Uit 2003. Toen stonden er alleen die oude Engelse bus en wat schroothopen. Ik kijk geen 1000 zonnen dus ik zou niet weten wat ze later nog met het gebouw gedaan hebben. Nu is het een tijdelijk tentoonstellingsgebouw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef trainfreak het volgende:
Tot over een paar manden zou garage Mahy nog volgestaan hebben met oude wagens.
Ze kwam kort aan bod in 1000 zonnen dacht ik.
Van wanneer dateren de foto's?
Nee, het was maar onlangs (dit jaar nog) op tv, maar het zal dan een andere locatie geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Keios het volgende:
[..]
Uit 2003. Toen stonden er alleen die oude Engelse bus en wat schroothopen. Ik kijk geen 1000 zonnen dus ik zou niet weten wat ze later nog met het gebouw gedaan hebben. Nu is het een tijdelijk tentoonstellingsgebouw.
Ik weet alleen dat de ingang langs waar wij binnengekropen zijn, nog meer verzegeld is en dat er in 2006 (of zo) een stuk beton van boven de ingang los gekomen is. Het werd er te gevaarlijk om in rond te neuzen...
Ik denk dat ze vanalles van de familie Mahy ergens anders verzameld hebben en tentoongesteld hebben. Het was een familie met een naam in Gentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee, het was maar onlangs (dit jaar nog) op tv, maar het zal dan een andere locatie geweest zijn.
Kan je daar nu nog naartoe? In Gent zijn er wel meer van die urban locaties.
Doet me denken aan de metro in St. Petersburg, was ongeveer even diep, rond de 50 meter. En dan kom je uit bij dit:quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vond in Praag metrostation Náměstí Míru wel apart. Hoe fucking diep die onder de grond zit... (53 meter), je staat iets van 3 minuten lang op een roltrap, en als je er bovenaan opstapt is het toch een enorm gat naar beneden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder wel een mooi station, maar die roltrap vergeet ik nooit weer..
[ afbeelding ]
Da's heel wat beter dan de metrostations die ik na de zomervakantie weer ga zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
Doet me denken aan de metro in St. Petersburg, was ongeveer even diep, rond de 50 meter. En dan kom je uit bij dit:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet allemaal zo overdreven luxe, maar veel komen wel aardig in de buurt, met kroonluchters, natuursteen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |