Dat dacht ik ook, maar hij staat toch echt op mijn harde schijf, ik heb gisteravond even snel het eerste stukje gezien en het gaat echt verder vanaf het punt dat Artie die dolk in zijn lichaam krijgt.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:01 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik dacht dat het 29 april weer ging starten?
Nou, ik ga die hap binnenhalen en vanavond genieten!quote:Op woensdag 17 april 2013 07:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij staat toch echt op mijn harde schijf, ik heb gisteravond even snel het eerste stukje gezien en het gaat echt verder vanaf het punt dat Artie die dolk in zijn lichaam krijgt.
Opmerkelijk; dan zal ik ook eens even de bekende kanalen bekijken om de nieuwe aflevering op te sporen.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij staat toch echt op mijn harde schijf, ik heb gisteravond even snel het eerste stukje gezien en het gaat echt verder vanaf het punt dat Artie die dolk in zijn lichaam krijgt.
Ik schoot hardop in de lach bij de opmerkingen van James Marsters (the count/Sutter)quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef drexciya het volgende:
Inmiddels S4E11 gezien en een paar opmerkelijke gastrollen (recurring) voor Spike en Polly Walker. Ik ben benieuwd wat zij gaan doen in de rest van het seizoen. Leuk ook dat Spike een aantal opmerkingen maakt die terugslaan op zijn vroegere rol (over vampiers en dergelijke). Licht voorspelbare gang van zaken; het komt allemaal weer op zijn pootjes terecht, maar de cast maakt met hun spel veel goed. Miss Fredericks en Janeway kwamen ook weer langs.
Jammer dat er nog maar 6 afleveringen te gaan zijn; de cast is zo goed op elkaar ingespeeld inmiddels. Spijtig dat deze serie niet door een grotere zender kan worden opgepikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Finale van season 4...spannend!!!
Nog 6 eps in season 5 and it will all be over....![]()
Ik hoop op een mooi last season!!
Ja idd, beetje jammer dat het vijfde seizoen het laatste wordt...quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef drexciya het volgende:
[..]
Jammer dat er nog maar 6 afleveringen te gaan zijn; de cast is zo goed op elkaar ingespeeld inmiddels. Spijtig dat deze serie niet door een grotere zender kan worden opgepikt.
Moeilijk te zeggen; ik vond er geen zwakke afleveringen tussen zitten. Het is wel zo dat Warehouse 13 een bepaalde stijl heeft en dat moet je leuk vinden. Misschien dat sommige mensen wat moeite hadden met de schuldgevoelens van Artie in de eerste paar afleveringen van het seizoen, maar gezien hetgeen er in het vorige seizoen gebeurde vind ik dat niet meer dan logisch. Sowieso komt men in Warehouse 13 meestal goed weg met dit soort scenario's omdat de acteurs het heel goed weten te brengen (zoals ook tussen Pete en Myka aan het eind van het seizoen).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja idd, beetje jammer dat het vijfde seizoen het laatste wordt...
Dit weekend alvast beginnen met waar het vorige jaar eindigde :-)
Heb wel al horen zeggen dat er serieus slechte afleveringen tussenzitten. Klopt dit?
Dat past gewoon bij deze seriequote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef vuvuzela het volgende:
Had van mij niet gehoeven tussen die tweeVerder ook maar een matig afsluiting.. één groot happe end
Pete en Myka hoefde van mij ook niet. Voor de rest wel een nette afsluiting en tsja een happy end is wel passend bij deze serie. Dat heeft het gemeen met Eureka tenslotte; een beetje feel-good serie, die niet al te donker of "moeilijk" is. Juist dat maakte het mijns inziens een leuke serie die afwijkt van andere populaire series.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef vuvuzela het volgende:
Had van mij niet gehoeven tussen die tweeVerder ook maar een matig afsluiting.. één groot happe end
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |