quote:
Notes kunnen lezen natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor voordeel haal je eruit?
Nou en, wel die van mij.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:33 schreef Wing het volgende:
[..]
Dat zijn dan niet mijn hard verdiende notes he
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:43 schreef Wing het volgende:
[..]
Als je ze zo graag wilt zien, doneer je toch anders even 4,50 aan FOK!
Abonnementen > Notes opvragenquote:Op zondag 18 juli 2010 03:24 schreef Caesu het volgende:
waar kan je die usernotes zien. of kan je alleen zien hoeveel je er hebt.
Maar voor één note ga ik geen 4,50 neertellen, he.quote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:40 schreef porsche1 het volgende:
Je hebt 196 notes gekregen van onze moderators.
Ik own je.
Mods die baggeren.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
Usernotes, één woord.
Jij krijgt tenminste nog pm's van modjesquote:Op zondag 18 juli 2010 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paranoide?
Als ik een PM krijg van een modje dan is het toch niet gek dat daar ook een suffe usernote aan verbonden is?
Waar kun je dat checken?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:15 schreef Dartanion het volgende:
waar kun je het aantal notes zien dat je hebt?
*edit*
Gevonden
Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.
Dat zijn er minder dan ik had gehoopt![]()
Ik kreeg laatst een PM dat ik wel erg veel notes had verzameld in een maand tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 08:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Een PM voor een note? Dat heb ik nooit gehad v/d 139 notes die ik heb.
Ja en daarom geldt voor jou dat als je nog één keer iets flikt dat niet door de beugel kan je tot kerstmis weg bentquote:
quote:
Zeg nou zelf: de helft van de notes is te snel gegeven. Vandaar ook dat Danny een tijd geleden er een stuk of 30 heeft verwijderd.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarom geldt voor jou dat als je nog één keer iets flikt dat niet door de beugel kan je tot kerstmis weg bent
Da's nou fijn om te horen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarom geldt voor jou dat als je nog één keer iets flikt dat niet door de beugel kan je tot kerstmis weg bent
Mongooltje=note=banquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongooltje om over mijn foto's te gaan posten.![]()
Waarschijnlijk krijgt hij wel een notequote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongooltje om over mijn foto's te gaan posten.![]()
Ja, kom op zeg. Hij post overal mijn foto. Daar staat ook een ban op.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij wel een note![]()
Wat ben jij voor mongooltje om over zijn foto's te gaan posten.quote:
Ik vind het erg jammer dat ik er niet was toen er getrolled werd op het medische-forumquote:Op zondag 18 juli 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: de helft van de notes is te snel gegeven. Vandaar ook dat Danny een tijd geleden er een stuk of 30 heeft verwijderd.
Oh ja: ik heb niet lopen trollen op dat medische-forum zoals jij suggereerde.Toen was ik lekker aan het zwemmen. Dus geef mij daar niet ook nog eens de schuld van.
Is dat serieus jouw kop?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Hij post overal mijn foto. Daar staat ook een ban op.
trollquote:Op zondag 18 juli 2010 14:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongooltje om over zijn foto's te gaan posten.![]()
Of mag dat ook al nietquote:Op zondag 18 juli 2010 14:48 schreef Skonk het volgende:
Haha, ik heb een greasemonkey script gemaakt dat het woord Moderator in Homo veranderd
Wat is er mis met onze fokmooiboy AP?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |