abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 20:32:39 #176
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84209154
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Lol, en dan geef ik het standaard Fok! antwoord, pics?
Ahh, dus komt het weer neer op de kop die erop zit in plaats van het innerlijke.
* ManAtWork stuurt zichzelf alvast een 'geen interesse'.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_84209186
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, mijn vriendin woont ook aan de andere kant van het land en dat gaat prima.
Beetje reizen kan ook wel, maar een uren moeten rijden lijkt me niets. Maar zeg nooit nooit. Je weet nooit wie je tegen het lijf loopt.
A mind with a heart of it's own
  zondag 18 juli 2010 @ 20:33:49 #178
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84209209
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Omhoog tillen is leuk, over het paard minder..... iemand had het over het paard getilde vrouwen
Juist. Daar hield het bij mij dan ook op.
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:34:10 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_84209226
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ahh, dus komt het weer neer op de kop die erop zit in plaats van het innerlijke.
Hehe mannen met een lage dunk van zichzelf zijn niet leuk hoor, hoe aantrekkelijk ze ook zijn!

Trouwens, alsof jij zou afspreken met iemand waar je geen foto van hebt gezien
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 18 juli 2010 @ 20:36:44 #180
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84209325
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe mannen met een lage dunk van zichzelf zijn niet leuk hoor, hoe aantrekkelijk ze ook zijn!

OK, dat laatste heb je een punt.
Maar ik heb wel eens afgesproken met iemand waar ik eerst lang mee heb gepraat. Toen bleek dat de eerste innerlijke klik er was, hebben we foto's uitgewisseld.
En beide waren we het wel eens: als eerst de foto's waren geweest, hadden we waarschijnlijk niet de tijd genomen om elkaar te leren kennen.
Dus nee, heeft niks met een lage dunk van mezelf te maken. Maar ik ben wel een realist.
pi_84209394
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Negatief ? Jij hebt er gewoon geen enkele voorstelling van hoe het is om zo weinig resultaat te zien van redelijk wat inspanning.
Jij hoeft jezelf met je engelen gezichtje geen zorgen te maken want je hebt ze voor het uitzoeken maar ik zal met mijn te brede glimlach, jodenneus en scheve bek hemel en aarde moeten bewegen om überhaupt een vrouw iets te laten terugschrijven anders dan dat ze me een leuke vent vindt maar....(ze verzint iets om te camoufleren dat mijn hoofd haar niet aanstaat)

(shit ik lijk picardmike wel)
[..]
Vind ik goed van je, weet uiteraard niet hoe vaak je een interessebericht wegdoet maar het zullen er wel meer zijn dan Spirit82.
[..]

Alsof ik nooit de deksel op de neus heb gekregen... Whish I could say that's true. Maar stiekem toch bedankt voor het verkapte compliment en daarom zal ik die laatste bitchy opmerking negeren

En stuur maar es een foto door, dan zal ik zelf wel uitmaken of je een scheve bek hebt
Sarcasme. Herken het.
pi_84209421
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

"Innerlijk" is alleen belangrijk voor lelijke mensen
Sarcasme. Herken het.
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:40:45 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_84209495
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

OK, dat laatste heb je een punt.
Maar ik heb wel eens afgesproken met iemand waar ik eerst lang mee heb gepraat. Toen bleek dat de eerste innerlijke klik er was, hebben we foto's uitgewisseld.
En beide waren we het wel eens: als eerst de foto's waren geweest, hadden we waarschijnlijk niet de tijd genomen om elkaar te leren kennen.
Dus nee, heeft niks met een lage dunk van mezelf te maken. Maar ik ben wel een realist.
Er zijn maar weinig mensen ECHT lelijk hoor, er is ook nog zoiets als "kwestie van smaak", het is toch niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben? Dan zouden er wel heel weinig stelletjes zijn
niet zo tof doen
pi_84209621
Positief natuurlijk! Maar het is echt niet zo dat alle mannen op kruisttocht zijn hoor, dus je mag de advocaat van de duivel er ook wel bij halen.
UITGESCHREVEN
  zondag 18 juli 2010 @ 20:46:05 #185
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84209725
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mensen ECHT lelijk hoor, er is ook nog zoiets als "kwestie van smaak", het is toch niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben? Dan zouden er wel heel weinig stelletjes zijn

Wat een post!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_84209837
Zijn er trouwens meer mensen die iedere keer hun wachtwoord op Paiq moeten invoeren ondanks dat je "wachtwoord onthouden" hebt aangevinkt?
A mind with a heart of it's own
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:49:40 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_84209905
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die iedere keer hun wachtwoord op Paiq moeten invoeren ondanks dat je "wachtwoord onthouden" hebt aangevinkt?
Heb ik altijd, ligt volgens mij aan FF en Google Chrome (IE gebruik ik thuis niet).
@CantFazeMe ach ja, ik ben zelf ook geen Miss World.
niet zo tof doen
  zondag 18 juli 2010 @ 20:50:54 #188
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84209952
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb ik altijd, ligt volgens mij aan FF en Google Chrome (IE gebruik ik thuis niet).
@CantFazeMe ach ja, ik ben zelf ook geen Miss World.
Dat hoeft toch ook niet? Zoals je zelf zegt; iedereen is verschillend.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 18 juli 2010 @ 20:51:13 #189
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84209967
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat wel eens gedaan. Bij de eerste was meteen duidelijk waarom ze geen foto's van zichzelf had gegeven.

Daarna nog een keer gedate met iemand die alleen foto's had waaruit je echt geen moer kon afleiden, dus eigenlijk zag ik de bui al hangen. Maar omdat het verder toch wel klikte toch maar afgesproken, en dat viel alles mee. De leukste van allemaal.
Binnenkort gaat er een vervolg aan worden gegeven. Maar je moet er geluk mee hebben, inderdaad.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:52:03 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_84210002
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? Zoals je zelf zegt; iedereen is verschillend.
Ja precies, dat bedoel ik en ik heb zelf ook wel relaties gehad Maar ik ben dan ook ontzettend grappig en bijdehand
niet zo tof doen
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:53:31 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_84210066
De reden dat ik toch altijd om een foto vraag (duidelijke foto) is niet alleen om te kijken of diegene wel knap is, maar ook om te kijken of het geen neppert is.
niet zo tof doen
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:55:48 #192
42184 crew  DaMart
pi_84210174
Ik merkte net op Paiq dat ik in een chat zoveel mogelijk vermijd te zeggen dat ik ook wel eens met vrouwen uit mijn vriendenkring afspreek. Op de een of andere manier heb ik daarbij het gevoel dat als ik heel expliciet noem dat ik ook met andere vrouwen naar het strand ga, of met zijn tweeën ergens wat eten of zo, dat bedreigend kan overkomen, en het beter is om dat niet te expliciet te noemen. Of is dat onzin, en komt het juist positief over, als je zo aangeeft dat je ook normale vriendschappen met vrouwen heb?
pi_84210205
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Alsof ik nooit de deksel op de neus heb gekregen... Whish I could say that's true. Maar stiekem toch bedankt voor het verkapte compliment en daarom zal ik die laatste bitchy opmerking negeren

En stuur maar es een foto door, dan zal ik zelf wel uitmaken of je een scheve bek hebt
Het gaat niet om de deksel maar de simpele constatering dat mannen meer moeten doen. Vooral met daten is het een kwestie van aandacht. Input en output, zolang je input heb maakt het niet erg veel uit wie je afwijst.

Want jij gaat mij niet vertellen dat jij na 10 interesse berichten niet iemand kan vinden die terugschrijft, dan zou je namelijk 1 op 5 doen, wat de matige dames zo een beetje scoren. Sowieso al hoger dan een knappe man.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 20:58:23 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_84210269
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik merkte net op Paiq dat ik in een chat zoveel mogelijk vermijd te zeggen dat ik ook wel eens met vrouwen uit mijn vriendenkring afspreek. Op de een of andere manier heb ik daarbij het gevoel dat als ik heel expliciet noem dat ik ook met andere vrouwen naar het strand ga, of met zijn tweeën ergens wat eten of zo, dat bedreigend kan overkomen, en het beter is om dat niet te expliciet te noemen. Of is dat onzin, en komt het juist positief over, als je zo aangeeft dat je ook normale vriendschappen met vrouwen heb?
Ik zou daar geen problemen mee hebben, geeft juist aan dat je ook "normaal" met vrouwen kunt omgaan, dat je er niet meteen opspringt.

Maar er zijn zat vrouwen die daar wel een probleem mee hebben (komt hier en daar op Fok! weleens voorbij, dat soort topics, van die jaloerse vrouwen met een vriend die een "vriendin" hebben).

@picardmike: ik krijg ook zat "geen interesse" mailtjes, ik zou eigenlijk best willen weten WAAROM dat is? Al kan dat misschien soms hard overkomen, maar dan weet je het tenminste. Bij mij zal het in een aantal gevallen de leeftijd zijn, maar misschien ook wel iets anders, geen idee.
niet zo tof doen
pi_84210315
quote:
/Fok-logica

Dat zijn geen vriendinnen, dat zijn vrouwen waarbij je in de friendszone bent beland!
  zondag 18 juli 2010 @ 21:00:59 #196
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84210375
http://paiq.nl/

Waarom staat er geen www. voor?

Sounds fishy.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_84210377
quote:
Ik zou dat geen probleem vinden, mits ik er, in een relatie dus verderop, van overtuigd ben dat er daadwerkelijk niets is verder tussen hem en die vriendin.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 21:01:04 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_84210379
quote:
Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef Techno het volgende:

[..]

/Fok-logica

Dat zijn geen vriendinnen, dat zijn vrouwen waarbij je in de friendszone bent beland!
Wat is het verschil
niet zo tof doen
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 21:01:52 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_84210418
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
http://paiq.nl/

Waarom staat er geen www. voor?

Sounds fishy.