Om users te pesten natuurlijkquote:
Check je PM eens aub.quote:
En?quote:
Hoi Ludo, ik mis je op ONZ.quote:
quote:
Vet, notes posten.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:44 schreef flexoo het volgende:
-weg-
en wat er in staat slaat ook nergens op
lees je je notes nooit?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vet, notes posten.
Maar als je al een note krijgt voor dat zogenaamde "racisme". Heb ik wss 100 van dat soort notes.
Nee. Ik heb nog nooit mijn notes ingezien.quote:
Noobs die jou niet kennen. Ik vond het altijd stoer met jou in de nachtbagger.quote:
ik bedoelde notes maar mijn hersenen slapen alquote:Op zondag 18 juli 2010 01:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit mijn notes ingezien.
Of bedoel je dat niet?
O oke, maar dan hoef je dus ook geen bewijs? Want wss post hij via een proxy zodat jullie er niet achter kunnen komen. En ik vind dat hij vaak best hard trolled.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat soort informatie delen we niet met users.
wie is hijquote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O oke, maar dan hoef je dus ook geen bewijs? Want wss post hij via een proxy zodat jullie er niet achter kunnen komen. En ik vind dat hij vaak best hard trolled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee waar je je mee bemoeit.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O oke, maar dan hoef je dus ook geen bewijs? Want wss post hij via een proxy zodat jullie er niet achter kunnen komen. En ik vind dat hij vaak best hard trolled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |