Om users te pesten natuurlijkquote:
Check je PM eens aub.quote:
En?quote:
Hoi Ludo, ik mis je op ONZ.quote:
quote:
Vet, notes posten.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:44 schreef flexoo het volgende:
-weg-
en wat er in staat slaat ook nergens op
lees je je notes nooit?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vet, notes posten.
Maar als je al een note krijgt voor dat zogenaamde "racisme". Heb ik wss 100 van dat soort notes.
Nee. Ik heb nog nooit mijn notes ingezien.quote:
Noobs die jou niet kennen. Ik vond het altijd stoer met jou in de nachtbagger.quote:
ik bedoelde notes maar mijn hersenen slapen alquote:Op zondag 18 juli 2010 01:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit mijn notes ingezien.
Of bedoel je dat niet?
O oke, maar dan hoef je dus ook geen bewijs? Want wss post hij via een proxy zodat jullie er niet achter kunnen komen. En ik vind dat hij vaak best hard trolled.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat soort informatie delen we niet met users.
wie is hijquote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O oke, maar dan hoef je dus ook geen bewijs? Want wss post hij via een proxy zodat jullie er niet achter kunnen komen. En ik vind dat hij vaak best hard trolled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee waar je je mee bemoeit.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O oke, maar dan hoef je dus ook geen bewijs? Want wss post hij via een proxy zodat jullie er niet achter kunnen komen. En ik vind dat hij vaak best hard trolled.
Ik bemoei me ook nergens mee, ik probeer te helpen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je je mee bemoeit.
Dat moet aan jou gericht geweest zijn?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Noobs die jou niet kennen. Ik vond het altijd stoer met jou in de nachtbagger.
12 jarige broodmongool met gilles de la tourette.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat moet aan jou gericht geweest zijn?
Doe mijn best.quote:
Omgquote:Op zondag 18 juli 2010 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moest lachen om mijn laatste serieuze note.
Heb je het tegen mij? Nou, ik lig er ook niet wakker van hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er niet van wakker liggen.
Ik weet waarom.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik hartelijk moet lachen om de inhoudsloosheid van mijn notes. 53 stuks en volgens mij is er net 1 bijgezet door een niet nader te noemen modderdoos.
Boeienquote:
Oké.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien
Dat heb ik ook naar haar gestuurd.
Je laatste note is van 19 meiquote:Op zondag 18 juli 2010 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien
Dat heb ik ook naar haar gestuurd.
En die van mij van vandaag?quote:
Dan moet ik harder mijn best doen.quote:
Paranoide?quote:
Hoeft niet persé.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paranoide?
Als ik een PM krijg van een modje dan is het toch niet gek dat daar ook een suffe usernote aan verbonden is?
Ik zal er wel voor willen betalen hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Nou, ik lig er ook niet wakker van hoor
Ik vind de knulligheid van die dingen en dat er geld aan verdiend wordt hilarisch.
Wie gaat er nou betalen voor totaal onzinnige info
Leg eens uit waarom je ervoor zou betalen?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:20 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik zal er wel voor willen betalen hoor.
Maar ik ben te braaf en krijg dus nooit notes
Omdat het kan.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom je ervoor zou betalen?
Betaal het voor mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:20 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik zal er wel voor willen betalen hoor.
Maar ik ben te braaf en krijg dus nooit notes
quote:
Notes kunnen lezen natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor voordeel haal je eruit?
Nou en, wel die van mij.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:33 schreef Wing het volgende:
[..]
Dat zijn dan niet mijn hard verdiende notes he
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:43 schreef Wing het volgende:
[..]
Als je ze zo graag wilt zien, doneer je toch anders even 4,50 aan FOK!
Abonnementen > Notes opvragenquote:Op zondag 18 juli 2010 03:24 schreef Caesu het volgende:
waar kan je die usernotes zien. of kan je alleen zien hoeveel je er hebt.
Maar voor één note ga ik geen 4,50 neertellen, he.quote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:40 schreef porsche1 het volgende:
Je hebt 196 notes gekregen van onze moderators.
Ik own je.
Mods die baggeren.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
Usernotes, één woord.
Jij krijgt tenminste nog pm's van modjesquote:Op zondag 18 juli 2010 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paranoide?
Als ik een PM krijg van een modje dan is het toch niet gek dat daar ook een suffe usernote aan verbonden is?
Waar kun je dat checken?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:15 schreef Dartanion het volgende:
waar kun je het aantal notes zien dat je hebt?
*edit*
Gevonden
Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.
Dat zijn er minder dan ik had gehoopt![]()
Ik kreeg laatst een PM dat ik wel erg veel notes had verzameld in een maand tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 08:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Een PM voor een note? Dat heb ik nooit gehad v/d 139 notes die ik heb.
Ja en daarom geldt voor jou dat als je nog één keer iets flikt dat niet door de beugel kan je tot kerstmis weg bentquote:
quote:
Zeg nou zelf: de helft van de notes is te snel gegeven. Vandaar ook dat Danny een tijd geleden er een stuk of 30 heeft verwijderd.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarom geldt voor jou dat als je nog één keer iets flikt dat niet door de beugel kan je tot kerstmis weg bent
Da's nou fijn om te horen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarom geldt voor jou dat als je nog één keer iets flikt dat niet door de beugel kan je tot kerstmis weg bent
Mongooltje=note=banquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongooltje om over mijn foto's te gaan posten.![]()
Waarschijnlijk krijgt hij wel een notequote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongooltje om over mijn foto's te gaan posten.![]()
Ja, kom op zeg. Hij post overal mijn foto. Daar staat ook een ban op.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij wel een note![]()
Wat ben jij voor mongooltje om over zijn foto's te gaan posten.quote:
Ik vind het erg jammer dat ik er niet was toen er getrolled werd op het medische-forumquote:Op zondag 18 juli 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: de helft van de notes is te snel gegeven. Vandaar ook dat Danny een tijd geleden er een stuk of 30 heeft verwijderd.
Oh ja: ik heb niet lopen trollen op dat medische-forum zoals jij suggereerde.Toen was ik lekker aan het zwemmen. Dus geef mij daar niet ook nog eens de schuld van.
Is dat serieus jouw kop?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Hij post overal mijn foto. Daar staat ook een ban op.
trollquote:Op zondag 18 juli 2010 14:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongooltje om over zijn foto's te gaan posten.![]()
Of mag dat ook al nietquote:Op zondag 18 juli 2010 14:48 schreef Skonk het volgende:
Haha, ik heb een greasemonkey script gemaakt dat het woord Moderator in Homo veranderd
Wat is er mis met onze fokmooiboy AP?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |