Kasteel is wel mooi ja..leuk locatie om daar te trouwen ..alleen bloedje heet.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:30 schreef Nouk het volgende:
Ja het kasteel is inderdaad wel erg mooi, maar met die hitte, bleh.
Ik vond de jurk van Charlotte-Sophie mooier, maargoed, dit past wel bij Yolanthe natuurlijk, lekker too much en over de top.
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De setting is prachtig. Nichtje van m'n vriend is ook in een toscaans dorpje getrouwd. Dan heb je gewoon een prachtige bruiloft.
Temperatuur in juli is in toscane vaak hoog, maar je hebt in ieder geval niet het risico dat je bruiloft in het water valt.
Dat zou ie willen. Het is meer een verdwaalde foute Vegaszanger.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:54 schreef dalaiblama het volgende:
Johnny heeft wel een hele Travolta look going on op die foto. Niet verkeerd hoor.
Zie je het niet? Ik wel hoor. Al was Travolta net zo fout in a good way. Nee, ik voel het wel met die twee, ik vind ze ook leuk.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ie willen. Het is meer een verdwaalde foute Vegaszanger.
Nee, ik zie het niet. Gelukkig maar, anders was mijn hele kindercrush op John T. zoveel jaar na dato alsnog in een nachtmerrie veranderd.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef dalaiblama het volgende:
Zie je het niet? Ik wel hoor. Al was Travolta net zo fout in a good way. Nee, ik voel het wel met die twee, ik vind ze ook leuk.
amen... compleet mee eens!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Even uit een ander topic:
[ afbeelding ]
Maar wat is dit toch prachtig als je het vergelijkt met die circusjurk van Yo en het smurfenpak van Wesley.
Denk niet dat je als voetballer heel veel te kiezen hebt, met die schema's van tegenwoordig. Dit is zo'n beetje de enige periode dat je een aantal weken rust hebt...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een andere periode kiezen en niet Juli, moet er niet aan denken, 45 graden
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk niet dat je als voetballer heel veel te kiezen hebt, met die schema's van tegenwoordig. Dit is zo'n beetje de enige periode dat je een aantal weken rust hebt...
Da's ook wel een uitzonderlijk hoge temperatuur hoor. Normaal is het daar in juli rond de 30 graden.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een andere periode kiezen en niet Juli, moet er niet aan denken, 45 graden
Dochter heeft precies hetzelfde gezicht als haar vader.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:54 schreef dalaiblama het volgende:
Johnny heeft wel een hele Travolta look going on op die foto. Niet verkeerd hoor.
Dacht in een interview gehoord te hebben dat Wes geen tijd meer had om door te passen met al die huldigingen.quote:
Volgens mij is er een stuk spiermassa bij gekomen waar Yo geen rekening mee heeft gehouden inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dacht in een interview gehoord te hebben dat Wes geen tijd meer had om door te passen met al die huldigingen.
Maar na al die WK arbeid kan ik me niet voorstellen dat hij aangekomen is. Hoewel....misschien op de huldiging iets teveel bier gedronken.
wijquote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
tja, of zich erbij neerleggen dat hij met een vrouw verder gaat,en zij wss ook met een anderquote:Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is er een stuk spiermassa bij gekomen waar Yo geen rekening mee heeft gehouden inderdaad.![]()
En dan die last-minute bierbuik erbij.![]()
(hoe zou z'n ex nu trouwens naar die foto's kijken? Je kan er bijna niet omheen. Of was ze erbij? Ik zou vuur spuwen bij het zien van die foto van het stel met het zoontje van Wes en z'n ex.)
Nou, als ik hem hoor zeggen dat het de mooiste dag van zijn leven zou worden zou ik als ex toch wel even het zoontje een aai over z'n bol geven. En daarna dartpijltjes naar die foto gooien.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
tja, of zich erbij neerleggen dat hij met een vrouw verder gaat,en zij wss ook met een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |