idd, alleen hij doelt op nieuwe fietsen, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
2e hands van 1 season oudScheelt genoeg en maakt qua kwaliteit niet uit
(alleen met downhillbakken is dat een probleem als ze for race only zijn, dan zijn ze vaan na 1 season al ver op)
ohquote:Op maandag 19 juli 2010 13:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee gek, ik wil bij een klein label werken
ohnee, wacht, niet het hoofdkantoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ohja, dan weet ik het ook niet... Ik ken EMI eigenlijk ook alleen maar omdat het hoofdkantoor hier in de stad zit, dacht ik
Moleculaire levenswetenschappen?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef VASND het volgende:
Blub.
Hoiquote:
Omdat dat voor motoren niet veel isquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
En waaaarom zijn sommige motoren met een KM-stand van meer dan 200.000 nog 2500 euro
Ik bedoelde eigenlijk, wat is hetquote:
Jij met je motorts.quote:
Op moleculair niveau (dus met scheikundige basis) onderzoek doen naar processen binnen cellen en tussen cellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk, wat is het?
Ligt er aan hoe lang je bentquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/8B59/952089.jpg
Die is ook vet maar daar ka nje toch niet op rijdennnnn ffs
Geef mij als echte rijdersmotor toch maar:quote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/8B59/952089.jpg
Die is ook vet maar daar ka nje toch niet op rijdennnnn ffs
Ooh zoiets heb ik ook een tijdje gehad bij mijn studiequote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Op moleculair niveau (dus met scheikundige basis) onderzoek doen naar processen binnen cellen en tussen cellen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je bent?
Kvind zo'n race-zit altijd tof er uit zien.
Hyperkind.quote:
Truuueeeee. Eigenlijk vind ik die het vetst. En dan laten afknijpen zodat ik niet hard kan en dan yayyy Amerika here I come!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef VASND het volgende:
Zo'n ouwe honda idd.
Als je 't doet moet je 't ook goed doen.
Ja nou weetje wat nou kut is. Ik ben nauwelijks ingepland bij werk dus ik ga nauwelijks geld verdienen en ik wil beginnen aan mijn motorrijbewijs als ik 18 ben.quote:
Vraag dan of je meer kan werkenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou weetje wat nou kut is. Ik ben nauwelijks ingepland bij werk dus ik ga nauwelijks geld verdienen en ik wil beginnen aan mijn motorrijbewijs als ik 18 ben.
Dat afknijpen komt vaak niet ten goede van hoe het blok loopt. Ken zat mensen die daarom supermoto rijden(voor 400cc+ zijn er daarvan veel gewoon 25kw op de papierenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Truuueeeee. Eigenlijk vind ik die het vetst. En dan laten afknijpen zodat ik niet hard kan en dan yayyy Amerika here I come!
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/DE71/966923.jpg
Die's ook wel geil.
Lijkt wel een kindermotortjequote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Truuueeeee. Eigenlijk vind ik die het vetst. En dan laten afknijpen zodat ik niet hard kan en dan yayyy Amerika here I come!
http://www.motoport.nl/We(...)3D59/DE71/966923.jpg
Die's ook wel geil.
Bekend probleem maar dan met rijbewijs.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou weetje wat nou kut is. Ik ben nauwelijks ingepland bij werk dus ik ga nauwelijks geld verdienen en ik wil beginnen aan mijn motorrijbewijs als ik 18 ben.
die ziet er echt uit alsof ie 3 meter hoog isquote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geef mij als echte rijdersmotor toch maar:
[ afbeelding ]
Weer terug van lunch btw![]()
Zijn ook wat korten dan de meeste motorenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:46 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die ziet er echt uit alsof ie 3 meter hoog is
is dat zo'n stuntmotor?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zijn ook wat korten dan de meeste motorenDie geometrie met zon 570 blok is op rechten stukken tot de 130 en alles met bochten,
Yamaha R6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |