Mooi, een vriendin van me had die aan op het huwelijk van haar zusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja ik weet het weer! Nee die heb ik nog niet aangehad
Deze heb ik vandaag aan gehad:
[ afbeelding ]
Oh daar zeg je me wat! Mijn zusje gaat eind augustus trouwen, ik moet ook nog een jurk!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi, een vriendin van me had die aan op het huwelijk van haar zus
Ik kan me niet over die maskers heen zettenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
Even stukje kijken of het te pruimen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Goeie TT!
Zo staat het jurkje als ik het aan heb, toch wel iets anders dan op het plaatje, maar ik vond het nog steeds leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Je komt er heel goed in uit zeg.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Goeie TT!
Zo staat het jurkje als ik het aan heb, toch wel iets anders dan op het plaatje, maar ik vond het nog steeds leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat heel leuk toch
With the stars as her umbrella
Doenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Merci
Misschien dat ik het wel vaker ga durven nu, dat soort fleurige toestanden
Goeie TT!
Zo staat het jurkje als ik het aan heb, toch wel iets anders dan op het plaatje, maar ik vond het nog steeds leukIk vind hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vriendin van mij had dat lint op de rug geknoopt ipv op de buik (hoort wel op de buik), dat vond ik ook leuk staan
Ik heb vorige week voor het eerst in mn leven een strapless jurkje gekocht!
Moet alleen nog een bh voor eronder
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oja, een goede bh is wel belangrijk bij straplessquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem leukDie vriendin van mij had dat lint op de rug geknoopt ipv op de buik (hoort wel op de buik), dat vond ik ook leuk staan
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem leukDie vriendin van mij had dat lint op de rug geknoopt ipv op de buik (hoort wel op de buik), dat vond ik ook leuk staan
Eh... Dat vind ik eng!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het niet een strák strapless jurkje?
Want dan kan het ook zonder bh, dan blijft het allemaal vanzelf wel zitten
Onder die ene lange rode jurk van die bruiloft had ik ook niets aan. Nou ja, van boven dan
Ja, maar jij hebt, en hoe zal ik het subtiel zeggen, een goedbedeelde boezem. En (voordat Tombo begint), ik heb er bij Tombo niet zo op gelet, maar ik kan me voorstellen dat als het allemaal wat subtieler gevormd is dat zo'n jurk wel iets sneller af wil zakken.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het niet een strák strapless jurkje?
Want dan kan het ook zonder bh, dan blijft het allemaal vanzelf wel zitten
Onder die ene lange rode jurk van die bruiloft had ik ook niets aan. Nou ja, van boven dan
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, bleef prima zitten, als het maar strak je boezem maar groot genoeg is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
Het kan vast wel zonder BH, er zit ook een riem vlak onder mn borsten namelijk, maar dat durf ik nooit zo goed
Wat schattig geformuleerd!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt, en hoe zal ik het subtiel zeggen, een goedbedeelde boezem. En (voordat Tombo begint), ik heb er bij Tombo niet zo op gelet, maar ik kan me voorstellen dat als het allemaal wat subtieler gevormd is dat zo'n jurk wel iets sneller af wil zakken.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij ook het idee dat hij over corrigerend ondergoed zou gaan beginnen?![]()
wauwquote:Op zondag 18 juli 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, bleef prima zitten, als het maar strak genoeg is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij ook het idee dat hij over corrigerend ondergoed zou gaan beginnen?![]()
Picsquote:Op zondag 18 juli 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
mmmm, ik heb hem nu even aan en op zich is ie wel strak...
maar toch durf ik het denk ik niet
1-0 voor de paddenstoeljurkquote:Op zondag 18 juli 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh die stippenjurk is tof, heel erg rock-n-roll.
Die stippenjurk vind ik fantastisch! Maar das ook wel mijn stijl:quote:Op zondag 18 juli 2010 00:18 schreef -Miauw- het volgende:
Voor mijn zusjes bruiloft twijfel ik tussen deze:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Die eerste is wel erg Saturday Night Fever, vind ik. Maar daar houd ik wel van![]()
Die tweede is misschien iets te somber en te rockabillymaar op te fleuren met leuke gekleurde riem en grote bloem in het haar.
Of misschien toch een andere jurk
Strapless is van mij hequote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
Hoe ziet dat strapless jurkje er uit dan?
Want da's niet een van die twee hierboven
Ik vind ze allebei leuk trouwens! Die eerste zou ik wel eens aan willen zien!
Paris! Champs Elysees! Montmartre!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die stippenjurk vind ik fantastisch! Maar das ook wel mijn stijl:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die stippenjurk vind ik fantastisch! Maar das ook wel mijn stijl:
[ afbeelding ]
Ehm ik ben een hlafbloed (suffe term eigenlijk) en heb donkerbruin haar en bruine ogen. Krullen, beetje rommeligquote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
Miauw, wat ben je voor type? Donker haar, blond haar?
Doe eens een omschrijving?Dan kunnen we de jurken beter kiezen
Picsquote:Op zondag 18 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik ben een hlafbloed (suffe term eigenlijk) en heb donkerbruin haar en bruine ogen. Krullen, beetje rommeligen in bobline geknipt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik ben een hlafbloed (suffe term eigenlijk) en heb donkerbruin haar en bruine ogen. Krullen, beetje rommeligen in bobline geknipt.
Hehehe ik heb nu wel een lekker kleurtje ja. Goudbruin krokantquote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh je bent vast prachtig met een exotisch kleurtje wat mijn vader mij NIET heeft meegegeven.
Ja, maar dat komt ook omdat mijn vader maar een halfbloed is en ik maar een kwartbloedquote:Op zondag 18 juli 2010 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe ik heb nu wel een lekker kleurtje ja. Goudbruin krokant![]()
Maar jij bent die kleur dus misgelopen?
Thanks! Nou gelukkig heb ik nog tot eind augustus de tijd om te kiezenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan staat die eerste jou ook heel classy denk ik
Die stippel vind ik ook heel tof! Maar die eerste staat mooi als je een donker bent!
Maar word je wel snel bruin in de zomer of dat ook niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat mijn vader maar een halfbloed is en ik maar een kwartbloed.
Dank je! Rode riem en rode schoenen, en wit tasjequote:
Valt érg tegen. Mijn zus welquote:Op zondag 18 juli 2010 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar word je wel snel bruin in de zomer of dat ook niet?
Ja bij die stippen kun je zoveel leuke accessoires toepassenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je! Rode riem en rode schoenen, en wit tasje
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt érg tegen. Mijn zus wel.
Het enige wat ik er aan overgehouden heb zijn donkerige haren, maar dan nog niet eens echt donker.
Ja, dus ik zou het wel wetenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja bij die stippen kun je zoveel leuke accessoires toepassen
Ik weet nu al dat het een broek wordt o.i.d.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dus ik zou het wel weten
Ik ben een foto van mn nieuwe jurkje aan het uploaden
Cute!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem niet beter door de flits
Die is ook gaaf met die riemquote:Op zondag 18 juli 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Seksehquote:Op zondag 18 juli 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is ook gaaf met die riemdat moet ik dan weer niet doen
Of zonder iets in de zomer.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die riem zat erbij hoor, anders had ik het niet bedacht
Hij is wel kort! Maar hij kan gelukkig ook wel op een skinny jeans of legging
echt welquote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer eigenlijk dat mannen in stippen niet gaan.
Ja, maar omdat ik m zo kort vind wil ik er dus iets onderquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is ook gaaf met die riemdat moet ik dan weer niet doen
Je gunt mensen als Ll ook niks!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik m zo kort vind wil ik er dus iets onder![]()
Zowel van boven als van onder
Hmm ik vind het wel meevallen hoor! Dat kun je wel hebbenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik m zo kort vind wil ik er dus iets onder![]()
Zowel van boven als van onder
quote:
hmm omdat het zo de nadruk ligt op de bovenkant. Doe maar nietquote:Op zondag 18 juli 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Zo aan de jurkjes te zien ben je er slank genoeg voor
quote:
Ja, idd! Die heb ik nog ergens (maar kon m laatst niet vindenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
Superleuk jurkje Tombo!
Met een brede witte riem istie ook tof denk ik
Nou ja, een ander heeft ook liever dat je géén kleren draagtquote:Op zondag 18 juli 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik draag mn kleren liever voor mezelf dan voor een ander![]()
ik houd er wel vanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn stiefvader heeft een stippeltjesstropdas
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmm omdat het zo de nadruk ligt op de bovenkant. Doe maar niet
Ik denk niet dat mensen er blij van worden als ik naakt over straat gaquote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, een ander heeft ook liever dat je géén kleren draagt.
Het waren dezelfde stippeltjes als op mn moeders (trouw)jurkquote:
Eensquote:Op zondag 18 juli 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dát vond ik dus ook een 'probleem' aan dat nieuwe jurkje dat ik vandaag aan had.
Door die paarse band net onder tha boobs vielen ze wel weer extra op
@Tombo, je kunt dat jurkje echt makkelijk aan zonder iets er onder hoor
Zeker met dit weer.
liefquote:Op zondag 18 juli 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen er blij van worden als ik naakt over straat ga
[..]
Het waren dezelfde stippeltjes als op mn moeders (trouw)jurk
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, een ander heeft ook liever dat je géén kleren draagt.
+1quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je nou, maar ik denk als ik met een vriendin (of vriend for that matter) naar de film ga en ik kom naakt, dat ze dan toch doen alsof ze me niet kennen
Ik vind hem je echt mooi staanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dát vond ik dus ook een 'probleem' aan dat nieuwe jurkje dat ik vandaag aan had.
Door die paarse band net onder tha boobs vielen ze wel weer extra op
Zolang het niet waait kan het vast wel jaquote:@Tombo, je kunt dat jurkje echt makkelijk aan zonder iets er onder hoor
Zeker met dit weer.
Ik zou er ook ongemakkelijk van worden, maar ik ben ook niet een gemiddelde hetero man.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je nou, maar ik denk als ik met een vriendin (of vriend for that matter) naar de film ga en ik kom naakt, dat ze dan toch doen alsof ze me niet kennen
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou er ook ongemakkelijk van worden, maar ik ben ook niet een gemiddelde hetero man.
Die zou waarschijnlijk liever op of onder je gaan zittenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde hetero man ook niet naast me in de bios ging zitten hoor, als ik in mijn nakie kwam
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt het nu al twee keer over "naakt komen". Somewere Ll is giggling.
Oh hier ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:03 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, tanden gepoetst, chickflick in de dvd-speler, ready for bed!
Slaap lekker voor zo of straks![]()
Jaaaa, ik ga straks lekker in het park zitten denk ik. Kleedje mee, broodjesquote:Op zondag 18 juli 2010 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Prima weertje weer, niet te warm niet te koud
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ga straks lekker in het park zitten denk ik. Kleedje mee, broodjes
Heerlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook een parkje opzoeken, eerst lekker fietsen en dan in het gras ergens zitten en wat hapjes mee
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh hier ook niet meer.
Dat moet je even luisteren Greys! Heel fijn en zomers.
In de replay vind ik het ook wel iets minder, maar nog steeds mag die gitaarjongen voor me spelen en zingen en me liefhebbenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuke jongens!
Maar het liedje zelf vind ik niet zoveel
En die Robert ten Brink... daar heb ik normaal wel een hoge pet van op, maar wat staat hij opa-achtig te doen in de coulissen
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de replay vind ik het ook wel iets minder, maar nog steeds mag die gitaarjongen voor me spelen en zingen en me liefhebben. En Robert
... doe maar gewoon niet "dansen".
quote:
quote:
Greys! Gij schone gheyle vrouw!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik ook
Maar dan moet ik wel eerst ff douchen
Greys en Ll wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf een zonnig terrasje in Wstad.
Ingetje doen
Zeker niet, maar ik weet niet of ze Greys over zich heen wil. Of jij, for that matter.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Ingetje niet doable is dan?
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik weet niet of ze Greys over zich heen wil. Of jij, for that matter.
Dan nog eerder Greys denk ikquote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik weet niet of ze Greys over zich heen wil. Of jij, for that matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog eerder Greys denk ik
aaiaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over je arm, op een puur vriendschappelijke platonische manier.![]()
En Ing is liev.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*zoent Cat vol op de mond*quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
aaiaai![]()
Over je arm, op een puur vriendschappelijke platonische manier.![]()
En Ing is liev.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*zoent Cat vol op de mond*Eej! Da's MIJN Ben&Jerries die je daar doorslikt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*zoent Cat vol op de mond*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik ben gister om 15u mijn bed uitgekomen, en vanmorgen kwam er nog een ritje Rotterdam Airport naar Zuthpen achteraan die uitliep, en toen Bert ophalen en nu ben ik kapot.quote:
Ja JJH, ik zou oppassen... Straks pikt Ll Cat weer terugquote:
Oh, dat is zwaar idd!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ik ben gister om 15u mijn bed uitgekomen, en vanmorgen kwam er nog een ritje Rotterdam Airport naar Zuthpen achteraan die uitliep, en toen Bert ophalen en nu ben ik kapot.
Ik kan ook geen moment mijn hielen lichten hier....quote:Op zondag 18 juli 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja JJH, ik zou oppassen... Straks pikt Ll Cat weer terug
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ik ben gister om 15u mijn bed uitgekomen, en vanmorgen kwam er nog een ritje Rotterdam Airport naar Zuthpen achteraan die uitliep, en toen Bert ophalen en nu ben ik kapot.
Nou ja...quote:Op zondag 18 juli 2010 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook geen moment mijn hielen lichten hier....
Ik heb heul niets afgepakt!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja...
Jij hebt haar natuurlijk van hem afgepakt... Dus ik snap hem wel hoor
Was Ll niet eerst met Cat?quote:
Nee, inderdaad. Jij moet me beschermen tegen de avances van Ll!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook geen moment mijn hielen lichten hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat was al over en uit voordat ik iets met JJH begon. Principes enzeau.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Jij moet me beschermen tegen de avances van Ll!![]()
quote:
'quote:Op zondag 18 juli 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat was al over en uit voordat ik iets met JJH begon. Principes enzeau.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zelfs dezelfde postcount op één dag.![]()
Sync!
[..]
![]()
Maar hoe ga ik het LL vertellen?
En ik ging het dus uitmaken met hem en daarna officieel met JJH verder.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je had iig nog scrupules hoe je het hem ging vertellen
Ja ehquote:Op zondag 18 juli 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ging het dus uitmaken met hem en daarna officieel met JJH verder.
Maar niet vreemdgaan. En da's het belangrijkste!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh
Dat is dus inpikken he
Dat JJH jou ten huwelijk vroeg en dat jij het daarom uit maakte
Ik zei toch ook niks over vreemdgaanquote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar niet vreemdgaan. En da's het belangrijkste!![]()
Ik zag net dat ik het JJH heb laten vertellen aan Ll. Tenminste, dat was het plan.
best gemeenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef JJH het volgende:
Wat zal Ll85 trouwens een hartverzakking krijgen als ie fok! opent.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw moest ik hebben. Cat en ik gaan trouwen. En ze moet je niet meer.![]()
n.a.v. SC # 203 - Met 1 ruk aan de lijn van Greet Parelmoer
Daar is Loveless toch aardig overheen gekomen, dacht ik zo.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niks over vreemdgaan
Ik zei dat ik het wel logisch vond dat Ll jou terug probeerde te winnen omdat JJH jou had afgepakt
En die opmerking van JJH:
[..]
best gemeen
Daar vergeef ik hem zelfs die overbodige W voor.quote:
Dusch....quote:Op zondag 18 juli 2010 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar is Loveless toch aardig overheen gekomen, dacht ik zo.
Good old times.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mooi ook weer opgelost dan. Het was toch alleen voor de sex. Ik heb Kweej nu. Stukken jonger enzo![]()
Succes met de leftovers![]()
Hihi![]()
Hilarisch!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar vergeef ik hem zelfs die overbodige W voor.
quote:
´cho...quote:
Dus je bent er wel!quote:
Ik F5 zo af en toe. Volgens mij heeft de SC zomerstop.quote:
Ik zit in TAL en heb net gegetenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik F5 zo af en toe. Volgens mij heeft de SC zomerstop.![]()
Of zit iedereen in TAL?
Nu eerst eten.
quote:
Maar ik had een hartje als PI!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die is niet zo om te lachen, en je hoeft niette doen
.
quote:
Greys!!!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo, mocht je in bovenstaande post van jou zien staan dat ik er iets in heb gewijzigd dan klopt dat, ik heb een spatie toegevoegd in die oude quote van JJH tussen de link en [sub] omdat er anders iets mis ging in de nieuwe layout waar wij al in zitten![]()
Dat wordt nog opgelost, maar dan weet je wat ik er aan heb zitten fröbelen.
Vrouwen. Zo ingewikkeldquote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik had een hartje als PI!
Dus ik hou wel van je!
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys!!!!!
Gezellig dat je er weer bent
En jij mag altijd aan mijn posts fröbelen heur
Er is volgens mij niemand gescheiden nogquote:Op zondag 18 juli 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch maar even uitgelegd
Hoiiiiiiiiiii
Zijn jullie er inmiddels nou uit wie er met wie verloofd, getrouwd en weer gescheiden is?
Ik ben ingewikkeld en bijdehand hoorde ik gisterquote:
:8je drop?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ingewikkeld en bijdehand hoorde ik gister![]()
Beetje sneue combi vond ik zelf
Ik hou niet van dropquote:
Als je daarmeequote:
QFTquote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen de gemakkelijkheid zelve!
True. Ik val in het schemergebied, dus ik ben heel makkelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen de gemakkelijkheid zelve!
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True. Ik val in het schemergebied, dus ik ben heel makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True. Ik val in het schemergebied, dus ik ben heel makkelijk.
Daar kan ik heul niet meer op reagerenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
quote:
Goedemorgen mannenquote:
Het is heerlijk weer hier!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:45 schreef JJH het volgende:
Hier is het ook heerlijk weer. D
Satsu, van harte!(En haal je vrouwtje eens over om een lekker vers stukkie vis ofzo voor je te halen.
The Legend is Truequote:
ja je moet er wel onbeperkt internet bij nemen dan, anders heb je er vrij weinig aanquote:Op maandag 19 juli 2010 08:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Android ja. Misschien ga ik die wel halen. Crap dan ga ik over tot de dark side met internet enzo
.
Sowieso is het zonde om een smartphone zonder internet te nemen, dan kun je net zo goed een goedkope nokia ofzo uitzoeken.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja je moet er wel onbeperkt internet bij nemen dan, anders heb je er vrij weinig aan
Ja precies.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja je moet er wel onbeperkt internet bij nemen dan, anders heb je er vrij weinig aan
Ja inderdaad. Vrijwel alles wat je met die smartphone kan gaat via internetquote:Op maandag 19 juli 2010 09:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso is het zonde om een smartphone zonder internet te nemen, dan kun je net zo goed een goedkope nokia ofzo uitzoeken.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je nog bij me gefröbeld zonder dat ik het weet?
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Godver sinds wanneer hebben ze die DigID inlog shit veranderd![]()
Vroeger kon je kiezen tussen inloggen met wachtwoord of via mobiele telefoon, dan kreeg je een code gesmst die je in moest vullen. Dat deed ik altijd, en m'n wachtwoord weet ik dus niet (meer). Maar nu moet je om in te loggen via mobiel ook eerst gewoon je wachtwoord invullen![]()
Overigens ontgaat dan het hele nut van inloggen via mobiel me, als je dan alsnog eerst je wachtwoord moet invullen. Dan doe je toch gewoon de optie 'inloggen met wachtwoord', dan hoef je daarna niet nog een keer een sms-code in te vullen
Dat kan niet, dan moet je een hele nieuwe DigID aanvragen. Of ooit 'wachtwoord herstel' hebben geactiveerd. Maar dat heb ik niet, want ik wist heul niet dat A) dat bestond, B) je dat moest activeren en C) ze de inlog manier hebben gewijzigdquote:Op maandag 19 juli 2010 09:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow das wel irritant maar opnieuw aanvragen van dat ww gaat heul snel
DigiD is zo stom (in die brieven daarvan staat ook altijd "Spreek uit: diegiedee" oidquote:Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vroeger kon je kiezen tussen inloggen met wachtwoord of via mobiele telefoon, dan kreeg je een code gesmst die je in moest vullen. Dat deed ik altijd, en m'n wachtwoord weet ik dus niet (meer). Maar nu moet je om in te loggen via mobiel ook eerst gewoon je wachtwoord invullen![]()
Overigens ontgaat dan het hele nut van inloggen via mobiel me, als je dan alsnog eerst je wachtwoord moet invullen. Dan doe je toch gewoon de optie 'inloggen met wachtwoord', dan hoef je daarna niet nog een keer een sms-code in te vullen
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, dat is balen!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan moet je een hele nieuwe DigID aanvragen. Of ooit 'wachtwoord herstel' hebben geactiveerd. Maar dat heb ik niet, want ik wist heul niet dat A) dat bestond, B) je dat moest activeren en C) ze de inlog manier hebben gewijzigd
Nee, er is dus wel een 'wachtwoord herstel' optie, maarquote:Op maandag 19 juli 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]Geen idee
En je kan je wachtwoord niet naar je mobiel laten sturen ofzo?
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan moet je een hele nieuwe DigID aanvragen. Of ooit 'wachtwoord herstel' hebben geactiveerd. Maar dat heb ik niet, want ik wist heul niet dat A) dat bestond, B) je dat moest activeren en C) ze de inlog manier hebben gewijzigd
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe. Ik wil dat die kneuzen het gewoon maken
Het is sowieso raar idd dat ze het ineens veranderenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe. Ik wil dat die kneuzen het gewoon maken
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het tweede duurt een stuk langer dan het eerste.
Dus ik zou hem toch maar gewoon aanvragen
Ik HEB mijn SMS-authenticatie nog. ik WEET mijn gebruikersnaam, en ik HEB een geldig emailadres. Maar nee, je moet dat weer eerst ooit ergens aan gezet hebben ofzo. Wat een faalquote:Om te voorkomen dat uw uw wachtwoord in de toekomst vergeet, kunt u de functie ‘Wachtwoord Herstel’ aanzetten. Hiermee maakt u een nieuw wachtwoord aan indien u het een volgende keer vergeet. U hoeft dan niet opnieuw een DigiD aan te vragen.
‘Wachtwoord Herstel’ aanzetten doet u, na het activeren van uw DigiD, via Mijn Gegevens. Hiervoor heeft u wel een DigiD met sms-authenticatie en een geldig e-mailadres nodig. Ook Sms-authenticatie aanvragen doet u via ‘Mijn gegevens’.
Ik zou sowieso een klacht indienenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik HEB mijn SMS-authenticatie nog. ik WEET mijn gebruikersnaam, en ik HEB een geldig emailadres. Maar nee, je moet dat weer eerst ooit ergens aan gezet hebben ofzo. Wat een faal![]()
![]()
Echt storend dat ze dus even de mensen die altijd met sms-codes inlogden zo afserveren. En wat een onlogisch en onhandig kutsysteem.
Ik had al gebeld, maar die trien kwam ook niet verder dan 'U moet alsnog inloggen met uw wachtwoord voor de sms-authenticatie werkt'. Maar op de vraag wat dan uberhaupt nog het nut van die sms-authenticatie is wist ze ook weinig te zeggen.
Nou mocht ik dus m'n wachtwoord thuis nog ergens hebben dan istie ongetwijfeld verlopen. En ik voldoe dus aan alle eisen voor dat wachtwoord herstel, ik kan het alleen niet aanzetten, want tjah... daar moet je ingelogd voor zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook raar dat na anderhalf jaar je inlog vervalt als je 'm niet gebruikt. Want als alles gewoon doorgaat zoals het gaat dan heb je je digid niet nodig.
belastingaangifte?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook raar dat na anderhalf jaar je inlog vervalt als je 'm niet gebruikt. Want als alles gewoon doorgaat zoals het gaat dan heb je je digid niet nodig.
Maar omdat ik ooit m'n 06 daar heb ingevuld pleuren ze me meteen in zekerheidsniveau 'midden' en gaan ze er maar vanuit dat alles wat ik wil doen die dubbel authenticatie vereistquote:Heeft u alleen een DigiD gebruikersnaam met wachtwoord, zonder sms functie? Dan heeft u Zekerheidsniveau Basis. Daarmee kunt u bij de meeste overheidsinstellingen terecht.
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Heeft u bij uw DigiD aanvraag, ook uw mobiele nummer opgegeven? Dan heeft u DigiD met sms functie, oftewel zekerheidsniveau Midden. U wordt dan gevraagd om naast uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord een eenmalige transactiecode in te toetsen. Die code ontvangt u dan binnen enkele seconden als sms bericht op uw mobiele telefoon.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belastingaangifte?
En je krijgt een mail 30 dagen van tevoren als ie vervalt dacht ik?
Ja maar die kon ik dus gewoon nog met die sms-authenticatie doenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belastingaangifte?
Nee, je DigiD. Dat loopt (blijkbaar) gewoon afquote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belastingaangifte?
Ik heb Gmail dus ik gooi nooit mail echt 'weg'. Maar mooi geen mail van DigID ofzo hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belastingaangifte?
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wát een kutsysteem...
http://www.digid.nl/burger/over-digid/zekerheidsniveaus/
Er komen/zijn dus straks zekerheidsniveau's. En vrijwel alles kan nu nog met 'basis' (alleen wachtwoord login)
[..]
Maar omdat ik ooit m'n 06 daar heb ingevuld pleuren ze me meteen in zekerheidsniveau 'midden' en gaan ze er maar vanuit dat alles wat ik wil doen die dubbel authenticatie vereist
[..]
FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Nee, je digid loopt dus niet gewoon af, daar krijg je mail overquote:Op maandag 19 juli 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je DigiD. Dat loopt (blijkbaar) gewoon af. Daar zat ik dan met mijn briefje waar netjes mijn wachtwoord op stond.
Nee, want je digid-gebruikersnaam is niet verlopen, dat bedoel ik. 30 dagen voor ie verloopt krijg je mailquote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb Gmail dus ik gooi nooit mail echt 'weg'. Maar mooi geen mail van DigID ofzo hoor
maar dan is de volgorde wel inlegkruisjes-maandverband-tamponsquote:Op maandag 19 juli 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Zekerheidsniveaus. Klinkt een beetje als maandverband, inlegkruisjes of tampons.
Hm, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je digid loopt dus niet gewoon af, daar krijg je mail over
[..]
Nee, want je digid-gebruikersnaam is niet verlopen, dat bedoel ik. 30 dagen voor ie verloopt krijg je mail
In dit geval heb je gewoon gelijk dat je boos bent
Nee okay, die is niet verlopen inderdaad. Want je vult gewoon je DigID in, dan ga je naar volgend 'scherm', en daar kies je dus uit een dropdown menu'tje wachtwoord of sms-authenticatie. Wat ook al useless is nu dus, als je toch eerst met wachtwoord in moet loggen en daarna alsnog zo'n SMS-code in moet vullen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je digid loopt dus niet gewoon af, daar krijg je mail over
[..]
Nee, want je digid-gebruikersnaam is niet verlopen, dat bedoel ik. 30 dagen voor ie verloopt krijg je mail
In dit geval heb je gewoon gelijk dat je boos bent
of je hebt je emailadres niet ingevuld, dat kan natuurlijk ookquote:
Het blijft belachelijk inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okay, die is niet verlopen inderdaad. Want je vult gewoon je DigID in, dan ga je naar volgend 'scherm', en daar kies je dus uit een dropdown menu'tje wachtwoord of sms-authenticatie. Wat ook al useless is nu dus, als je toch eerst met wachtwoord in moet loggen en daarna alsnog zo'n SMS-code in moet vullen.
Echt, sloop die optie er dan uit. Ze zíen toch als ik mn DigID invul dat ik ook die sms-authenticatie moet doen, laat me dan niet kiezen en geef gelijk het wachtwoordscherm en verstuur daarna een sms en geef na het wachtwoord meteen dat scherm waar je die sms moet invullen
Jaaaaaaaaaaaaa, maar het is ook gewoon leuk om te klagen natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
Mjah, het is een raar systeem en het is klote, maar je kunt over een dag of 3 een nieuwe in de bus hebben. Dan zet je daarna dat heractivatie systeem aan en dan is alles opgelost.
Mjah ik wil geen nieuwe. Principe. Ik heb nu gewoon ook een relaxte gebruikersnaam als 'VoornaamAchternaam', en dan kan ik straks weer wat anders gaan kiezen, en nu heeft heel Nederland al zo'n ding dus moet ik weer een of andere idiote onlogische combi gaan maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
Mjah, het is een raar systeem en het is klote, maar je kunt over een dag of 3 een nieuwe in de bus hebben. Dan zet je daarna dat heractivatie systeem aan en dan is alles opgelost.
Ja, dat. Gebruik de mannenaanpak (probleem -> oplossing) en niet de vrouwenaanpak ("ik wil geen oplossing, ik wil gewoon even zeuren") dan ben je veel sneller klaarquote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
Ja ik denk thuis bij mijn belastingpapieren. Maar ik betwijfel ten zeerste of die dan nog wel werkt omdat ik die echt al >2 jaar niet meer heb gebruikt omdat DIE SMS SHIT ALTIJD WERKTEquote:Op maandag 19 juli 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het blijft belachelijk inderdaad
Ik weet mn wachtwoord nog wel volgens mij, maar dat is puur omdat het een wachtwoord is dat ik altijd gebruik
Maarrrrrr, zoals ik eerder al zei, heb je zeker weten nergens je wachtwoord meer ergens in een administratiemap ofzo?
Misschien kan je gewoon je oude gebruikersnaam weer kiezen omdat die is vrijgevallen nu, weet jij veel?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik wil geen nieuwe. Principe. Ik heb nu gewoon ook een relaxte gebruikersnaam als 'VoornaamAchternaam', en dan kan ik straks weer wat anders gaan kiezen, en nu heeft heel Nederland al zo'n ding dus moet ik weer een of andere idiote onlogische combi gaan maken.
jaquote:Het is vast gezeur hoor,
doe datquote:maar ze wijzigen eenzijdig die inlogprocedure zonder het even te vermelden. En het zal vast voor het gros van de mensen goed gaan, en het ís mijn eigen schuld dat ik dat wachtwoord niet meer weet. Maar ik ga niet om hun onlogische systeem een hele nieuwe account daar aanvragen. Ik stuur ze een mail en ze regelen het maar.
Ja je hebt gelijk, maar dat wist je al dat we dat vindenquote:Het is toch een totaal onlogisch kutsysteem met allerlei basisopties als wachtwoordherstel die gewoon standaard geregeld moeten zijn, maar je bij hun weer apart aan moet zetten. En je ineens gedwongen word dubbel in te loggen terwijl je dat helemaal niet wil. Maar ze bepalen dat maar even zonder kennisgeving voor je omdat je toevallig ooit die SMS-authenticatie geactiveerd hebt.
quote:Als ík er al niet uit kom, hoe is het dan wel niet voor mensen van 2 generaties later
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
No way dat ik dan een nieuwe aan ga maken.
Noteer: Met bezweet voorhoofd en trillende bovenlip gilt Dhr Ll85 dat hij toch écht NOG STEEDS geen nieuwe aan gaat makenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer niet?
Of nog steeds niet?
(Ik zit notulen te maken van je relaas, dus even voor de duidelijkheid hoor!)
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noteer: Met bezweet voorhoofd en trillende bovenlip gilt Dhr Ll85 dat hij toch écht NOG STEEDS geen nieuwe aan gaat maken
You sure about that?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noteer: Met bezweet voorhoofd en trillende bovenlip gilt Dhr Ll85 dat hij toch écht NOG STEEDS geen nieuwe aan gaat maken
Nou wat een drahaaamaa weerquote:
Zit daar de helpdesk van de DigID dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Ll. Kom maar bij mij, gaan we samen naar Roze Maandag.
Eh... surequote:Op maandag 19 juli 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit daar de helpdesk van de DigID dan?
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar
Hou me vast, soms wordt het allemaal eventjes te veel
En de helpdesk, is dan alles wat ik wil
quote:
Mag ik dan!quote:
Zullen we m samen serieus nemen?quote:
Doe nou niet alsof je dom bentquote:Op maandag 19 juli 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Erik jou serieus wil nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |