gedraag je in brabant hequote:
Als ik er dan toch 1 moet zijn, dan het liefst die van jouquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je blijft mijn slet.![]()
[..]
To each his own.
Nee, maar ik vind het dan nog steeds geen fijn ideequote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar jij had over die vent van 60 bij meisje van 19.
Denk niet dat dat gratis was voor die vent
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn TV zapt automatisch bij dergelijke programma's
je hebt helemaal gelijk...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik neuk ook heul niet rond![]()
Maar ik heb ook (nog) geen behoefte aan iets vast, nou ja tot ik die ene tegenkom dan
Nou ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 18 juli 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk...
Maar daarom mag je best af en toe blijven oefenen tussendoor
Kom naar de meet dan hosselen we wat chiboys.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik voelde me best leeg, eigenlijk''
Daar moet een piemol in! Dat was het eerste wat ik dacht door deze discussie, slechte invloed jullie.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Daar moet een piemol in! Dat was het eerste wat ik dacht door deze discussie, slechte invloed jullie.
waar zit je in brabant ?quote:
Jij en piemolsquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
wie kan dat ook anders denken dan jijquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik neuk ook heul niet rond![]()
Maar ik heb ook (nog) geen behoefte aan iets vast, nou ja tot ik die ene tegenkom dan
Damn, moet ik weer mijn scherm afdrogenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent Ll allang tegengekomen
![]()
Dag allen, ik ben er weer
je moet ....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, moet ik weer mijn scherm afdrogen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |