abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85327584
Ik heb ze helaas met mijn mobiel moeten schieten, héél misschien krijg ik nog een camera te pakken voor alles plat ligt, in dat geval zal ik in daglicht foto's maken.
graag verwijderen
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:59:17 #177
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85328876
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 01:42 schreef Manono het volgende:
turkije rotswonigen in cappadocie

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Manono het volgende:
portugal

museum moderne kunst brazilie

Star Wars! :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:00:14 #178
105356 psv01
-----040-----
pi_85328927
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 01:26 schreef Turbomuis het volgende:
Strijp R (Of Strijp 3), Een van de Philipsterreinen in Eindhoven.
Wiki:
Zwaanstraat is een buurt in het stadsdeel Strijp in de Nederlandse gemeente Eindhoven. Zwaanstraat behoort tot de wijk Halve Maan.
De buurt Zwaanstraat bestaat uit twee industrieterreinen en is vernoemd naar de weg die de buurt doorklieft. Aan de westkant ligt Philips Complex R, beter bekend Strijp-R of Strijp-III, en aan de oostkant ligt Philips Complex T, ook bekend als Strijp-T, Strijp-II of De Beuk.
Strijp R is een voormalig industrieterrein van Philips. Het derde dat het elektronicaconcern ontwikkelde in de wijk Strijp in Eindhoven. Na de S en de T was de R van STRijp aan de beurt. De activiteiten op Strijp R hebben bijna altijd en volledig in dienst van de productie van beeldbuizen gestaan. Het terrein en de bebouwing stammen uit de periode dat Frits Philips de scepter zwaaide, de jaren 60 van de 20e eeuw. Strijp R wordt anno 2008 afgebroken en wordt een nieuwe woonwijk met 650 woningen. De monumentencommissie heeft echter bedongen dat een aantal beeldbepalende elementen (o.a. portiersgebouw, garagedeur van 15 meter en het gebouw RK) blijven bestaan en worden ingepast in de nieuwe woonwijk.
Strijp T (De Beuk) is gebouwd in de jaren 40 en 50 van de 20e eeuw en blijft een bedrijventerrein conform de eisen zoals omschreven zijn in het bestemmingsplan "Bedrijventerrein Zwaanstraat - Strijp T 2006".[2]

Foto's van mezelf:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En een paar van Wiki:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De implosie van het RAF gebouw, er naast zie je nog de gebouwen die nog of onmiddels afgebroken worden.
pi_85332778
Ik vond in Praag metrostation Náměstí Míru wel apart. Hoe fucking diep die onder de grond zit... (53 meter), je staat iets van 3 minuten lang op een roltrap, en als je er bovenaan opstapt is het toch een enorm gat naar beneden.

verder wel een mooi station, maar die roltrap vergeet ik nooit weer..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_85333385
Mot je niet van af pleuren.
Ik zwaai naar dieren.
pi_85333704
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:56 schreef Geerd het volgende:
Mot je niet van af pleuren.
Dat was ook mijn grootste angst :').

En dan zie je mensen erop stappen, draaien zich om en gaan SMS'end of internet'nd naar beneden zonder zich vast te houden. Overigens draaiden heel veel mensen zich om op die roltrap als ze naar beneden gingen. Hoogtevrees misschien? Maar ze hielden zich wel vast.. Ik heb zelfs mensen gezien die gingen zitten :').
pi_85333784
In de Londonse Subway waren de trappen al aardig, maar klein vergeleken met die.
graag verwijderen
pi_85334977
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:06 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat was ook mijn grootste angst :').

En dan zie je mensen erop stappen, draaien zich om en gaan SMS'end of internet'nd naar beneden zonder zich vast te houden. Overigens draaiden heel veel mensen zich om op die roltrap als ze naar beneden gingen. Hoogtevrees misschien? Maar ze hielden zich wel vast.. Ik heb zelfs mensen gezien die gingen zitten :').
Whehe. Ik zat in een hotel vlakbij dat station. Mijn grootste angst was dat er een dronken tjech naar beneden zou vallen..Ontwijken gaat lastig als je zelf ook knetter lam bent. Domino wil je niet op die trap :p
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_85337596

Vond ik een best vreemd dorpje :@
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:54:33 #185
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_85338083
Ik heb bij NXP in Nijmegen gewerkt, dat is ook een heel erg vreemd bedrijventerrein/complex om rond te lopen, ik mocht er ook geen foto's maken.. overal een electronisch pasjes-systeem waarvan ik all acces had als monteur.

Heel vreemde gewaarwording om op 1 terrein ultra hightech gebouwen te zien staan, en even verderop een vrijwel verlaten gebouw waar nog 1 unit van in gebruik is.. verlaten laboratoria, jaren 70/80 architectuur.. zelfs de geur is kenmerkend, had ook een eigen brandweer.. en ik reed met electrische wagens rond over het terrein, zo groot was het. Heel merkwaardig..
'sup.
pi_85338664
Vette shit, waar in Nijmegen is dat precies?
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:35:23 #187
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85338779
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:34 schreef classpc het volgende:

[..]

Zo hee, dat is zonde. Ik ben er als kind ook een aantal keer geweest, maar ik wist niet dat het nu gesloten was.
Maar woon je daar in de buurt? Ik ben wel benieuwd of het er nu nog staat of dat het inmiddels allemaal weg is.
De Vluchtheuvel :D

sinds wanneer is dat dan, daar heb ik als puber nog een vakantiebaantje gehad :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:39:14 #188
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_85338839
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef Playyy het volgende:
Vette shit, waar in Nijmegen is dat precies?
Pfoe, dat moet ik even opzoeken op google earth.. aangereden vanuit Arnhem was het in ieder geval ''achterin.''

Wel heeft NXP een heel nieuw hoofdgebouw gekregen, met een wazige knik erin.. ook hier heb ik op de hoogste(niet gebruikte :')) verdieping gestaan, kon tot aan Arnhem kijken.. geweldig!
'sup.
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:31:29 #189
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85353799
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vond in Praag metrostation Náměstí Míru wel apart. Hoe fucking diep die onder de grond zit... (53 meter), je staat iets van 3 minuten lang op een roltrap, en als je er bovenaan opstapt is het toch een enorm gat naar beneden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

verder wel een mooi station, maar die roltrap vergeet ik nooit weer..
[ afbeelding ]
Deze in Kiev is ook wel grappig.... dat zou de diepste ter wereld zijn. Ze hebben het moeten onderverdelen in twee roltrappen, 1 was denk ik te lang. ;)

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85354954
:P Dat is dus die van Náměstí Míru
pi_85356429
maak ik speciaal voor jullie foto's en dan hoor ik er niks over :{w
graag verwijderen
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:25:15 #192
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_85358344
Scampia, Napels, IT is behoorlijk sinister... zeg maar gerust het meest gevaarlijk stukje land in Europa waar de Gomorra welig tiert...

"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:38:39 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85358727
Was deze al genoemd?

Centralia, PA, USA

http://www.damninteresting.com/the-smoldering-ruins-of-centralia
http://en.wikipedia.org/wiki/Centralia,_Pennsylvania

Heel bizar: Door een ongeluk in 1962 is een ondergronds vuur ontstaan in een kolenmijn.... dat nog steeds brand, en naar verwachting zal het nog zeker 250 jaar doorbranden. Het dorp dat boven de kolenmijn lag, en waar veel van de mijnwerkers destijds woonden..... is afgebroken en verlaten, met slechts nog enkele huizen die overeind staan, en de laatste inwoners werden in 2009 gesommeerd het dorp te verlaten.

Edit: waarom werkt die wikipedia link niet? :?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_85359501
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:

Dat is dus die van Náměstí Míru
LOL, op een gegeven moment lijkt het net of je naar boven gaat. Je ziet bijna alleen aan de mensen en de vorm van de treden dat je juist naar beneden gaat.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:35:33 #195
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_85380701
Zoek eens op urban exploring, TS.
This isn't even my final form.
pi_85400742
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:38 schreef maartena het volgende:
Was deze al genoemd?

Centralia, PA, USA

http://www.damninteresting.com/the-smoldering-ruins-of-centralia
http://en.wikipedia.org/wiki/Centralia,_Pennsylvania

Heel bizar: Door een ongeluk in 1962 is een ondergronds vuur ontstaan in een kolenmijn.... dat nog steeds brand, en naar verwachting zal het nog zeker 250 jaar doorbranden. Het dorp dat boven de kolenmijn lag, en waar veel van de mijnwerkers destijds woonden..... is afgebroken en verlaten, met slechts nog enkele huizen die overeind staan, en de laatste inwoners werden in 2009 gesommeerd het dorp te verlaten.

Edit: waarom werkt die wikipedia link niet? :?

Dit dorp en meer van zulke bijzonderen plaatsen stonden ook in een editie van een vrij recente Quest, erg bijzonder. Die 53m diepe roltrap doet me denken aan liften uit 'Half Life'.
pi_85402098
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:10 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
dadipark in belgie , verlaten atractiepark

http://www.lipinski.de/dadipark/dadipark-page-0002.php
Dadipark is allang weer open toch? Of hebben ze het na de vernieuwing weer gesloten. Ga nog eens moeten langsgaan... Was prachtig vroeger!
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:10:16 #198
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85402827
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef serokwaldeluxe het volgende:

[..]

Heb er een aantal in Luik gemaakt,..maar weet niet of ze al op de pc staan, en zo ja,..waar ik ze heb gezet :'(
Luik? Nabij het voetbalstadion daar... Hele bizarre setting met zwaar industriele thingamajigs en al (voor de Simcity adepten O-))
Intelligent, but fucked up.
pi_85403377

Dit was vroeger een oud circusgebouw in Gent (Circus Mahy). Later is er een autogarage (Garage Mahy) van gemaakt. Het heeft jarenlang leeggestaan. Ik wist zelfs niet eens wat voor gebouw het was, je merkte het gewoon niet op, tot we opeens van iemand te horen kregen hoe we er binnen konden raken en hoe mooi het wel niet was binnenin: een megagroot verlaten gebouw waar heel weinig jonge mensen iets over wisten...

Nu gaan ze het volledig verbouwen met typische lelijke belgische architectuur. Een ramp!
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_85406472
Tot over een paar manden zou garage Mahy nog volgestaan hebben met oude wagens.
Ze kwam kort aan bod in 1000 zonnen dacht ik.

Van wanneer dateren de foto's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')