quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb volgens mij net een Macbook Pro besteld
per ongeluk zeker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Anthony.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zingt die zanger van de RHCP toch beroerd live
Jij ging met Bella spelenquote:
Van yvonne? of van je moeder?quote:
Jaloers?quote:
Niet geheel, mijn oude is nu echt op, dus die lever ik wel in. Doe ik ook eens wat met die verwijderingsbijdrage.quote:
Neuhquote:
Ok slet.quote:
Maar alleen omdat jij het bent he snolquote:
Mwoa, de specs zijn ook prima en ik vind Windows gewoon kut. En ben al tijden gewend aan Mac OS. Maar ik snap de mensen die een Dell nemen hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
En toch vind ik Mac overrated. Heb het idee dat de meeste mensen hem alleen kopen om het uiterlijk
Praat viezz tegen me Patrickquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar alleen omdat jij het bent he snol
IK had het gezien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
het grote rode neusbeer adoratie topic
Vroeger snapte ik het wel, tegenwoordig is het hardware verschil/voordeel echt 0. En kan je voor het helft van het geld een qua hardware gelijkwaardige PC samenstellen. En er zijn ook een hoop alternatieven, diverse Linux varianten en Windows heeft met Windows 7 ook een flinke sprong in de look & feel en gebruiksgemak gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de specs zijn ook prima en ik vind Windows gewoon kut. En ben al tijden gewend aan Mac OS. Maar ik snap de mensen die een Dell nemen hoorMaakt mij niet uit.
O die pimol kreeg je van mijquote:
Ik ook.quote:
Op woensdag toch altijd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Bella, wanneer komt die ranzige shit op RTL5 weer?
To each his own.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de specs zijn ook prima en ik vind Windows gewoon kut. En ben al tijden gewend aan Mac OS. Maar ik snap de mensen die een Dell nemen hoorMaakt mij niet uit.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nu zingen ze over wanneer ik met je klaar ben Bella!
Heb het een paar keer gemist geleuf ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
En morgen Beauty & the nerd toch?
Ik vind Windows, inclusief 7, nog steeds troep. Drivergeneuzel, te veel losse programma's. Met de Mac plug ik een camera in en kan ik de video editten, direct naar Youtube in HD zetten, om maar iets te noemen. En ja, er zijn alternatieven, vast, maar dit werkt out of the box. Ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik in een of andere sh file weer wat moet regelen, of in Windows tig instellingen zoeken. Ik heb er geen tijd voor en wil er ook geen tijd voor maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger snapte ik het wel, tegenwoordig is het hardware verschil/voordeel echt 0. En kan je voor het helft van het geld een qua hardware gelijkwaardige PC samenstellen. En er zijn ook een hoop alternatieven, diverse Linux varianten en Windows heeft met Windows 7 ook een flinke sprong in de look & feel en gebruiksgemak gemaakt.
Dus 5 jaar geleden had ik wel voor Apple gegaan op computer gebied (als ik toen het geld had) maar nu zeker niet meer.
Het is mijn persoonlijk dat extra geld niet waard voor de look en het naampje. Maar die afweging is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, anderen vinden dat weer wel
Ga eens in een ijskast liggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb het een paar keer gemist geleuf ik.
Goeie paintquote:
Eckt wel.quote:
Laat me raden, in je navel?quote:
Het drivergedoe is imho voor W7 echt een non-argument. Want voor vrijwel alle recente hardware (zeg tot 3 á 4 jaar oud) heeft het out-of-the box ondersteuning, en is het inpluggen, worden de drivers geinstalleerd, en gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Windows, inclusief 7, nog steeds troep. Drivergeneuzel, te veel losse programma's. Met de Mac plug ik een camera in en kan ik de video editten, direct naar Youtube in HD zetten, om maar iets te noemen. En ja, er zijn alternatieven, vast, maar dit werkt out of the box. Ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik in een of andere sh file weer wat moet regelen, of in Windows tig instellingen zoeken. Ik heb er geen tijd voor en wil er ook geen tijd voor maken.
Dus dan maar iets meer geld voor gebruikersgemak.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij probeert je tepels echt hard te maken?
quote:
Nee, daar heeft ie altijd kaarsen. Wel oplettenquote:
O ja zit je te cammen Benny?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien vind zn heidi dat wel geiL!
Ik snap wel dat ie mooi moet zijn, maar het lijkt alsof sommige hem daarop uit kiezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens best wel blij met mijn iMac. Maar waarschijnlijk was ik net zo blij geweest met een andere PC. Alleen de PC's staan bij ons best opvallend, dus dan zijn de looks toch wel belangrijk.
O jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie altijd kaarsen. Wel opletten
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
maar dat heeft niks met dat ijsblokje te maken
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En met ijsklontjes te spelen, vertel?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
laat maar
We houden het maar bij het kaarsjesverhaal
Op ons werk is het allemaal Lenovo troep, dus dat helpt niet mee om mij te overtuigen, neequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het drivergedoe is imho voor W7 echt een non-argument. Want voor vrijwel alle recente hardware (zeg tot 3 á 4 jaar oud) heeft het out-of-the box ondersteuning, en is het inpluggen, worden de drivers geinstalleerd, en gaan.
Maar verder heb je wel een punt jaWIndows is ook zeker niet het beste OS, maar wel het bekendste en meest gebruikte, en daar zullen ze nog jaren op kunnen teren.
En gelukkig is het niet simpel en perfect, net als zoveel MS troep, anders had ik geen werk
Maar die opmerkingen van kaarsvet in je navel bij 30 graden, en nu zit je weer je naakte lichaam te beroeren met ijsklontjes worden wel redelijk dubieus Benny.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
laat maar
We houden het maar bij het kaarsjesverhaal
What What I've got you've got to give it to your pappaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
What you've got you gotta give it put it in you
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op ons werk is het allemaal Lenovo troep, dus dat helpt niet mee om mij te overtuigen, neeEn ach, waar iedereen blij mee is, ik heb het nooit zo op onzinnige Mac vs Windows, Unix vs Windows en wat nog meer. Ieder zijn ding.
Oh, dat Starbucks gepeupel, ja, die mensen welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ie mooi moet zijn, maar het lijkt alsof sommige hem daarop uit kiezen.
Het is beter als ik het doe.quote:
je woont in Afghanistan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
Ze zijn vuurwerkbommen aan het afsteken hier
Ik ken mensen die met hun MacBook tegenover elkaar in de Starbucks zitten te chatten, cereal.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat Starbucks gepeupel, ja, die mensen wel
Ik geloof dat ik jou maar in ga ruilenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik jouw schoot eens beroeren?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik jouw schoot eens beroeren?
Yes please.quote:
Ik ga het serieus denken jaquote:
Sad people.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken mensen die met hun MacBook tegenover elkaar in de Starbucks zitten te chatten, cereal.
Het mocht toch vanavond?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou maar in ga ruilen
Nu welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ik dan wel weer slecht tegen kan is van die mensen die een 'ding' of een apparaat dan bij hun merknaam gaan noemen om te willen patsen met hoe hip ze zijn.
Niet 'Oh mijn laptop valt uit ' maar 'Oh m'n MacBook valt uit'
En geen 'M'n telefoon ligt thuis', maar 'M'n iPhone ligt thuis'
Of 'Ik hoor je niet, mn MP3-speler staat aan', maar 'Ik hoor je niet, m'n iPod staat aan'
Ik heb het toch ook niet over m'n HP Elitebook 6930p, m'n HTC Snap, en m'n Creative Zen
Dat is helemaal erg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ik dan wel weer slecht tegen kan is van die mensen die een 'ding' of een apparaat dan bij hun merknaam gaan noemen om te willen patsen met hoe hip ze zijn.
Of 'Ik hoor je niet, mn MP3-speler staat aan', maar 'Ik hoor je niet, m'n iPod staat aan'
Ik heb het toch ook niet over m'n HP Elitebook 6930p, m'n HTC Snap, en m'n Creative Zen
Ja maar je kan ook te enthousiast zijnquote:
Mwoa, sommige merknamen zijn een begrip geworden. Ik zeg ook Android ipv smartphone bijvoorbeeld. En alle Apples hebben hier een bijnaamquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn verder geen dingen om mee te patsen.Daar word niemand klam van
Dit is net The Bold and the Beautiful.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook te enthousiast zijn
Maar dan leukerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is net The Bold and the Beautiful.
Ja dat hij je graag wil bespringen prima, maar dat hoef ik niet te zienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ll is Ritch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een iPod kan ik nog snappen dan. Maar je smartphone je 'android' noemen vind ik nog best wel sneuquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, sommige merknamen zijn een begrip geworden. Ik zeg ook Android ipv smartphone bijvoorbeeld. En alle Apples hebben hier een bijnaam
Ik zal het opnemen, editten zodat de beste stukjes naar voren komen en het zal geweldig zijn en het zal Bellatrix en de Halfbloed piemel heten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat hij je graag wil bespringen prima, maar dat hoef ik niet te zien
Kijk dat klinkt al weer heel andersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zal het opnemen, editten zodat de beste stukjes naar voren komen en het zal geweldig zijn en het zal Bellatrix en de Halfbloed piemel heten.
Ik ben niet zo'n patser, mij zegt het meer over mogelijke software van een telefoon. Zeggen dat je een HTC hebt schiet ook niet op, dan heb je nog alle OS'enquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een iPod kan ik nog snappen dan. Maar je smartphone je 'android' noemen vind ik nog best wel sneuwant dat is niet eens de telefoon zelf, maar het OS. Dus dat zou op mij helemaal overkomen van 'Kijk mij eens een Android phone hebben'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zeg ook Ipodveel korter dan em pee drie speler
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik drink hier een Nespresso terwijl ik achter mijn iMac zit en een twitter berichtje over mijn nieuwe Allstars typ.Ben ik nou hip?
Mijn nespresso is al uit, mijn macbook is kapot en mijn android is net opgeladen aan mijn Nuon zwarte stroom, want viezer is beter, volgens Joran.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik drink hier een Nespresso terwijl ik achter mijn iMac zit en een twitter berichtje over mijn nieuwe Allstars typ.Ben ik nou hip?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien moet je die tweets dan ook versturen
[..]
bennyquote:
Ja maar dan ga je er dus van uit dat de persoon waarmee je spreekt het iets boeit. Ik vraag me dat werkelijk af of de gemiddelde gesprekspartner zich nou echt interesseert voor het OS van je telefoon. Daar is 'Ik pak ff m'n telefoon' toch genoeg info voorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n patser, mij zegt het meer over mogelijke software van een telefoon. Zeggen dat je een HTC hebt schiet ook niet op, dan heb je nog alle OS'en
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zeg altijd dat ik Cola aan het drinken ben, ook al is het Pepsi.
Ik vraag ook altijd naar de pampers in plaats van de luiers.
Ben ik raar?
Nee, sommige merken worden het begrip zelf, niet raar, maar taalevolutie. Maar je hebt altijd mensen die het gebruiken om te pimpen, en anderen , zoals ik, die niet eens weten dat ze er mee kunnen pimpenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik raar?
Het heet ook Cola. Coca Cola is de merknaamquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik raar?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik raar?
nee, klinkt vrij normaal eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
Ik werk in de ICT, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je er dus van uit dat de persoon waarmee je spreekt het iets boeit. Ik vraag me dat werkelijk af of de gemiddelde gesprekspartner zich nou echt interesseert voor het OS van je telefoon. Daar is 'Ik pak ff m'n telefoon' toch genoeg info voor
Labello, pampers, cola, dreft, dat zijn eckte bazen onder de soortnamen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, sommige merken worden het begrip zelf, niet raar, maar taalevolutie. Maar je hebt altijd mensen die het gebruiken om te pimpen, en anderen , zoals ik, die niet eens weten dat ze er mee kunnen pimpen
Nee cola is een soortnaam geworden, het is toch niet de officiële naam?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het heet ook Cola. Coca Cola is de merknaam
En ik vraag wel naar luiers... Maar ik doe wel de Luxaflex omhoog
Cola is geen merknaam!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Labello, pampers, cola, dreft, dat zijn eckte bazen onder de soortnamen.
Echt niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cola is geen merknaam!![]()
Luxaflex is de uberbaas
Jaaaa, die dingen heten jaloezieen, toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luxaflex is de uberbaas
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luxaflex is de uberbaas
Cola is gewoon het product. Ook huismerk-cola is Cola. Dus dat gaat niet echt opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik raar?
wel toch!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee cola is een soortnaam geworden, het is toch niet de officiële naam?
Newbiequote:
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, die dingen heten jaloezieen, toch?
Ja, leuk dat je dat nu allemaal zo zegt, maar je maakt de grootste fout ooit. Je schrijft siewosie fout.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cola is gewoon het product. Ook huismerk-cola is Cola. Dus dat gaat niet echt op![]()
En verder zijn dingen als Pampers of Luxaflex echt artikelen die de eerste waren of echt monopolist. En bv. voor iPod kan ik dat echt best snappen. Maar laten we wel wezen, een MacBook is de meest bekende of meest verkocht laptop, en een iPhone ook dat niet voor telefoon.
En sowieso is het niet raar als je naar Pampers vraagt, want dan wil je dus specifiek dat product kopen. Dus dan zou het andersom eerder raar zijn.
Eerder raar als je sokken aantrekt en je zegt 'ik doe ff m'n Nike's aan', of je string aantrekt en het hebt over 'Even m'n Zeemannetje aantrekken'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat twitter in de nieuwe lay-out best wel tof is.
Ik heb een account maar snap niet waarom. Het is eigenlijk gewoon andere mensen laten weten wat je de hele dag doet. Wat best idioot is eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat twitter in de nieuwe lay-out best wel tof is.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt weer getweet![]()
en dan heb je heul lang niet getweet
En Hyves, facebook, Myspace en al die anderequote:
FOK!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Hyves, facebook, Myspace en al die andere
Ik ging ze laatst tellen en ik heb echt heel veel van dat soort accountsquote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Hyves, facebook, Myspace en al die andere
Die hulpvaardige usersquote:
quote:
Een hele geile goeie avond!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PatriQue89 op 18-07-2010 00:27:21 ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
Te langzaam internet op dit moment
Ik fa slapen
Trusten
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een hele geile goeie avond!
[ afbeelding ]
Nee, ik heb ze slechts 1 keer live gezien. Dat was op Dynamo 99. Ik ben niet echt weg van hun huidige muziek. Geef mij maar de jaren 80 metallica met Cliff Burtonquote:Op zondag 18 juli 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
Metallica![]()
Nog gezien vorig jaar in Ahoy', Bos?
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:33 schreef Bos81 het volgende:
Sorry Benny, maar ik heb een nieuwe gemaakt, die wmb beter lijkt.
[ afbeelding ]
OKeequote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij komt rein k weet alleeen neit wanneer
jij bent te goed voor deze wereld!!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer? Kaarsvet tussen je vingers?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer? Kaarsvet tussen je vingers?
het is een zondequote:
Dat zeg ik dan weer niet. Ik vind het alleen vies. niet verboden.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het is een zondeNu moet ik of dood, of naar een kamp in amerika of spanje om weer hetero te worden
waarom vind je sex vies? een mond is een mond.. jij laat je toch ook wel eens..quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer niet. Ik vind het alleen vies. niet verboden.
Seks tussen 2 mannen is vies.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waarom vind je sex vies? een mond is een mond.. jij laat je toch ook wel eens..
KLoptquote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet of het vies is! Het lijkt je vies..
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg niet dat het niet mag he. De ene vind vis lekker de andere weer smerig. ZO moet je het zien..
Film kijkze, en slaap lekker alvastquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef -Miauw- het volgende:
ik duik mijn bed in met film en schoongepoetste tanden![]()
Weltrustenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef -Miauw- het volgende:
ik duik mijn bed in met film en schoongepoetste tanden![]()
Liever wel jaquote:
Uiteraard. Ik doe het alleen met vrouwen (1 tegelijk). Maar ja die vrouwen willen mij nietquote:
Ik heb net gezegd dat sex tussen 2 mannen me niks lijkt. Twee vrouwen die elkaar zoenen daarentegen..quote:
dan moet je er ook meer tegelijk doen!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik doe het alleen met vrouwen (1 tegelijk). Maar ja die vrouwen willen mij niet
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan moet je er ook meer tegelijk doen!
Dat is hetzelfde als vreemd gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan moet je er ook meer tegelijk doen!
Des te meer, des te beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar stiekem vind jij dat toch geil!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb geen probleem met mannenseks. Word er gewoon niet nat van.
Okai. Dan kijken we samen een keer Barely 18 Boys with Hard Dicks 4?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Vriendin van me vind 2 zoenende jongens enorm hot
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Vriendin van me vind 2 zoenende jongens enorm hot
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Okai. Dan kijken we samen een keer Barely 18 Boys with Hard Dicks 4?
voor die tijd er al uitquote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok.![]()
Weleens een vriendin gehad, of was je er voor die tijd al uit?
Lijkt me zo lullig als je echt de vriendin van zo'n kasthomo bent, en dan echt na 1x seks hij je dumpt omdat hij kutjes toch echt wel écht vies vindquote:
Ik ken zo'n kasthomo, mét vriendin.. vind het zo sneu voor dr..quote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me zo lullig als je echt de vriendin van zo'n kasthomo bent, en dan echt na 1x seks hij je dumpt omdat hij kutjes toch echt wel écht vies vind
Ja das toch lullig, en dan later denken dat ZIJ hem homo heeft 'gemaakt'quote:Op zondag 18 juli 2010 01:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ken zo'n kasthomo, mét vriendin.. vind het zo sneu voor dr..
Een date van mij werd nadien ook ineens lesbisch. Ook raar.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch lullig, en dan later denken dat ZIJ hem homo heeft 'gemaakt'
Jij duivel! Jij maakt vrouwen lesbischquote:Op zondag 18 juli 2010 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een date van mij werd nadien ook ineens lesbisch. Ook raar.
haha inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das toch lullig, en dan later denken dat ZIJ hem homo heeft 'gemaakt'
Ik had dat ook niet voor mogelijk gehouden.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij duivel! Jij maakt vrouwen lesbisch
Potten zijn vaak heel emotioneel.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet voor mogelijk gehouden.
Was een chaotisch typeje. Mij te chaotisch omdat ze zich te vaak liet leiden door emoties.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef PatriQue89 het volgende:
er hebben mij ook wel eens mensen gevraagd:
zou je niet "gewoon" hetero willen zijn?
Domme vraag, maar het hoeft natuurlijk niet lullig bedoelt te zijn. Er zijn natuurlijk best nog aardig wat homo's die 'last' hebben van hun geaardheid, door reacties van familie, vrienden, collega's, gepest op het werk/school etc. etc.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:33 schreef PatriQue89 het volgende:
er hebben mij ook wel eens mensen gevraagd:
zou je niet "gewoon" hetero willen zijn?
Mwoh, nu ff het standaardverhaaltje:quote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Domme vraag, maar het hoeft natuurlijk niet lullig bedoelt te zijn. Er zijn natuurlijk best nog aardig wat homo's die 'last' hebben van hun geaardheid, door reacties van familie, vrienden, collega's, gepest op het werk/school etc. etc.
Kan me best voorstellen dat sommigen dan soms denken; 'Was ik maar 'gewoon' als hetero geboren'
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh, nu ff het standaardverhaaltje:
Het was in mijn jeugd natuurlijk wel makkelijker geweest, maar het heeft me wel gemaakt tot de persoon die ik nu ben
En hoe voel je je daar bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik ben blij dat ik geen man ben.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja bent gewoon zo natuurlijkEn dat moeten mensen accepteren. Dus als er iemand anders zou moeten zijn zijn het wel de mensen die het niet willen accepteren. Maar feit is wel dat je het soms gewoon makkelijker hebt als hetero, of blanke, of man
quote:
maar gelukkig accepteer jij het Llquote:Op zondag 18 juli 2010 01:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja bent gewoon zo natuurlijkEn dat moeten mensen accepteren. Dus als er iemand anders zou moeten zijn zijn het wel de mensen die het niet willen accepteren. Maar feit is wel dat je het soms gewoon makkelijker hebt als hetero, of blanke, of man
Biseksueel.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of te uitgesproken. Middenweg is er vaak niet.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blij dat ik een man ben en geen vrouw.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blij dat ik een man ben en geen vrouw.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is meer niet kunnen kiezen. Gewoon een ouwe snoepdoos zijn.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ga nu m'n poten horizontaal naast elkaar plaatsen. En m'n hoofd op een stukje zachts leggen.
Bye!
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ga nu m'n poten horizontaal naast elkaar plaatsen. En m'n hoofd op een stukje zachts.
Bye!
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen naar Emmen, dan ben ik dicht bij Huppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |