quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk neit dat er oliebollen in de winkel te vinden zijn
en als ze er zijn, dan zijn het vast van die piepschuimballen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet.
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt.
Als jij je in elkaar laat slaan, houd je niet van jezelf. Hoe kan je dan zeggen dat je bij iemand blijft omdat je van hem houdt
En je uhm behoeftes dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Damn, ik ga m'n hele leven vrijgezel blijven, ik ben vastberaden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Was er eigenlijk al iemand die zich had aangeboden voor het insmeren?
ik stem voor :pquote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Pas als je zelf gelukkig bent kan je een ander gelukkig makenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar gaat dan de liefde voor een ander boven die van jezelf ofzo
Waarom? Er zijn echt wel leuke mannen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
niet erg. slaap lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de puntjes, weet echt geen TT en het lijkt me verstandig om te gaan slapen..
Geeft niks.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de puntjes, weet echt geen TT en het lijkt me verstandig om te gaan slapen..
Oke weltrusten dan vastquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?quote:
ik kan je ook wel insmeren.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?
Nee, het gaat even wat minder. Vrijdag staat al een afspraak met psychiater. hopelijk weet zij iets...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je voelt je weer kut?
Gaat volgens mij niet echt lekker met je de laatste tijd he?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het gaat even wat minder. Vrijdag staat al een afspraak met psychiater. hopelijk weet zij iets...
En nueksecks dan.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?
Dat kan ook als vrijgezel welquote:
Echt welquote:
quote:
Hoertjesquote:
Niet dat ik er veel ervaring mee hebquote:
dat kloptquote:
quote:
Oh meid je bent nu zoooooo Sally Field in Norma Rea.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Huppel heeft helemaal gelijk, ik leerde hem te snel na de scheiding kennen, was nog niet tot mezelf gekomen dus makkelijk doelwit dacht hij, maar hij had onderschat dat ik wel tot mezelf kwam en een veel sterker persoon was en ben dan hij ooit zal zijn
Wakker masserenquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh meid je bent nu zoooooo Sally Field in Norma Rea.
dan ben je helemaal ontopicquote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
Wat, van mij niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik nooit de lol van ingezien.
Nueken?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik nooit de lol van ingezien.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zet Omroep Friesland op, zoals ik eerder zei.
volgens mij zijn er betere alternatieven dan friesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zet Omroep Friesland op, zoals ik eerder zei.
mooie linkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
van jou welquote:
Oja dat vind ik ook zielig. Wat zijn er toch een hoop zielige mannen op de wereld.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Ik loop wel eens over de achterdam in Alkmaar. Zie ik zo'n kerel van 60 bij een grietje van 19 naar binnen gaan. Daar word ik niet zo heel vrolijk van zeg maar.
maar dat is niet wat wij hier bedoelen denkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Ik loop wel eens over de achterdam in Alkmaar. Zie ik zo'n kerel van 60 bij een grietje van 19 naar binnen gaan. Daar word ik niet zo heel vrolijk van zeg maar.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
O zo, nee maar aan de andere kant, het houdt weer een hoop rare knakkers van de straatquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dat is niet wat wij hier bedoelen denk
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf toch even, anders ben ik weer te vroeg wakker morgen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?
Altijd leuk om te lezen dat ik gelijk hebquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Huppel heeft helemaal gelijk, ik leerde hem te snel na de scheiding kennen, was nog niet tot mezelf gekomen dus makkelijk doelwit dacht hij, maar hij had onderschat dat ik wel tot mezelf kwam en een veel sterker persoon was en ben dan hij ooit zal zijn
ja daar ging het over, niet over hoertjes zoals symp bedoeltquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf toch even, anders ben ik weer te vroeg wakker morgen
Slaap lekker moppiequote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen dat ik gelijk heb![]()
Schatjes ik ga naar bed. Spreek jullie morgen weer
Slaap lekker, tot volgende weekquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oiquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik vind rondneuken niets met hoertjes te maken hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja daar ging het over, niet over hoertjes zoals symp bedoelt
Oftewel:
Ik dacht: gewoon neuken met iemand die je leuk vind en niet naar de hoertjes wat (volgens mij) sym bedoelde
Hele fijne vakantie jij hequote:
Je blijft mijn slet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Laat het maar aan Bella over om mijn naam te grabbel te gooien
To each his own.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Oi![]()
Ik ben daar het type niet voor, bovendien doe ik nueken liever in een relatie
jah maar jij had over die vent van 60 bij meisje van 19.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind rondneuken niets met hoertjes te maken hebben.
Dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet weten.
Damn wat ben ik weer serieus
Die Bakker of hoe heet ie is zo cool. Dat accent.quote:
gedraag je in brabant hequote:
Als ik er dan toch 1 moet zijn, dan het liefst die van jouquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je blijft mijn slet.![]()
[..]
To each his own.
Nee, maar ik vind het dan nog steeds geen fijn ideequote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar jij had over die vent van 60 bij meisje van 19.
Denk niet dat dat gratis was voor die vent
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn TV zapt automatisch bij dergelijke programma's
je hebt helemaal gelijk...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik neuk ook heul niet rond![]()
Maar ik heb ook (nog) geen behoefte aan iets vast, nou ja tot ik die ene tegenkom dan
Nou ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 18 juli 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk...
Maar daarom mag je best af en toe blijven oefenen tussendoor
Kom naar de meet dan hosselen we wat chiboys.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik voelde me best leeg, eigenlijk''
Daar moet een piemol in! Dat was het eerste wat ik dacht door deze discussie, slechte invloed jullie.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Daar moet een piemol in! Dat was het eerste wat ik dacht door deze discussie, slechte invloed jullie.
waar zit je in brabant ?quote:
Jij en piemolsquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
wie kan dat ook anders denken dan jijquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik neuk ook heul niet rond![]()
Maar ik heb ook (nog) geen behoefte aan iets vast, nou ja tot ik die ene tegenkom dan
Damn, moet ik weer mijn scherm afdrogenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent Ll allang tegengekomen
![]()
Dag allen, ik ben er weer
je moet ....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, moet ik weer mijn scherm afdrogen![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent Ll allang tegengekomen
![]()
Dag allen, ik ben er weer
quote:
voor mij half uurtje fietsenquote:
Ll is allang bezetquote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als Kally en Ll elkaar zo tegenkomen op de meet en dan zo verliefd worden.Hoe oud is Ll eigenlijk?
Heb je zo'n muzikale familie? Hoe vet.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
De gitaren staan ingepakt, en stapel teksten en accoordenschema;s zitten in de tas.
We gaan de hele week voor Kelly Family spelen
Ik weet al waar de supermarkten zitten, en een kampsupermarkt mijd ik als de pest.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je van plan bent qua boodschappen... maar de supermarkt op het park is kut en een goeie supermarkt is wel een eindje weg.
Verder... tof park
(zeker voor de kinderen)
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als Kally en Ll elkaar zo tegenkomen op de meet en dan zo verliefd worden.Hoe oud is Ll eigenlijk?
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll is allang bezet![]()
En ik ben niet zo snel verliefd
ik denk 24/25quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ll is 25quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
tegen vergoeding ....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet al waar de supermarkten zitten, en een kampsupermarkt mijd ik als de pest.
Oh nee, hij wordt over een maand of 2 25 ofzoquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet al waar de supermarkten zitten, en een kampsupermarkt mijd ik als de pest.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll is allang bezet![]()
En ik ben niet zo snel verliefd
En dan worden ze net zoals Esmeralda en die crazy boy.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou zo tof zijn he.... een TAL-stelletje
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je zo'n muzikale familie? Hoe vet.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan worden ze net zoals Esmeralda en die crazy boy.![]()
''Ll, je bent de melk vergeten! Ik open er een topic over op FOK!''
''Doe maar, godverdomme, ik word heuelemaal gkek hieiir!!!!''
Wat geweldig.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zingen regelmatig driestemmig
Een van mijn stiefdochters zit nu op gitaarles, en die pakt het zoooo snel op dat wel echt lekker samen kunnen spelen en zingen ook. Mijn lief zit op een koor, en mijn kids zingen ook graag.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet!quote:
Whahahahahaquote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heyquote:
Ja die 85 achter zijn Usernaam verraadt het natuurlijk. Al komt Tong80 niet uit 1980quote:
dat wordt deze week niet buiten zitten dusquote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn stiefdochters zit nu op gitaarles, en die pakt het zoooo snel op dat wel echt lekker samen kunnen spelen en zingen ook. Mijn lief zit op een koor, en mijn kids zingen ook graag.
De melk vergeten ook gewoonquote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tong komt uit 62. Ik weet teveel van tong.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die 85 achter zijn Usernaam verraadt het natuurlijk. Al komt Tong80 niet uit 1980
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die 85 achter zijn Usernaam verraadt het natuurlijk. Al komt Tong80 niet uit 1980
quote:
Wat weet je nog meer!? :quote:Op zondag 18 juli 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tong komt uit 62. Ik weet teveel van tong.
Ah mijn schatjequote:
Ik dacht alquote:
Ach ik heb niks tegen hem, Kan best goed overweg met hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tong komt uit 62. Ik weet teveel van tong.
juist welquote:Op zondag 18 juli 2010 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat wordt deze week niet buiten zitten dus
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik heb niks tegen hem, Kan best goed overweg met hem.
Je reed dus niet door, gaspedaal zit rechts he Hollanderquote:Op zondag 18 juli 2010 22:13 schreef crv het volgende:
2 tellen online
vandaag ff lekker eruit geweest.
Mijn schoonouders ingeladen, rolstoel erbij en Zwitserland ingetrokken.
Jammer van al die Hollanders die weer niet door kunnen rijden![]()
Maar het was toch even lekker eruit en aan wat anders denken dan...
Is dat niet die spambot zonder humor?quote:
Nu je het zo zegtquote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik zie ook echt de Kelly Family voor me bij Symph! Of nee, The Brady Bunch! Of kennen jullie die serie nog, Step by Step?
Symph, adopteer me.
zal het proberen dan maarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
juist wel
Na afloop ga ik met de pet rond
Correct geantwoordquote:
quote:
Hij is zo goed.quote:
We hebben pleegkinderen, dus altijd ruimtequote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik zie ook echt de Kelly Family voor me bij Symph! Of nee, The Brady Bunch! Of kennen jullie die serie nog, Step by Step?
Symph, adopteer me.
Ja alsof dat me luktquote:
Dacht dat dat de leeftijd was bij diegene met een nummer achter hun naamquote:Op zondag 18 juli 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder humor?quote:
Dan schat je hem niet op waarde in.quote:
Welke pikante roddel, weet je over mij te vertellen dan.?quote:
quote:
Maakt me niets uitquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke pikante roddel, weet je over mij te vertellen dan.?
Neuhquote:
Ik ben inderdaad al vanaf 2003 81 jaar jaquote:Op zondag 18 juli 2010 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
Dacht dat dat de leeftijd was bij diegene met een nummer achter hun naam
[..]
[..]
die operaties zijn vrij kostbaar, maar ik wil best je papa zijn hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Myraela het volgende:
Symph, wil je ook mijn mama zijn? Ik heb wel al een moeder, maar dat maakt niet uit he?
quote:
jezus dat meen je niet. Nu is het wat noordelijker bij je, maar hier is het super nuquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat verhuizen naar binnen.
Wel lekker buiten maar begint wat te fris te worden haha
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die operaties zijn vrij kostbaar, maar ik wil best je papa zijn hoor
Normaalquote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien wel.Wat ben ik een normale arbeiderburger aan het worden.
Je moet je stropdas verbranden en een 15 jarig meisje nueken, anders ga je eraan onderdoor, het systeem.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien wel.Wat ben ik een normale arbeiderburger aan het worden.
Oh je update niet elk jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al vanaf 2003 81 jaar ja
Kutband idd.quote:
Dat gedicht in WKSC, ik kwam niet meer bijquote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook
Ik sluit zijn topics vaak met een hele dikke glimlach.
SCH heeft ooit een topic geopend over foto's van users met voetbalsjaal in vergiet. Ik heb toen een foto van mezelf genoemn met vergiet en PSV-sjaal om en die in dat topic gezet.quote:
Ik dacht dat jij 19 was en geen 15?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet je stropdas verbranden en een 15 jarig meisje nueken, anders ga je eraan onderdoor, het systeem.
Ooooh ik ga nu heel gemeen zijn: ik vind het heel logisch dat jij die tong grappig vindquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan schat je hem niet op waarde in.
Ik kan zijn humor erg waarderen
Het is een beetje onze knuffelspammer
Haha, nee gekkie. Ik ben niet normaal te krijgen.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook
Ik sluit zijn topics vaak met een hele dikke glimlach.
Voor Vaduz ben ik weer ff 15.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 19 was en geen 15?
Ja die was echt goehoedquote:Op zondag 18 juli 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gedicht in WKSC, ik kwam niet meer bij
Jaquote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Oh je update niet elk jaar![]()
schaam je je voor het ouder worden
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gedicht in WKSC, ik kwam niet meer bij
Slet.quote:
Jahquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
In onz komt die waarschijnlijk als die geen inspiratie meer heeft.
Ben je gemakkelijk te hosselen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 17, kies mij Vaduz!
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Symph of Myr... geef Ik ga morgen naar Amsterdam. nog eens een slinger. Die topicvoetbalwedstrijd ligt een beetje stil
Ik vind het zo leuk dat hij geen prietpraat user is zoals wij, maar hij kwam toch wel los in WKSC en begint zelfs hier topics te openenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah
Maar serieus, veel van zijn topics gaan helemaal nergens over, maar ze zijn soms zo heeeerlijk relativerend
Woont er daar eigenlijk nog iemandquote:Op zondag 18 juli 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je reed dus niet door, gaspedaal zit rechts he Hollander
Donequote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Symph of Myr... geef Ik ga morgen naar Amsterdam. nog eens een slinger. Die topicvoetbalwedstrijd ligt een beetje stil
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefje, je moet hem uit je eigen forum schoppen.
Als slijmbal pur sang heb ik meer moeite met dat laatste.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef Myraela het volgende:
Redelijk. 3 lieve opmerkingen en 5 wijntjes.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook maar naartoe gesleurd... dat is juist de bedoeling
Uiteraardquote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
Woont er daar eigenlijk nog iemand![]()
Tering, heb echt zoveel sleurhutten en "omakoffers-op-dak" gezien
An dan als ze ergens aankomen. Zie dat in Basel ook altijd![]()
Ik rij richting centrum, hup Parkhaus in en klaar. Als ik er dan uitkom, zie ik er vaak zat nog rondrijden voor een parkeerplekkie nog dichter bij en liefst gratis natuurlijk
hij weet dat hij hier welkom is.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat hij geen prietpraat user is zoals wij, maar hij kwam toch wel los in WKSC en begint zelfs hier topics te openen
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als slijmbal pur sang heb ik meer moeite met dat laatste.
Ik dacht even dat je het over Kristin Bell had, die sloerie uit Benny's icon.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, nee gekkie. Ik ben niet normaal te krijgen.
Dank voor de tip Bell, een 6-pack breezers doet het nog goed tegenwoordig of is het nu een doos vleesfrikandellen?
Hoeft niet hoor, leeftijd is hier niet belangrijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oooooh nu herken ik haarquote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over Kristin Bell had, die sloerie uit Benny's icon.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Allemaal hypothetisch dit.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
Vaduz hoort bij Bella!
Mijn referentiekader, wat doen jullie![]()
![]()
Oo ben jij lesbo?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, leeftijd is hier niet belangrijkWeet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja iddquote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij weet dat hij hier welkom is.
Zou leuk zijn als hij af en toe eens langs komt waaien
ik niet in ieder geval.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, leeftijd is hier niet belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh, ja. Ik hoop niet dat het te veel opvaltquote:
Mjah maar die zijn zuurquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik hoop niet dat het te veel opvalt
Dies leuk jaquote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
Stront is mien business
Benny, symph, post hier eens.
Een Sport-Mod en Tong liggen elkaar niet zo, volgens mijquote:
En wat dan nog?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Avey het volgende:
[..]
God op de terugweg vanavond ook. Mijn schoonvader moest wat eten omdat ie insuline moest spuiten, dus maar even bij de Mac gestopt onderweg. Rijdt er daar ook een hollander voor me op de afrit, met karretje natuurlijk. dus ik zeg al. "let op die gaat ook naar de mac". Die ligt ff een stukkie van de weg daar.quote:
Lang verhaalquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
God op de terugweg vanavond ook. Mijn schoonvader moest wat eten omdat ie insuline moest spuiten, dus maar even bij de Mac gestopt onderweg. Rijdt er daar ook een hollander voor me op de afrit, met karretje natuurlijk. dus ik zeg al. "let op die gaat ook naar de mac". Die ligt ff een stukkie van de weg daar.
En ja hoor die sukkel met aanhanger het macterrein op en daar kun je natuurlijk niet parkeren met een aanhanger![]()
terwijl 300 meter voor de mac een grote bijna lege parkeerplaats was, eigenwijs![]()
Dus die lul liep eerst natuurlijk de hele boel op te houden en moest toch dorrrijden
toen wij al bijna klaar waren kwam hij ook eindelijk met zijn menuutje naar buiten
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Sport-Mod en Tong liggen elkaar niet zo, volgens mij
Oke, nou hier geen probleem hoorquote:
Niks mis met lesbo's, ik zou er ook een zijn als ik niet van mannen zou houden.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Avey het volgende:
[..]
donequote:Op zondag 18 juli 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
Stront is mien business
Benny, symph, post hier eens.
En hoequote:
ja dat is het zeker, en daarom kom ik hier ook zo graag.quote:
Nou, dit krijg ik NOOIT meer in een schemaquote:
quote:
Oh nee dat is het ook niet, meer iets voor mezelf.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier is dat allemaal/helemaal geen probleem hoor
Ik was met een vriendin in West-USA aan het touren. Willen we gaan tanken bij een benzinepomp, komt er een of andere troela aangelopen die bij de enige nog beschikbare pomp gaat staan. Stukje daarachter komt d'r vent in de auto aangetuft (ik weet ook niet waarom ze dit zo deden, waarschijnlijk moest ie eerst ergens anders wezen met de auto). Ik zei nog tegen m'n vriendin: "Hollanders?"quote:
We zijn niet te filmen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dit krijg ik NOOIT meer in een schema
Lekker slapen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar een poging tot slapen gaan doen nu
Bedankt voor de gezelligheid, had ik even nodig
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt tof idd
Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat (zoveel) mensen zo goed met elkaar overweg kunnen enzo
Slaap lekker Bossiequote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef crv het volgende:
Oh en ik heb er ook nog eentje op de flits gekregen op de terugweg![]()
Die lul zat me te douwen vlak voor BAsel. en ik reed al 140. Hij had waarschijnlijk a gezien dat ik NL was door mijn vlaggetje dat er nog steeds opzit
Vlak voor knp Augst naar rechtsgegaan en terug laten vallen langzaam naar honderd en hij blaast er voorbij en doet zijn duim omhoog
200 meter na het knooppunt FLITS.
ik na het portaal weer het gas erop en hij had gelijk zijn poot eraf (heeft geen zin meer maar ja) en toen ik hem weer inhaalde heb ik mijn duimpje opgestoken.![]()
Hij keek boos
Wat lulligquote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef crv het volgende:
Die lul zat me te douwen vlak voor BAsel. en ik reed al 140. Hij had waarschijnlijk a gezien dat ik NL was door mijn vlaggetje dat er nog steeds opzit
Vlak voor knp Augst naar rechtsgegaan en terug laten vallen langzaam naar honderd en hij blaast er voorbij en doet zijn duim omhoog
ik na het portaal weer het gas erop en hij had gelijk zijn poot eraf (heeft geen zin meer maar ja) en toen ik hem weer inhaalde heb ik mijn duimpje opgestoken.![]()
Hij keek boos
quote:
quote:
gebeurt vaker daar, de camera hangt lullig en als buitenlander zie je hem vaak nietquote:
I realy love thatquote:Op zondag 18 juli 2010 22:36 schreef crv het volgende:
Hij keek boos
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Godver Bella, wil je dat nooit meer doen
Ik verslik me in mijn bier![]()
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
Avey, maak jij ook een poppetje voor in de OP?
Ja, dat hoort erbij. Zou het denk je makkelijker zijn om het goed te maken als je elkaar IRL kent of maakt het niet uit?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zal vast ook nog wel een keer komen
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 heeft honger, en zoekt eten..
Snelle Jelle.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah, ik ga daar geen uren liggen zeg
Hoe was je date?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat hoort erbij. Zou het denk je makkelijker zijn om het goed te maken als je elkaar IRL kent of maakt het niet uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |