Nee nog niets eensquote:
Slimquote:Op zondag 18 juli 2010 17:44 schreef nijnja het volgende:
Ik heb te lang niet gefokt. F5en op de vorige pagina
That's mequote:
Khoop het voor je.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:48 schreef nijnja het volgende:
Met nijn ook goed, net terug uit Italië, helemaal bruin
Wel even gezond eten nu, na die pizza's!
Tot zo?
Kusjes
Contador oogde weer sterk. Dat wordt echt dik vuurwerk op de Tourmalet en ik voorspel dat Gesink wel en Schleck niet kan volgen.quote:
Dat denk ik dan weer niet, aangezien menchov ook gesink eruit rijdt, ik denk dat Menchov op nummer 3 beland en Contador 2 en Schleck 3quote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Contador oogde weer sterk. Dat wordt echt dik vuurwerk op de Tourmalet en ik voorspel dat Gesink wel en Schleck niet kan volgen.
Gesink rijdt beter als ze boven de 1800 meter hoogte komen en zat vandaag ook af te stoppen toen menchov ging.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet, aangezien menchov ook gesink eruit rijdt, ik denk dat Menchov op nummer 3 beland en Contador 2 en Schleck 3
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zondag 18 juli 2010 18:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Gesink rijdt beter als ze boven de 1800 meter hoogte komen en zat vandaag ook af te stoppen toen menchov ging.
Como 3 nachten, Bologna 3 nachten, Rome 3 nachten, Pisa 1 nacht en Isny (Duitsland) 1 nachtquote:
Nou zegquote:Op zondag 18 juli 2010 17:49 schreef VASND het volgende:
Kga zo ook eten en dan een stukje reizen dus weet niet of wij elkaar vandaag nog wederzien.
Smakelijk!
Waarom danquote:Op zondag 18 juli 2010 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis het blauwe kleurtje
Oeh, zou het?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoax zal wel fittie met zn ouders hebben
Het zat er niet meer in...quote:
Babyloniaquote:
zondag, patatdagquote:Op zondag 18 juli 2010 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ben alleen thuis.. hele dag al.
wat zal ik gaan eten?
Preciesquote:
Macaroniquote:Op zondag 18 juli 2010 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ben alleen thuis.. hele dag al.
wat zal ik gaan eten?
NIET? Zelf mijn zusje van 13 kan het makenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben 15. dat kan ik niet maken
Je zusje is hoogbegaafd.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NIET? Zelf mijn zusje van 13 kan het maken![]()
Nee, geen pics, van niemand niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je zusje is hoogbegaafd.Voor koken hoef je niet hoogbegaafd te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor koken hoef je niet hoogbegaafd te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |