quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb volgens mij net een Macbook Pro besteld
per ongeluk zeker!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Anthony.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zingt die zanger van de RHCP toch beroerd live
Jij ging met Bella spelenquote:
Van yvonne? of van je moeder?quote:
Jaloers?quote:
Niet geheel, mijn oude is nu echt op, dus die lever ik wel in. Doe ik ook eens wat met die verwijderingsbijdrage.quote:
Neuhquote:
Ok slet.quote:
Maar alleen omdat jij het bent he snolquote:
Mwoa, de specs zijn ook prima en ik vind Windows gewoon kut. En ben al tijden gewend aan Mac OS. Maar ik snap de mensen die een Dell nemen hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
En toch vind ik Mac overrated. Heb het idee dat de meeste mensen hem alleen kopen om het uiterlijk
Praat viezz tegen me Patrickquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar alleen omdat jij het bent he snol
IK had het gezien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
het grote rode neusbeer adoratie topic
Vroeger snapte ik het wel, tegenwoordig is het hardware verschil/voordeel echt 0. En kan je voor het helft van het geld een qua hardware gelijkwaardige PC samenstellen. En er zijn ook een hoop alternatieven, diverse Linux varianten en Windows heeft met Windows 7 ook een flinke sprong in de look & feel en gebruiksgemak gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de specs zijn ook prima en ik vind Windows gewoon kut. En ben al tijden gewend aan Mac OS. Maar ik snap de mensen die een Dell nemen hoorMaakt mij niet uit.
O die pimol kreeg je van mijquote:
Ik ook.quote:
Op woensdag toch altijd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Bella, wanneer komt die ranzige shit op RTL5 weer?
To each his own.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de specs zijn ook prima en ik vind Windows gewoon kut. En ben al tijden gewend aan Mac OS. Maar ik snap de mensen die een Dell nemen hoorMaakt mij niet uit.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nu zingen ze over wanneer ik met je klaar ben Bella!
Heb het een paar keer gemist geleuf ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
En morgen Beauty & the nerd toch?
Ik vind Windows, inclusief 7, nog steeds troep. Drivergeneuzel, te veel losse programma's. Met de Mac plug ik een camera in en kan ik de video editten, direct naar Youtube in HD zetten, om maar iets te noemen. En ja, er zijn alternatieven, vast, maar dit werkt out of the box. Ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik in een of andere sh file weer wat moet regelen, of in Windows tig instellingen zoeken. Ik heb er geen tijd voor en wil er ook geen tijd voor maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger snapte ik het wel, tegenwoordig is het hardware verschil/voordeel echt 0. En kan je voor het helft van het geld een qua hardware gelijkwaardige PC samenstellen. En er zijn ook een hoop alternatieven, diverse Linux varianten en Windows heeft met Windows 7 ook een flinke sprong in de look & feel en gebruiksgemak gemaakt.
Dus 5 jaar geleden had ik wel voor Apple gegaan op computer gebied (als ik toen het geld had) maar nu zeker niet meer.
Het is mijn persoonlijk dat extra geld niet waard voor de look en het naampje. Maar die afweging is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, anderen vinden dat weer wel
Ga eens in een ijskast liggen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb het een paar keer gemist geleuf ik.
Goeie paintquote:
Eckt wel.quote:
Laat me raden, in je navel?quote:
Het drivergedoe is imho voor W7 echt een non-argument. Want voor vrijwel alle recente hardware (zeg tot 3 á 4 jaar oud) heeft het out-of-the box ondersteuning, en is het inpluggen, worden de drivers geinstalleerd, en gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind Windows, inclusief 7, nog steeds troep. Drivergeneuzel, te veel losse programma's. Met de Mac plug ik een camera in en kan ik de video editten, direct naar Youtube in HD zetten, om maar iets te noemen. En ja, er zijn alternatieven, vast, maar dit werkt out of the box. Ik heb geen zin om uit te zoeken hoe ik in een of andere sh file weer wat moet regelen, of in Windows tig instellingen zoeken. Ik heb er geen tijd voor en wil er ook geen tijd voor maken.
Dus dan maar iets meer geld voor gebruikersgemak.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij probeert je tepels echt hard te maken?
quote:
Nee, daar heeft ie altijd kaarsen. Wel oplettenquote:
O ja zit je te cammen Benny?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien vind zn heidi dat wel geiL!
Ik snap wel dat ie mooi moet zijn, maar het lijkt alsof sommige hem daarop uit kiezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens best wel blij met mijn iMac. Maar waarschijnlijk was ik net zo blij geweest met een andere PC. Alleen de PC's staan bij ons best opvallend, dus dan zijn de looks toch wel belangrijk.
O jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ie altijd kaarsen. Wel opletten
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
maar dat heeft niks met dat ijsblokje te maken
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En met ijsklontjes te spelen, vertel?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
eigenlijk... ja
edit:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
laat maar
We houden het maar bij het kaarsjesverhaal
Op ons werk is het allemaal Lenovo troep, dus dat helpt niet mee om mij te overtuigen, neequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het drivergedoe is imho voor W7 echt een non-argument. Want voor vrijwel alle recente hardware (zeg tot 3 á 4 jaar oud) heeft het out-of-the box ondersteuning, en is het inpluggen, worden de drivers geinstalleerd, en gaan.
Maar verder heb je wel een punt jaWIndows is ook zeker niet het beste OS, maar wel het bekendste en meest gebruikte, en daar zullen ze nog jaren op kunnen teren.
En gelukkig is het niet simpel en perfect, net als zoveel MS troep, anders had ik geen werk
Maar die opmerkingen van kaarsvet in je navel bij 30 graden, en nu zit je weer je naakte lichaam te beroeren met ijsklontjes worden wel redelijk dubieus Benny.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
laat maar
We houden het maar bij het kaarsjesverhaal
What What I've got you've got to give it to your pappaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
What you've got you gotta give it put it in you
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op ons werk is het allemaal Lenovo troep, dus dat helpt niet mee om mij te overtuigen, neeEn ach, waar iedereen blij mee is, ik heb het nooit zo op onzinnige Mac vs Windows, Unix vs Windows en wat nog meer. Ieder zijn ding.
Oh, dat Starbucks gepeupel, ja, die mensen welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ie mooi moet zijn, maar het lijkt alsof sommige hem daarop uit kiezen.
Het is beter als ik het doe.quote:
je woont in Afghanistan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
Ze zijn vuurwerkbommen aan het afsteken hier
Ik ken mensen die met hun MacBook tegenover elkaar in de Starbucks zitten te chatten, cereal.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat Starbucks gepeupel, ja, die mensen wel
Ik geloof dat ik jou maar in ga ruilenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik jouw schoot eens beroeren?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik jouw schoot eens beroeren?
Yes please.quote:
Ik ga het serieus denken jaquote:
Sad people.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken mensen die met hun MacBook tegenover elkaar in de Starbucks zitten te chatten, cereal.
Het mocht toch vanavond?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou maar in ga ruilen
Nu welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ik dan wel weer slecht tegen kan is van die mensen die een 'ding' of een apparaat dan bij hun merknaam gaan noemen om te willen patsen met hoe hip ze zijn.
Niet 'Oh mijn laptop valt uit ' maar 'Oh m'n MacBook valt uit'
En geen 'M'n telefoon ligt thuis', maar 'M'n iPhone ligt thuis'
Of 'Ik hoor je niet, mn MP3-speler staat aan', maar 'Ik hoor je niet, m'n iPod staat aan'
Ik heb het toch ook niet over m'n HP Elitebook 6930p, m'n HTC Snap, en m'n Creative Zen
Dat is helemaal erg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Waar ik dan wel weer slecht tegen kan is van die mensen die een 'ding' of een apparaat dan bij hun merknaam gaan noemen om te willen patsen met hoe hip ze zijn.
Of 'Ik hoor je niet, mn MP3-speler staat aan', maar 'Ik hoor je niet, m'n iPod staat aan'
Ik heb het toch ook niet over m'n HP Elitebook 6930p, m'n HTC Snap, en m'n Creative Zen
Ja maar je kan ook te enthousiast zijnquote:
Mwoa, sommige merknamen zijn een begrip geworden. Ik zeg ook Android ipv smartphone bijvoorbeeld. En alle Apples hebben hier een bijnaamquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |