nou ik ben er blij om. Ik vond de antipathie van hem maar zwaar overdreven en overtrokken.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:52 schreef MakuMaku het volgende:
Vond het een erg leuke aflevering van deze week!
Mijn enige puntje van kritiek is dat Artie wel erg snel om was, had verwacht dat zijn afwijzing naar H.G. nog een paar afleveringen doorborrelde. Sidenote: H.G. is best wel een mooie vrouw.
daar ga ik binnenkort aan beginnen, aan Dexterquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef dapluiz het volgende:
Als je HG iets anders wil zien dan moet je het 3e seizoen van Dexter kijken
totaaaaal anders iddquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef dapluiz het volgende:
Whehehe idd, glenn close XXLquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef dapluiz het volgende:
Ahh, ze kwam mij al zo bekend voor.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef dapluiz het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:55 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me af wat zou nou met die orb wil. Denkt ze daarmee der dochter terug te krijgen ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:41 schreef MakuMaku het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man, wat een vette aflevering was datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:59 schreef dapluiz het volgende:
Hopelijk met meer modeshow episodes met Myka
deze staat volledig op zichzelf inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:15 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij omdat dan het hele tv-seizoen plat ligt, wellicht bang voor te weinig kijkers
Maar dit staat blijkbaar wel helemaal los van de normale afleveringen, want volgens mij was Myka aan het eind van het afgelopen seizoen weg gegaan bij the warehouse.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:42 schreef MakuMaku het volgende:
Het leukste vond ik toch in het begin met het oorspronkelijke Mistletoe.
Ben eigenlijk wel benieuwd of die wapenstilstand in WO1 echt gebeurd is. Mensen hier op FOK! die dit kunnen bevestigen/verwerpen?
Aldus wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_trucequote:British-German truce
British and German troops meeting in No man's land during the unofficial truce (British troops from the Northumberland Hussars, 7th Division, Bridoux-Rouge Banc Sector)
Though there was no official truce, about 100,000 British and German troops were involved in unofficial cessations of fighting along the length of the Western Front.[10] The first truce started on Christmas Eve, 24 December 1914, when German troops began decorating the area around their trenches in the region of Ypres, Belgium.[11]
The Germans began by placing candles on their trenches and on Christmas trees, then continued the celebration by singing Christmas carols. The British responded by singing carols of their own. The two sides continued by shouting Christmas greetings to each other. Soon thereafter, there were excursions across the 'No Man's Land', where small gifts were exchanged, such as food, tobacco and alcohol, and souvenirs such as buttons and hats. The artillery in the region fell silent that night. The truce also allowed a breathing spell where recently-fallen soldiers could be brought back behind their lines by burial parties. Joint services were held. The fraternisation was not, however, without its risks; some soldiers were shot by opposing forces. In many sectors, the truce lasted through Christmas night, but it continued until New Year's Day in others.[9]
General Sir Horace Smith-Dorrien, commander of the British II Corps, was irate when he heard what was happening, and issued strict orders forbidding friendly communication with the opposing German troops.[10] In the following years of the war, artillery bombardments were ordered on Christmas Eve to try to ensure that there were no further lulls in the combat. Troops were also rotated through various sectors of the front to prevent them from becoming overly familiar with the enemy. However, situations of deliberate dampening of hostilities also occurred. For example, artillery was fired at precise points, at precise times, to avoid enemy casualties by both sides.[12]
On Christmas Eve 1915, a peace overture came from the German lines. On Christmas Day, after a night of carol singing, Bertie Felstead, a private in the Royal Welch Fusiliers recalled that feelings of goodwill had so swelled up that at dawn Bavarian and British soldiers clambered spontaneously out of their trenches. A football was produced from somewhere though none could recall from where. "It wasn't a game as such, more a kick-around and a free-for-all. There could have been 50 on each side for all I know. I played because I really liked football. I don't know how long it lasted, probably half an hour."[13]
When Felstead died on 22 July 2001, aged 106, it was believed that he was the last survivor of the truce, until Alfred Anderson was later identified as still living, and having taken part in the truce.[14][15] Anderson subsequently died in Newtyle, Scotland, on 21 November 2005, at the age of 109.[16]
Absoluut waar!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:42 schreef MakuMaku het volgende:
Het leukste vond ik toch in het begin met het oorspronkelijke Mistletoe.
Ben eigenlijk wel benieuwd of die wapenstilstand in WO1 echt gebeurd is. Mensen hier op FOK! die dit kunnen bevestigen/verwerpen?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aldus wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_truce
Thanks!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Absoluut waar!
http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_truce
Ik wist wel dat ik zijn ex-vrouw ergens van kende! (Shame on me...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik dacht even dat Myka misschien blond zou blijven (nav 2 afleveringen terug), maar ze was gewoon weer donker in deze aflevering
Wel leuk om Jeri Ryan (Seven of Nine) voorbij te zien komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en Seven als ex-vrouw?
[ Bericht 20% gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-09-2011 11:18:30 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Spoiler Alert voor de mensen die het nog niet hebben gezien! Wat is Janeway veel verandert zeg!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar wat heeft Pete met Voyager? Janeway als ******* en Seven als ex-vrouw?
De aflevering is geweest dan hoef je niet meer bang te zijn voor spoilers hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:28 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Spoiler Alert voor de mensen die het nog niet hebben gezien! Wat is Janeway veel verandert zeg!
Verder vond ik het een erg spannende aflevering! Ze gaan wel met bosjes dood zeg...
Dadelijk is Chakotay of Neelix een neef of broer ofzo.![]()
Beetje onzinnige discussie! Als het nog niet is uitgezonden, is het gewoon speculatie. Dan kan iedereen zeggen wat die wil. Het leuke aan afgelopen aflevering is dat dit min of meer out of the blue komt. Als jij het spoilt voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien, is het gewoon minder leuk voor hun.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het voor de zekerheid in spoiler gezet. Maar als ik kom niet in dit topic (of Doctor Who, of Eureka) tussen de uitzending en dat ik hem daadwerkelijk heb bekeken. Je moet toch vrij kunnen praten over uitzendingen die geweest zijn? Als je in de tussentijd toch in het topic komt, beetje eigen schuld dan.
volgens mij is de algemene regel op fok dat er niet gespoilerd mag worden voor uitzendingen die nog niet op tv geweest zijn. Zodra de uitzending te kijken is (dinsdagmorgen zeg maar) hoef je geen spoilertags meer te gebruiken. Als je de aflevering nog niet gezien hebt, moet je hier gewoon niet kijken. Die discussie is al 100 keer gevoerdquote:Op donderdag 1 september 2011 13:47 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Beetje onzinnige discussie! Als het nog niet is uitgezonden, is het gewoon speculatie. Dan kan iedereen zeggen wat die wil. Het leuke aan afgelopen aflevering is dat dit min of meer out of the blue komt. Als jij het spoilt voor de mensen die de aflevering nog niet hebben gezien, is het gewoon minder leuk voor hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Warehouse 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het horloge van MacPherson, wat deed dat ook alweer?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
okee.. weird dan. Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat in seizoen 4. Was zeker heel aardig, dit seizoenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb even teruggelezen (Warehouse wiki). Dat horloge is niets over bekend. Alleen dat Artie hem altijd graag wilde hebben en MacPherson hem naliet vlak voordat hij stierf.
Als het dingen terugdraait kan het ook zijn dat Mrs. Frederic terugkomt, zij is gelinkt aan Warehouse 13
Heeft hij die klok niet eerder gebruikt, in de laatste aflevering van seizoen 1 / eerste van seizoen2?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb even teruggelezen (Warehouse wiki). Dat horloge is niets over bekend. Alleen dat Artie hem altijd graag wilde hebben en MacPherson hem naliet vlak voordat hij stierf.
Als het dingen terugdraait kan het ook zijn dat Mrs. Frederic terugkomt, zij is gelinkt aan Warehouse 13
Oh, ik vond de eerste drie anders ook wel best aardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Naar mijn mening wordt het tot nu toe ieder seizoen beter.
Het derde seizoen was erg goed naar mijn mening, vooral vanaf aflevering 8
Dat dacht ik ook, maar hij staat toch echt op mijn harde schijf, ik heb gisteravond even snel het eerste stukje gezien en het gaat echt verder vanaf het punt dat Artie die dolk in zijn lichaam krijgt.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:01 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik dacht dat het 29 april weer ging starten?
Nou, ik ga die hap binnenhalen en vanavond genieten!quote:Op woensdag 17 april 2013 07:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij staat toch echt op mijn harde schijf, ik heb gisteravond even snel het eerste stukje gezien en het gaat echt verder vanaf het punt dat Artie die dolk in zijn lichaam krijgt.
Opmerkelijk; dan zal ik ook eens even de bekende kanalen bekijken om de nieuwe aflevering op te sporen.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij staat toch echt op mijn harde schijf, ik heb gisteravond even snel het eerste stukje gezien en het gaat echt verder vanaf het punt dat Artie die dolk in zijn lichaam krijgt.
Ik schoot hardop in de lach bij de opmerkingen van James Marsters (the count/Sutter)quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef drexciya het volgende:
Inmiddels S4E11 gezien en een paar opmerkelijke gastrollen (recurring) voor Spike en Polly Walker. Ik ben benieuwd wat zij gaan doen in de rest van het seizoen. Leuk ook dat Spike een aantal opmerkingen maakt die terugslaan op zijn vroegere rol (over vampiers en dergelijke). Licht voorspelbare gang van zaken; het komt allemaal weer op zijn pootjes terecht, maar de cast maakt met hun spel veel goed. Miss Fredericks en Janeway kwamen ook weer langs.
Jammer dat er nog maar 6 afleveringen te gaan zijn; de cast is zo goed op elkaar ingespeeld inmiddels. Spijtig dat deze serie niet door een grotere zender kan worden opgepikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Finale van season 4...spannend!!!
Nog 6 eps in season 5 and it will all be over....![]()
Ik hoop op een mooi last season!!
Ja idd, beetje jammer dat het vijfde seizoen het laatste wordt...quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef drexciya het volgende:
[..]
Jammer dat er nog maar 6 afleveringen te gaan zijn; de cast is zo goed op elkaar ingespeeld inmiddels. Spijtig dat deze serie niet door een grotere zender kan worden opgepikt.
Moeilijk te zeggen; ik vond er geen zwakke afleveringen tussen zitten. Het is wel zo dat Warehouse 13 een bepaalde stijl heeft en dat moet je leuk vinden. Misschien dat sommige mensen wat moeite hadden met de schuldgevoelens van Artie in de eerste paar afleveringen van het seizoen, maar gezien hetgeen er in het vorige seizoen gebeurde vind ik dat niet meer dan logisch. Sowieso komt men in Warehouse 13 meestal goed weg met dit soort scenario's omdat de acteurs het heel goed weten te brengen (zoals ook tussen Pete en Myka aan het eind van het seizoen).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja idd, beetje jammer dat het vijfde seizoen het laatste wordt...
Dit weekend alvast beginnen met waar het vorige jaar eindigde :-)
Heb wel al horen zeggen dat er serieus slechte afleveringen tussenzitten. Klopt dit?
Dat past gewoon bij deze seriequote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef vuvuzela het volgende:
Had van mij niet gehoeven tussen die tweeVerder ook maar een matig afsluiting.. één groot happe end
Pete en Myka hoefde van mij ook niet. Voor de rest wel een nette afsluiting en tsja een happy end is wel passend bij deze serie. Dat heeft het gemeen met Eureka tenslotte; een beetje feel-good serie, die niet al te donker of "moeilijk" is. Juist dat maakte het mijns inziens een leuke serie die afwijkt van andere populaire series.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef vuvuzela het volgende:
Had van mij niet gehoeven tussen die tweeVerder ook maar een matig afsluiting.. één groot happe end
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |