Eindelijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
Update: zaterdag 17 jul 2010, 17:28
Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn vandaag getrouwd. De twee gaven elkaar het ja-woord in het Toscaanse Castelnuovo Berardenga, even ten zuiden van Florence.
De twee trouwden in april al voor de wet in Amsterdam, maar zagen dat allebei als formaliteit.
Het paar heeft in het Toscaanse dorp een kasteel afgehuurd. Het huwelijksfeest gaat drie dagen duren.
Aanzoek
Sneijder en Cabau hebben sinds vorig jaar een relatie. Vlak voor de jaarwisseling vroeg Sneijder de bekende presentatrice, die al drie keer tot meest sexy vrouw van Nederland is gekozen, ten huwelijk.
De voetballer was eerder getrouwd met zijn jeugdliefde Ramona Streekstra. Dat huwelijk strandde vorig jaar. Hij heeft met haar een zoontje, Jessey.
Jan Smit
Yolanthe had tot vorig jaar een relatie met volkszanger Jan Smit, die ze eind mei 2009 zelf verbrak. Het einde van 'het sprookje' kreeg veel media-aandacht.
Gisteren deelde Sneijder nog handtekeningen uit in Castelnuovo Berardenga, op verzoek van de burgemeester van het dorpje. "Dit kriebelt meer dan een voetbalwedstrijd", zei de prof van Inter Milan over zijn aanstaande huwelijk
Bron:www.nos.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet het water.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:18 schreef Majkool het volgende:
'What vond u van de Juhurhhhhhkk"?
SNEIJDER IS BOOS GEWORDEN!!!! ER IS IEMAND FLAUW GEVALLEN!!! SPANNEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1EEEINZZ1!!!SNEIJDER IS BOOS GEWORDEN!!!! ER IS IEMAND FLAUW GEVALLEN!!! SPANNEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1EEEINZZ1!!!SNEIJDER IS BOOS GEWORDEN!!!! ER IS IEMAND FLAUW GEVALLEN!!! SPANNEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1EEEINZZ1!!!SNEIJDER IS BOOS GEWORDEN!!!! ER IS IEMAND FLAUW GEVALLEN!!! SPANNEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1EEEINZZ1!!!SNEIJDER IS BOOS GEWORDEN!!!! ER IS IEMAND FLAUW GEVALLEN!!! SPANNEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1EEEINZZ1!!!
Water gebroken? Flauw gevallen? Was ze zwanger?quote:
Nee, er werd op een heeeeel raar moment flesjes water uitgedeeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Water gebroken? Flauw gevallen? Was ze zwanger?
Het is nu reclame dadelijk verder over Wes en Yo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Dit was het?
Wat was er nou zo exclusief?
Maar het is toch ook de bedoeling dat HIJ vanaf nu als Wesley Sneijder Cabau door het leven gaat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is voortaan Yolanthe Sneijder Cabau.
Hij schijnt dat ontkent te hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar het is toch ook de bedoeling dat HIJ vanaf nu als Wesley Sneijder Cabau door het leven gaat?
Of is dat een broodje aap?
Omg, dan heb ik toch goed gehoord Wesley Sneijder Cabau..wist niet zeker hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Maar het is toch ook de bedoeling dat HIJ vanaf nu als Wesley Sneijder Cabau door het leven gaat?
Ik zat ook al te soppen van Mark.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Starlie het volgende:
Wat een enorme chaos zeg met die koets! Beetje TE allemaal... En wat doet dat lekkertje van een Mark Eeuwen daar nu weer? 1 van die zussen van Yo lijkt wel op prinses Victoria!!
Past 1 op 1 bij het bruidspaar en de gasten.quote:
Hoe kan je dat nou zeggen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Starlie het volgende:
Beetje TE allemaal...
Zijn programma moet ook vol.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:30 schreef Starlie het volgende:
Ivo niehe is ook incognito! Die schaamt zich dood natuurlijk dat hij in die poppenkast staat!
Nou dit sloeg echt nergens op, dat met die huppelkut in het kasteel had ik gister al gezien...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Day het volgende:
Was dat alles?
Ivo met baardjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:30 schreef Starlie het volgende:
Ivo niehe is ook incognito! Die schaamt zich dood natuurlijk dat hij in die poppenkast staat!
Ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:35 schreef Day het volgende:
Was dat alles?
Geniaalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
Whut: wél Beyonce, maar tegelijk ook een of andere Nederlandse d-artiest
Wesley Sneyder Cabau-ter wordt het.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bedankt Cilly, nu ligt de site platquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja en nee je kan op de website van sbs kijken. zei Cilly.
Pauperservert dan.quote:
Dat vind ik dan wel weer briljant, gewoon inhuren wie je leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
Whut: wél Beyonce, maar tegelijk ook een of andere Nederlandse d-artiest
Ik heb gelukkig nog wat alcohol, ik trok deze spanning echt niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef Majkool het volgende:
Nou, nou, nou, nou, wat was het weer spannend jongens! Ongelooflijk, wat een sprookje, ik weet niet of ik nog kan slapen...
ik weet wel dat die Ali maandag avond opgetreden heeft in Huis ter Duin in Noordwijk voor de spelers. ook de Toppers waren daar aanwezig in Noordwijk.quote:
Klasse kan je niet kopen, het blijft natuurlijk gewoon 1 grote proletenbende.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef mootie het volgende:
Wel een tikkie tokkie dat de gasten bijna op de vuist gingen voor een plekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |