Kasteel is wel mooi ja..leuk locatie om daar te trouwen ..alleen bloedje heet.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:30 schreef Nouk het volgende:
Ja het kasteel is inderdaad wel erg mooi, maar met die hitte, bleh.
Ik vond de jurk van Charlotte-Sophie mooier, maargoed, dit past wel bij Yolanthe natuurlijk, lekker too much en over de top.
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De setting is prachtig. Nichtje van m'n vriend is ook in een toscaans dorpje getrouwd. Dan heb je gewoon een prachtige bruiloft.
Temperatuur in juli is in toscane vaak hoog, maar je hebt in ieder geval niet het risico dat je bruiloft in het water valt.
Dat zou ie willen. Het is meer een verdwaalde foute Vegaszanger.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:54 schreef dalaiblama het volgende:
Johnny heeft wel een hele Travolta look going on op die foto. Niet verkeerd hoor.
Zie je het niet? Ik wel hoor. Al was Travolta net zo fout in a good way. Nee, ik voel het wel met die twee, ik vind ze ook leuk.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ie willen. Het is meer een verdwaalde foute Vegaszanger.
Nee, ik zie het niet. Gelukkig maar, anders was mijn hele kindercrush op John T. zoveel jaar na dato alsnog in een nachtmerrie veranderd.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:02 schreef dalaiblama het volgende:
Zie je het niet? Ik wel hoor. Al was Travolta net zo fout in a good way. Nee, ik voel het wel met die twee, ik vind ze ook leuk.
amen... compleet mee eens!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Even uit een ander topic:
[ afbeelding ]
Maar wat is dit toch prachtig als je het vergelijkt met die circusjurk van Yo en het smurfenpak van Wesley.
Denk niet dat je als voetballer heel veel te kiezen hebt, met die schema's van tegenwoordig. Dit is zo'n beetje de enige periode dat je een aantal weken rust hebt...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een andere periode kiezen en niet Juli, moet er niet aan denken, 45 graden
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk niet dat je als voetballer heel veel te kiezen hebt, met die schema's van tegenwoordig. Dit is zo'n beetje de enige periode dat je een aantal weken rust hebt...
Da's ook wel een uitzonderlijk hoge temperatuur hoor. Normaal is het daar in juli rond de 30 graden.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een andere periode kiezen en niet Juli, moet er niet aan denken, 45 graden
Dochter heeft precies hetzelfde gezicht als haar vader.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:54 schreef dalaiblama het volgende:
Johnny heeft wel een hele Travolta look going on op die foto. Niet verkeerd hoor.
Dacht in een interview gehoord te hebben dat Wes geen tijd meer had om door te passen met al die huldigingen.quote:
Volgens mij is er een stuk spiermassa bij gekomen waar Yo geen rekening mee heeft gehouden inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dacht in een interview gehoord te hebben dat Wes geen tijd meer had om door te passen met al die huldigingen.
Maar na al die WK arbeid kan ik me niet voorstellen dat hij aangekomen is. Hoewel....misschien op de huldiging iets teveel bier gedronken.
wijquote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
tja, of zich erbij neerleggen dat hij met een vrouw verder gaat,en zij wss ook met een anderquote:Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is er een stuk spiermassa bij gekomen waar Yo geen rekening mee heeft gehouden inderdaad.![]()
En dan die last-minute bierbuik erbij.![]()
(hoe zou z'n ex nu trouwens naar die foto's kijken? Je kan er bijna niet omheen. Of was ze erbij? Ik zou vuur spuwen bij het zien van die foto van het stel met het zoontje van Wes en z'n ex.)
Nou, als ik hem hoor zeggen dat het de mooiste dag van zijn leven zou worden zou ik als ex toch wel even het zoontje een aai over z'n bol geven. En daarna dartpijltjes naar die foto gooien.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
tja, of zich erbij neerleggen dat hij met een vrouw verder gaat,en zij wss ook met een ander
Waarom? Zij heeft toch ook een ander?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
(hoe zou z'n ex nu trouwens naar die foto's kijken? Je kan er bijna niet omheen. Of was ze erbij? Ik zou vuur spuwen bij het zien van die foto van het stel met het zoontje van Wes en z'n ex.)
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
Normaal gesproken zeg ik altijd uit jaloezie dat ik het drie keer niks vond, maar dit keer niet. Ik vind het gewoon drie keer niks. Dat pak van Wesley, duidelijk uitgekozen door Yo, ik zie haar al staan bij de overpriced pakkenmaker. Blackberry in de hand en druk stressend aan het bellen met haar dinnetjes want wat zijn z'n maten nou ook alweer? Heeft ze die ooit geweten? Die fase in hun relatie hebben ze nog niet bereikt. Shit shit shit. Dinnetje aan de foon: "Doe maar wat, zeg maar wat, hij is ongeveer net zo groot als Jan, pak gewoon zijn maten, past altijd! BLAUW BLAUW BLAUW GLIMMEND, GAAF, SUCCES YO, ZIE JE ZATERDAG!"
Nou, en dan moet mevrouw nog een jurk voor haarzelf hebben en dacht daarbij aan haar kindertijd, als je aan het hoelahoepen bent. En ze dacht aan een wasbeertje.
Sprookje compleet.
Ja, stel je voor dat de nieuwe vrouw van je ex lief is voor je kindquote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Yolanthe doet alsof het haar kind is, ze moet er gewoon vanaf blijven.
Je kunt het met het kind van de ex nooit goed doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Yolanthe doet alsof het haar kind is, ze moet er gewoon vanaf blijven.
Ja logisch, maar het lijkt me niet erg gezellig om er all day every day op het nieuws en in de krant over te lezen en te horen. Maar ik hoop dat ze een dikkere olifantenhuid heeft dan ik in dat geval zou hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Zij heeft toch ook een ander?
En het zoontje wil ook graag bij de bruilof van z'n vader zijn.
Ja dat... of dat ze het kind van de ex gelijk stelt aan jullie eigen kinderen.... Schande!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat de nieuwe vrouw van je ex lief is voor je kind.
Las ergens dat ze geen uitnodiging had gehad. En al had ze die gekregen was ze er niet heen gegaan. Vond ze een beetje raar om naar de bruiloft van je ex te gaan. Verder zegt ze nog dat ze Yolanthe heel erg lief vindt. Ook hoe ze met Jessey omgaat. En Yolanthe was niet de reden van de breuk, want dan was het wel anders geweest.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Ja, en ook heel snel al, een snelle google levert al een paar weken verliefdheid op op 13 mei 2009. Da's eerder dan Yo en Wes.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? Zij heeft toch ook een ander?
Volgens mij was het eerste Yo en Wes gerucht al van april 2009, vrijwel exact een jaar voor de datum van het wettelijk huwelijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en ook heel snel al, een snelle google levert al een paar weken verliefdheid op op 13 mei 2009. Da's eerder dan Yo en Wes.
Ja, dat zou je je kunnen afvragen.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou ze in godsnaam wel een uitnodiging moeten hebben gehad???
Oh, is dat zo? Ik dacht dat het allemaal ontstond met dat gedoe met die kus in de garage, en dat was 20 mei... van voor die tijd kan ik me niets herinneren qua geruchten, maar ik geloof je gelijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerste Yo en Wes gerucht al van april 2009, vrijwel exact een jaar voor de datum van het wettelijk huwelijk.
Dat ja, volgens mij heeft ze zich nooit negatief uitgelaten over Yo met haar zoontje. Gister schreef hier iemand dat ze niet wilde dat het jochie er bij was, ze moesten natuurlijk het verhaal mooi maken met "de boze ex"quote:Op zondag 18 juli 2010 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Las ergens dat ze geen uitnodiging had gehad. En al had ze die gekregen was ze er niet heen gegaan. Vond ze een beetje raar om naar de bruiloft van je ex te gaan. Verder zegt ze nog dat ze Yolanthe heel erg lief vindt. Ook hoe ze met Jessey omgaat. En Yolanthe was niet de reden van de breuk, want dan was het wel anders geweest.
Ah oké.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en ook heel snel al, een snelle google levert al een paar weken verliefdheid op op 13 mei 2009. Da's eerder dan Yo en Wes.
Even m'n post uit het eerste "getrouwd" topic quoten...quote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik dacht dat het allemaal ontstond met dat gedoe met die kus in de garage, en dat was 20 mei... van voor die tijd kan ik me niets herinneren qua geruchten, maar ik geloof je gelijk.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef Leandra het volgende:
Leuk, bijna op de dag een jaar na het eerste gerucht..... Wesley Sneijder en Yolanthe.
Zo noemde de (gelovige) vader van een ex me ooit. En dat was niet liefkozend bedoeld.quote:
ik denk dat het voor het zoontje wel leuk was geweest. Papa met de nieuwe vrouw en ook mama erbij die dag. Maar niet gek dat ze niet wilde, ben je toch alleen maar in beeld, alle pers die kijkt hoe je erbij staat.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat zou je je kunnen afvragen.
Maar anderzijds hebben zo ook wel mensen uitgenodigd waarvan ik denk.... wtf...
Ja, vooral omdat toen al bekend was dat de scheiding van Wesley en Ramona ¤ 6.000.000,= gekost had.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké.Ik denk dat mijn antipathie jegens Yolanthe ervoor zorgt dat ik denk dat Yo de oorzaak is van de breuk, het te kleine pak, alle kabinetscrises en 9/11.
Even een quote van mevrouw Heitinga:quote:Op zondag 18 juli 2010 11:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou, als ik hem hoor zeggen dat het de mooiste dag van zijn leven zou worden zou ik als ex toch wel even het zoontje een aai over z'n bol geven. En daarna dartpijltjes naar die foto gooien.
Dus tja... al keek ik mijn schoonvader zo vernietigend aan toen hij hetzelfde zei over zijn huwelijk met z'n tweede vrouw, dat ie er gauw achteraan plakte: op de geboorte van mijn kinderen na danquote:Charlotte: "Dit was absoluut de mooiste dag van mijn leven.”
Kan me vanalles bij voorstellenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo noemde de (gelovige) vader van een ex me ooit. En dat was niet liefkozend bedoeld.
Dat dus, zelfs in de United no taste of America zijn ze daar inmiddels al van bekomen, alleen op een trailer trash trouwerij kom je dat soort dingen nog wel tegen.quote:
Zes miljoen? Damn.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
Ja, vooral omdat toen al bekend was dat de scheiding van Wesley en Ramona ¤ 6.000.000,= gekost had.
quote:
Nah, volgens mij had ze ook een groot deel van de opbouw van dat vermogen meegemaakt, dus zo'n drama vind ik dat dan niet.quote:
Dat was het voor mij vooral. Zo klein en toch twee keer de man van zes miljoen zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:13 schreef Leandra het volgende:
Maar dan nog, een knul die op z'n 24ste al 12 miljoen waard is..... das een boel.
Ach, daarentegen wel zo groot dat hij er geen enorm slepend juridisch steekspel van heeft gemaakt en gewoon gedeeld heeft wat hij moest delen....quote:Op zondag 18 juli 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was het voor mij vooral. Zo klein en toch twee keer de man van zes miljoen zijn.
Dat ligt er maar net aan wat je afspreekt. Je kan gewoon voorkomen dat je ook maar iets met die ander hoeft te delen bij scheiding. Huwelijkse voorwaarden kunnen zelfs tijdens het huwelijk overeen gekomen worden.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:13 schreef Leandra het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat huwelijkse voorwaarden heel veel bescherming bieden als het gros nog verdiend moet worden, die bieden vooral bescherming voor dat wat al verdiend is.
Op 6 april doken de 1e geruchten op. 3 weken daarvoor had Jan haar naam nog op zijn arm laten tatoëren. (Misschien een wanhoopspoging van Jan.)quote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, is dat zo? Ik dacht dat het allemaal ontstond met dat gedoe met die kus in de garage, en dat was 20 mei... van voor die tijd kan ik me niets herinneren qua geruchten, maar ik geloof je gelijk.
O ja? Dacht dat Jan Smit en Wesley vrienden van elkaar waren.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op 6 april doken de 1e geruchten op. 3 weken daarvoor had Jan haar naam nog op zijn arm laten tatoëren. (Misschien een wanhoopspoging van Jan.)
opvallend is echter dat op 20 januari het bericht naar buiten kwam dat Yolanthe een rol had gekregen in voetbalvrouwen. Daarvoor ging ze zich meer oriënteren in de voetbalwereld waarvoor ze al regelmatig met Wesley in contact kwam. Ondanks de ontkenningen was het m.i. al veel langer aan de gang.
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:24 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ondanks de ontkenningen was het m.i. al veel langer aan de gang.
Laat gaan joh, die datum wordt ook regelrecht uit mijn link gehaald.... is geen eigen kennis die zo even uit de hoge hoed getoverd wordt ofzo...quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:03 schreef yvonne het volgende:
Wat een afschuwelijk kostuum. Wat is dat toch met die glimmende pakken en puntschoenen.
Zo zagen de eerste Turkse gastarbeiders eruit in de 60-er jaren
Afschuwelijke snit ook nog ( onderste foto, de broek)
Mannen en babypastelkleuren
Haha, ik denk het welquote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Die SBS-meneer zal trouwens toch niet Beyoncé met Glennis Grace verward hebben, he?
Mystery Popstarquote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Die SBS-meneer zal trouwens toch niet Beyoncé met Glennis Grace verward hebben, he?
Dat meen je niet, heet dat kind Jezebel?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:53 schreef dalaiblama het volgende:
En als je je kind Jezebel noemt dan ben je natuurlijk ook niet van de pot gerukt.
Lucifer.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat meen je niet, heet dat kind Jezebel?! Wat als het een jongetje was geweest, Judas of Adolf?
En zijn zoontje heet Jessey.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:09 schreef pleeborstel het volgende:
Ik las trouwens dat de broers van Wesley, Jeffrey en Rodney heten
Ja dus.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, zonde, want ze had er ook binnen die Turkse bruidswinkel/Walt Disneystijl veel beter kunnen uitzien. Het lijkt nu net alsof ze in het eerste gesprek zo'n tekenfilmscène uit Assepoester heeft aangewezen, waar de jurk tijdens het dansen rondwappert, van "die wil ik!!" En dat is door de ontwerpster vervolgens vertaald in die drie-strokenrok met govende baleinen onderinquote:
Kaboutertjes hebben wel vaker een leggingachtig iets aan hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zielig voor Wesley dat hij in een legging moest trouwen!
Wat komt er na zanger en voetballer? Misschien een politicus of acteur?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef sherezade het volgende:
achja laten we hopen dat yo ervan geleerd heeft , de volgende keer beter voor haar he...
aangezien ze toch over een tijd in scheiding ligt en weer een nieuwe bruidegom in de nek zal slaan
In Zuid-Afrika noemen ze dat een kleefbroekquote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef mootie het volgende:
Dat pak ernaast is sowieso beterquote:Op zondag 18 juli 2010 13:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, zonde, want ze had er ook binnen die Turkse bruidswinkel/Walt Disneystijl veel beter kunnen uitzien. Het lijkt nu net alsof ze in het eerste gesprek zo'n tekenfilmscène uit Assepoester heeft aangewezen, waar de jurk tijdens het dansen rondwappert, van "die wil ik!!" En dat is door de ontwerpster vervolgens vertaald in die drie-strokenrok met govende baleinen onderinWel een grappig effect, maar meer voor een musicaljurk, niet voor een echt huwelijk.
Ik zou Yolanthe liever zien in de stijl van Claudia Cardinale in Il Gattopardo, die is exact hetzelfde type als Yo:
[ afbeelding ]
Ook jongemeisjesfantasiejurk met volume, want 1860 (ja, ik keek vroeger ook smachtend North and South), maar veel flatteuzer. Ietsje moderniseren, wat meer sexy machen, en klaar
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:25 schreef mootie het volgende:
In Nederland zit je met een voetballer toch een beetje aan het plafond, qua status en geld. Het zal dus een buitenlander moeten worden.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat komt er na zanger en voetballer? Misschien een politicus of acteur?
Casillas komt binnenkort weer op de markt, daar kan Yo wel bovenop duiken.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
In Nederland zit je met een voetballer toch een beetje aan het plafond, qua status en geld. Het zal dus een buitenlander moeten worden.
wie weet, neh een politicus verdient niet zoveel in tegenstelling tot een zanger of voetballer...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat komt er na zanger en voetballer? Misschien een politicus of acteur?
Gaan ze de voogdij over Jessey dan delen? Vraag me af of Jort wel op een koter zit te wachten.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie weet, neh een politicus verdient niet zoveel in tegenstelling tot een zanger of voetballer...
Wellicht een andere miljonair...of een typetje zoals Jort Kelder
ze zal haar encyclopedie wel raadplegen tegen die tijd ( LEES ALS DE QUOTE 500 )
en kijken wat daar uit komt
Yolanthe neemt t kind van haar ex mee naar een nieuwe man?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Gaan ze de voogdij over Jessey dan delen? Vraag me af of Jort wel op een koter zit te wachten.
Het is nu toch ook háár kind?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yolanthe neemt t kind van haar ex mee naar een nieuwe man?
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef bloodymary het volgende:
Wat een afgang van SBSzeggen dat Beyonce staat te zingen en dan is het Glennis Grace
Huh? Waarom?quote:
Nee natuurlijk nietquote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zal best ik heb geen idee, ik noemde ook maar even iemand opquote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwens, is Wes ook niet rijker dan Jort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |