.
Het is echt achter uit gegaan daar..quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Tweakers is echt het uitschot van het internet. Zogenaamde experts.
Dit schreef er één over gisteren:quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Tweakers is echt het uitschot van het internet. Zogenaamde experts.
quote:Edgar164 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:
Bij mij ging het net zoals bij T-Mobile, niet zo soepel!
De avond ervoor
Ik had de wekker gezet om 7:30, zodat ik lekker op tijd wakker zou zijn om de iPhone 4 te kunnen gaan bestellen. Mijn idee was, lekker rustig wakker worden om 7:30, een lekkere bak koffie zetten en daarna rustig achter mijn laptop kruipen en de pagina refreshen totdat je eindelijk wat kon gaan bestellen.
Omdat ik mijn iPhone 3GS al een tijdje geleden verkocht heb, gebruik ik momenteel een Samsung Omnia i900 en je raadt het al, met Windows Mobile. De avond voor ‘iPhone 4 day’ had ik alles al keurig voorbereid. De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar. De wekker heb ik dus gezet op mijn Samsung Omnia i900. De dagen ervoor had ik zelfs nog getest of deze daadwerkelijk goed werkte. En de wekker van de Omnia weigerde in principe nooit. Maar natuurlijk, de wekker van de Omnia ging natuurlijk niet af de volgende ochtend. En dat moet natuurlijk per se gebeuren op zo’n belangrijke dag. Ik verdenk WiMo ervan dit expres gedaan te hebben, omdat ik in mijn agenda had gezet om 7:30: ,,iPhone 4 bestellen’’.
De ochtend zelf
Ik word die ochtend rustig wakker, het was verschrikkelijk warm op mijn kamer, misschien wel 35 graden. Ik hoorde de vogeltjes buiten een mooi orkest uitvoeren en ik zag dat de zon zich door mijn gordijn probeerde te dringen. Shit? Volgens mij heb ik geen wekker gehoord? Snel pak ik mijn horloge en zie dat het al 10:58 is! Mijn hart begint sneller te kloppen en ik voel dat de adrenaline zich in mijn lichaam verspreidt. Dit kan gewoon niet waar zijn dacht ik bij mezelf. Als een gek m’n laptop open geklapt en naar T-Mobile.nl/iPhone4 gesurft. Omdat de pagina er op het eerste gezicht nog precies hetzelfde uit zag als de avond ervoor dacht ik, hè? Waar moet ik nou zijn?! Maar nadat ik even verder keek zag ik de tekstlink staan om te kunnen reserveren. Daarop geklikt en ja hoor, langzaam maar zeker kwam het formulier binnendruppelen. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik ooit zò snel een formulier heb ingevuld. Maar dit reserveringsformulier vroeg alleen mijn naam, en welk toestel ik wenste, meer eigenlijk niet. Dat vond ik heel erg vreemd, ik had in eerste instantie verwacht dat ik direct zou kunnen bestellen.
Nadat ik even verder gekeken had, logde ik heel snel in op MyT-Mobile. Snel naar contractvernieuwing toe gegaan, en ja hoor, daar stond ‘ie! De iPhone 4. Direct erop geklikt natuurlijk. Nadat ik het formulier had ingevuld wat wel eindeloos leek te duren, was het dan zo ver. Ik had hem besteld!
Direct kreeg ik een mailtje van T-Mobile met een ordernummer en een link waar ik kon betalen. Dat natuurlijk dus ook direct gedaan, via iDeal. Nadat ik had betaald direct even de status van mijn order gecheckt natuurlijk. Deze had zich al naar stap 2 gevorderd. Mijn order was succesvol verwerkt en werd verzonden naar het magazijn. Alles liep dus heel erg gesmeerd bij mij. Op de onderpagina staat: ,,T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren.’’ Dat zal ik dan maar niet al te serieus nemen![]()
Daarna las ik dus ik op GoT dat er heel veel problemen waren met bestellen en dat er om 10:30 nog steeds niks was veranderd op de iPhone 4 pagina. Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)!
Dankzij T-Mobile haar stommiteiten, heb ik lekker kunnen uitslapen en toch als één van de eersten kunnen bestellen.![]()
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het bestellen bij jullie is verlopen!
Omgquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dit schreef er één over gisteren:
[..]![]()
![]()
HOAX.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dit schreef er één over gisteren:
[..]![]()
![]()
quote:De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar.
quote:Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)!
ja k*kerquote:Als u nog 2,48 ¤ aan uw bestelling toevoegt, worden de artikelen gratis geleverd.
Welke letters doen het niet meer danquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:20 schreef fyah het volgende:
ja joges u eb ik over mij toetsebord gekoeid e werke ee aatal letters iet meerIk zit buite garatie dus ik koopmaar ee ieuwe. Zou ik voor de kleie draadloze gaa of terug ee brede? Ik gebruik et umeriek gedeelte eigelijk zelde.
da koop ik ook gelijk ff ee magic mouse.
fml
quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke letters doen het niet meer dan![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Laat maar ik wou een domme grap maken
Ja, ik kom ook altijd weer terug bij m'n ouwe trouwe Microsoft Basic Optical Mousequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Tijn het volgende:
Al die moderne bullshit muizen zijn kut imho
Dit is hoe het hoort
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:37 schreef De_Hertog het volgende:
fyah heeft een Windows Mobile 7 telefoon?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef rubje het volgende:
ej vraagje. Hoe voorkom je als je in je mail een nieuw e-mailadres intypt je dan elke keer de eerste letters van andere e-mailadressen krijgt te zien? is dat te verhinderen? en zo ja hoe?
is et adersda ee gewoe migt mouse? Wat dat be ik al we gewedquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook altijd weer terug bij m'n ouwe trouwe Microsoft Basic Optical Mouse
Op zich beweegt en klikt de Magic mouse wel erg lekker, alleen die rechtermuisknop
klopt,bedankt voor je hulp.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dek dat je et ka uitscakele me dat eerste vikje
Ondergesneeuwd? Mwahquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oja, de iPad kwam vandaag officieel in NL uit he?Over ondergesneeuwd nieuws gesproken
Snap niet dat mensen zo vroeg in de rij zijn gaan staan, ben vanmiddag na het werk even snel langs de Media Markt gelopen, heb even rustig met een iPad kunnen spelen en toen gewoon een iPad uit de bak gepakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef eleusis het volgende:
Toch weer Apple-rijen... Hoe doen ze het toch
http://twitpic.com/27smn2
Ja hoor, dat gaat prima. Let wel even op de instellingen van Time Machine, dat je niet belangrijke mappen hebt uitgesloten van backup.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:33 schreef eleusis het volgende:
Jullie chatten wel HEEL slow vandaag.
Wie heeft ervaring met systeem restoren (dus complete wipe) vanaf Time Machine? Gaat dat allemaal goed? Ik wil eigenlijk m'n HD vervangen door een SSD, maar heb geen zin om weer alles opnieuw te installen/configureren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef Treces het volgende:
Iemand enig idee of ze bij A Mac ook aangepaste Macbooks (ander scherm) achter hebben liggen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:58 schreef Treces het volgende:
Ik ben een Macbook Pro rijker!
Iemand tips of programma's die ik niet mag missen?
Doe je iets specifieks met je computer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:58 schreef Treces het volgende:
Ik ben een Macbook Pro rijker!
Iemand tips of programma's die ik niet mag missen?
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
Een kleine selectie must haves:
Evernote, Adium, Growl (notification system), DropBox, iStat Pro, MPlayer OSX Extended, DIVX (Divx afspelen), Flip4Mac (WMV afspelen), Perian
DropBox Refferal Als je deze link gebruikt krijg je extra opslagruimte
Ik ga hem gebruiken voor een grafische studie.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doe je iets specifieks met je computer?
Beltegoed kiwi appquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb me iPhone gejailbreaked en geunlocked voor KPN.
Nu wil ik mijn belminuten bij gaan houden, zodat ik weet wanneer ik over het abonnement zit.
Weet iemand daar nog een goede app voor?
Ik denk dat je even Flip4Mac en Perian moet installerenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb nu sinds een weekje dus een Macbook Pro , alleen ik heb een probleem, ik kan bepaalde filmpjes niet afspelen.
Zoals de videos op:
www.psv.tv en www.eredivisielive.nl
Iemand die me hierbij kan helpen?
je hebt snow leopard?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die heb ik dus, maar geeft nog steeds melding mediaplayer.
Deze pagina bevat materiaal van het MIME-type 'application/x-mplayer2', maar er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type. De benodigde plugin is vermoedelijk beschikbaar op de volgende pagina:
http://microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/
Wilt u deze pagina openen?
beetje raar
BAH heb ik weerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vooralsnog alleen T-Mobile. Vodafone schijnt hem later ook te krijgen, KPN en Apple zijn niet tot overeenstemming gekomen.
Veredelde apple tvquote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Tijn het volgende:
M'n vader doet z'n Mac Mini G4 weg, inclusief beeldscherm en toetsenbord/muis.
Wat moet ik daar nou weer mee?
Heeft ie't gehad met OSX of komt er een vervanger?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Tijn het volgende:
Dat zou echt een prima servertje zijn: gooi hem in V&A?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Tijn het volgende:
Hij heeft een iMac 21.5" al een tijd geleden gekocht als vervanger. Maar hij had die Mac Mini nog staan en besloot nu in een opruimbui dat 'ie wel bij het grof vuil kon.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heeft ie't gehad met OSX of komt er een vervanger?
Nou, ik ga eerst even testen of 'ie 720p trekt. Zo ja, dan is het idd best een aardig mediacenterquote:Op maandag 26 juli 2010 13:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat zou echt een prima servertje zijn: gooi hem in V&A?
Dat zal krap worden, denk ik. HD video is net iets teveel voor de G4.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik ga eerst even testen of 'ie 720p trekt. Zo ja, dan is het idd best een aardig mediacenter
Alleen 3GS met verlenging via de servicelijn 0800-0105, maar met prijskaartje. Ligt eraan hoe lang je lid bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BAH heb ik weerik heb goeie schik bij de KPN.
Oh, echt? Ik lees een beetje her en der dat het prima dingen zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef -Menn0- het volgende:
Ja dat is echt bagger! Nergens is een goede frequentie te vinden.
Geen ervaring met de Belkin, wel met de Griffin iTrip. In NL vind ik het ronduit kut, de FM-band zit veel te vol met sterke zenders, je kunt nauwelijks een stuk rijden zonder storing te krijgen. In de VS schijnt het heel erg mee te vallen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vraag: wie van jullie heeft ervaring met een Belkin TuneBase FM? Ik reis deze week helemaal naar Zuid Spanje en wil mijn iPod in mijn auto aansluiten. Uiteraard heeft ie geen iPod aansluiting, maar dit leek me een prima oplossing....
Dat komt omdat het zendvermogen van die dingen in de VS een keer of 4 sterker is dan in Nederland.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef Svyatagor het volgende:
In de VS schijnt het heel erg mee te vallen.
Vooral omdat je van binnen je auto naar buiten moet zenden (waar je antenne zit), dwars door de kooiconstructie van je auto heen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Zendvermogen wat in Nederland doorHet agentschap Telecom
is toegestaan is veel te laag om behoorlijk geluid te kunnen uitzenden.
Ik ben allang lid van de kpn..wil mijn zelfde tel nummer behouden met (bijv) Iphone.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alleen 3GS met verlenging via de servicelijn 0800-0105, maar met prijskaartje. Ligt eraan hoe lang je lid bent.
Dat kan wel maar dan heb je voorlopig nog geen iPhone 4. Ik ga de mijne los halen in België en dan blijf ik m'n abonnement houden alleen in Sim-Only vorm.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben allang lid van de kpn..wil mijn zelfde tel nummer behouden met (bijv) Iphone.
Dan zal 't wel lastig worden om daar ineens een ander abonnement met hetzelfde nummer van te maken.....quote:
Hoeveel ruimte neemt dat ongeveer in?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo. Meer dan 1000 boeken op de iPad geladen.
Hij geeft zo'n 500 Mb aan bij 'Overige'...boeken geeft ie zo te zien niet apart aan.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:57 schreef Junkie het volgende:
Hoe internetten jullie in het buitenland?
Internetcafé? Camping/Hotel/etc met wifi gekozen? Of een Pre-Paid kaartje kopen?
[..]
Hoeveel ruimte neemt dat ongeveer in?
cinema display mocksquote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als in Cinema Display of zijn het mockups voor de nieuwe iMacs?
Dan houdt het op hé.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan zal 't wel lastig worden om daar ineens een ander abonnement met hetzelfde nummer van te maken.....
Niet!quote:
pics or it didnt happenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo. Meer dan 1000 boeken op de iPad geladen.
Bedanktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Rechtsklik op een avi file - Toon info. Open met: VLC Player. Wijzig alles.
Had de digital version al gedownload en geinstalleerd, en hoopte op een beetje redelijke prijs. Maken ze vanochtend bekend dat je ¤ 60 mag aftikkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou jongens, iemand al StarCraft II aan de praat gekregen op een Mac?
Verschilt, ik heb soms een bestelling al binnen een week gekregen. Maar het is max. 2 weken idd. Maar goed, ik heb eerlijk gezegd niet zo'n haast met spelletjes spelen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Doet verzending via the Hut er ook 2 weken over net zoals Play.com?
Ik ga waarschijnlijk een paar weken wat LANgames met wat vrienden spelen voordat ie weer de kast in gaat. Dan is 2 weken missen een beetje langquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verschilt, ik heb soms een bestelling al binnen een week gekregen. Maar het is max. 2 weken idd. Maar goed, ik heb eerlijk gezegd niet zo'n haast met spelletjes spelen..
Introduceert Apple weleens compleet nieuwe producten zonder een event?quote:
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Introduceert Apple weleens compleet nieuwe producten zonder een event?Ik acht die kans best klein.
Soms. Soms.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Introduceert Apple weleens compleet nieuwe producten zonder een event?![]()
Ja hoor. De allereerste MacBook bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Introduceert Apple weleens compleet nieuwe producten zonder een event?Ik acht die kans best klein.
Met Steve weet je het nooit, maar over die trackpad krijg je zelfs met indrukwekkende opgeklopte woorden geen zaal vol pers plat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zou een ideale one more thing zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Met Steve weet je het nooit, maar over die trackpad krijg je zelfs met indrukwekkende opgeklopte woorden geen zaal vol pers plat.
Bedacht ik me ook al. Vind het meer bij een introductie van een nieuw Mac OS passen of iets dergelijks. We'll see.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Jup maar het eerst aankomende event is (hoogstwaarschijnlijk) een muziekevenement met de introductie van nieuwe iPods. Daar past hij niet zo goed bij zeg maar.
Vrijdag iPhone 4 uitproberen
90% van de tijd is het vervangen van Ctrl of Alt door Command genoegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:35 schreef Nalbandian het volgende:
Mijn nieuwe Macbook Pro 13" is binnen.
Na lang wikken en wegen toch de stap gemaakt van Windows naar OS X, en tot nu toe valt het niet tegen. Ik zit nog wel regelmatig te zoeken naar sneltoetsen die binnen Windows vanzelfsprekend waren
.
Hoe krijg ik makkelijk in 1 keer het bureaublad tevoorschijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
90% van de tijd is het vervangen van Ctrl of Alt door Command genoeg
Met vier vingers omhoog swipen op je touchpadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoe krijg ik makkelijk in 1 keer het bureaublad tevoorschijn? Windows + D werkt niet
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |