quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja en nog even over de ola.
Als ik het lief vraag hebben we mischien ook wel Raketjes of Ben & Jerry's voor bij/na het eten.
Ik voor zoiets sweets als jijquote:
Ik zag het in MUZ inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:45 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een eigen terrein, dat is een groot voordeel.
Verder zijn we bezig met een soort van live-podium..![]()
Houden we zeker in gedachten! Thnxquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag het in MUZ inderdaad.
Ik had het al eerder geroepen, mocht je nog hulp qua vervoer van dingen nodig hebben, ik heb een grote station met trekhaak voor de deur staan.
Dat regelt zich spontaan joh, mensen die het leuk vinden blijven een beetje bakken, en dan kun je gewoon afwisselenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:46 schreef Oksel het volgende:
Ah, maakt niet uit..![]()
Zijn er nog "koks" die komen? Ik denk dat het een flink lange BBQ wordt.. helemaal als je bijvoorbeeld kippepoten wilt garen. Die gooi ik er rustig een uur op (heb zo'n BBQ met een grote klep), op een lage temperatuur..Beetje hulp af en toe?
quote:
Ik zou het niet doen, zeker niet met kipquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:47 schreef Oksel het volgende:
Of gewoon op tijd beginnen, onder het genot van een koud biertje, goede muziek en een idioot gezelschap..![]()
Dat doe je er netjes, had het veel duurder verwacht!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef Oksel het volgende:
Ik kan jullie met trots mededelen dat 1 ding geregeld is: Het chemisch toilet. ¤70 voor een hele dag, inclusief halen/brengen & schoonmaken..
Ik denk inderdaad dat als veel man willen vreten, je niet voor de beste kwaliteitsBBQ moet gaan, maar voor productie. Dus ik ben bang dat je kippetjes het dan niet gaan overlevenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Stefan het volgende:
Nope ben er niet bij, ik geef je even mijn gedachtes over het voorbereiden van BBQ kip. Ik geloof best dat je een goede BBQ'er bent maar als je 150 man hebt en je legt de hele BBQ vol met kip dan kunnen al die mensen die honger hebben niet heel ang wachten. Heb zelf op de 2 jaar meet meegeholpen met de BBQ, ook zo'n grote gasbrander, mensen staan in de rij en als ze het op hebben staan ze weer in de rij voor meer. Dus geduldig kip grillen is er niet bij.
Los van de kosten (ik betaal graag voor goed bier), denk ik dat je nu ook heel praktisch moet denken. Voor zoveel mensen wil je geen bier in kratten regelen. Dat levert je alleen maar bergen gezeik op met statiegeld, vervoer en los glaswerkrotzooi op de avond zelf. Paar kapotte flesjes en je hebt zo de EHBO'ers aan het werk. Dan is de keuze dus tap of blik. Hoe lekker tap ook is, zou ik het nu gewoon makkelijk houden voor jezelf. Geen gezeik met fusten wisselen, koolzuurdruk, wilde fusten, mensen die niet kunnen tappen (dus flink tapverlies) en retourneren van alle shit. Ik zou gewoon voor blikbier gaan. Paar flinke vuilniszakken om alle platte blikjes in te droppen en je bent de volgende dag van het gezeik af. Niet het meest optimale qua smaak, maar qua praktische overweging wel zeker de slimste keuze. Ik zou zelf niet gauw aan één van de andere twee opties beginnen, want uiteindelijk ben jij degene die er een hoop regelwerk aan heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:46 schreef Oksel het volgende:
Jep. Nog meer mensen met een mening? Blikbier zal ongeveer 2 euro PP worden, kratbier 5 euro PP, en fustbier 7- 10 euro PP.
Dan moeten er meer lekkere wijvne in de organisatie!quote:
of ze komen niet en je bent 25 euro kwijt aan etenquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:04 schreef Maanvis het volgende:
O misschien een idee om misschieners de optie te geven om contant bij entree te betalen, maar die prijs dan wel te verhogen met bijv. 2,50. Dat geeft mensen incentive om toch alvast het geld over te maken.
Eten is maar 6-8 euro he (incl. ontbijt)quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:07 schreef flexoo het volgende:
[..]
of ze komen niet en je bent 25 euro kwijt aan eten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:07 schreef flexoo het volgende:
[..]
of ze komen niet en je bent 25 euro kwijt aan eten
Idd, en vergeet niet dat FOK!kers echt heel dronken worden op de 11 jaar meetquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je bij de Aldi van die megadozen hamburgers en braadworst haalt kun je genoeg op voorraad hebben. Kost weinig en met saus en brood en dronken mensen smaakt alles goed.
Misschien om ook even te kijken of die hamburgers puur rundvlees zijn..... voor de mensen die geen varkensvlees eten. En alleen kip wordt ook saaiquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je bij de Aldi van die megadozen hamburgers en braadworst haalt kun je genoeg op voorraad hebben. Kost weinig en met saus en brood en dronken mensen smaakt alles goed.
en de rest van de kosten dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Eten is maar 6-8 euro he (incl. ontbijt)
Zo sta je ook op de lijstquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien om ook even te kijken of die hamburgers puur rundvlees zijn..... voor de mensen die geen varkensvlees eten. En alleen kip wordt ook saai
Ben zelf namelijk allergisch voor varkensvlees
Ow en ik wil nog steeds EHBO'er zijn.
Je had het alleen over etenquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me dat je gewoon op een bepaalde datum de streep moet trekken. Mensen kunnen niet tot de dag zelf blijven twijfelen. Gewoon 1 september pakken ofzo, en dan moet iedereen dokken als ze willen komen (of twijfelen maar de gok wagen), en twijfel je en wil je niet dokken; pech.
Blijkt er dan op de 11e zelf nog wat ruimte te zijn kunnen er altijd nog een aantal mensen last minute komen, maar als je nu al die optie biedt om tot de 11e te blijven twijfelen en 'misschien-en', dan is het ook geen motivatie de knoop door te hakken, en nu is de 'missschien' lijst flink aan t groeien, lijkt me lastig organiseren
Van half juli tot begin september is nog anderhalve maand. Zo hard vind ik dat niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:43 schreef Maanvis het volgende:
maar dankzij die harde lijn haken wellicht een hoop misshcieners af.
bij een normale meet bepaal ik ook altijd pas dezelfde avond of ik kom, en als m'n vrienden iets gaan doen dan ga ik sowieso niet naar zo'n meet.
Ah superquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Oksel het volgende:
Verder ga ik ook de Turk nog ff bellen of die BBQ pakketten maakt. Lekker gekruid vlees, en geen varken. En lekker Turks brood..
Met 150 door elkaar heen drentelende FOK!kers kun je niet meer controleren of er 1tje bij komt die niet heeft betaald. Dus beter sta je toe dat op de dag zelf nog betaald wordtquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van half juli tot begin september is nog anderhalve maand. Zo hard vind ik dat niet.
Zo werkt het nou eenmaal in het leven; keuzes maken en knopen doorhakken
of je maakt het zelfquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Oksel het volgende:
Verder ga ik ook de Turk nog ff bellen of die BBQ pakketten maakt. Lekker gekruid vlees, en geen varken. En lekker Turks brood..
Onderschat Armageddon niet..quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met 150 door elkaar heen drentelende FOK!kers kun je niet meer controleren of er 1tje bij komt die niet heeft betaald. Dus beter sta je toe dat op de dag zelf nog betaald wordt. (a 2,50 extra)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |