abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85407314
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef trainfreak het volgende:
Tot over een paar manden zou garage Mahy nog volgestaan hebben met oude wagens.
Ze kwam kort aan bod in 1000 zonnen dacht ik.

Van wanneer dateren de foto's?
Uit 2003. Toen stonden er alleen die oude Engelse bus en wat schroothopen. Ik kijk geen 1000 zonnen dus ik zou niet weten wat ze later nog met het gebouw gedaan hebben. Nu is het een tijdelijk tentoonstellingsgebouw.
Ik weet alleen dat de ingang langs waar wij binnengekropen zijn, nog meer verzegeld is en dat er in 2006 (of zo) een stuk beton van boven de ingang los gekomen is. Het werd er te gevaarlijk om in rond te neuzen...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_85407499
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Keios het volgende:

[..]

Uit 2003. Toen stonden er alleen die oude Engelse bus en wat schroothopen. Ik kijk geen 1000 zonnen dus ik zou niet weten wat ze later nog met het gebouw gedaan hebben. Nu is het een tijdelijk tentoonstellingsgebouw.
Ik weet alleen dat de ingang langs waar wij binnengekropen zijn, nog meer verzegeld is en dat er in 2006 (of zo) een stuk beton van boven de ingang los gekomen is. Het werd er te gevaarlijk om in rond te neuzen...
Nee, het was maar onlangs (dit jaar nog) op tv, maar het zal dan een andere locatie geweest zijn.
Kan je daar nu nog naartoe? In Gent zijn er wel meer van die urban locaties.
pi_85407856
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Nee, het was maar onlangs (dit jaar nog) op tv, maar het zal dan een andere locatie geweest zijn.
Kan je daar nu nog naartoe? In Gent zijn er wel meer van die urban locaties.
Ik denk dat ze vanalles van de familie Mahy ergens anders verzameld hebben en tentoongesteld hebben. Het was een familie met een naam in Gent :)

Dit jaar is er een tijdelijke tentoonstelling geweest van stefaan Vanfleteren, maar ik wou niet binnengaan. Het properdere gebouw zou afbreuk gedaan hebben aan de tristesse van vroeger

Er zullen in Gent wel nog andere van dees soort gebouwen staan, in de kanaalzone of zo, maar je moet het eerst te horen krijgen van iemand anders. Ik ga niet zomaar lege gebouwen doorkruisen :)
Hm, zou dat eigenlijk wel eens beter beginnen doen. Altijd leuk om foto's te maken!
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_85410398
Kijk eens op wat urban exploring sites.
Ik ben wel enkele fabrieken tegengekomen uit Gent, maar ik zou niet weten of die nog recht staan.

Ik heb in het voorbije jaar al 2 plaatsen bezocht. Ik zet er later wel wat foto's van (ofwel hier, ofwel in het andere topic)
pi_85424950
pi_85425181
pi_85430150
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:57 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
[ afbeelding ]
wow! Ik zou elke dag wel zo wakker willen worden.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:29:41 #208
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85433279

Een verlaten Britse basis in internationale wateren is een eigen land met eigen munt, postzegels en je kunt er (voor wat geld) titels kopen als sir en duke.
pi_85434167
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vond in Praag metrostation Náměstí Míru wel apart. Hoe fucking diep die onder de grond zit... (53 meter), je staat iets van 3 minuten lang op een roltrap, en als je er bovenaan opstapt is het toch een enorm gat naar beneden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

verder wel een mooi station, maar die roltrap vergeet ik nooit weer..
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de metro in St. Petersburg, was ongeveer even diep, rond de 50 meter. En dan kom je uit bij dit:

Ze zijn niet allemaal zo overdreven luxe, maar veel komen wel aardig in de buurt, met kroonluchters, natuursteen etc.
pi_85435868
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef birdsandbees het volgende:

[..]

Doet me denken aan de metro in St. Petersburg, was ongeveer even diep, rond de 50 meter. En dan kom je uit bij dit:

[ afbeelding ]

Ze zijn niet allemaal zo overdreven luxe, maar veel komen wel aardig in de buurt, met kroonluchters, natuursteen etc.
Da's heel wat beter dan de metrostations die ik na de zomervakantie weer ga zien.

Snap nog steeds het nut van die achtelijke letters niet, misschien om alle ongeschoolden daar wat bij te brengen.
pi_85448064
Dat deze nog niet voorbij is gekomen... Justus van Effen complex in Rotterdam, Spangen.

know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')