Ja wanneer house warming?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom heb ik nog geen vrienden in Eindhoven?En geen TV?
En geen laptop?
Ik wilde er blijven vandaag maar ik heb er geen fuck te doen behalve de keuken schoonmaken maar de vloer is zo vies dat ik hem niet aan durf te raken en de kastjes heb ik al schoongemaakt.
Lieverd, dat is het makkelijkst wat er te maken valtquote:Op zondag 18 juli 2010 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben 15. dat kan ik niet maken
Eten meenemenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee, kom maar een keer langs en neem eten mee.
Jawel, maar ik heb geen geld voor eten, daarom ben ik er vandaag ook niet gebleven.quote:
Oh, moete gaan werken danquote:Op zondag 18 juli 2010 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen geld voor eten, daarom ben ik er vandaag ook niet gebleven.Oja en omdat geen tv/laptop/vrienden.
Ja maar het probleeeeem is dus dat ik nauwelijks ben ingepland op werk. Dus moet even werk vinden in Eindhovuhhhhhhhhhhhhhhhh maar ik wil marktwerk en da's op zaterdag ennn dat zijn de enige dagen dat ik wel steeds moet werken hier.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, moete gaan werken dan. En je krijgt je laptop pas begin van schooljaar zeker?
Ja kan best maar ik ga niet in mijn eentje uit daarquote:Op zondag 18 juli 2010 19:59 schreef -SG- het volgende:
Ach en vrienden heb je zo gemaakt hier in Eindhoven. Zo gemoedelijk allemaal.
Je kan toch wat vriendinnen mee naar eindhoven nemen?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar het probleeeeem is dus dat ik nauwelijks ben ingepland op werk. Dus moet even werk vinden in Eindhovuhhhhhhhhhhhhhhhh maar ik wil marktwerk en da's op zaterdag ennn dat zijn de enige dagen dat ik wel steeds moet werken hier.
[..]
Ja kan best maar ik ga niet in mijn eentje uit daar
Die zijn allemaal op vakantie at zeh momenttttt. Da's het probleem ook een beetje. Of moeten fulltime werken.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan toch wat vriendinnen mee naar eindhoven nemen?
Wat is dit voor loze opmerking? Zij zijn er zelft nooitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
Fijn, een nieuw modje, zaten we op te wachten!
mooi tochquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat is dit voor loze opmerking? Zij zijn er zelft nooit.
Mijne is een eckte Ian_Nickquote:
Oke, komt ie.quote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
verveel me.
opwindendquote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
Nu gaat ie een pic posten van zn reet foh sjoh
Je zegt "verveel me".quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Je zegt "verveel me".
Daar ben ik uitermate goed in.
Hahahah bijdehand bijdevoet lolbroek grapjurk grapjasquote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nog eens :
Ik verveel me.
en geen bijdehante opmerkingen
in mn eentje zekerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef VASND het volgende:
Maar wat vervelend, waarom ga je niet de stad in?
het is zondag! dan is alles dicht mang!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef VASND het volgende:
Maar wat vervelend, waarom ga je niet de stad in?
BIER. niet winkelen.quote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
het is zondag! dan is alles dicht mang!
Ga in Nijmegen wonen, 4daagsefeesten nu,quote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in mn eentje zeker![]()
vrienden zijn op vakantie.
dan moetk daar alsnog in mn eentje heenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef VASND het volgende:
[..]
BIER. niet winkelen.
[..]
Ga in Nijmegen wonen, 4daagsefeesten nu,
Ja, in Nijmegen zit ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moetk daar alsnog in mn eentje heen
ik boek wel even last-minute vrienden op internet [afbeelding]
Ja ik ken Lieke :p.quote:
Ok PM je nummer maar even, sms ik je het adres enzo.quote:Op zondag 18 juli 2010 @ 21:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh.
ja dat verandert alles, ik kom er meteen aan
zal ik doenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok PM je nummer maar even, sms ik je het adres enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |