Als op mijn bruiloft de gasten op de vuist zouden gaan zonder ingrijpen van de beveiliging..... ik geloof dat ik er meteen de brui aan zou geven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Klasse kan je niet kopen, het blijft natuurlijk gewoon 1 grote proletenbende.
Die twee zijn vrienden. Hij is ook bij VI oranje geweest. Had de grootste lol met Johan Derksenquote:
Lekker overdreven.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Starlie het volgende:
RTL Boulevard camerateam gearresteerd bij Wesley&Yolanthe!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
Wel een tikkie tokkie dat de gasten bijna op de vuist gingen voor een plekje.
Hmmm het zat in het rijtje: water tijdens kerkdienst, flauwvallen en knokken, dus ik ging er van uit dat het gasten waren.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eigenlijk dat er werd geknokt door de omstanders/toeristen, maar misschien zijn het inderdaad wel de bruidsgasten die met elkaar op de vuist zijn gegaan
![]()
Enfin, de dieptereportage van SBS6 mag de geschiedenis in als de grootste aanfluiting op showbizz-gebied. De reporter heeft ruim een halfuur zendtijd verneukt met uitleggen wat wij allemaal niet gingen zien: geen interview met het bruidspaar, geen beelden van de trouwdienst, geen totaalbeeld van de jurk en/of het bruidspaar en geen impressie van het feest.
Wel kregen wij te zien: de gitzwarte Toscaanse nachtEn: de contouren van een Toscaanse heuvel-by-night. Zéér interessant. Als klap op de vuurpijl kon hij mede delen dat er op de achtergrond werd gezongen door iemand die klonk als Beyoncé, maar of het ook werkelijk Beyoncé was, kon hij dan weer niet met zekerheid zeggen
![]()
Aan de reportage heb ik het gevoel overgehouden dat het een hel van een trouwdag moet zijn geweest: een hittegolf (43 graden) en dan draag je een vacuumgezogen polyester japon met knellende baleinen en/of een hoogglans synthetisch artiestenkostuumOok het opgefokte geschreeuw van journalisten, fotografen, fans en andere omstanders, maakte niet bepaald een 'ontspannen' indruk.
Maar goed, inmiddels is het feest aan de gang - laten we hopen dat de airco het doet, en dat het gelukkige bruidspaar wat luchter gekleed gaat
Bazenfotoquote:
Spuit 11quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef Anonymousz het volgende:
Ali B was ook aanwezig
quote:
Precies, en zoals zo vaak, geld en géén smaak.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe ze aankomt in die koets, zo zwaaiend alsof ze een lid is van het koningklijk huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |