Of foto's van Sylvie van der Vaart in skinny jeans. Die had een vrouw bij mij op zaal meegenomen om naar te kijken. Zodat ze zichzelf er aan kon herinneren hoe ze er snel na de bevalling weer uit wilde/ kon gaan zien...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef Orea het volgende:
[..]
Das mooi! Dan heb ik meer ruimte in mijn tas voor kaarsjes
En toastjes, voor de placenta!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe er ook een paar scones bij joh... wel zo gezellig om wat te snoepen te hebben na de bevalling
Ik bleef maar overgeven van alleen al water.quote:
Bakken ze die ook voor je op of mag manlief dat zelf doen in het afdelingskeukentje??quote:
Waarschijnlijk zo'n 14 tot 18 uur... Of meer...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha kaarsjes en thee tijdens je bevalling![]()
Ik ga er maar vanuit dat het pijn gaat doen, heel veel pijn waarschijnlijk en dat het lang gaat duren. Waarschijnlijk valt het dan het meeste mee!
Van de eerste tot de laatste wee?? Hoe tellen ze die uren?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n 14 tot 18 uur... Of meer...![]()
Laatst bevallingsverhaal gelezen van een BB-er: 39 uur. Zonder pijnbestrijding. Ik was onder de indruk.
Ik had gewoon geen behoefte aan drinken of eten... En dan de hele nacht die zusters om me heen dat ik niet hoefde te plassen... Nee raar he, als je niet drinkt, hoef je ook niet te plassen.. Dat was ook wel goed, want elke keer dat ik iets rechtop kwam viel ik weer flauw... Dus het toilet redde ik gewoon niet...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bleef maar overgeven van alleen al water.
Dat zorgde trouwens wel weer voor een humoristische noot tijdens de bevalling.![]()
Noteert: kaarsen met veel branduren...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n 14 tot 18 uur... Of meer...![]()
Laatst bevallingsverhaal gelezen van een BB-er: 39 uur. Zonder pijnbestrijding. Ik was onder de indruk.
De zwangerschapstruitjes van h&m vind ik heerlijk, de voedingskleding een ramp...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Ff tussendoor, over H&M gesproken.... De nieuwe collectie staat op de site.
Tellen ze dan het voorwerk mee pessie? Ben idd ook erg benieuwd naar hoe ze die uren tellen.
BB-erquote:Op maandag 19 juli 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De zwangerschapstruitjes van h&m vind ik heerlijk, de voedingskleding een ramp...
Waxinelichtjes van Ikeaquote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noteert: kaarsen met veel branduren...
Anders moet je steeds nieuwe opsteken..
Ik mag binnenkort weer... Spulletjes voor mn nieuwe woonkamer.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waxinelichtjes van Ikea![]()
* Leandra heeft gewoon graag een excuus om naar Ikea te gaan
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De zwangerschapstruitjes van h&m vind ik heerlijk, de voedingskleding een ramp...
Ja, de mamalijn is een stuk langer... Heerlijk vind ik dat. Ik hoef niet zo nodig met blote buik te lopen.. Ook niet als ik niet zwanger ben.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op de spaghettishirtjes inderdaad, ook buiten de zwangerschap omdat ze lekker lang zijn... Staan weer wat nieuwe kleurtjes bij.
Heb toch zo'n voedingstop meebesteld om te proberen...
Oh, Babybytes......quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef pessie het volgende:
[..]
BB-er
Volgens mij tel je vanaf de eerste wee.
Je zit hier niet op babybites...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Orea het volgende:
Dus de voorweeën die ik nu heb mag ik ook meetellen?
Dat wordt een bevalling van 500 uur, een recordquote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Orea het volgende:
Dus de voorweeën die ik nu heb mag ik ook meetellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |