Ik was in de stoere vrouwen zin het woordje 'niet' vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:04 schreef kvd het volgende:
@ Purdey
mwah, ben ik het niet helemaal mee eens...als het aan mij ligt heb ik het liefst een gezinnetje met alleen maar jongens, ik heb juist helemaal niets met getut. En veel dames in mijn omgeving hebben ook het liefst jongetjes
Ik gaf geen oordeel maar was verbaasd. Vraag me meer af hoe het 'technisch' gegaan is. Je eicellen zijn op die leeftijd op of van zeer slechte kwaliteit. Ze zullen of eerder eitjes hebben ingevroren of gebruik hebben gemaakt van donoreitjes denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van de Travolta's heb ik hier al eens eerder opgemerkt en toen kreeg ik de wind van voren. Eigenlijk ben ik ook van mening dat vrouwen van 40+ niet eens meer aan kinderen moeten beginnen maar dat is een andere discussie. Ik denk ook dat het overlijden van hun zoon mede door toedoen was van hun geloof. Want van de Scientology Church mag je geen medicijnen nemen, als je Scientist bent dan geneest het geloof je.
quote:It’s a boy for Catherine Bell!
The Army Wives star delivered her second child, son Ronan, on Saturday, Aug. 21 in Charleston, South Carolina, her rep tells PEOPLE exclusively.
Baby Ronan arrived at 8:29 a.m. weighing in at 7 lbs., 7 oz. and is 19 3/4 inches long. He joins big sister Gemma, 7.
Bell, 42, and husband Adam Beason announced the pregnancy in February. The season finale of Army Wives airs Sunday at 10 p.m on Lifetime.
quote:Surprise! British Prime Minister David Cameron's wife Samantha gave birth to a baby girl Tuesday (August 24), while the couple were vacationing and away from their London home. Samantha was not expected to give birth until September, but the prime minister said he and his wife had to rush to the hospital early in the morning.
"It was a bit of a shock but I always thought it was possible," Cameron, told the AP outside the hospital. "It all happened very, very quickly."
The prime minster's office released a statement saying that the baby girl, whose name has not yet been revealed, weighed 6 lbs 1 oz. and that both mother and daughter were doing fine.
The prime minster and his wife have two other children, Elwen and Nancy. Their severely disabled son Ivan died last year aged 6.
quote:AMSTERDAM - Hoofdrolspeler van We will rock you, John Vooijs wordt vader
Zijn Spaanse echtgenote, danseres Mimi, is vijf maanden in verwachting. Het rockende echtpaar is al namen aan het uitzoeken. „Onze kindje is zo welkom”, zegt John, die zijn bruid bij de musical Tarzan ontmoette. „Wij weten al of het een jongetje of een meisje wordt en zijn er ook uit hoe het kindje zal gaan heten. Maar die twee namen houden we nog even geheim.”
John en Mimi wilden heel graag kinderen en toen Mimi in het nieuwe jaar terugkwam uit Spanje waar ze hoge ogen gooide in de Spaanse variant van So You Think You Can Dance, besloot het echtpaar dat het er maar van moest komen.
Het is idd een andere discussie, daarbij heeft de een geen bal te zeggen over wat de ander wel of niet zou moeten en mogen doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van de Travolta's heb ik hier al eens eerder opgemerkt en toen kreeg ik de wind van voren. Eigenlijk ben ik ook van mening dat vrouwen van 40+ niet eens meer aan kinderen moeten beginnen maar dat is een andere discussie. Ik denk ook dat het overlijden van hun zoon mede door toedoen was van hun geloof. Want van de Scientology Church mag je geen medicijnen nemen, als je Scientist bent dan geneest het geloof je.
En er is nu ook een naam bekend: Florence Rose Endellion.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef rena het volgende:
En de Britse premier is weer vader geworden:
[..]
Dus je mag geen medicijnen nemen om in leven te blijven, maar wel medicijnen nemen om een leven te verwekken? Dat lijkt me wel heel apart eigenlijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook niet dat het niet kan. Het is haar mening dat ze vind dat je er eigenlijk dan niet meer aan zou moeten beginnen. Nu vind ik 40 nog redelijk, maar er zijn genoeg verhalen over vrouwen van 60+ die er nog aan beginnen en dat gaat mij ook echt te ver hoor. Bovendien is het ook zo dat de kans op complicaties op latere leeftijd groter is, zoals een miskraam en ook het downsyndroom komt gewoon vaker voor. Dat lijken me toch wel dingen waar je dan over na zou moeten gaan denken voordat je eraan begint. Je lichaam protesteerd dan misschien niet op die manier die jij zou verwachten, maar in feite is het syndroom van down ook gewoon een aanwijzing van je lichaam dat het niet meer gaat. En die kans is boven de 40 1 op 100 terwijl dat bij 20 jaar 1 op 1500 is. Tja, toch dingen die je wel aan het denken zetten lijkt me zo. En het is geen persoonlijke aanval hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd een andere discussie, daarbij heeft de een geen bal te zeggen over wat de ander wel of niet zou moeten en mogen doen.
Overigens ben ik bijna 44 en in december uitgerekend, wel op natuurlijke wijze zwanger geworden, dus ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, mijn lichaam geeft aan dat het geen probleem is.
Ik wilde graag een zoon! Vind meisjes vaak zo aanstellerig en idd, geniepig. Terwijl ik zelf wel een meisje-meisje (of euh..vrouwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:04 schreef kvd het volgende:
@ Purdey
mwah, ben ik het niet helemaal mee eens...als het aan mij ligt heb ik het liefst een gezinnetje met alleen maar jongens, ik heb juist helemaal niets met getut. En veel dames in mijn omgeving hebben ook het liefst jongetjes
Ja maar jij bent innerlijk wel een tough cookie en niet een standaard zacht vrouwtje toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wilde graag een zoon! Vind meisjes vaak zo aanstellerig en idd, geniepig. Terwijl ik zelf wel een meisje-meisje (of euh..vrouw) ben, bek gek op mooie kleding en hakken en make-up. Maar ik ben juist heel blij met mijn zoon, dat was ook echt mijn voorkeur, een jongen.
Mjah... al denk ik wel dat de afgelopen 20, 30 jaar ons 'actieve' leven ook daadwerkelijk wel verlengd is. Op je 70ste ben je niet meer hoogbejaard, in tegenstelling tot vroeger. Verschilt natuurlijk wel heel veel per persoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Vivi het volgende:
Het "probleem" met 40+ zwangerschappen imo is dat ik altijd het idee heb dat die moeders (en vaders) schijnen te denken dat het (hun) leven oneindig is .
Ja, maar ze is altijd wel echt een skinny minny. Ook na de geboorte van Zuma. Dit is voor haar doen wel een grote food baby!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:34 schreef Vivi het volgende:
Ziet er meer uit alsof ze net lekker heeft gelunched..
Ja dat zijn ook wel echt uitersten, een man die op 48 jarige leeftijd een kind krijgt en die moeder van je vriendin, op haar 20e al een kindquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Even vanaf de andere kant, mijn vader was 48 toen ik geboren werd, mijn moeder 37. Ik ben nu bijna 23, en mijn vader 71. Dat is best heftig af en toe. Een vriendin van mij is 22, en heeft een moeder van 42, heel ander verhaal dus. Scheelt al 30 jaar met mijn vader. Het kan allemaal best, biologisch gezien, maar praktisch gezien zou het mijn keuze niet zijn. Hoe vaak ik ook niet heb moeten uitleggen dat die man met dat grijze haar mijn vader is, en niet mijn opa..
Drie maanden zwanger, dolgelukkig maar enkele weken geleden nog een zelfmoordpoging gedaan? Jajaquote:AMSTERDAM- American Idols-winnares Fantasia Barrino zou drie maanden zwanger zijn van de man met wie ze een affaire had.
Fantasia, die enkele weken geleden nog een zelfmoordpoging ondernam, zou met haar grote liefde Antwaun Cook willen trouwen zodra zijn scheiding met zijn vrouw Paula definitief is.
"Ze is ongeveer drie maanden zwanger en de baby is honderd procent zeker van Antwaun", zo laat een familielid van de zangeres weten aan The National Enquirer. "Op dit moment kan ze nog niet laten zien hoe gelukkig ze is, maar ze is door het dolle heen. Fantasia heeft gekregen wat ze wilde en Antwaun zal nu wel met haar moeten trouwen."
Ik zag haar een keer bij Oprah, toen kwam ze al hartstikke labiel over vond ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
Lekker dramatisch:
[..]
Drie maanden zwanger, dolgelukkig maar enkele weken geleden nog een zelfmoordpoging gedaan? Jaja
Een meisje van uitersten blijkbaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer bij Oprah, toen kwam ze al hartstikke labiel over vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |