Understatement van het jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt geen goede ervaringen met easyJet?
2010. Als je na de vertraging bedoelt, rond hetzelfde tijdstip als we uiteindelijk in Keulen zijn geland.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoelaat zouden jullie eventueel geland hebben op Dusseldorf?
Wellicht dat het vliegveld gewoon sluit na x-uur en mag het vliegtuig daarom niet mee opstijgen
Het is een low-cost carrier, je verwacht te veel.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt geen goede ervaringen met easyJet?
Tsja. Ik verwacht niet dat ik veel beenruimte of gratis eten en drankjes krijg als ik vlieg. Ik verwacht wel dat er enigszins op tijd wordt gevlogen, dat ik fatsoenlijk wordt behandeld en dat easyJet zich aan de wet houdt. Maar dat zal inderdaad wel wat veel gevraagd zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het is een low-cost carrier, je verwacht te veel.
Die mensen betalen zo min mogelijk voor hun landingsrechten en zo voort, ze hebben dan ook de laagste prioriteit bij vliegvelden. Natuurlijk zeggen ze dat niet direct, maar daar moet je zelf rekening mee houden.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja. Ik verwacht niet veel beenruimte en gratis eten en drankjes tijdens de vlucht. Ik verwacht wel dat er enigszins op tijd wordt gevlogen, dat ik fatsoenlijk wordt behandeld en dat easyJet zich aan de wet houdt. Maar dat zal inderdaad wel wat veelgevraagd zijn.
Verwachten dat ze zich aan de wet houden is raar?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het is een low-cost carrier, je verwacht te veel.
Mwoa, ik zou wel verwachten dat ze het zo ruim mogelijk interpreteren.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Verwachten dat ze zich aan de wet houden is raar?
Ook die kun je nog steeds claimen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:30 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben zoiets soortgelijks meegemaakt vorig jaar augustus met KLM van Zwitserland naar Amsterdam, maar toen was van die EUR 250 geen sprakeVind dat imo ook een beetje veel eigenlijk. Maar destijds lag het aan de afstand en het moest minimaal 3 uur vertraagd zijn oid voor je wat kreeg
Ik ook niet, daarom ben ik selectief in het volgen van topics.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet benieuwd hoe ieder topic afloopt.
Sorry, hier moest ik lachen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik selectief in het volgen van topics.
Ghehehe, een trio! En dat in WGR.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef Fogel het volgende:
Pfff wat een verhaal zeg. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je moet doen, maar ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Maar liefst 11,70?!!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:08 schreef Sloggi het volgende:
Het eten en drinken dat we op het vliegveld hebben gekocht (ter waard van maar liefst 11,70 euro) gaan ik sowieso declareren.....
Ja, heftig he?quote:
Dat is dan ook geen realistische verwachting.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja. Ik verwacht niet dat ik veel beenruimte of gratis eten en drankjes krijg als ik vlieg. Ik verwacht wel dat er enigszins op tijd wordt gevlogen, dat ik fatsoenlijk wordt behandeld en dat easyJet zich aan de wet houdt. Maar dat zal inderdaad wel wat veel gevraagd zijn.
De nieuwe regels gelden met een terugwerkende kracht van enkele jaren...dus misschien kun je het nog een keer proberenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:30 schreef PeRi het volgende:
Wij hebben zoiets soortgelijks meegemaakt vorig jaar augustus met KLM van Zwitserland naar Amsterdam, maar toen was van die EUR 250 geen sprakeVind dat imo ook een beetje veel eigenlijk. Maar destijds lag het aan de afstand en het moest minimaal 3 uur vertraagd zijn oid voor je wat kreeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |