Gewoon je netwerk ff opnieuw verbinding laten zoekenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kan niet op msn
iets met mn verbindingen ofzo
quote:
werkt nietquote:Op maandag 19 juli 2010 13:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon je netwerk ff opnieuw verbinding laten zoeken
Is gewoon een msn fuckupquote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
werkt niet
Tis een probleem met de Key-poort ofzo.
geen zin in xDquote:Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is gewoon een msn fuckupFf routertje van de stroom, inpluggen et voila
AHquote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen zin in xD
ik ga me ff klaarmaken etc en dan sollicitatie brieven halen bij albert heijn & HEMA
Sowwyquote:
Niet geschoten altijd mis ehquote:Op maandag 19 juli 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga vragen of ik bij een architectenbureau mag werken. Mag vast niet, maar toch.
Wie weet hebben ze wel zoiets van nou, daar kunnen we wel wat meequote:
Zoalsquote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
AH![]()
Dr moet toch wel wat beters te vinden zijn?Dat vond ik echt het meest bagger waar ik ooit in mn korte leven heb mogen werken
w00t w00tMorgen avond lekker weer wat gaan biken
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze wel zoiets van nou, daar kunnen we wel wat mee
Ik haat mensen met een instelling als de jouwe.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ben lui, dus ik ga geen honden uitlaten of oppassen
krantenwijk is ook veelste kut.
Nou wat blijft er over voor een 15 jarige ;p?
ik wil eigenlijk ook weer gaan mountainbiken, alleen mijn moeder neemt haar mountainbike mee naar duitslandquote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
AH![]()
Dr moet toch wel wat beters te vinden zijn?Dat vond ik echt het meest bagger waar ik ooit in mn korte leven heb mogen werken
w00t w00tMorgen avond lekker weer wat gaan biken
EMIquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga volgend jaar music management studeren, waar zal ik gaan solliciteren?
2e hands van 1 season oudquote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook weer gaan mountainbiken, alleen mijn moeder neemt haar mountainbike mee naar duitsland
ga zelf nog een mountainbike kopen, wilde eigenlijk de Cube LTD pro, alleen de mountainbikeverkoper waar mijn moeder mee bevriend is zegt dat ie aan betere fietsen kan komen voor dezelfde prijs, dus daar moet ik nog langs gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |