gaat goed met jequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef candygirl het volgende:
Ot ; leuk zo dvdtje kijken met een vriendin die in slaap valt![]()
gaat zeker goed met me....quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
gaat goed met je![]()
![]()
Ot ; leuk zo dvdtje kijken met een vriendin die in slaap valt![]()
wel errug blij met uitgesproken dingen![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:13 schreef peperclip het volgende:
geweldigomdat ik me relatie toch heb gered nadat ik het met me stomme gedoe er een punt achter had gezet
Zo herkenbaarquote:Op maandag 19 juli 2010 07:21 schreef scrub_nurse het volgende:
Waarom kan ik niet uitslapen? wakker is wakker bij mij,maar wel moe
Goh, klinkt herkenbaar. Hoe zou dat toch komen.quote:
Afgelopen weken ook gehad. Ik at niks meer van stress en emotiesquote:Op maandag 19 juli 2010 12:33 schreef zwartedoos het volgende:
wat is er nu weer met mn smsinstellingen aan de handKLOTE dag!!!!! Kotsmisselijk van verdriet
dan kan ik je de hand schuddenquote:
Herken me grotendeels in je. Morgen zullen we zien of mij hetzelfde overkomt...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dan kan ik je de hand schuddenongelofelijk hoe mensen je kunnen behandelen als een stuk vuil, en dan ook nog iemand waar je je leven voor zou geven zoveel hou je van hem, haat mezelf dat ik er zo ingetuind ben
aan mij kan je niks positiefs overgehouden hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:42 schreef candygirl het volgende:
wat een mix van emotie en verwarring allemaal vanaf zaterdag
twee vriendinnen in de puinhoop wat ik erg vind , en van de een zijn puinhoop heb ik iets positiefs aan overgehouden,maar voelt zo dubbel
nee idd van jou niet ,en graag gedaan! blijft spannend met jouquote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
aan mij kan je niks positiefs overgehouden hebbenthanks nog voor al je steun met de auto en de restlove you
Dat kan ook niet de bedoeling zijn nee...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef ShiroYasha het volgende:
Ik voel me nogal paranoïde, alsof er iemand de hele dag over mijn schouder meekijkt
kan wel zeggen ,komt wel goed schatje maar heb je niks aanquote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef zwartedoos het volgende:
opnieuw therapie aangevraagd, trek dit allemaal niet meer, emotioneel gezien aan t einde van mn latijn, op, leeggezogen en kapot![]()
en dat allemaal vanwege 1 kerelquote:Op maandag 19 juli 2010 23:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
kan wel zeggen ,komt wel goed schatje maar heb je niks aan
maar vind het erg knap
and you know, anytinme,anywere, I be there for you![]()
Ot ;honger
ik heb weer eens o,o % geslapen vannacht en ben zo kapot nu ,maar moet opstaan!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mis het "uitslapen" tot een uur of 9 echt heel erg
veel plezier vandaag!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik heb weer eens o,o % geslapen vannacht en ben zo kapot nu ,maar moet opstaan!![]()
Wel leuk dagje voor de boeg,, eerst nu mijn klerenkast plunderen voor een foto shoot vandaag.
Daarna gesprekje op mijn werk wat positief zal zijn en erna hele dag fotoshoot
jup. Love sucks big time.quote:
Liefde zuigt heul niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jup. Love sucks big time.
OT: klote. Echt klote. Had echt gehoopt dat 2010 niet zo'n klotejaar zou worden dan 2009. Maar nee hoor... Het was weer raak.![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef heavenstar het volgende:
Eigenlijk zou ik me echt klote moeten voelen maar het tegendeel is waar: voel me helemaal happy...!
Bij mij wel. Liefde = verplichtingen en ik ben bang voor de toekomst. Diep in mijn hart mis ik het enorm, maar zo ben ik beter afquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Liefde zuigt heul niet.
Misschien zuig jij wel in de liefde.
OT: weeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja DAT zal het zijn. Het ligt inderdaad bij mij. Thanks voor het inzichtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien zuig jij wel in de liefde.
Ik mag morgen weer, zie er zwaar tegenopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef zwartedoos het volgende:
bah zo werkenvraag me af hoe ik de dag door moet komen
![]()
het geeft wel afleiding maar ik ken mezelf, iedereen ziet meteen aan me dat er wat is vooral na mn dikgehuilde ogen, dus als ook maar 1 iemand vraagt, gaat t wel? Dan ben ik bang dat ik in huilen uitbarst en dat is t laatste wat ik wil op mn werkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer, zie er zwaar tegenop
Ik heb juist helemaal niks te doen op mijn werk. Waardoor ik veel te veel tijd heb om na te denken en mezelf voor de gek te houden. Ik zou je echt graag willen helpen, maar zou echt niet weten hoequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
het geeft wel afleiding maar ik ken mezelf, iedereen ziet meteen aan me dat er wat is vooral na mn dikgehuilde ogen, dus als ook maar 1 iemand vraagt, gaat t wel? Dan ben ik bang dat ik in huilen uitbarst en dat is t laatste wat ik wil op mn werk
mij helpen? wat lief! maar niemand kan me helpen op dit momentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:11 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niks te doen op mijn werk. Waardoor ik veel te veel tijd heb om na te denken en mezelf voor de gek te houden. Ik zou je echt graag willen helpen, maar zou echt niet weten hoe
Hmm ik lees en reageer hier pas sinds gisteravond dus weet niet zo goed wat er met jou is. Dat is vaak het probleem van mensen die willen helpen, ze kunnen je niet helpen omdat men niet weet hoe jij je voelt. Sporten kan ik je zeker aanraden heb in de afgelopen maand nog nooit zoveel gefietst hier in de natuur. Het helpt echt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mij helpen? wat lief! maar niemand kan me helpen op dit momentt voelt net alsof een loved one dood is ofzo, nu rouwen, boos zijn verdrietig..en proberen verder te gaan. Maar voorlopig ga ik niet meer op stap, hoef hem echt niet tegen te komen nu dus ik ga me totaal op mezelf storten, sporten tot ik erbij neerval, een ander projectje eindelijk doorzetten...en weer mezelf proberen terug te vinden
heb mn mountainbike al laten opknappenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Hmm ik lees en reageer hier pas sinds gisteravond dus weet niet zo goed wat er met jou is. Dat is vaak het probleem van mensen die willen helpen, ze kunnen je niet helpen omdat men niet weet hoe jij je voelt. Sporten kan ik je zeker aanraden heb in de afgelopen maand nog nooit zoveel gefietst hier in de natuur. Het helpt echt..
exactly!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:22 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Hmm ik lees en reageer hier pas sinds gisteravond dus weet niet zo goed wat er met jou is. Dat is vaak het probleem van mensen die willen helpen, ze kunnen je niet helpen omdat men niet weet hoe jij je voelt. Sporten kan ik je zeker aanraden heb in de afgelopen maand nog nooit zoveel gefietst hier in de natuur. Het helpt echt..
haha moet mijn fiets ook laten opknappen ding rammelt aan alle kantenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb mn mountainbike al laten opknappenmp3 erbij met agressieve muziek en gaan!!
Tell me about itquote:
Yup liefde maakt bij mij de depressieve gevoelens alleen sterkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tell me about it
Ik slaap nog half.
Wat goed van je!! Hormoon pillen zijn één van de ergste medicijnen die er bestaat imo. Reden genoeg voor een feestje lijkt mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef francis998 het volgende:
voel me brak, verveeld.
Heb helemaal niks te doen....wat leidt tot verveling en teveel nadenken.
Verder nog koppijn.
Maar tegelijk voel ik me wel happy, eindelijk kunnen stoppen met die stomme hormoon pillen.
Liefde is de reden dat ik me weer zo voel de laatste tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Yup liefde maakt bij mij de depressieve gevoelens alleen sterker
Nu ik er zo over nadenk heeft liefde ook een grote rol gespeeld in hoe ik mij nu voel. Ik wil perfect zijn voor haar, maar weet dat ik daar de middelen niet voor heb en dat verwijt ik mijzelf. Of zoiets danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liefde is de reden dat ik me weer zo voel de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Wat goed van je!! Hormoon pillen zijn één van de ergste medicijnen die er bestaat imo. Reden genoeg voor een feestje lijkt mij![]()
http://bit.ly/dfmNufquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk heeft liefde ook een grote rol gespeeld in hoe ik mij nu voel. Ik wil perfect zijn voor haar, maar weet dat ik daar de middelen niet voor heb en dat verwijt ik mijzelf. Of zoiets dan
Super chill man, dat staat ook nog hoog op mijn prio lijstjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Energiebom!
Ik heb waarschijnlijk een kamer gevonden
PARTY PARTY
Lol trek het je niet aan joh. Of heb je wat met ze gedaan :pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:03 schreef Zealousist het volgende:
Ik voel me smerig.
Versierd worden door een stel hangouderen.![]()
en heb geen enkele drang om iets te doen.
so happy for Uquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef laforest het volgende:
Leuke meid ontmoet
Echt mijn type
Hmm begint nu iets meer serieus te worden.
Happy
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
so happy for U
OT: moe en hoofdpijn, morgen spannende dag maar heb er erg zin in...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:16 schreef candygirl het volgende:
moe na 42 uur geen slaap maar errug gelukkig met mijn nieuwe oude baan
lekker he ?quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 02:02 schreef heavenstar het volgende:
[..]
lekker he ?
OT: tja....blijf het zeggen: er gelukkig
+1quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:39 schreef zwartedoos het volgende:
bestaan er ook medicijnen tegen dromen
thanksquote:
helemaal eens..gelukkig hebben we een omgebouwde kelder waar het altijd heerlijk fris is in de zomer..maar heb geen tv hier benedenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Verhit, tjonge jonge wat is het hier benauwd
Lekker loslaten en afwachten hoe het is als je degene ziet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:52 schreef RudyCarell het volgende:
Wat ben ik toch een stuk ongeluk af en toe he... Geen echte reactie gehad op mail van zaterdag... 3 kleine berichten dat ze er wel weer was, op gereageerd... en tot nu weer niets (ik ken de situatie verder daar niet natuurlijk, misschine is het druk)... Dus normale mensen wachten dan af...
Nee deze jongen maakt nog een mail... Nu duidelijker, maar nog niet verstuurd... Wel een "tik" gestuurd dat ik een PM onder de knop heb maar niet durf te mailen...![]()
* RudyCarell thinks he fokked it op
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Lekker loslaten en afwachten hoe het is als je degene ziet.
Degene die ik leuk vind , reageert ook niet op hyves, maar alles is ok als ik hem in het echie ziet.
Ik weet wel dat die ze leest maar is gewoon zo qua contact met anderen ook.
Hij is zelf traag , schijnbaar heeft die tijd nodig om een berichtje te verwerken en als ik hem zie weet ik aan reactie vaak dat die gelezen is![]()
![]()
Zoek even je afleiding in plaats van je gek te maken door hyves, is het namelijk niet waard
Veel plezier morgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Verveeld![]()
Morgen trouwen![]()
maar alles is al klaar en geregelddus nu zitten we 'te wachten'
!
Ooooh! Alvast veel plezier!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Verveeld![]()
Morgen trouwen![]()
maar alles is al klaar en geregelddus nu zitten we 'te wachten'
!
19quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Givenchi3 het volgende:
[..]
Super chill man, dat staat ook nog hoog op mijn prio lijstje
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef Zealousist het volgende:
Wat zijn er toch veel rotwijven in deze wereld.
Sterkte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Net als je denkt dat ze niet nog verder kan zakken ontdek je weer iets nieuws
Wellicht lucht het op!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:35 schreef zwartedoos het volgende:
poes komt hele tijd met me knuffelen, wat zijn t toch superbeessies, net alsof ze t aanvoelen als je verdrietig bentniet dat t helpt want barst dan juist in huilen uit
Dit dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef scrub_nurse het volgende:ik heb vakantie!
alleen wat ga ik doen dan?
en met wie?
en met welk geld?
ach, het is heerlijk dat, iemand om je hart bij te luchten en je hoeft niet eens te praten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:35 schreef zwartedoos het volgende:
poes komt hele tijd met me knuffelen, wat zijn t toch superbeessies, net alsof ze t aanvoelen als je verdrietig bentniet dat t helpt want barst dan juist in huilen uit
herkenbaar helaasquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
Stom. Wil iets leuks doen. Leuke jongens versieren en m'n ex in een ravijn gooien. Maar voor dat eerste ben ik veels te verlegen en voor dat tweede mis ik m te veel.
Zucht.
He, waar ken ik dat van?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
Stom. Wil iets leuks doen. Leuke jongens versieren en m'n ex in een ravijn gooien. Maar voor dat eerste ben ik veels te verlegen en voor dat tweede mis ik m te veel.
Zucht.
He, waar ken ik dat van?quote:Raar hoe een paar woorden m;n hele stemming om kunnen laten slaan. Een zin is alles wat je nodig hebt
Dat maar voor de rest :quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Lastpost het volgende:
Prima, twijfel alleen of ik nou ontslag moet nemen of niet.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
Stom. Wil iets leuks doen. Leuke jongens versieren en m'n ex in een ravijn gooien. Maar voor dat eerste ben ik veels te verlegen verdrietig en voor dat tweede mis ik m te veel.
Zucht.
Ty.quote:
dies mooi en herkenbaar!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
yesssssss 500 days of summer is binnen , ga lekker op bedje het kijken. Laptops rulen gewoon echt als je ziek bent
Gezien , hij is erg leuk . En oepss ik kom er achter dat ik zoals dat meisje benquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dies mooi en herkenbaar!!En mooie soundtrack ook.
Wat lief, danku.quote:
Nog meer au; Rug & schouders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Xantalien het volgende:
Alleen maar au; M'n zij, (waardoor 'k bang ben voor nierstenen) en m'n stuitje doet ook heul pijn.
Verder;![]()
well said. Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef francis998 het volgende:
Ik voel me net een ping pong balletje dat heen en weer wordt geslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |