Maar ik werk normaal 10 uur in de week, dus ik ben blij met de extra urenquote:
10 uurquote:Op zondag 18 juli 2010 22:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Maar ik werk normaal 10 uur in de week, dus ik ben blij met de extra uren
Hoeveel werk jij normaal per week?
quote:
Doe je nu een studie?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
vorig jaar was et fulltime
zelfs meer dan full time.
Aah, ok,quote:
Oh, ik dus fulltime stage en dan zaterdags 10 uur werken.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Aah, ok,
Ik doe volgend jaar deeltijdstudie, 3 daagjes werken en 2 daagjes school
Chill , ik krijg niet eens stufi, en geen Ov., want fotovakschoolquote:
Meh, ik wil gaan beginnen met deltavliegenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
Ik moet volgend jaar toch mn BMW willen kunnen onderhouden
Niet officieel herkend ofzo?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Chill , ik krijg niet eens stufi, en geen Ov., want fotovakschool
Oh, das ook wel gaafquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Meh, ik wil gaan beginnen met deltavliegen
Ja, dat is wel baggerquote:
Ja, is ook echt vetquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat ik maar ga.
doei
[ afbeelding ]
Whehehe, wij hadden vroeger niets, ik kocht een gameboy toen de rest al allemaal aan de Nintendo zatquote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ] goeie ouwe tijd toen ik nog een jochie van 10 wasen al mn vriendjes een Nintendo 64 hadden en ik het moest doen met een super nintendo
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat ik maar ga.
doei
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zondag 18 juli 2010 23:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehehe, wij hadden vroeger niets, ik kocht een gameboy toen de rest al allemaal aan de Nintendo zaten ik at niet genoeg chips om ze bij te houden met flippo's
Béétje maar. Dat is niet erg.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef Naughty_Dog het volgende:
D'r ene tiet zit een beetje uit het shirtje.
Ik heb alleen een iPod touch, met een gebarsten schermquote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heheik ook niet.
Maar ik heb het goed gemaakt door een PS3 te kopen, die nu nog maar 1 andere vriend heeft
Nou en? Leuk meisjequote:Op zondag 18 juli 2010 23:08 schreef Naughty_Dog het volgende:
D'r ene tiet zit een beetje uit het shirtje.
Ik ben 17quote:
Laten we het erop houden dat we allemaal pubers zijnquote:
Die fase ben ik al enigszins voorbij.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:17 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we allemaal pubers zijn
Niet, anders vind je het niet zo leuk in PUBquote:
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Niet, anders vind je het niet zo leuk in PUBstiekem zit er nog een beetje puber in ons allen
Ja, ok, bij mij nog niet helemaalquote:Op zondag 18 juli 2010 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Maar de tijd van echte puber is toch wel voorbij.
Ik werd gisteravond nog door een FOK!ker gespot in Utrecht
Ik ookquote:
Zeggen dat je 15 bent en je op een zwembad bevindt?quote:
Jullie lijken Q welquote:Op maandag 19 juli 2010 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeggen dat je 15 bent en je op een zwembad bevindt?
Deze was gewoon te makkelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jullie lijken Q weldie was erg op z'n pik getrapt omdat ik hem niet wil en ging toen allemaal verhalen verzinnen om tegen alle jongens te lullen die er waren. Pff.
Ja maar stel dat bepaalde mensen bepaalde dingen die niet waar zijn en dan dingen gaan denken die ik niet wil dat ze gaan denken?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
X zegt (1:05):
*ik was al vroeg wakker vandaag 8,gif
*hoe laat jij
Anne. zegt (1:05):
*10 uur
*half 10
X zegt (1:05):
*oh
*laat maar dan
X zegt (1:06):
*ik 14:30
Verrassend bekendquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 02:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nouja, ik ben gewoon een beetje wazig, maar meer ook echt niet.
Kan ook het algemene slaaptekort zijn ofzo, zo licht is het. Het is net als een paar hijsjes van een wazige joint.
quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 02:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maarja, ik heb wel tequilla, whiskey + 3 bier op.
Preciesquote:Op maandag 19 juli 2010 02:57 schreef VASND het volgende:
ah sightseeing vanaf omstreeks 12 uur snachts door alle kroegen!
Ja papa.quote:Op maandag 19 juli 2010 03:03 schreef VASND het volgende:
fijne reis doe het veilig en denk aan ons en zulks.
Goed verhaal!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Aangezien ik iedereen tequilla-ontmaagd moest er een vriend van me ook eraan geloven.
Hij snapte het helemaal niet met het zout en het schrijfje citroen, dus hij keek hoe ik het deed. Probeert hij het, gooit hij de tequilla naast z'n mond.![]()
Dat waren de verhalen wel voor vanavond.![]()
Uhu, hier is 't alweer prijsquote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
Goeie morgen iedreeen
weer lekker aan het werk
Het soort van "werk" prijs helaasquote:
Is dat wat voor fotografie? Heb altijd 't idee dat op de kermis alleen tokkies komenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef tubacloud het volgende:
Ik ga zo maar eens fotograferen op de kermis
Nu wel jaquote:Op maandag 19 juli 2010 09:53 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
x3ro hebbie het druk op je werk dan ?
wij hebben vandaag relaxe dagje baas is weekje op vakantie
Kan je goede sfeerfoto's maken enzo, en ja, hier lopen ook alleen maar tokkies rondquote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het soort van "werk" prijs helaas
[..]
Is dat wat voor fotografie? Heb altijd 't idee dat op de kermis alleen tokkies komen
Nijnquote:
Is op elke kermis welquote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kan je goede sfeerfoto's maken enzo, en ja, hier lopen ook alleen maar tokkies rond
X3ro! Lang geleden zeg! Hoe gaat hetquote:
Gewoon zelfs gebruikers die hun software nog maar half snappenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
hehe noem is een voorbeeld\
Ja eigenlijk welhebben maar 1 ding wat echt af moet vandaag dusja
+ collega werkt hier nu 12 jaar dus we krijgen taart ofzo
Alles goed hier hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 10:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
X3ro! Lang geleden zeg! Hoe gaat het?
Ik weet het niet, druk buiten PUB omquote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alles goed hier hoor
Waarom is Nijn niet meer in Pub?
Beetje vermaakt in Italië? Hier duurt het nog wel ff totdat ik vakantie hebquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, druk buiten PUB om! En afgelopen 2 weken in Italie gezeten
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
on nom nom nom net tompozen gegeten
zo nog meer:D leuk werken dit
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Begint alweer goed hierVan die omhoog gevallen manager kudtjes die een beetje mijn "nee" niet accepteren
Gewoon buiten werk om doen en innen die cashquote:Op maandag 19 juli 2010 10:59 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
achjaa net een klant aan de phone die wilt dat we der mail komen instellen als we in de buurt zijn
we zijn alleen nooit in de buurt
hehe kan kan weet niet eens wie die vrouw isquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon buiten werk om doen en innen die cash![]()
Goodmurningquote:
Mijn zus is er trouwens ook, alleen die is nu ziekquote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanaf gisteren 2 weken alleen met zus thuis
Pics van je zusjequote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jaquote:
Bahquote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
+1quote:
Je zus vergiftigequote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja
Kan best aan mijn barbecue van gisteren hebben gelegen, alleen ik ben niet ziek
Rokersquote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kijkt echt knetterstoned op die courtney love foto
Het is een leuke fotoquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging gewoon op de muziek in en had tot 3 minuten daarvoor gewerkt.Maar dat maakt 'm niet minder vet!
Weet je meteen hoe je de 'stoned' look kan fakenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging gewoon op de muziek in en had tot 3 minuten daarvoor gewerkt.Maar dat maakt 'm niet minder vet!
Er zijn mensen die niet geloven dat ik vrij weinig smoke, omdat ik soms vrij stoned overkom ofzo. Maar dat is hun probleem.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe je de 'stoned' look kan faken
Ik was 'vroegah' echt n kettingrokerquote:Op maandag 19 juli 2010 12:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet geloven dat ik vrij weinig smoke, omdat ik soms vrij stoned overkom ofzo. Maar dat is hun probleem.
Doeiquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, eten, geheugenkaart kopen.
Toedelsjquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, eten, geheugenkaart kopen.
eS-G-G-G-G-G-G-Unitquote:
ik blow bijna nooit meer, vooral omdat ik er alleen maar lam van wordt, waar ik geen zin in hebquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik was 'vroegah' echt n kettingroker![]()
Nu alleen nog wel eens lekker in de avondGisteren How High met 'n joint dr bij nog eens zitten kijken
Fucking awesome film
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik blow bijna nooit meer, vooral omdat ik er alleen maar lam van wordt, waar ik geen zin in heb
whehequote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja van joints word ik gewoon lame en moe. Maar als ik puur uit een pijpje rook ga ik ineens loos. Zeker icm een paar biertjes.En dat loopt niet altijd goed af.
Wat kunnen we dan van jou verwachten?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja van joints word ik gewoon lame en moe. Maar als ik puur uit een pijpje rook ga ik ineens loos. Zeker icm een paar biertjes.En dat loopt niet altijd goed af.
Have fun!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Yooooooooooooooooooooooo naar SalouWWWWWWWWWW VEEL PLEZIER IEDEREEEEEEEEEEEEN HIER IN NEDERLAND WOEHOEHEOHEOHEOHEOHEOE
Ja die!quote:
Komt goed, veel plezier!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke, lopen we elkaar net mis. Naja ik ben weg
.
veel plezier!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Yooooooooooooooooooooooo naar SalouWWWWWWWWWW VEEL PLEZIER IEDEREEEEEEEEEEEEN HIER IN NEDERLAND WOEHOEHEOHEOHEOHEOHEOE
Nu vraag ik t me verdomme dus hartstikke afquote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ga ik even niet op in.
Hoeffoen!!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Zal aan jullie denken, als ik lekker op het strand lig. Bier drink. Geile chicks checken. WOEHOEHOEHOEHHOHEOHEOHEOEHO
Kan ook leuk zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoeffoen!!![]()
Niet met je zatte kloten van 't balkon pleuren eh?
ik lees nergens zelfmoord in het artikelquote:
Laatste 2 zinnenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik lees nergens zelfmoord in het artikel
Gooooooodmurningquote:
whahaha, dan faal je ook behoorlijk, als je dat soort filmpjes op het internet gaat zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Laatste 2 zinnen
Maar de rest is nog 10x zo briljant
Dom wicht heeft t op zichzelf afgeroepen door te gaan schreeuwen en dreigen richting 4Chan
Ja, ik ben opeens kei verkouden geworden door die kou-warmte-kou-warmte-shitquote:
wehehe, dat is zuurquote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja, ik ben opeens kei verkouden geworden door die kou-warmte-kou-warmte-shit.
Ach denk wel dat ze dr van geleerd heeft. Dom wichtquote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
whahaha, dan faal je ook behoorlijk, als je dat soort filmpjes op het internet gaat zetten
zie die huilkop in het filmpje van het artikel![]()
sowieso, welk 11-jarig meisje komt op die ideeën?
Heb t zelfde .. 25+ buiten.. 15 in de autoquote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja, ik ben opeens kei verkouden geworden door die kou-warmte-kou-warmte-shit.
Ik merkte 'tquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik merkte 't
Nee Pub ik heb helaas niet dr nummer gekregen
hihi, ik voegde je toe op msnquote:
Ik denk meld dat maar ff voordat half Pub je gaat pm'en dr voorquote:
Enige Pubbers die ik op msn heb zijn Jotch Zero en mstrquote:
ik heb alleen pien85 op msn (sabine), en dromenvangertje (sabine) nu danquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Enige Pubbers die ik op msn heb zijn Jotch Zero en mstr![]()
Pien85. Ze is heul niet van 85!11quote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb alleen pien85 op msn (sabine), en dromenvangertje (sabine) nu dan
wel, ze is vandaag 25 gewordenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan niet op msn
iets met mn verbindingen ofzo
quote:
Wat is daar zo erg aan?quote:
fix het eens danquote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan niet op msn
Gewoon je netwerk ff opnieuw verbinding laten zoekenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan niet op msn
quote:
werkt nietquote:Op maandag 19 juli 2010 13:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon je netwerk ff opnieuw verbinding laten zoeken
Is gewoon een msn fuckupquote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
werkt niet
Tis een probleem met de Key-poort ofzo.
geen zin in xDquote:Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is gewoon een msn fuckupFf routertje van de stroom, inpluggen et voila
AHquote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen zin in xD
ik ga me ff klaarmaken etc en dan sollicitatie brieven halen bij albert heijn & HEMA
Sowwyquote:
Niet geschoten altijd mis ehquote:Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga vragen of ik bij een architectenbureau mag werken. Mag vast niet, maar toch.
Wie weet hebben ze wel zoiets van nou, daar kunnen we wel wat meequote:
Zoalsquote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
AH![]()
Dr moet toch wel wat beters te vinden zijn?Dat vond ik echt het meest bagger waar ik ooit in mn korte leven heb mogen werken
w00t w00tMorgen avond lekker weer wat gaan biken
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze wel zoiets van nou, daar kunnen we wel wat mee
Ik haat mensen met een instelling als de jouwe.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ben lui, dus ik ga geen honden uitlaten of oppassen
krantenwijk is ook veelste kut.
Nou wat blijft er over voor een 15 jarige ;p?
ik wil eigenlijk ook weer gaan mountainbiken, alleen mijn moeder neemt haar mountainbike mee naar duitslandquote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
AH![]()
Dr moet toch wel wat beters te vinden zijn?Dat vond ik echt het meest bagger waar ik ooit in mn korte leven heb mogen werken
w00t w00tMorgen avond lekker weer wat gaan biken
EMIquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga volgend jaar music management studeren, waar zal ik gaan solliciteren?
2e hands van 1 season oudquote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook weer gaan mountainbiken, alleen mijn moeder neemt haar mountainbike mee naar duitsland
ga zelf nog een mountainbike kopen, wilde eigenlijk de Cube LTD pro, alleen de mountainbikeverkoper waar mijn moeder mee bevriend is zegt dat ie aan betere fietsen kan komen voor dezelfde prijs, dus daar moet ik nog langs gaan
idd, alleen hij doelt op nieuwe fietsen, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
2e hands van 1 season oudScheelt genoeg en maakt qua kwaliteit niet uit
(alleen met downhillbakken is dat een probleem als ze for race only zijn, dan zijn ze vaan na 1 season al ver op)
ohquote:Op maandag 19 juli 2010 13:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee gek, ik wil bij een klein label werken
ohnee, wacht, niet het hoofdkantoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ohja, dan weet ik het ook niet... Ik ken EMI eigenlijk ook alleen maar omdat het hoofdkantoor hier in de stad zit, dacht ik
Moleculaire levenswetenschappen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef VASND het volgende:
Blub.
Hoiquote:
Omdat dat voor motoren niet veel isquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
En waaaarom zijn sommige motoren met een KM-stand van meer dan 200.000 nog 2500 euro
Ik bedoelde eigenlijk, wat is hetquote:
Jij met je motorts.quote:
Op moleculair niveau (dus met scheikundige basis) onderzoek doen naar processen binnen cellen en tussen cellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk, wat is het?
Ligt er aan hoe lang je bentquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/8B59/952089.jpg
Die is ook vet maar daar ka nje toch niet op rijdennnnn ffs
Geef mij als echte rijdersmotor toch maar:quote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/8B59/952089.jpg
Die is ook vet maar daar ka nje toch niet op rijdennnnn ffs
Ooh zoiets heb ik ook een tijdje gehad bij mijn studiequote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Op moleculair niveau (dus met scheikundige basis) onderzoek doen naar processen binnen cellen en tussen cellen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je bent?
Kvind zo'n race-zit altijd tof er uit zien.
Hyperkind.quote:
Truuueeeee. Eigenlijk vind ik die het vetst. En dan laten afknijpen zodat ik niet hard kan en dan yayyy Amerika here I come!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef VASND het volgende:
Zo'n ouwe honda idd.
Als je 't doet moet je 't ook goed doen.
Ja nou weetje wat nou kut is. Ik ben nauwelijks ingepland bij werk dus ik ga nauwelijks geld verdienen en ik wil beginnen aan mijn motorrijbewijs als ik 18 ben.quote:
Vraag dan of je meer kan werkenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou weetje wat nou kut is. Ik ben nauwelijks ingepland bij werk dus ik ga nauwelijks geld verdienen en ik wil beginnen aan mijn motorrijbewijs als ik 18 ben.
Dat afknijpen komt vaak niet ten goede van hoe het blok loopt. Ken zat mensen die daarom supermoto rijden(voor 400cc+ zijn er daarvan veel gewoon 25kw op de papierenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Truuueeeee. Eigenlijk vind ik die het vetst. En dan laten afknijpen zodat ik niet hard kan en dan yayyy Amerika here I come!
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/DE71/966923.jpg
Die's ook wel geil.
Lijkt wel een kindermotortjequote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Truuueeeee. Eigenlijk vind ik die het vetst. En dan laten afknijpen zodat ik niet hard kan en dan yayyy Amerika here I come!
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/DE71/966923.jpg
Die's ook wel geil.
Bekend probleem maar dan met rijbewijs.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou weetje wat nou kut is. Ik ben nauwelijks ingepland bij werk dus ik ga nauwelijks geld verdienen en ik wil beginnen aan mijn motorrijbewijs als ik 18 ben.
die ziet er echt uit alsof ie 3 meter hoog isquote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geef mij als echte rijdersmotor toch maar:
[ afbeelding ]
Weer terug van lunch btw![]()
Zijn ook wat korten dan de meeste motorenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:46 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die ziet er echt uit alsof ie 3 meter hoog is
is dat zo'n stuntmotor?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zijn ook wat korten dan de meeste motorenDie geometrie met zon 570 blok is op rechten stukken tot de 130 en alles met bochten,
Yamaha R6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |