Ahh, dus komt het weer neer op de kop die erop zit in plaats van het innerlijke.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol, en dan geef ik het standaard Fok! antwoord, pics?
Beetje reizen kan ook wel, maar een uren moeten rijden lijkt me niets. Maar zeg nooit nooit. Je weet nooit wie je tegen het lijf loopt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, mijn vriendin woont ook aan de andere kant van het land en dat gaat prima.
Juist. Daar hield het bij mij dan ook op.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omhoog tillen is leuk, over het paard minder..... iemand had het over het paard getilde vrouwen
Hehe mannen met een lage dunk van zichzelf zijn niet leuk hoor, hoe aantrekkelijk ze ook zijn!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ahh, dus komt het weer neer op de kop die erop zit in plaats van het innerlijke.![]()
* ManAtWork stuurt zichzelf alvast een 'geen interesse'.
OK, dat laatste heb je een punt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe mannen met een lage dunk van zichzelf zijn niet leuk hoor, hoe aantrekkelijk ze ook zijn!
Trouwens, alsof jij zou afspreken met iemand waar je geen foto van hebt gezien
Alsof ik nooit de deksel op de neus heb gekregen... Whish I could say that's true. Maar stiekem toch bedankt voor het verkapte compliment en daarom zal ik die laatste bitchy opmerking negerenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Negatief ? Jij hebt er gewoon geen enkele voorstelling van hoe het is om zo weinig resultaat te zien van redelijk wat inspanning.
Jij hoeft jezelf met je engelen gezichtjegeen zorgen te maken want je hebt ze voor het uitzoeken maar ik zal met mijn te brede glimlach, jodenneus en scheve bek hemel en aarde moeten bewegen om überhaupt een vrouw iets te laten terugschrijven anders dan dat ze me een leuke vent vindt maar....(ze verzint iets om te camoufleren dat mijn hoofd haar niet aanstaat)
(shit ik lijk picardmike wel)
[..]
Vind ik goed van je, weet uiteraard niet hoe vaak je een interessebericht wegdoet maar het zullen er wel meer zijn dan Spirit82.![]()
[..]
"Innerlijk" is alleen belangrijk voor lelijke mensenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ahh, dus komt het weer neer op de kop die erop zit in plaats van het innerlijke.![]()
* ManAtWork stuurt zichzelf alvast een 'geen interesse'.
Er zijn maar weinig mensen ECHT lelijk hoor, er is ook nog zoiets als "kwestie van smaak", het is toch niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben? Dan zouden er wel heel weinig stelletjes zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
OK, dat laatste heb je een punt.
Maar ik heb wel eens afgesproken met iemand waar ik eerst lang mee heb gepraat. Toen bleek dat de eerste innerlijke klik er was, hebben we foto's uitgewisseld.
En beide waren we het wel eens: als eerst de foto's waren geweest, hadden we waarschijnlijk niet de tijd genomen om elkaar te leren kennen.
Dus nee, heeft niks met een lage dunk van mezelf te maken. Maar ik ben wel een realist.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen ECHT lelijk hoor, er is ook nog zoiets als "kwestie van smaak", het is toch niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben? Dan zouden er wel heel weinig stelletjes zijn
Heb ik altijd, ligt volgens mij aan FF en Google Chrome (IE gebruik ik thuis niet).quote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef DrMarten het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die iedere keer hun wachtwoord op Paiq moeten invoeren ondanks dat je "wachtwoord onthouden" hebt aangevinkt?
Dat hoeft toch ook niet? Zoals je zelf zegt; iedereen is verschillend.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik altijd, ligt volgens mij aan FF en Google Chrome (IE gebruik ik thuis niet).
@CantFazeMeach ja, ik ben zelf ook geen Miss World.
Ik heb dat wel eens gedaan. Bij de eerste was meteen duidelijk waarom ze geen foto's van zichzelf had gegeven.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Trouwens, alsof jij zou afspreken met iemand waar je geen foto van hebt gezien
Ja precies, dat bedoel ik en ik heb zelf ook wel relaties gehadquote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Zoals je zelf zegt; iedereen is verschillend.
Het gaat niet om de deksel maar de simpele constatering dat mannen meer moeten doen. Vooral met daten is het een kwestie van aandacht. Input en output, zolang je input heb maakt het niet erg veel uit wie je afwijst.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof ik nooit de deksel op de neus heb gekregen... Whish I could say that's true. Maar stiekem toch bedankt voor het verkapte compliment en daarom zal ik die laatste bitchy opmerking negeren![]()
En stuur maar es een foto door, dan zal ik zelf wel uitmaken of je een scheve bek hebt
Ik zou daar geen problemen mee hebben, geeft juist aan dat je ook "normaal" met vrouwen kunt omgaan, dat je er niet meteen opspringt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik merkte net op Paiq dat ik in een chat zoveel mogelijk vermijd te zeggen dat ik ook wel eens met vrouwen uit mijn vriendenkring afspreek. Op de een of andere manier heb ik daarbij het gevoel dat als ik heel expliciet noem dat ik ook met andere vrouwen naar het strand ga, of met zijn tweeën ergens wat eten of zo, dat bedreigend kan overkomen, en het beter is om dat niet te expliciet te noemen. Of is dat onzin, en komt het juist positief over, als je zo aangeeft dat je ook normale vriendschappen met vrouwen heb?
/Fok-logicaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik merkte net op Paiq dat ik in een chat zoveel mogelijk vermijd te zeggen dat ik ook wel eens met vrouwen uit mijn vriendenkring afspreek. Op de een of andere manier heb ik daarbij het gevoel dat als ik heel expliciet noem dat ik ook met andere vrouwen naar het strand ga, of met zijn tweeën ergens wat eten of zo, dat bedreigend kan overkomen, en het beter is om dat niet te expliciet te noemen. Of is dat onzin, en komt het juist positief over, als je zo aangeeft dat je ook normale vriendschappen met vrouwen heb?
Ik zou dat geen probleem vinden, mits ik er, in een relatie dus verderop, van overtuigd ben dat er daadwerkelijk niets is verder tussen hem en die vriendin.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
Wat is het verschilquote:Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
/Fok-logica
Dat zijn geen vriendinnen, dat zijn vrouwen waarbij je in de friendszone bent beland!
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
http://paiq.nl/
Waarom staat er geen www. voor?
Sounds fishy.
Hoezo?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
http://paiq.nl/
Waarom staat er geen www. voor?
Sounds fishy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |