quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk neit dat er oliebollen in de winkel te vinden zijn
en als ze er zijn, dan zijn het vast van die piepschuimballen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus niet.
Je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt.
Als jij je in elkaar laat slaan, houd je niet van jezelf. Hoe kan je dan zeggen dat je bij iemand blijft omdat je van hem houdt
En je uhm behoeftes dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Damn, ik ga m'n hele leven vrijgezel blijven, ik ben vastberaden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Was er eigenlijk al iemand die zich had aangeboden voor het insmeren?
ik stem voor :pquote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Pas als je zelf gelukkig bent kan je een ander gelukkig makenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar gaat dan de liefde voor een ander boven die van jezelf ofzo
Waarom? Er zijn echt wel leuke mannen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
niet erg. slaap lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de puntjes, weet echt geen TT en het lijkt me verstandig om te gaan slapen..
Geeft niks.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Sorry voor de puntjes, weet echt geen TT en het lijkt me verstandig om te gaan slapen..
Oke weltrusten dan vastquote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?quote:
ik kan je ook wel insmeren.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?
Nee, het gaat even wat minder. Vrijdag staat al een afspraak met psychiater. hopelijk weet zij iets...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je voelt je weer kut?
Gaat volgens mij niet echt lekker met je de laatste tijd he?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, het gaat even wat minder. Vrijdag staat al een afspraak met psychiater. hopelijk weet zij iets...
En nueksecks dan.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?
Dat kan ook als vrijgezel welquote:
Echt welquote:
quote:
Hoertjesquote:
Niet dat ik er veel ervaring mee hebquote:
dat kloptquote:
quote:
Oh meid je bent nu zoooooo Sally Field in Norma Rea.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Huppel heeft helemaal gelijk, ik leerde hem te snel na de scheiding kennen, was nog niet tot mezelf gekomen dus makkelijk doelwit dacht hij, maar hij had onderschat dat ik wel tot mezelf kwam en een veel sterker persoon was en ben dan hij ooit zal zijn
Wakker masserenquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh meid je bent nu zoooooo Sally Field in Norma Rea.
dan ben je helemaal ontopicquote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
Wat, van mij niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik nooit de lol van ingezien.
Nueken?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik nooit de lol van ingezien.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zet Omroep Friesland op, zoals ik eerder zei.
volgens mij zijn er betere alternatieven dan friesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zet Omroep Friesland op, zoals ik eerder zei.
mooie linkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
van jou welquote:
Oja dat vind ik ook zielig. Wat zijn er toch een hoop zielige mannen op de wereld.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Ik loop wel eens over de achterdam in Alkmaar. Zie ik zo'n kerel van 60 bij een grietje van 19 naar binnen gaan. Daar word ik niet zo heel vrolijk van zeg maar.
maar dat is niet wat wij hier bedoelen denkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Ik loop wel eens over de achterdam in Alkmaar. Zie ik zo'n kerel van 60 bij een grietje van 19 naar binnen gaan. Daar word ik niet zo heel vrolijk van zeg maar.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
O zo, nee maar aan de andere kant, het houdt weer een hoop rare knakkers van de straatquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dat is niet wat wij hier bedoelen denk
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf toch even, anders ben ik weer te vroeg wakker morgen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?
Altijd leuk om te lezen dat ik gelijk hebquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Huppel heeft helemaal gelijk, ik leerde hem te snel na de scheiding kennen, was nog niet tot mezelf gekomen dus makkelijk doelwit dacht hij, maar hij had onderschat dat ik wel tot mezelf kwam en een veel sterker persoon was en ben dan hij ooit zal zijn
ja daar ging het over, niet over hoertjes zoals symp bedoeltquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf toch even, anders ben ik weer te vroeg wakker morgen
Slaap lekker moppiequote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen dat ik gelijk heb![]()
Schatjes ik ga naar bed. Spreek jullie morgen weer
Slaap lekker, tot volgende weekquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oiquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik vind rondneuken niets met hoertjes te maken hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja daar ging het over, niet over hoertjes zoals symp bedoelt
Oftewel:
Ik dacht: gewoon neuken met iemand die je leuk vind en niet naar de hoertjes wat (volgens mij) sym bedoelde
Hele fijne vakantie jij hequote:
Je blijft mijn slet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Laat het maar aan Bella over om mijn naam te grabbel te gooien
To each his own.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Oi![]()
Ik ben daar het type niet voor, bovendien doe ik nueken liever in een relatie
jah maar jij had over die vent van 60 bij meisje van 19.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind rondneuken niets met hoertjes te maken hebben.
Dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet weten.
Damn wat ben ik weer serieus
Die Bakker of hoe heet ie is zo cool. Dat accent.quote:
gedraag je in brabant hequote:
Als ik er dan toch 1 moet zijn, dan het liefst die van jouquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je blijft mijn slet.![]()
[..]
To each his own.
Nee, maar ik vind het dan nog steeds geen fijn ideequote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar jij had over die vent van 60 bij meisje van 19.
Denk niet dat dat gratis was voor die vent
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn TV zapt automatisch bij dergelijke programma's
je hebt helemaal gelijk...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik neuk ook heul niet rond![]()
Maar ik heb ook (nog) geen behoefte aan iets vast, nou ja tot ik die ene tegenkom dan
Nou ja dat bedoel ik dusquote:Op zondag 18 juli 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk...
Maar daarom mag je best af en toe blijven oefenen tussendoor
Kom naar de meet dan hosselen we wat chiboys.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik voelde me best leeg, eigenlijk''
Daar moet een piemol in! Dat was het eerste wat ik dacht door deze discussie, slechte invloed jullie.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Daar moet een piemol in! Dat was het eerste wat ik dacht door deze discussie, slechte invloed jullie.
waar zit je in brabant ?quote:
Jij en piemolsquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
wie kan dat ook anders denken dan jijquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik neuk ook heul niet rond![]()
Maar ik heb ook (nog) geen behoefte aan iets vast, nou ja tot ik die ene tegenkom dan
Damn, moet ik weer mijn scherm afdrogenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent Ll allang tegengekomen
![]()
Dag allen, ik ben er weer
je moet ....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, moet ik weer mijn scherm afdrogen![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent Ll allang tegengekomen
![]()
Dag allen, ik ben er weer
quote:
voor mij half uurtje fietsenquote:
Ll is allang bezetquote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als Kally en Ll elkaar zo tegenkomen op de meet en dan zo verliefd worden.Hoe oud is Ll eigenlijk?
Heb je zo'n muzikale familie? Hoe vet.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
De gitaren staan ingepakt, en stapel teksten en accoordenschema;s zitten in de tas.
We gaan de hele week voor Kelly Family spelen
Ik weet al waar de supermarkten zitten, en een kampsupermarkt mijd ik als de pest.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je van plan bent qua boodschappen... maar de supermarkt op het park is kut en een goeie supermarkt is wel een eindje weg.
Verder... tof park
(zeker voor de kinderen)
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Als Kally en Ll elkaar zo tegenkomen op de meet en dan zo verliefd worden.Hoe oud is Ll eigenlijk?
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll is allang bezet![]()
En ik ben niet zo snel verliefd
ik denk 24/25quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ll is 25quote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
tegen vergoeding ....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet al waar de supermarkten zitten, en een kampsupermarkt mijd ik als de pest.
Oh nee, hij wordt over een maand of 2 25 ofzoquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet al waar de supermarkten zitten, en een kampsupermarkt mijd ik als de pest.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ll is allang bezet![]()
En ik ben niet zo snel verliefd
En dan worden ze net zoals Esmeralda en die crazy boy.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou zo tof zijn he.... een TAL-stelletje
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je zo'n muzikale familie? Hoe vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |