Omdat de Giro ieder jaar leuker wordt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom vind ik de Tour met het jaar minder leuk worden?
Ze zitten altijd Champagne te drinken tijdens die etappe. Wat nu als Schleck zijn achterstand op acht seconden weet te houden. Kan hij dan niet gewoon in Parijs ontsnappen als Contador aan de champagne zit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef ehqo. het volgende:
[..]
De etappe naar Parijs is al sinds jaar en dag een aanfluiting.
Waarom begin je je antwoord zo denigrerend? Voor iemand die weinig van wielrennen weet (geldt ook voor mezelf), is acht seconden niks. Kan me de vraag goed voorstellen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik zal proberen je nog een serieus antwoord te geven.
[...]
Hij kan wel aanvallen, maar deze etappe is altijd zo gecontroleerd dat je hoogstens een paar seconden kan winnen. En een Schleck laten ze natuurlijk helemaal niet gaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
Kan Schleck tijdens deze etappe niet gewoon enorm aanvallen als Contador aan de champagne zit ofzo? Of hoort dat niet?
Want dan gaan renners van Astana achter hem aan om hem terug te halen?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan wel aanvallen, maar deze etappe is altijd zo gecontroleerd dat je hoogstens een paar seconden kan winnen. En een Schleck laten ze natuurlijk helemaal niet gaan.
Nee, maar ik vind het ook een vreemde gewoonte tijdens een sportwedstrijd die nog aan de gang is.quote:
Aanvallen tijdens de champagne is natuurlijk niet heel netjes.
Dus direct aanvallen bij de officiele start.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan wel aanvallen, maar deze etappe is altijd zo gecontroleerd dat je hoogstens een paar seconden kan winnen. En een Schleck laten ze natuurlijk helemaal niet gaan.
Aanvallen tijdens de champagne is natuurlijk niet heel netjes.
NIet alleen Astana, ook de sprinters ploegen als Lampre en HTC-Columbia. Een ontsnapping met mindere renners heeft meer kans van slagen, maar meestal wordt het gewoon een massasprint.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Want dan gaan renners van Astana achter hem aan om hem terug te halen?
[..]
Nee, maar ik vind het ook een vreemde gewoonte tijdens een sportwedstrijd die nog aan de gang is.
Bedankt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
NIet alleen Astana, ook de sprinters ploegen als Lampre en HTC-Columbia. Een ontsnapping met mindere renners heeft meer kans van slagen, maar meestal wordt het gewoon een massasprint.
Ik hoop dat er een anval komt. Anders vind ik het niet echt een sportief gebeuren, al is het wel leuk om te zien.quote:
Dat laatste is misschien waar, maar de wielersport houdt van zijn tradities. Ik vind het ook wel wat hebben. De laatste etappes is ook een soort ereronde voor de winnaars. Maar het is zeker niet verboden om aan te vallen.
Er komen zeker aanvallen als ze in Parijs zijn, waarschijnlijk niet van klassementsrijders.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ik hoop dat er een anval komt. Anders vind ik het niet echt een sportief gebeuren, al is het wel leuk om te zien.
Andy Schleck, net als Contador deed, toe de ketting van Andy het liet afweten.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus direct aanvallen bij de officiele start.
Wie wordt mijn held?
Die kennen mekaar al jaren.... Sinds begin jaren negentig geloof ik al.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef tralalala het volgende:
Waarom kan Armstrong het zo goed vinden met Mart Smeets?
Omdat Smeets slijmt.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef tralalala het volgende:
Waarom kan Armstrong het zo goed vinden met Mart Smeets?
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:51 schreef Montov het volgende:
Nog even een vraag nu de tour al is afgelopen: Wat geeft het cijfer aan wanneer ze zo'n dorpje binnenrijden? Ik zie dan in beeld "Dorpje (65)" of "Gehucht (91)". Volgens mij zag ik vandaag een paar keer 91, en een andere dag zag ik 65.
Iemand weet waar dat voor staat?
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het departement. De departementen (soort provincie) zijn genummerd in Frankrijk. Er zijn er 90 of zo.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:02 schreef TheTransporter het volgende:
Hmm... Ja. Ik was op zoek naar een soort logica, net als in de Nederlandse postcodes. Die is hier ver te zoeken... Thanks!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |